was hij nou te laatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:14 schreef Ladidadida het volgende:
Vinden jullie ajf ook zo'n schatje
quote:
het duurde even voordat ik doorhad dat het de serieuze dagpost was, ik dacht dat je ons ging flashen met een opvullingquote:
Nou het was de bedoelingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het duurde even voordat ik doorhad dat het de serieuze dagpost was, ik dacht dat je ons ging flashen met een opvulling(i.v.m het topic volspammen)
Ben bang dat jij de enige bentquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:14 schreef Ladidadida het volgende:
Vinden jullie ajf ook zo'n schatje
Ik heb nog meer te doen, jaquote:
Ik vind het genoeg voor 10quote:
quote:
Kijk, en dit vertrouw ik dus nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:31 schreef Syb-rund. het volgende:
Nou lieve dorpelingen, aangezien jullie weten dat ik een uitermate betrouwbare bingonicht ben mogen jullie natuurlijk altijd de rollenclaims naar mij pm-en zodat we sterk staan tegenover de mobs!
ik heb bewezen dat ik dorpoudste ben en jij vertrouwd het nog niet?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:39 schreef Syb-rund. het volgende:
ah daar zijn de eerste dorpclaims al
ja dat weet ik, maar het gaat om het geheelquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:41 schreef FastFox91 het volgende:
Een mafialid kan zich toch ook voordoen als een burger bij jou?
Net even wakker om te eten, dat stond stomquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:40 schreef -SG- het volgende:
De nachtkills kunnen vandaag later komen, ik ben naar psv en hara voelt zich niet zo lekker dus die ligt in bed![]()
Toedels![]()
. Wel liev blijven he!
Dus als twee mensen zeggen dat ze x zijn. Hoe wil je dat oplossen, en is dit wel eerlijk voor het spel?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar het gaat om het geheel
ik kom er vanzelf achter wie er liegen en wie niet
Iedereen mag een rol claimen, de PM waar je rol in staat is however for your eyes only.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:45 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dus als twee mensen zeggen dat ze x zijn. Hoe wil je dat oplossen, en is dit wel eerlijk voor het spel?
Veel plezier bij PSV en beterschap Hara.
Degene die op het laatste moment als een gek hints gaat lopen zoeken, is niet verdacht natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:43 schreef Syb-rund. het volgende:
vooral degene die niks sturen natuurlijk, die zijn extra verdacht
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Degene die op het laatste moment als een gek hints gaat lopen zoeken, is niet verdacht natuurlijk
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb bij iedereen gekeken, en alles genoteerd
ik wil je wel bewijzen dat ik dorp ben, de dorpoudste gaat zo op je stemmen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:45 schreef -SG- het volgende:
DuTank (2) Clesar03, majo
Syb-rund. (3) Susi, tripack, FastFox91
Susi (1) krioro
Majo (1) dorpsoudste.
ik heb in de ochtend ook even gekeken, en toen werd ik er niet veel wijzer van.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:46 schreef Syb-rund. het volgende:
danku
Okee ik zal je verder niet lastig vallenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik heb in de ochtend ook even gekeken, en toen werd ik er niet veel wijzer van.
maar hoe makkelijk wil je het nu nog hebben om er een mob tussenuit de halen, de ''muziekhints'' dingen slaan niet op eens op mij, terwijl ik sowieso altijd de lul ben als het daaromgaat![]()
ik snap niet waarom ik dit in vredesnaam nog moet uitleggen, maar omdat jij zo lief bent ... doe ik toch nog een poging(
)
ah no problemo, vergeet je claim niet te pm-enquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:00 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee ik zal je verder niet lastig vallen
die heeft Hara alquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah no problemo, vergeet je claim niet te pm-en
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:31 schreef Syb-rund. het volgende:
Nou lieve dorpelingen, aangezien jullie weten dat ik een uitermate betrouwbare bingonicht ben mogen jullie natuurlijk altijd de rollenclaims naar mij pm-en zodat we sterk staan tegenover de mobs!
Ajf noemt hara een bingonicht, modkill!11quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
Ajf noemt hara een bingonicht, modkill!11
je weet wel wat ik bedoel, ik heb al een aardig lijstje![]()
Ja ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:18 schreef MaJo het volgende:ik leef nog
Damn dutank toch geen maffia
die rookhint is de meest duidelijke. Mensen onlangs in rooktopics gepost?
Ja duh dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:51 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja ik![]()
Zo werkt het niet hè, lieverd. Je zult de hints zelf moeten zoeken.
Straks gaan ze me nog verdenken ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:39 schreef MaJo het volgende:
Dagoduck heeft gepost in [GEZ] bierviltjes en kroonkurken. Bier --> drank. Plus het masturbatietopic --> niets om handen.
Dat het haar schuld is dat het zo'n zooitje is.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:40 schreef Syb-rund. het volgende:
.. wat?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat het haar schuld is dat het zo'n zooitje is.
Dan is het toch niet jouw schuld?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het wel doorgegeven hoor
Mwah, beide.quote:
Nee dat klopt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mwah, beide.
Ik gaf t door als
Oh ja ... is nu ...
Oh ja ,... is nu ...
Niet zo handig
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
Dus..
EDIT: -sg- heeft ook 'psv' in zijn ondertitel staan.
EDIT: oh die doet niet mee
Ik ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:09 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee dat klopt.Ik heb een beetje medelijden met -SG-
![]()
Timmmmmmeh! Wanneer kom je terugquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben voor trevland deze ronde, en tegen dagoduck.
Omdat appel.
Zo dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben voor trevland deze ronde, en tegen dagoduck.
Omdat appel. peer
Gisteravond. Tot maandag. Daarna moet je het weer een weekje zonder me stellenquote:
De Geit is gemolken! Ik herhaal: De Geit is gemolken!quote:
Dat vind ik nou onaardig, dat je hara een geit noemtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
De Geit is gemolken! Ik herhaal: De Geit is gemolken!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
De slager is een NSB'er ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:11 schreef Susi het volgende:
Oh simpel. Ik blijf bij Syb
## Syb-rund.
Syb-rund. (1) Susi
het zijn 3 korte pagina's, en het is belangrijk om ook te zien hoe er is gepost, om een goed beeld te krijgen van de verdachten enzulksquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:44 schreef lynda het volgende:
Hoi ik heb gister om een soort van samenvatting gevraagd en niet gekregen
kusjes
vooruit ik zal wat moeite doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:51 schreef lynda het volgende:
Hoi,
ik had gister geen zin om in te lezen![]()
Nu ook nog steeds niet aangezien er toch niemand is die wat doet
Hints kan ik ook wel oplossen zonder terug te lezen hoe iedereen loopt te zeuren en blijkbaar verkeerde mensen afmaken.
Knuffel
Volgens mij zit jij op krioro ...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:03 schreef lynda het volgende:
Weed smoken:
Voetbal alle verschillende soorten: Lekmiah (afc email, post in VBL), Susi (Uefa cup 2008/2009), Tripack (feyenoord), Clesar(posts)
Ik denk dat je bij voetbal nu beter een lijstje kan maken wie er niets mee te maken heeft
Mon dieu: (mijn god)
Keuken / eten: Krioro (culinaise nog wattus)
Frans gezeur: Susi (buitenlands), Susi (post in theater, taal en kunst)
TV: Susi (favo forum: tv, radio en film)
Weerelementen:
Spelletjes in alle verschillende soorten: PS (circus) Susi (Wie is de mol), Trevland (men), Krioro (men)
Stoppen of doorgaan: Krioro (dillema), Tripack (rookie)
Sigaret op steken: Krioro (rokershoekje)
tot zover.. ik wist nog wat en dr zijn nog een paar die in CUL posten maar die ben ik kwijt..
ja en dat is even snel gezocht..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij op krioro ...
EDIT: en susi...
Ah daar ben je opeens. Ik vertrouw je niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks gaan ze me nog verdenken ook![]()
tevens T.V.P.
Aangezien er nog beschermde rollen zijn is het zeer aannemelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:48 schreef MaJo het volgende:
En waarom is er inderdaad maar 1 kill geweest vannacht? Was de maffia zo dom of is er iemand beschermd?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:59 schreef Clesar03 het volgende:
En ik maar denken dat het dood was in het topic, zijn ze alweer aan een nieuwe bezig
Lieverd.. kijk eens naar die post van een uurtje geledenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:04 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt mijn post genegeerd? Dit is wat ik heb gevonden vannacht:
ynda heeft meerdere malen gepost in FOK!-ers stoppen met roken!, daarnaast is ze dus voetbalgek
Dagoduck heeft gepost in [GEZ] bierviltjes en kroonkurken. Bier --> drank. Plus het masturbatietopic --> niets om handen.
krioro heeft gepost in Het Rokershoekje nu
Ik zet in op Lynda en Dagoduck maar omdat dagoduck zich nu pas voor het eerst meldt zet ik in op hem,
Ik negeer je niet hoor. Maar er zijn ook dingen die heel sterk naar Tripack voeren. Of misschien weet je dit en probeer je je mafiamaat te beschermen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:04 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt mijn post genegeerd? Dit is wat ik heb gevonden vannacht:
ynda heeft meerdere malen gepost in FOK!-ers stoppen met roken!, daarnaast is ze dus voetbalgek
krioro heeft gepost in Het Rokershoekje nu
Ik zet in op Lynda en Dagoduck maar omdat dagoduck zich nu pas voor het eerst meldt zet ik in op hem,
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:51 schreef lynda het volgende:
Hoi,
ik had gister geen zin om in te lezen was gister te stoned om in te lezen![]()
Nu ook nog steeds niet aangezien er toch niemand is die wat doet
Hints kan ik ook wel oplossen zonder terug te lezen hoe iedereen loopt te zeuren en blijkbaar verkeerde mensen afmaken.
Knuffel
Ik vind de rokerstopica een sterkere hint dan een weed hint eerlijk gezegd. En nee, ik weet niet wie maffia is maar ik verdenk dagoduck omdat hij eerst niet op komt dagen en als hij verdacht wordt meteen reageert. Dat geeft aan dat hij dus wel meeleest en dat vind ik dus verdacht.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:09 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik negeer je niet hoor. Maar er zijn ook dingen die heel sterk naar Tripack voeren. Of misschien weet je dit en probeer je je mafiamaat te beschermen?
maar goed, ben vandaag lui dus ik wacht nog ff met stemmenquote:And I'd rather be high
Maar er wijzen niet zo heel veel hints naar hem. Naar anderen veel meer. Ik vind het geen sterk argument.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de rokerstopica een sterkere hint dan een weed hint eerlijk gezegd. En nee, ik weet niet wie maffia is maar ik verdenk dagoduck omdat hij eerst niet op komt dagen en als hij verdacht wordt meteen reageert. Dat geeft aan dat hij dus wel meeleest en dat vind ik dus verdacht.
Ik zie net dit topic waar jij in heb gepost..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:22 schreef Clesar03 het volgende:
Over weed smoken gesproken trouwens, ik zie net een zinnetje staan in de sig van lynda:
[..]
maar goed, ben vandaag lui dus ik wacht nog ff met stemmen
Ik vind Dagoduck een nare user, is dat een goed argument?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar er wijzen niet zo heel veel hints naar hem. Naar anderen veel meer. Ik vind het geen sterk argument.
saillant detail, hij verscheen precies nadat jij verdweenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind Dagoduck een nare user, is dat een goed argument?
Voor jou wel jongenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind Dagoduck een nare user, is dat een goed argument?
Wtf?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
saillant detail, hij verscheen precies nadat jij verdween
Doch daarvoor zat hij zo uitgebreid verschillende reeksen waar ik kwam te vernaggelen, dat ik toch een uitgebreide grafhekel aan de user dagoduck heb gekregen. En hem dat ook uitvoerig duidelijk maakte.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
saillant detail, hij verscheen precies nadat jij verdween
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:22 schreef Clesar03 het volgende:
Over weed smoken gesproken trouwens, ik zie net een zinnetje staan in de sig van lynda:
[..]
maar goed, ben vandaag lui dus ik wacht nog ff met stemmen
Geintje johquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Zelfs mijn niveau is hoger dan dat van die stoethaspel.
Of het zusjequote:
omdat?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:52 schreef Syb-rund. het volgende:
supreize
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de rokerstopica een sterkere hint dan een weed hint eerlijk gezegd. En nee, ik weet niet wie maffia is maar ik verdenk dagoduck omdat hij eerst niet op komt dagen en als hij verdacht wordt meteen reageert. Dat geeft aan dat hij dus wel meeleest en dat vind ik dus verdacht.
Wat mij betreft ben jij de volgende ik vertrouw je nog steeds niet...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kreeg toen die PM aan het begin en ik dacht: laat hun lekker dat spel spelen
maar toen ging ik kijken in dit topic, en toen zaten jullie over mij te lullen enzo
dus ja dan reageer ik ff ...
Are you fucking kidding me? Een heel topic janken dat je mee wil doen en wanneer begint het nu eindelijk, en nu loop je zo dom te janken?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kreeg toen die PM aan het begin en ik dacht: laat hun lekker dat spel spelen
maar toen ging ik kijken in dit topic, en toen zaten jullie over mij te lullen enzo
dus ja dan reageer ik ff ...
##vote tripackquote:Tripack post in geen reet te doen op je werk (niets om handen hebben) en de hints over het roken en voetbal wijzen ook zijn richting op.
Dat was 3 weken terug, maar ik snap nu hoe het werkt beetje enzo..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me? Een heel topic janken dat je mee wil doen en wanneer begint het nu eindelijk, en nu loop je zo dom te janken?
Tja...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:56 schreef lynda het volgende:
Weersvoorspellingstopic Winter 2008/09 [Timm-E]
wie heeft daar in gepost Clesar?
of dago gaat even niet zitten liegenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me? Een heel topic janken dat je mee wil doen en wanneer begint het nu eindelijk, en nu loop je zo dom te janken?
Dat was toen ik dacht: laat ze lekker dat spelletje spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
of dago gaat even niet zitten liegen-> Pimp hier met je desktop #9
aha ja zovan; IK WIL MEEDOEN HOOOI!!!! HALLO!!!! IK WIL MEEDOEEEEN! adhd je naar je vriendinnetjes die aan het nagelakken zijn. ''Nee, gewoon wachten totdat wij klaar zijn dan mag je meedoen''quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was toen ik dacht: laat ze lekker dat spelletje spelen
Ja, daar kots ik opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aha ja zovan; IK WIL MEEDOEN HOOOI!!!! HALLO!!!! IK WIL MEEDOEEEEN! adhd je naar je vriendinnetjes die aan het nagelakken zijn. ''Nee, gewoon wachten totdat wij klaar zijn dan mag je meedoen''
HIHIHI OKAY!!! en als het erop aankomt dan is het oppeens zovan;ah ja hihi, begin alvast jongens
normaal gesproken doe ik niet moeilijk als iemand een beetje vergeetachtig is, maar ik heb je er gewoon op gewezen.
vooral het feit dat je ontzettend zat te aandachtshoeren bij het aanmelden omdat je er niet 1 2 mee kon doen bij het aanmelden om vervolgens met zoiets aankomen zetten.
Ja maar een nieuwe ronde duurde wel 2 weken...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aha ja zovan; IK WIL MEEDOEN HOOOI!!!! HALLO!!!! IK WIL MEEDOEEEEN! adhd je naar je vriendinnetjes die aan het nagelakken zijn. ''Nee, gewoon wachten totdat wij klaar zijn dan mag je meedoen''
HIHIHI OKAY!!! en als het erop aankomt dan is het oppeens zovan;ah ja hihi, begin alvast jongens
normaal gesproken doe ik niet moeilijk als iemand een beetje vergeetachtig is, maar ik heb je er gewoon op gewezen.
vooral het feit dat je ontzettend zat te aandachtshoeren bij het aanmelden omdat je er niet 1 2 mee kon doen bij het aanmelden om vervolgens met zoiets aankomen zetten.
Lol, volgens mij kijken de clueschrijvers alleen of je er postquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:40 schreef krioro het volgende:
btw ik postte in dat rooktopic dat ik niet rook hè
JAJA EN NU ZIT JE GEWOON JAVAANSE JONGENS TE DRAAIEN HE!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:40 schreef krioro het volgende:
btw ik postte in dat rooktopic dat ik niet rook hè
omdat dutank dood is, en ik het niet ben blijft hij over.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:51 schreef tripack het volgende:
erg weinig om handen hadden kan ook slaan op syb-rund.
in zijn profiel staat:
[..]
hij heeft veel met muziek:
MUZ Metalheads unite! #CCIX: Metal and her embrace »
MUZ Turk (Hip-Hop)
MUZ Metalheads unite! #CCVIII: The Echo (Replacement)
etc.
en sommige mensen denken dat frans de Universele Taal is
ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
blablslblalb
ablalbal
bla
bl
al
al
blabl
l
ablablablabllbalblablbal
Tripack (mafia) werd dodogemaakt
blamlbamlblbalbalabl
albalblablbalalb
a
balla
l
bal
ablabl
la
goed verhaalquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
blablslblalb
ablalbal
bla
bl
al
al
blabl
l
ablablablabllbalblablbal
Tripack (mafia) werd dodogemaakt
blamlbamlblbalbalabl
albalblablbalalb
a
balla
l
bal
ablabl
la
k Heb iook geen hints, dus dat wordt ongetwijfeld nog beterquote:
hinthintquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:10 schreef -SG- het volgende:
Ja Hara, maak jij de hints? Zal ik ff meezoeken. De ander heft van het verhaaltje van gister kan je er wel in proppen misschien.
Aaaww, moet ik?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:10 schreef -SG- het volgende:
Ja Hara, maak jij de hints? Zal ik ff meezoeken. De ander heft van het verhaaltje van gister kan je er wel in proppen misschien.
hey tripack is er nu uit, dat bespaart een hoop werkquote:
Ik ebn dronken gekquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja vertel maar.. Ik wil wel meezoeken hoor.
Harharjaku.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:13 schreef -SG- het volgende:
MSN gesprekken met Hara als ze dronken is.
Had je die foto gezien waar ze een mes tegen haar keel zettequote:
whehe ohja!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Had je die foto gezien waar ze een mes tegen haar keel zette.
Moordwijf toch?
Ja fuck dat. Voor mn verjaardag moest ik mn eigen drank van mn enige cadeau kopen. Dus wtf, ik jat die smerige drank "moest ooit zelf betalen, dus nu maak aik deze mine!!!"" zegt ze "nee, das van mij"quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:22 schreef -SG- het volgende:
Alcholisten daar. Zitten te vechten om de drank.
Waar? Ik eerst!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:15 schreef -SG- het volgende:
Kut!
Bitchfight!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja fuck dat. Voor mn verjaardag moest ik mn eigen drank van mn enige cadeau kopen. Dus wtf, ik jat die smerige drank "moest ooit zelf betalen, dus nu maak aik deze mine!!!"" zegt ze "nee, das van mij"
quote:
En dus? Wat ben ej voor triest persoon dat je dat er steeds bij moet zoeken?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:35 schreef -SG- het volgende:
[..]. Die foto slingert hier toch al ergens op het forum rond
.
Die foto is gewoonquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dus? Wat ben ej voor triest persoon dat je dat er steeds bij moet zoeken?
Hara is dronkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yes! Wat een tyfus goed antwoord!
heul niet n00bquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:20 schreef MaJo het volgende:
Het moment tussen de lynch en de mobkills is altijd dodelijk saai
Ik vind het echt fucking treurig. Triest persoon. Net zoals dat arme wicht van laatst. Serieus, treurig.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Snap ik. Anders komt het ook niet over..
Heb je het nou over mij..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het echt fucking treurig. Triest persoon. Net zoals dat arme wicht van laatst. Serieus, treurig.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, Sherlock, ik heb het over jou. Jezus, én terurig, én achterlijk. Arm schaap.
Ik drink niet ...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:15 schreef -SG- het volgende:
Ga is verder coma zuipen jij!
Ik neem het haar niet kwalijk hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:49 schreef Syb-rund. het volgende:
het is me een raadsel waarom ze tegen jou uitvalt..
joehoe, hier moet je zijn
Waar bemoei jij je mee als je niet weer waar het over gaat?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:49 schreef Syb-rund. het volgende:
het is me een raadsel waarom ze tegen jou uitvalt..
joehoe, hier moet je zijn
Neem het me maar kwalijk, het is precies zo bedoeld.Je bent een triest persoon.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik neem het haar niet kwalijk hoor. Snap het alleen niet meer. Maar ik ben nu achterlijk
.
Oke opgelost (wat het probleem ook mocht zijn). Slotje dan maar?quote:
Zelfs ik weet niet waar het over gaatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee als je niet weer waar het over gaat?
Ik heb helemaal geen behoefte om iets op te lossenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke opgelost (wat het probleem ook mocht zijn). Slotje dan maar?
Moeten we het nu weer over achterlijk gaan hebben?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zelfs ik weet niet waar het over gaat!
Wat was het probleem danquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen behoefte om iets op te lossen
stuur die foto is via emesen (quote:
Je mag er wel om heen blijven draaien hoor. Uiteindelijk ben ik dan juist degene hier die niet achterlijk is..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moeten we het nu weer over achterlijk gaan hebben?
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
stuur die foto is via emesen ()
Jesus fucking Christquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:52 schreef Syb-rund. het volgende:
godver man, waarom is mijn rum op
Dus je blijft met je probleem zittenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jesus fucking ChristIk zeg net dat ik geen behoefte heb om iets op te lossen?! Jij bent zoals je bent, triest. En daar wil ik niets mee van doen hebben.
Ik heb geen probleem.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus je blijft met je probleem zitten!?
Oke.
Waarom vind je me triest dan?
Wederom, omdat je een treurig persoon bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mooi. Waarom val je dan tegen mij uit?
touchéquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mooi. Waarom val je dan tegen mij uit?
en dat is natuurlijk zomaar en spontaanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wederom, omdat je een treurig persoon bent.
Pardon? Ik heb t op de vorige pagina al gezegd.quote:
Ja ik snap het niet, en ik zal het ook nooit snappen ook niet.quote:
Hoi en gras en stroquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:02 schreef Susi het volgende:
Gesellug
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dus? Wat ben ej voor triest persoon dat je dat er steeds bij moet zoeken?
hoe, wat?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het echt fucking treurig. Triest persoon. Net zoals dat arme wicht van laatst. Serieus, treurig.
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
t Arme schaap waarvan naaktfoto's gespammed werden, die SG ook nog even extra wilde verspreidenquote:
okido, gesnopenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
Een of andere idioot zat het HELE forum laatst onder te spammen met een heel verhaal over haar + persoonlijke gegevens + naaktfoto.
SG wilde die moron wel even verder helpen. En dan zit hij nu ook steeds achter mijn foto aan te jagen. Dus, blijkbaar heeft hij dat nodig, en dat vind ik treurig.
Simpel.
13.gifquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:15 schreef Susi het volgende:
Dat is niet 'laatst'. Maar desondanks wel een omgekeerde 14.gif als je dat wil doen
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef Clesar03 het volgende:
lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |