quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:51 schreef lynda het volgende:
Hoi,
ik had gister geen zin om in te lezen was gister te stoned om in te lezen![]()
Nu ook nog steeds niet aangezien er toch niemand is die wat doet
Hints kan ik ook wel oplossen zonder terug te lezen hoe iedereen loopt te zeuren en blijkbaar verkeerde mensen afmaken.
Knuffel
Ik vind de rokerstopica een sterkere hint dan een weed hint eerlijk gezegd. En nee, ik weet niet wie maffia is maar ik verdenk dagoduck omdat hij eerst niet op komt dagen en als hij verdacht wordt meteen reageert. Dat geeft aan dat hij dus wel meeleest en dat vind ik dus verdacht.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:09 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik negeer je niet hoor. Maar er zijn ook dingen die heel sterk naar Tripack voeren. Of misschien weet je dit en probeer je je mafiamaat te beschermen?
maar goed, ben vandaag lui dus ik wacht nog ff met stemmenquote:And I'd rather be high
Maar er wijzen niet zo heel veel hints naar hem. Naar anderen veel meer. Ik vind het geen sterk argument.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de rokerstopica een sterkere hint dan een weed hint eerlijk gezegd. En nee, ik weet niet wie maffia is maar ik verdenk dagoduck omdat hij eerst niet op komt dagen en als hij verdacht wordt meteen reageert. Dat geeft aan dat hij dus wel meeleest en dat vind ik dus verdacht.
Ik zie net dit topic waar jij in heb gepost..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:22 schreef Clesar03 het volgende:
Over weed smoken gesproken trouwens, ik zie net een zinnetje staan in de sig van lynda:
[..]
maar goed, ben vandaag lui dus ik wacht nog ff met stemmen
Ik vind Dagoduck een nare user, is dat een goed argument?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar er wijzen niet zo heel veel hints naar hem. Naar anderen veel meer. Ik vind het geen sterk argument.
saillant detail, hij verscheen precies nadat jij verdweenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind Dagoduck een nare user, is dat een goed argument?
Voor jou wel jongenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind Dagoduck een nare user, is dat een goed argument?
Wtf?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
saillant detail, hij verscheen precies nadat jij verdween
Doch daarvoor zat hij zo uitgebreid verschillende reeksen waar ik kwam te vernaggelen, dat ik toch een uitgebreide grafhekel aan de user dagoduck heb gekregen. En hem dat ook uitvoerig duidelijk maakte.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
saillant detail, hij verscheen precies nadat jij verdween
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:22 schreef Clesar03 het volgende:
Over weed smoken gesproken trouwens, ik zie net een zinnetje staan in de sig van lynda:
[..]
maar goed, ben vandaag lui dus ik wacht nog ff met stemmen
Geintje johquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Zelfs mijn niveau is hoger dan dat van die stoethaspel.
Of het zusjequote:
omdat?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:52 schreef Syb-rund. het volgende:
supreize
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de rokerstopica een sterkere hint dan een weed hint eerlijk gezegd. En nee, ik weet niet wie maffia is maar ik verdenk dagoduck omdat hij eerst niet op komt dagen en als hij verdacht wordt meteen reageert. Dat geeft aan dat hij dus wel meeleest en dat vind ik dus verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |