quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
ey wtfquote:
NEEEEEEE WTF!11!!1!!!quote:
Jawohl.quote:
wel waar.quote:
Doe es nie zo snel! Zit ik voor niks in KLB te F5en.quote:
KB, als jij nu ook een keer naar een KLB meet komt, dan kom ik ook wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Krentenbol. het volgende:
Wie gaat zoiets op de meet aandoen?
[ afbeelding ]
I'm a Mother Fucking P.I.M.Pquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Krentenbol. het volgende:
Wie gaat zoiets op de meet aandoen?
[ afbeelding ]
Morgen misschien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KB, als jij nu ook een keer naar een KLB meet komt, dan kom ik ook wel.
quote:
Gast.quote:
Je moet niksquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om voor jullie helemaal naar Utrecht te moeten
Dan ga je toch nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:03 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om voor jullie helemaal naar Utrecht te moeten
Uur of 9 is de bedoeling, ligt er aan hoe laat ordi klaar is met werkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hij gaat wel, net als ik, de stoere baas![]()
![]()
hoelaat ben jij dr?
Past prima tussen de reeks inderdaad.quote:
Dat is bpquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Past prima tussen de reeks inderdaad.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nog was baas meegemaakt met zo veel bazen op 3m2
Vind je het gek met zo`n wedstrijd!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
was gewoon gekkenhuis daar zeg vooral op het eind
quote:
Niet. Die had Florian toch?quote:
Ik vind mijzelf meteen weer even slankquote:
Z'n douche is alleen kkranzigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja heaen hij is daarnaast echt ontzettend gastvrij
Dan douche je nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Z'n douche is alleen kkranzig
Moet hij wel de lapo krijgenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:18 schreef Florian_ het volgende:
Als we er nou even in een uurtje een stuk of 50 topics doorheen jassen! Dan wordt D_A boos omdat ie het jubileumnummer heeft gemist met z'n geschreven OP
eh, ja? Ik weet niet maar is dat zo raar?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik ga daar ook echt ff douche............
Ja, die douche is echt smerig, overal haar en roestquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:18 schreef Gupje het volgende:
Is die douche zo ranzig dan? D_A maakt eens foto van je douche
Daarom past het nogwel tussen de reeks.quote:
Kom maar eens hier jij, moet jij maar eens zien hoe hard ik kan gaan met mijn piemel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
De eerste piemel... grap dan maar:
Zoveel mannen hier, maar erg hard gaat het niet.
Nee ik was na de wedstrijd gewoon weer naar huis gegaan, we hadden alleen daar voor even gezeten. Best wel grappig hij ging zelf niet eens, maar we mochten wel bij hem zittenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
eh, ja? Ik weet niet maar is dat zo raar?Ik ga er vanuit dat je daar geslapen hebt?
Ergens op FOK! staat een foto van z'n oude douche. Met een bank erinquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:18 schreef Gupje het volgende:
Is die douche zo ranzig dan? D_A maakt eens foto van je douche
dat blijf ik raar vinden, de deur van zn douche is 1 meter van zn pc af. En nog merkt hij niet dat er ff een bank zn douche in word gedragenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:21 schreef reetveter het volgende:
In de douche van D_A staat een bank
WTF woont hij in de bijlmer ofzo?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:21 schreef reetveter het volgende:
In de douche van D_A staat een bank
Hij woonde eerst ergens andersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dat blijf ik raar vinden, de deur van zn douche is 1 meter van zn pc af. En nog merkt hij niet dat er ff een bank zn douche in word gedragen
Owja dat vertelde je van de week alquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:23 schreef Skaff-a het volgende:
D_A woont in een wooncontainer naast de bajes.
Geniaal!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
De laatste 16
Hoe was de wedstrijd?
Is zijn frituurvet ranzig?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
joah, en gister gingie kaassouflés voor ons maken. Maar ik heb er geen een genomen
Dan nogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven. Slecht een uurtje of 7 terug.
Ik wil foto's zien want iedereen zegt dat...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
denk het niet, die kaassouflés zagen er goed uit! zn douche wel
we hebben geen pics gemaaktquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik wil foto's zien want iedereen zegt dat...
Over ranzig frituurvet gesproken, ik heb laatst bij NG voor het eerst doorzichtig frituurvet in z`n pan zien liggenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
denk het niet, die kaassouflés zagen er goed uit! zn douche wel
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Over ranzig frituurvet gesproken, ik heb laatst bij NG voor het eerst doorzichtig frituurvet in z`n pan zien liggen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Over ranzig frituurvet gesproken, ik heb laatst bij NG voor het eerst doorzichtig frituurvet in z`n pan zien liggen
Wij ook niet daar is toch een snackbar voorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Jullie hebben niet eens een frituurpan.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:35 schreef Florian_ het volgende:
DIt is ook D_A: http://www.crossfire.nu/?x=tutorial&mode=item&id=8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |