quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog es! Je vorige ava was ook leuker Reinhilde!!!
Spank me
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:16 schreef Reinhilde het volgende:
Zullen we een clubje oprichten?
Gaan we koekjes eten en romans lezen
er mag echt wel 20 kilo af, en dan ben ik nog niet te mager zeg maar. Ik ben maar 1m60 dus het is al snel te veelquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:24 schreef skadhd het volgende:
Huup, geen ervaring met het merk, maar ze zijn wel leuk.
Spieren...waar kan ik die dan weer vandaan hebben? :/
Pinq, misschien toch die vreetbuien afschaffen? Want je gaat natuurlijk steeds verleggen hoe zwaar je mag wegen...
Maneki...hoe vet is baggervet? Ik ben nu gezond aan t eten en heb geen honger, maar blijf die cravings houden voor chips en lekkers...Lastig is dat.
Uhm...de kast uitruimen? R's eten naar zijn kamer. Mama's eten op slot en niks voor kleine Pinq overlaten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:25 schreef pinquit het volgende:
ja de vreetbuien afschaffen, graag. hoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef skadhd het volgende:
[..]
Uhm...de kast uitruimen? R's eten naar zijn kamer. Mama's eten op slot en niks voor kleine Pinq overlaten.
En sterk zijn en emmers water drinken.Jah. heel haalbaar en realistisch ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Of lepels chocopasta.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:29 schreef pinquit het volgende:
ik ben er zoëen die bij gebrek aan 'datgene dat ik zoek' t pak hagelslag aan mn mond zet he
Je zit hier gewoon mij de schuld te geven!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef skadhd het volgende:
Hagelslag!!!
Ik heb nu niks in huis. Als ik alleen ben lukt het ook wel aardig.
Samen met jou gaan we aan de slechte dingen en samen met lief eet ik dezelfde porties als hij...of meer.
Niet slim!!!
Kruidenplas helpt wel!
Dan heb je geen zin meer in snacks en je bent er best lang mee bezig, blazen wachten etc
En het komt altijd aan mn kont...
Schijnt. Ik zag het aan mn bovenbenen dat k iets kwijt was. Mn billen zie ik niet echt vaak,.
omgquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef huuphuup het volgende:
de meest irritante opmerking is toch wel als je iets eet "oeh zou je dat wel doen?" dan ga ik echt uit mn stekker (en heb vervolgens geen trek meer...)
dat heb ik ook altijd!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef Memmel het volgende:
Heb ook trek in lekkers...maar heb geen zin om mijn nest uit te komen en naar beneden te gaan...
mja, Br. is een tijdje heel erg dun geweest en in die periode was ze echt obsessief met eten hoor...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef pinquit het volgende:
[..]
omgidd!!
waar bemóeien ze zich mee
hihiquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef pinquit het volgende:
doen we toch mama-dieet-doktersromannetjes-met-koekjes clubje?![]()
![]()
t gaat nu al mis
Zal ik doenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef Memmel het volgende:
Het ronde huis! Daar woon ik een soort van schuin tegenover (donkerrode huis met witte strook in het midden en zwarte dak)
Bel je de volgende keer aan? Kunnen de jongens met de honden spelen en wij lekker wat drinken!
Ah ok, dat is wel een beetje extreem dan. nu wel weer goed?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja, Br. is een tijdje heel erg dun geweest en in die periode was ze echt obsessief met eten hoor...
denk aan dingen als je kipnuggets met een servetje afdeppen zodat ze minder vet zijn... mij een duur broodje laten betalen en dan 1 hap nemenliters thee op een dag drinken... en vooral, heel erg bitchen tegen anderen die wél eten
ja hoor, het ging een tijdje nog veel verder toen ze net op zichzelf woonde. Nooit eten in huis, 2 pakjes sigaretten per dag, liters thee en heldere-cup-a-soup en af en toe kotsen enzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:41 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ah ok, dat is wel een beetje extreem dan. nu wel weer goed?
Ik kom aankloppen. Ik ben geen bel gewendquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:43 schreef Reinhilde het volgende:
Memmel, ik kom iig 8 april bij je aanbellen!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Reinhilde het volgende:
nog 14 minuten snoepen en dan op dieet!!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:48 schreef Reinhilde het volgende:
Thomas piest net nixxx helemaal onder!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
issie toch nog in de zeik genomen vanavond!
een belquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:47 schreef huuphuup het volgende:
Slaapse dames![]()
Westlaaaanjoepie... haha
wij hebben een bel op de buitendeur gehangen maar de buren moeten nog wennen geloof ikhaha zo droog
Heel erg, maar ik vind het wel bestquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
een belja joh
![]()
Iedereen was gewend zo naar binnen te walsenHeb je al een beetje kennisgemaakt met je buurtjes of vind je het wel best?
ThomasArme Nixxx
Oh en schoenen uit ben ik wel gewend, hier in huis ook hoor
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
issie toch nog in de zeik genomen vanavond!
yummiequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:58 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb net de bak met vandaag gebakken koekjes aan nixxx gegeven, ik ben er klaar voor!
kom op guuzewuus, heb vertrouwen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Goedemorgen, ik doe mee met de koffie.
Heb Freecell haar lijstje net even gelezen, dus ben weer helemaal op de hoogte. Dank u
.
Stella net weggebracht naar kdv, en dadelijk naar de arboarts. Krijg vast te horen dat ik niet ziek ben en weer aan het werk moet.
Oh, das leuk. Veel plezier.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:48 schreef Nijna het volgende:
Onze afstandsbediening heet: de zap.
Ik ga me in mn badpak hijsen en ff met dochterlief naar het zwembad, kan papa ook ff uitslapen op zn vrije dag...
eigenwijs, ga dan ook gewoon !quote:Hier heb k de hele nacht liggen negeren dat k eigenlijk gewoon moest plassen en nu ben ik brak volgende keer maar gewoon eruit 's nachts dus...
ik ben er vannacht 3x uitgeweest om te plassenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:48 schreef huuphuup het volgende:
Guuzewuus succeskomt vast goed!
Freecell doe es update over t kopke, gaat beter?
Hier heb k de hele nacht liggen negeren dat k eigenlijk gewoon moest plassen en nu ben ik brakvolgende keer maar gewoon eruit 's nachts dus...
ja weet ikquote:
Oma's hebben altijd gelijk (zegt mijn oma) dus I'm gonna go with omaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
mijn oma had het ook altijd over de radiobode.
Daar was niet zoveel mis mee, alleen een bultquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:34 schreef huuphuup het volgende:
Mooi!
en met Tara's koppie ook alles goed nog
oi! doe je rustig met die koprollen!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar was niet zoveel mis mee, alleen een bultZijn voorhoofd vs mijn slaap
* freecell koprolt door het topic!
Joquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oi! doe je rustig met die koprollen!
Antwoord:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:17 schreef freecell het volgende:
Net Leander verteld dat hij niet zomaar zijn slaapje met 45 minuten mag inkorten omdat hij dat graag wil.... Ben benieuwd of hij luistert.... (lees: weer onder gestopt)
Ik vond het er hopeloos uitzien, vooral toen hij zijn speen naar mijn hoofd gooide. Ligt nu heerlijk naast me te spelenquote:
easy...................... hier ook!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:57 schreef easy-going het volgende:
Hier heet de afstandsbediening .......................... de afstandsbediening
Als ik stevig ontbijt heb ik gegarandeerd de hele dag hongerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:38 schreef pinquit het volgende:
nee, maar onder het mom van "goed stevig ontbijten zodat je geen tussendoortjes meer hoeft ()" is het wel ok toch?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik stevig ontbijt heb ik gegarandeerd de hele dag honger
kipfilet, sandwichspread, filet americain, 20+kaas, halva-jam, hütenkase, appel, tomaat......quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:39 schreef pinquit het volgende:
ik weet echt niks voor op brood dat mager is. iig niet iets dat ik in onze koelkast kan vinden
Nou... Ik ken wel meer mensen die dat hebben hoorquote:
maar dat zit niet in mijn koelkastquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:41 schreef freecell het volgende:
[..]
kipfilet, sandwichspread, filet americain, 20+kaas, halva-jam, hütenkase, appel, tomaat......
Genoeg te verzinnen.
rookvlees, kalkoenfilet dat idee. Eventueel te pimpen met schijfjes komkommer of paprikaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:39 schreef pinquit het volgende:
ik weet echt niks voor op brood dat mager is. iig niet iets dat ik in onze koelkast kan vinden
tomaat, paprika, appel en komkommer ook niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:42 schreef pinquit het volgende:
[..]
maar dat zit niet in mijn koelkast
tomaat en komkommer wel. de appels hangen buitenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
[..]
tomaat, paprika, appel en komkommer ook niet?
ja ik ga volgende week ook weer met zwemmen beginnen. maar ik vind het zo'n gedoe altijd. eerst moet alles geschoren zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:55 schreef Chell het volgende:
Oh afvallen... ik moet ook. Echt. Heel erg. Mijn weegschaal doet heel eng iets met drie cijfers enzo.
En ik moet ook sporten, want mijn conditie is echt drama. Maar sporten is stom, behalve zwemmen. En zwemmen in je eentje weer saai. En het zwembad bij het Zuiderpark is ook veel te druk tijdens het baantjestrekken... (goede smoezen heb ik he)
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:01 schreef Reinhilde het volgende:
dank dames!
Ik heb alleen al wel gemerkt dat ik meer voedsel nodig heb dan bv het schema van popples; vanwege de borstvoeding. ik kan dus ook niet gaan crash-dieeten. wat ook wel beter is natuurlijk.
Thomas slaapt nu, dus kan ik ontbijten..
Hahaha, jij bent echt net zo erg als ik ben! Ik heb dus precies hetzelfde hihi. En die hokjes zijn altijd te klein en de mensen irritant. En ik moet mijn bril af dus ik zie ook niet zoveel...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja ik ga volgende week ook weer met zwemmen beginnen. maar ik vind het zo'n gedoe altijd. [gedoe verhaal] pffffffff!
ohnee ik leg m echt niet neer daar! ik doe m netjes in mn brillenkoker in mn tas in een kluis. de weg naar t bad toe laat ik me begeleiden door de vriendin die mee zwemtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:09 schreef Chell het volgende:
@Reinhilde: Ja leuk, gezellig![]()
@Pinq: Jaaa, irritant is dat he. En ik weet ook nooit waar ik mijn bril dan moet laten enzo, want liefst zet ik hem zo snel mogelijk weer op. Dus dan leg ik 'm maar op een bankje en ben vervolgens de hele tijd bang dat iemand er op gaat zitten
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef Reinhilde het volgende:
oe oe! het mama-dieet-zwem-doktersromannetjes-koekjes-clubje!
Brrrr. En dan met een kind erbij gaan zwemmen. Sta je urenlang bijna bloot (dus bloot) op zo'n glijbaantrap tussen de vaders van de kinderen van de klas enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:15 schreef pinquit het volgende:
ook vervelend: 1 zwembad in een klein stadje. dus de helft die daar zwemt ken ik
leuk!quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:Ik lette dus effe niet op en hoor ik dus net dit:
'Mooooooooie Peddie! Zo moooooie Peddie!' etc etc.
Heeft ie de hele hond volgeplakt met stickertjes!
ik ben gewoon niet zo'n fan van fruitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef huuphuup het volgende:
En wat Rocka zegt, water ftwzolang je niet echt-echt honger hebt helpt het prima om een glas/flesje water te drinken.
Oeh en pinq twee stuks fruit op een dag moet wel lukken als je gewoon thuis bent toch?
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:26 schreef YPPY het volgende:
En wanneer kom ik jullie daar eens tegen?
Nou ja!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! da's echt ergerlijk!
Ik ben vanochtend gestalkt door een bejaardevoor voetbalplaatjes. En zijn reactie toen ik ze niet wilde geven: al die vrouwen met veel boodschappen geven de plaatjes niet!
![]()
Ik heb het er anders aardig druk mee hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:35 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Nou ja!![]()
Wat bezielt die mensen? Wat moet je nou in godsnaam met voetbalplaatjes?!
Oooooh waren het dan poppen? Verkeerd onthouden sorryquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, effe een correctie (ik heb nooit barbies gehad)
* RockabeIIa zit in de trein met Brent
Ik kijk zo even op het lijstje! Ligt nu op school.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:22 schreef mrien het volgende:
Ik heb nog een paar plaatjes voor de geïnteresseerden
009 - 083 -138 - 156 - 231
Je had allang moeten lunchen jammiemammiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:23 schreef Reinhilde het volgende:
ooh, maar ik mag ook al best lunchen!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:36 schreef freecell het volgende:
Mijn lunch: 2 boterhammen met kaas en mosterd, 1 tomaat, 2 worteltjes en 4 paaseitjes
Nu zijn ze weggescheurd en nu wil ik weten wat er aan de hand was! Een van de collega-hondenbezitters was er bij, die kom ik straks vast tegen. Even vragen danquote:
Dit was ook een combiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:46 schreef _Bar_ het volgende:
ik doe altijd aan de combinatie ontbijt lunch, ben een enorm slechte ontbeiter moet mij er ook echt toe zetten om wat te gaan eten.
dus hier meestal tegen half 11 ofzo een paar boterhammen, of iets anders.
Ja, ik kom het even melden!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:48 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb nog geen paaseitjes gekocht!![]()
PM, kom je het wel even vertellen als je het weet?
En naar welke Engelse winkel ga je morgen?
Als je van kaaskoekjes houdt, weet ik nog wel een heeeeeeeel lekker recept voor je, met Red Leicester.![]()
En je moet double cream halen! En dan een taart bakken en dan met de double cream icing maken!
quote:
Staat je goed!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:47 schreef freecell het volgende:
Als één sandwich zou het eng zijn
Leander lacht mij steeds uit om mijn bril
En hij wil hem pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt laten we het eens zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:01 schreef innepin het volgende:
Hihi Reinhilde. Mijn vriendinnetje die werkt bij de Appie (vandaar de gigantische lading plaatjes in één keer) zegt dat ze verwachten dat ze dit weekend wel opraken... dus nog héél even geduld!
Wat stinken die dingen trouwens!
Lekkur!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn koekjes aan het bakkenO, de kookwekker gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |