jummie Kerriekool. Hij was erg geslaagd de vorige keer overigens nog bedankt voor het recept.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef Stout het volgende:
Raissa gefeliciteerd met de goede uitslag ! Fijn dat het goed was !
En even 'on topic' hier dus stamppot spitskool met kerrie, rookworst en jus...
Nee, dás de mol van vorig jaar. Ook leuk, maar meer om zijn droogkloterigheid.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Is het deze:
http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm8-profiel-dennis
[ afbeelding ]
Hij heeft een mooi postuur vind ik. Over zijn piem wil ik me niet uitlaten, die heb ik nooit gezien wil ik toch geloven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef Lois het volgende:
Als ik dit plaatje zie van Cattie zie ik het gekwijl ook niet hoor, maar in Ranking the Stars was hij heel erg![]()
en soms in Wie is de Mol ook.
Kwestie van googlenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Hij heeft een mooi postuur vind ik. Over zijn piem wil ik me niet uitlaten, die heb ik nooit gezien wil ik toch geloven.
O ik moet wegquote:
Jij noemt het zelfs al WIDM!!! Erg!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:33 schreef innepin het volgende:
Ik kijk trouwens ook geen WIDM, Rocka. Je bent niet alleen!
Oehhhh rijst met champignonragout, dat vind ik eht lekkerste!quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:57 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb wel zin in een grote bak zelfgemaakte kippenragout met worteltjes en doppertjes erdoor en witte rijst erbij! (dat was vroeger mijn lievelingskostje)
Jamaar, typen, lui, en en en!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jij noemt het zelfs al WIDM!!! Erg!!!
Lois
Nog een linkje voor alle foto's: http://jaartal.web-log.nl/photos/dennis_storm/storm1.html
Alleen een heel dun maar erg donker randje erop, kwestie van wegsnijden en verder is de tulbandquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vanavond witlof in een roomsaus, aardappels en gehaktballen
Saffier, ik denk dat het wel goed gaat komen met je tulband als je de temperatuur meteen lager hebt gezet
Nou heb ik verdorie ook trek in nasi..van het weekend maar eens maken
Fotooooo'squote:Op donderdag 26 februari 2009 16:36 schreef cattie het volgende:
Ik vind hem echt niet mooi, ook geen mooi lichaam.
Mijn man is veel mooier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |