quote:Die reclame net van A. Vogel, hè? Is dat een Steek onder water naar Maarten?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:39 schreef Frankz0rz het volgende:
Irriteer me mateloos aan Vermaelen die steeds die bal op een Fiorentina-spelers schiet, overigens zie ik Enoh er wel vanaf gaan met rood als hij niet is wat afkoelt..
Het was vooral tegenhouden. Heldenrol voor Vermeer, en Suarez had nog een kansje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:41 schreef Messenga het volgende:
Eerste helft gemist vanwege werk, hoe was het en zijn er nog spannende dingen gebeurd?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Krijgt Van Basten de opstelling tegenwoordig ingefluisterd door Huub Stevens, 9 verdedigers?
Nee dit keer was het Sef Vergoosenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Krijgt Van Basten de opstelling tegenwoordig ingefluisterd door Huub Stevens, 9 verdedigers?
Jah Stekelenburg stond op goal en is toen aangevallen door een hond. Vandaar dat vermeer op de goal staat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:41 schreef Messenga het volgende:
Eerste helft gemist vanwege werk, hoe was het en zijn er nog spannende dingen gebeurd?
quote:
Hup Sparta.quote:
What's new?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:43 schreef venomsnake het volgende:
Sulejmani vind ik weer niet best om eerlijk te ziijn.
Altijd zo geweest, zal altijd zo blijvenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:43 schreef Fetai het volgende:
Jammer dat uitgerekend Ajax de laatste hoop is van Nederland.
Snel proberen te slijten nu het nog kan. Al vraag ik me af of er interesse is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:43 schreef venomsnake het volgende:
Sulejmani vind ik weer niet best om eerlijk te ziijn.
Gelijk spel is genoeg hoor. Wie zit daar nu op de tribune zegquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:44 schreef Specularium het volgende:
Ajax moet gewoon winnen natuurlijk, of ze dat doen is een tweede.
Willen jullie hem niet hebben?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Snel proberen te slijten nu het nog kan. Al vraag ik me af of er interesse is.
Nu kijken!quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:46 schreef Fetai het volgende:
Doet Ajax het een beetje aardig eigenlijk? Geen zin om te kijken, die wedstrijden van hun zijn vaak zo saai.
Mjah, je gaat er natuurlijk ook op letten nu.quote:
nee.. ga maar breien..quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:46 schreef Fetai het volgende:
Doet Ajax het een beetje aardig eigenlijk? Geen zin om te kijken, die wedstrijden van hun zijn vaak zo saai.
Ik weet het, maar voor de vorm is het mooier.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gelijk spel is genoeg hoor.
Veredeld kijk mij eens tof zijn ik heb internet in mijn auto hebbenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat is de stand, zit in de auto namelijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Veredeld kijk mij eens tof zijn ik heb internet in mijn auto hebben
Die gasten gaan ook heel Nederland afquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijka gaat Ajax door krijgen we weer Marseille
iedere domme lul kan tegenwoordig online met zijn gsm.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Veredeld kijk mij eens tof zijn ik heb internet in mijn auto hebben
Mafia type.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:50 schreef Fortitudo het volgende:
mooiboy trainer van fiore
Je hebt toch ook radio 1quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
iedere domme lul kan tegenwoordig online met zijn gsm.
Ben jij na de oorlog niet meer buiten geweest?
Tis pas kansloos als ik merk/type etc ga posten...
wat heb je gewoon blackberry ofzo? je werkt toch in de accountancyquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
iedere domme lul kan tegenwoordig online met zijn gsm.
Ben jij na de oorlog niet meer buiten geweest?
Tis pas kansloos als ik merk/type etc ga posten...
Nog steeds dat paars glimmende ding? Eikel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:51 schreef neen het volgende:
"Mooie Jack"
Z'n opa was nog Frans international!quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:53 schreef Sj0rs het volgende:
Die het keepen van z'n vader leerde....
eerder gehoord.
Ronaldo kon ook niet scoren. Ook al zat er zoveel effect aanquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:53 schreef mcyodogg het volgende:
En Suarez had nog zo geoefend op de 'Ronaldo'.
Maar ja, zonder succes
volgens mij welquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Raakte die bal Denthemen nou?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
dagjesvolkquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef YazooW het volgende:
Hoor ik dat nou goed? Mensen in de Arena moedigen Ajax aan? Dat mag de krant in.
En als ajax scoort gaan ze daar allemaal staan enzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:55 schreef Pieter-utd het volgende:
We moeten de bal is in de ploeg houden
moet ik je nou blijven verbeteren?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:55 schreef Pieter-utd het volgende:
We moeten de bal is in de ploeg houden scoren...
Lijkt me wel verstandig. Sulejmani raakt weer geen pepernoot.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:56 schreef Bolter het volgende:
Leo ipv Mickey?
Er is een serie in voorbereiding.quote:
Tegen psv werd het anders 0 - 2quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is er nou bijzonder aan fiorentina?
ze maken nooit kansen af enzo
Zelfde zou je over Ajax kunnen zeggen, wat is er nou zo bijzonder aan Ajax?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is er nou bijzonder aan fiorentina?
ze maken nooit kansen af enzo
QFTquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig. Sulejmani raakt weer geen pepernoot.
Dat voel ik al 1,5 wedstrijd van Fiorentina, maar hij viel aan de andere kantquote:
Vermeer heeft het keepen denk ik van zijn vader geleerdquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Geilt Evert op Vermeer ofzo? Bij een simpele vangbal wordt hij al opgehemeld.
ik zit tussen antwerpen en breda dus nog ff niet..quote:
Tip van de dag: radio aan, geluid van de tv uit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:59 schreef Palmboom313 het volgende:
Ligt het aan mij of is radio altijd spannender dan TV
Duidelijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ik zit tussen antwerpen en breda dus nog ff niet..
Gelukkig welquote:
ja tuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:59 schreef Palmboom313 het volgende:
Ligt het aan mij of is radio altijd spannender dan TV
Radio ligt een beetje voor, dat werkt niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:00 schreef Bolter het volgende:
[..]
Tip van de dag: radio aan, geluid van de tv uit.
meen je nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:01 schreef venomsnake het volgende:
Fiorentina verdient wel een doelpunt eig.
Ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:01 schreef Paul het volgende:
Ik vind die jas zo eng van die trainert van Fiorentina
Serieus?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Radio ligt een beetje voor, dat werkt niet.
das altijd jammer ja, en te ver achter met een stream van radioquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Radio ligt een beetje voor, dat werkt niet.
Eens!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:01 schreef Paul het volgende:
Grote kansen van Vermaelen Vertonghen en Suarez. Twee ballen op de paal van Leonardo terwijl ie op de bank zit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:01 schreef YazooW het volgende:
Wat is er gebeurd in de 1e helft? Ben net pas thuis en zie iedereen hier bijna zeggen dat ze denken dat Ajax zo gaat scoren, terwijl Fiorentina toch echt wel beter is...
Idd ja, ik heb altijd het idee dat als je aan z'n neus trekt die jas zichzelf opblaast zoals een reddingsvest.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:01 schreef Paul het volgende:
Doe hier Ten Napel na [deeltje #7]quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Evert hou je strot eens dricht over Vermeer. Komt nu toch wel de strot uit zeg
Hij had hem klaar staanquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
NUL - EINZ!!!!!
TIEN TIEN TIEN TIEN TIEN TIEN
[ afbeelding ]
HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HEERLIJK GEWOON EEN HAND VAN GOD
Tong Ajax is die andere ploegquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:03 schreef Fortitudo het volgende:
goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallll
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
NUL - EINZ!!!!!
[ afbeelding ]
HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Ik was je voor kleine kut hufterquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ojee.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:37 schreef Sj0rs het volgende:
Ik vrees een scenario zoals in Milaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
NUL - EINZ!!!!!
[ afbeelding ]
HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Ik niet hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef partyyboyy het volgende:
Wat zijn die feyenoorders allemaal voor Fiorentina zeg
Sneu volk.
Als Ajax de punten niet haalt dan speelt Feyenoord nooit meer Europees
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef partyyboyy het volgende:
Sneu volk.
Doen ze toch al niet meerquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef partyyboyy het volgende:
Sneu volk.
Daar hoeft ajax niet de punten voor te halen.. dat gebeurt sowieso niet meerquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef partyyboyy het volgende:
Sneu volk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
NUL - EINZ!!!!!
[ afbeelding ]
HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Nee man, topspelert! Zeker voor 16.7 miljoenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef Palmboom313 het volgende:
Suljemani wat en miskoop zeg
Hij heeft echt alleen maar zijn tattoo's en die 16 miljoen haren op zijn gezicht laten zien. Voor de rest niks...quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef Palmboom313 het volgende:
Suljemani wat en miskoop zeg
Misschien dat dat uitsluiten aan de fans ligt?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
spelen we toch al niet veel, en als we spelen worden we uitgesloten.
hij kan moeilijk zelf het veld in.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:05 schreef Sj0rs het volgende:
van Basten staat erbij en kijkt ernaar.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel vette juichactie zo op de LED boarding
idd nu je het zegtquote:
Jij bent echt sneuquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Doen ze toch al niet meer
Feyenoord in europa
Had hij al eerder moeten doen.. Sulejmani kan geen bal vasthouden deze wedstrijd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:05 schreef Bolter het volgende:
Shit, ff biertje halen, goal gemist.
Tijd om te wisselen Marco.
quote:Schakelt Ajax Fiorentina uit in het UEFA-cup toernooi van 2008/2009?
Ja werd door jou voorspeld. Rond 26 februari 2009 verschijnt het antwoord op deze vraag.
quote:Hoeveel van de Nederlandse clubs overleven de derde ronde van de UEFA Cup 2008/2009?
geen enkele Nederlandse club werd door jou voorspeld. Rond 28 februari 2009 verschijnt het antwoord op deze vraag.
Toch grappig dat toen iedereen zich tegen je keerde je je bek hield en nu ineens weer terug bent.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De eerste Ajax supporters beginnen al te fluiten
was geen handsquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Als dat hands is, koop ik een Excelsior seizoenskaart.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:07 schreef tho_Omas het volgende:
Die trieste Rotterdammers hier. Ga de smeerolie van je poten wassen.
Waarom dat nou weerquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:07 schreef erikh het volgende:
wat een kutscheids zeg
Ajax schakelt Fiorentina uit mar geen Nederlandse clubs overleven de 3e ronde....quote:
het was wel spannend maar toch ook fijnquote:
die 1e mag mislopen hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:08 schreef neen het volgende:
[..]
Ajax schakelt Fiorentina uit mar geen Nederlandse clubs overleven de 3e ronde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |