Ow ha! Nee was ook niet zo bedoeld, ik hoor jou nooit over het OV idd, maar als er iets over 'trein' wordt gezegd, positief of juist niet, komt sowieso dat zinnetje in me opquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oh saffier, ik klaag ook verder niet over de trein hoor. Ik moet echt zeggen dat ik vrij weinig problemen heb op mijn traject, of ik hem mazzel steeds.
Maar nu was het wel heel erg mis.
Het is d'r niet hoor, als je zoekt op " vrouw met sigaar" op google bij de afbeeldingen zie je haar staanquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:35 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar ik kan het mis hebben hoor.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:06 schreef Jelief het volgende:
ondertitel voor Reinhilde:
Ook zonder nieuwe nick heel cool!
ja dat dan weer welquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:41 schreef cattie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel op elkaar lijken!
Oeh lekker, ik zou ook wel weer eens zin hebben in de saunaquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:23 schreef Chell het volgende:
Ik heb vandaag een spontane sauna minimeet gedaanMet tessie. Was erg fijn! Nu pizza en zometeen WIDM
Vanuit die sollicitatie van een paar maanden geleden. Ze vonden het toen erg jammer dat ik niet door wilde gaan en benaderden me nu voor twee nieuwe vacatures.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:00 schreef Saffier het volgende:
Suug wat spannend! Hoe dat zo ineens?
De laatste 3 dagen niet zo goed maar ik ga er maar gewoon vanuit dat ik iets verkeerds heb gegeten en dat het gewoon morgen weer beter gaat. Tnx for asking!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:09 schreef cattie het volgende:
Fijn Raissa, dat is in ieder geval goed nieuws. Hoe gaat het nu verder met je?
Ik laat mn telefoon zelfs in de wc vallen, dus bad is helemaal geen goed plan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:05 schreef huuphuup het volgende:
Tof Sjoeg! Succes![]()
ik durf niet met mn telefoon in badik ben zo lomp daarmee ik weet zeker dat ik hem laat vallen ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door BE op 26-02-2009 21:37:13 ]***
Wijffie heel veel sterkte ! Doe wat je hart je ingeeft, dat heb ik de afgelopen tijd wel geleerd ! Onze gedachten zijn bij jou en je familiequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
........................... hij is er niet meer, net overleden..........en ik weet nou niet of ik opgelucht moet zijn dat hij geen pijn meer heeft of dat ik een potje wil gaan zitten janken.
Ben nog het meest onder de indruk van de totale chaos bij mijn 2 tantes, zijn dochters.
jamaar fok! is mijn hobby tochquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:58 schreef Brighteyes het volgende:Die Danny!
Enne Pinq... mss moet jij een hobby zoeken om je aggressie kwijt te raken meid.
Die blog is van een oud klasgenootje/vriendin van mequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:19 schreef Reinhilde het volgende:
Wat goed Sjoeg!
Huuuuuuuuuup. Van wie is die blog in je onderschrift?
oooooh ik las het op zn Engelsquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Zou Bakkerella dan niet leuker zijn? Nu denk ik gelijk aan inbakeren enzo...Hak zeker beter niet kunnen zeggen he?
klinkt ook mal dus blijf maar gewoon reinhilde, jeweets, dat hysterische hormonsterquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:44 schreef Reinhilde het volgende:
Bakkerella klinkt wel erg hetzelfde als Rockabella!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
klinkt ook mal dus blijf maar gewoon reinhilde, jeweets, dat hysterische hormonster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |