kom op guuzewuus, heb vertrouwen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Goedemorgen, ik doe mee met de koffie.
Heb Freecell haar lijstje net even gelezen, dus ben weer helemaal op de hoogte. Dank u
.
Stella net weggebracht naar kdv, en dadelijk naar de arboarts. Krijg vast te horen dat ik niet ziek ben en weer aan het werk moet.
Oh, das leuk. Veel plezier.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:48 schreef Nijna het volgende:
Onze afstandsbediening heet: de zap.
Ik ga me in mn badpak hijsen en ff met dochterlief naar het zwembad, kan papa ook ff uitslapen op zn vrije dag...
eigenwijs, ga dan ook gewoon !quote:Hier heb k de hele nacht liggen negeren dat k eigenlijk gewoon moest plassen en nu ben ik brak volgende keer maar gewoon eruit 's nachts dus...
ik ben er vannacht 3x uitgeweest om te plassenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:48 schreef huuphuup het volgende:
Guuzewuus succeskomt vast goed!
Freecell doe es update over t kopke, gaat beter?
Hier heb k de hele nacht liggen negeren dat k eigenlijk gewoon moest plassen en nu ben ik brakvolgende keer maar gewoon eruit 's nachts dus...
ja weet ikquote:
Oma's hebben altijd gelijk (zegt mijn oma) dus I'm gonna go with omaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
mijn oma had het ook altijd over de radiobode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |