quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:11 schreef Susi het volgende:
Oh simpel. Ik blijf bij Syb
## Syb-rund.
Syb-rund. (1) Susi
het zijn 3 korte pagina's, en het is belangrijk om ook te zien hoe er is gepost, om een goed beeld te krijgen van de verdachten enzulksquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:44 schreef lynda het volgende:
Hoi ik heb gister om een soort van samenvatting gevraagd en niet gekregen
kusjes
vooruit ik zal wat moeite doenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:51 schreef lynda het volgende:
Hoi,
ik had gister geen zin om in te lezen![]()
Nu ook nog steeds niet aangezien er toch niemand is die wat doet
Hints kan ik ook wel oplossen zonder terug te lezen hoe iedereen loopt te zeuren en blijkbaar verkeerde mensen afmaken.
Knuffel
Volgens mij zit jij op krioro ...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:03 schreef lynda het volgende:
Weed smoken:
Voetbal alle verschillende soorten: Lekmiah (afc email, post in VBL), Susi (Uefa cup 2008/2009), Tripack (feyenoord), Clesar(posts)
Ik denk dat je bij voetbal nu beter een lijstje kan maken wie er niets mee te maken heeft
Mon dieu: (mijn god)
Keuken / eten: Krioro (culinaise nog wattus)
Frans gezeur: Susi (buitenlands), Susi (post in theater, taal en kunst)
TV: Susi (favo forum: tv, radio en film)
Weerelementen:
Spelletjes in alle verschillende soorten: PS (circus) Susi (Wie is de mol), Trevland (men), Krioro (men)
Stoppen of doorgaan: Krioro (dillema), Tripack (rookie)
Sigaret op steken: Krioro (rokershoekje)
tot zover.. ik wist nog wat en dr zijn nog een paar die in CUL posten maar die ben ik kwijt..
ja en dat is even snel gezocht..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij op krioro ...
EDIT: en susi...
Ah daar ben je opeens. Ik vertrouw je niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks gaan ze me nog verdenken ook![]()
tevens T.V.P.
Aangezien er nog beschermde rollen zijn is het zeer aannemelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:48 schreef MaJo het volgende:
En waarom is er inderdaad maar 1 kill geweest vannacht? Was de maffia zo dom of is er iemand beschermd?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:59 schreef Clesar03 het volgende:
En ik maar denken dat het dood was in het topic, zijn ze alweer aan een nieuwe bezig
Lieverd.. kijk eens naar die post van een uurtje geledenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:04 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt mijn post genegeerd? Dit is wat ik heb gevonden vannacht:
ynda heeft meerdere malen gepost in FOK!-ers stoppen met roken!, daarnaast is ze dus voetbalgek
Dagoduck heeft gepost in [GEZ] bierviltjes en kroonkurken. Bier --> drank. Plus het masturbatietopic --> niets om handen.
krioro heeft gepost in Het Rokershoekje nu
Ik zet in op Lynda en Dagoduck maar omdat dagoduck zich nu pas voor het eerst meldt zet ik in op hem,
Ik negeer je niet hoor. Maar er zijn ook dingen die heel sterk naar Tripack voeren. Of misschien weet je dit en probeer je je mafiamaat te beschermen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:04 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt mijn post genegeerd? Dit is wat ik heb gevonden vannacht:
ynda heeft meerdere malen gepost in FOK!-ers stoppen met roken!, daarnaast is ze dus voetbalgek
Dagoduck heeft gepost in [GEZ] bierviltjes en kroonkurken. Bier --> drank. Plus het masturbatietopic --> niets om handen.
krioro heeft gepost in Het Rokershoekje nu
Ik zet in op Lynda en Dagoduck maar omdat dagoduck zich nu pas voor het eerst meldt zet ik in op hem,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |