Ik klikte nog even op dat linkje op kantoor.....quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog een linkje voor alle foto's: http://jaartal.web-log.nl/photos/dennis_storm/storm1.html
Intercity van Den Haag naar Gouda en verder. 16.36.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dan heb jij denk ik in dezelfde trein als mijn vriend gezeten BE..
Hij was gaar en hongerig.. Dus een bord nasi was zeer welkom !
Mijn site ligt er even tijdelijk uitquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef cattie het volgende:
Belana, wat is er met Hillary gebeurd?
Ik dacht het wel, maar ik kan het mis hebben hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Belana het volgende:
[..]
Mijn site ligt er even tijdelijk uit![]()
Is het Hillary trouwens? Ik heb haar ooit gevonden toen ik een vrouw met sigaar zocht, nooi geweten wie het was
Ow ha! Nee was ook niet zo bedoeld, ik hoor jou nooit over het OV idd, maar als er iets over 'trein' wordt gezegd, positief of juist niet, komt sowieso dat zinnetje in me opquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Oh saffier, ik klaag ook verder niet over de trein hoor. Ik moet echt zeggen dat ik vrij weinig problemen heb op mijn traject, of ik hem mazzel steeds.
Maar nu was het wel heel erg mis.
Het is d'r niet hoor, als je zoekt op " vrouw met sigaar" op google bij de afbeeldingen zie je haar staanquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:35 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar ik kan het mis hebben hoor.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:06 schreef Jelief het volgende:
ondertitel voor Reinhilde:
Ook zonder nieuwe nick heel cool!
ja dat dan weer welquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:41 schreef cattie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel op elkaar lijken!
Oeh lekker, ik zou ook wel weer eens zin hebben in de saunaquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:23 schreef Chell het volgende:
Ik heb vandaag een spontane sauna minimeet gedaanMet tessie. Was erg fijn! Nu pizza en zometeen WIDM
Vanuit die sollicitatie van een paar maanden geleden. Ze vonden het toen erg jammer dat ik niet door wilde gaan en benaderden me nu voor twee nieuwe vacatures.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:00 schreef Saffier het volgende:
Suug wat spannend! Hoe dat zo ineens?
De laatste 3 dagen niet zo goed maar ik ga er maar gewoon vanuit dat ik iets verkeerds heb gegeten en dat het gewoon morgen weer beter gaat. Tnx for asking!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:09 schreef cattie het volgende:
Fijn Raissa, dat is in ieder geval goed nieuws. Hoe gaat het nu verder met je?
Ik laat mn telefoon zelfs in de wc vallen, dus bad is helemaal geen goed plan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:05 schreef huuphuup het volgende:
Tof Sjoeg! Succes![]()
ik durf niet met mn telefoon in badik ben zo lomp daarmee ik weet zeker dat ik hem laat vallen ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door BE op 26-02-2009 21:37:13 ]***
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |