ohnee ik leg m echt niet neer daar! ik doe m netjes in mn brillenkoker in mn tas in een kluis. de weg naar t bad toe laat ik me begeleiden door de vriendin die mee zwemtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:09 schreef Chell het volgende:
@Reinhilde: Ja leuk, gezellig![]()
@Pinq: Jaaa, irritant is dat he. En ik weet ook nooit waar ik mijn bril dan moet laten enzo, want liefst zet ik hem zo snel mogelijk weer op. Dus dan leg ik 'm maar op een bankje en ben vervolgens de hele tijd bang dat iemand er op gaat zitten
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef Reinhilde het volgende:
oe oe! het mama-dieet-zwem-doktersromannetjes-koekjes-clubje!
Brrrr. En dan met een kind erbij gaan zwemmen. Sta je urenlang bijna bloot (dus bloot) op zo'n glijbaantrap tussen de vaders van de kinderen van de klas enzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:15 schreef pinquit het volgende:
ook vervelend: 1 zwembad in een klein stadje. dus de helft die daar zwemt ken ik
leuk!quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:Ik lette dus effe niet op en hoor ik dus net dit:
'Mooooooooie Peddie! Zo moooooie Peddie!' etc etc.
Heeft ie de hele hond volgeplakt met stickertjes!
ik ben gewoon niet zo'n fan van fruitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef huuphuup het volgende:
En wat Rocka zegt, water ftwzolang je niet echt-echt honger hebt helpt het prima om een glas/flesje water te drinken.
Oeh en pinq twee stuks fruit op een dag moet wel lukken als je gewoon thuis bent toch?
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:26 schreef YPPY het volgende:
En wanneer kom ik jullie daar eens tegen?
Nou ja!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! da's echt ergerlijk!
Ik ben vanochtend gestalkt door een bejaardevoor voetbalplaatjes. En zijn reactie toen ik ze niet wilde geven: al die vrouwen met veel boodschappen geven de plaatjes niet!
![]()
Ik heb het er anders aardig druk mee hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:35 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Nou ja!![]()
Wat bezielt die mensen? Wat moet je nou in godsnaam met voetbalplaatjes?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |