DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Over die utregsupporters, geniaalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:00 schreef kevin6188 het volgende:
Ik blijf toch ook lachen om Suarez die Nederlands brabbelt in interviews.![]()
http://www.sportweek.nl/v(...)iet_altijd_goed_zijn
Hehe, idd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Over die utregsupporters, geniaal![]()
Morgen ook nog hoor.quote:
Hehe altijd lachen ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:00 schreef kevin6188 het volgende:
Ik blijf toch ook lachen om Suarez die Nederlands brabbelt in interviews.![]()
http://www.sportweek.nl/v(...)iet_altijd_goed_zijn
Als je het zo tof vindt om met je Ajax-shirtje in rdam rond te huppelen, mag je van mij best wat tikken krijgen. Is gewoon vragen om problemen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:55 schreef Jasza het volgende:
Niks mis met Noshiba btw hoor, goede gozer.
Meestal is dat voor mij na een paar uur nabeschouwen wel weer voorbij, maar ik krijg die grijns de komende paar dagen niet van m'n smoel af. Echt jaren geleden dat ik in de Arena zo uit m'n plaat ben gegaan na een doelpunt.quote:
Oh dat is wel een pannekoeke post hoor daar niet vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je het zo tof vindt om met je Ajax-shirtje in rdam rond te huppelen, mag je van mij best wat tikken krijgen. Is gewoon vragen om problemen.
Maar goed, jij kent hem beter dan mij
Je mag blij zijn als er 1000 zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:23 schreef kurk_droog het volgende:
Zou lekker zijn als we weer met 4000 man ofzo aanwezig zijn![]()
Weet iemand wat het ongeveer aan benzine kost om daarheen te rijden uitgaande van een mpv? Trein is te duur dus kijken nu naar vliegtuig of auto.
4000 man?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:23 schreef kurk_droog het volgende:
Zou lekker zijn als we weer met 4000 man ofzo aanwezig zijn![]()
Weet iemand wat het ongeveer aan benzine kost om daarheen te rijden uitgaande van een mpv? Trein is te duur dus kijken nu naar vliegtuig of auto.
Gerets is het vuurtje ook al lekker aan het opstoken.quote:
Haha 4000, dat zou ook volkomen logisch zijn ja met deze briljant goedkope reismogelijkheden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
4000 man?
Reken maar op een kwart daarvan. En zelfs dat zou ik nog veel vinden
Niet gek als je ziet dat die man een PSV hart heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Gerets is het vuurtje ook al lekker aan het opstoken.
Beter charteren we dan met 800 man een A380. Beetje proppen en dan kan die 200 man er ook nog wel bij.quote:
Ik ga alleen als het niet teveel geld kost, dus ik ben nog even aan het zoeken. Maar ik ben wel voornemens om te gaan ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nee, kan geen vrij krijgen op deze korte termijn
Volgende ronde weer van de partij. En jij?
quote:Erik Gerets zal het binnenkort tegen Ajax opnemen in de UEFA Cup. De Belgische trainer van Olympique Marseille kwam als speler en trainer van PSV vaak uit tegen de Amsterdammers, en het gevoel van toen is hij nog niet kwijt.
"Het is een club die ik niet in mijn hart draag. Toen ik nog bij PSV was, was Ajax echt dé vijand. Ik heb nooit waardering gehad voor die club. En ze hebben nooit veel van me gehouden in Amsterdam", aldus de man die veel successen kende in Eindhoven.
Over Ajax-trainer Marco van Basten was de oud-international positiever. "Hij is een goede vent", zei Gerets tegen AFP. "En hij is geen domoor, hij is een buitengewone trainer. Bovendien was hij een van de beste aanvallers van zijn tijdperk. Respect."
Olympique Marseille en Ajax treffen elkaar in de achtste finales van de UEFA Cup. Marseille klopte donderdag FC Twente na strafschoppen en Ajax bekerde moeizaam verder ten koste van Fiorentina.
Waar?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:38 schreef kurk_droog het volgende:
haphaphap. Ik reken op 1500 man weer ofzo.
Vliegtuig is redelijk goedkkop zie ik net. 100 eu voor retourtje
Kan 'ie zich nog gedragen in de media. Dat soort uitlatingen tonen al aan waarom die kerel bij een topclub nooit zal slagen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet gek als je ziet dat die man een PSV hart heeft.
Ik zat dus echt niet op een verlenging te wachten. Sowieso kon mijn keel dat niet aan en dan zou ik het nog maar betwijfeen o we door zouden gaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:16 schreef kalinho het volgende:
En toch ging ik vorige week eigenlijk meer los. Nu had ik wel het idee dattie kon vallen, maar het hoefde eigenlijk niet zo van mijIk stond lekker rustig te kijken, ik denk laat het maar fijn verlenging worden en dan er 1 inleggen. Nu heb ik nog 5 minuten in dikke stress gezeten na die goal. Maar, terugkijkend is het wel mooi geweest
![]()
Over vorige week gesproken...nu op RTL 26: Hannibal. Opgenomen in, jawel, Florence
quote:Leonardo,
Zonder Feyenoord hadden jij en je familie tot in de lengte van dagen onder de golfplaten gewoond, in een van die troosteloze pauperfavella’s van Rio de Janeiro. Waarschijnlijk was je moedertje-lief zonder Feyenoord al lang en breed zeer pijnlijk gestorven aan de Braziliaanse tropentering en had jij -andermaal zonder Feyenoord- zelf zo vreselijk veel lijmgeur door je neusgaten gejaagd, dat zelfs dát je volledig ontgaan was. Zonder Feyenoord kortom, was jij he-le-maal nergens.
Als blijk van dank en waardering voor hetgeen Feyenoord voor jou en die zeikfamilie van je heeft betekend koos jij er enige tijd geleden evenwel doodleuk voor, om over te moeten stappen naar (als ook te moeten zegevieren in-) het Nederlandse filiaal van de staat Israel. Is dat dan je dank?
Ja dus..
Bij deze spreekt de Baron van Struisenburg dan ook zonder dralen de vurige wens uit, dat je spoedig, heel heel spoedig, weer alles breekt en afscheurt wat er maar te breken en af te scheuren valt. Meer verdien je namelijk niet.
Hoerenjong!
De Baron van Struisenburg
Terugweg pas?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jup
Geen alcohol in de bussen zeker?
Die vent is verzuurd zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Relativeringsvermogen en realiteitszin zijn hem inderdaad vreemd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:02 schreef toma het volgende:
[..]
Rivaliteit tussen Ajax en Feijenoord is gezond. Maar dit loopt alle spuigaten uit. Degene die dit geschreven heeft is zo gedreven door frustratie en agressie dat hij alle normen en waarden verliest. Als hij deze überhaupt al ooit gehad heeft. Wat een randdebiel eerste klas.
Wie is die gek ook alweerquote:
Ook zijn mentaliteit is te prijzen.quote:Vermeer zegt zijn machtsovername uit te willen stellen tot volgend seizoen. ,,Dan ga ik voor de eerste plek, ik weet dat ik het Maarten moeilijk kan maken.’’
Dit soort teksten maakt dat je op sommige dagen even liever niets met voetbal te maken wilt hebben....quote:
Kenneth Vermeerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ook zijn mentaliteit is te prijzen.
Van mij ook. En dan verkopen we Stekelenburg voor een miljoentje of vijf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:21 schreef F1Bas het volgende:
Van mij mag hij volgend seizoen eerste keeper worden, Vermeer dan.
..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 05:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van mij ook. En dan verkopen we Stekelenburg voor een miljoentje of vijf.
Gewoon doen. Zal prima bevallen. Vermeer zal vast ook nog wel een fout maken maar hij leert er van. Na 4 jaar maakt maarten nog dezelfde fouten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:25 schreef Houniet het volgende:
Maar we moeten Stekelenburg ook niet te snel willen dumpen.
Trek ze dan van de muurquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Suarez kan goed Nederlands, ik zag dat filmpje, maar tegen Heracles snapte hij niet de vragen
Ajax wint van Utrecht, ben ik blij en mijn meester verdrietig. Want ik wordt gek van zijn posters van Utrecht en shirts in onze klas!
Toen ik vermeer ineens zag staan had ik ook echt zon gevoel van primaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:28 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vond het echt opvallend hoezeer Vermeer uitstraalde dat er nu een kerel in de goal stond. Dat is iets dat Stekelenburg toch wel mist en dat wel degelijk een kwaliteit is van een keeper.
Het viel me nu echt op. Meer dan in de eerste periode dat Vermeer op goal stond.
Ik hoopte ook op gelijkspel, maar tergelijkertijd kon ik een glimlach niet onderdrukken toen er in de laatste minuut een penalty tegen gegeven werdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:55 schreef RayMania het volgende:
Goede uitslag in Eindhoven, al was een gelijkspel misschien nog beter geweest.
Winnen en dan zes punten voorstaan op PSV. En dan hopen dat we Heerenveen en Twente voorblijven.
Lijkt me niet, hij wou nu toch al weg in de winterstop? Maar nadat Hans Vonk naar Heerenveen ging mocht hij niet meer!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:57 schreef fathank het volgende:
Ben benieuwd wat Gentenaar van de zomer gaat doen. Er zijn meerdere scenario's mogelijk. Als Steek vertrekt zal Vermeer 1e keeper worden. Als Steek blijft zal Vermeer denk ik vertrekken. In beide gevallen is Gentenaar de absolute 2e keeper. Zal hij daar genoegen mee nemen?
Raakt toch niet uitverkocht.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:42 schreef Placenta het volgende:
Hoe groot is het uitvak in Marseille? Vind het raar dat in Florence nog geen 1400 man zaten, en in Hamburg wel meer dan 4000. Maakt die afstand echt zo'n verschil?
Ik ga er iig maar van uit dat ik met ssc wel kaart kan krijgen en hopelijk vrienden van mij met cc.
Met zulke toegangsprijzen ga je in ieder geval niet uitverkopenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:05 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Er missen echt ontzettend veel vakken. Hoe kan dat?.
Ik zag gister nog op de Ajaxsite staan dat 428 voor 22 euro was ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:05 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
En wat zingen we dan...quote:
Denk dat ze zoveel mogelijk vakken eerst vol willen krijgen voordat er meer in de verkoop gaan. Is normaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:05 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Maar 413 of 428 zit daar meestal tussen. Lijkt me niet dat alles nu uitverkocht is, want je kan nu alleen nog eigen stoel kopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Denk dat ze zoveel mogelijk vakken eerst vol willen krijgen voordat er meer in de verkoop gaan. Is normaal.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Denk dat ze zoveel mogelijk vakken eerst vol willen krijgen voordat er meer in de verkoop gaan. Is normaal.
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=68916quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar 413 of 428 zit daar meestal tussen. Lijkt me niet dat alles nu uitverkocht is, want je kan nu alleen nog eigen stoel kopen.
Bij het bestellen is het dus zoals het plaatje. Raar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:03 schreef Breach het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=68916
Maar toch logisch dat jij geen 428 kunt kopenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij het bestellen is het dus zoals het plaatje. Raar.
Ik wacht wel tot donderdag.
Ja, duh, maar dan alsnog raar dat die vakken hier niet tussen staan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar toch logisch dat jij geen 428 kunt kopen
Hij wilde weg omdat ie door Vermeer voorbijgestreefd is en nu 3e keeper is ipv 2e.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hij wou nu toch al weg in de winterstop? Maar nadat Hans Vonk naar Heerenveen ging mocht hij niet meer!
Van Ajax.nl:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:34 schreef Rots het volgende:
Speelt Stekelenburg morgen trouwens weer, hij had een griepje ofzo?
Dat zijn extra belastingen die ze vorig jaar hebben ingevoerd. Maar om de economie te stimuleren willen ze deze afschaffen. Maar dat weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom zijn de belastingen @ Schiphol zo fucking duur. 75 Euro terwijl Praag of Marseille maar 48 Euro zijn. Kutlijers. Heb nog tig aantal flying miles, dus zou voor 123 Euro kunnen vliegen naar Marseille. Maar goed, heb toch geen geld. Volgende ronde hopelijk een goedkope vlucht.
Ja dat klopt, maar wanneer vraag ik me af.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:02 schreef toma het volgende:
[..]
Dat zijn extra belastingen die ze vorig jaar hebben ingevoerd. Maar om de economie te stimuleren willen ze deze afschaffen. Maar dat weet ik niet zeker
VZ.nlquote:Vermeer krijgt nieuwe kans onder de lat
Geschreven op zaterdag, 28 februari om 15:05
Kenneth Vermeer staat ook aankomende zondag onder de lat bij Ajax. De doelman, die donderdag een goede indruk maakte in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Fiorentina, vervangt ook in het competitieduel met FC Utrecht de zieke Maarten Stekelenburg. Ajax’ eerste keus onder de lat is nog niet klaar voor zijn rentree.
Stekelenburg ligt al een aantal dagen ziek op bed en zijn vervanger Vermeer nam de taken donderdag zonder problemen over. De doelman maakte zelfs zoveel indruk dat coach Marco van Basten andermaal aan het twijfelen werd gebracht. De geboren Utrechter hoeft dit weekend echter nog geen knoop door te hakken, daar Stekelenburg nog altijd ziek in bed ligt. De goalie zit niet bij de wedstrijdselectie.
Ook Dario Cvitanich ontbreekt nog in de groep. De Argentijnse spits, die de afgelopen duels al moest laten schieten, is nog niet hersteld van zijn hamstringblessure en laat de trip naar de Domstad schieten. Daarnaast kan Van Basten geen beroep doen op Gabri, die donderdag geblesseerd uitviel. De ernst van zijn blessure is nog niet bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |