quote:Die reclame net van A. Vogel, hè? Is dat een Steek onder water naar Maarten?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:39 schreef Frankz0rz het volgende:
Irriteer me mateloos aan Vermaelen die steeds die bal op een Fiorentina-spelers schiet, overigens zie ik Enoh er wel vanaf gaan met rood als hij niet is wat afkoelt..
Het was vooral tegenhouden. Heldenrol voor Vermeer, en Suarez had nog een kansje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:41 schreef Messenga het volgende:
Eerste helft gemist vanwege werk, hoe was het en zijn er nog spannende dingen gebeurd?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Krijgt Van Basten de opstelling tegenwoordig ingefluisterd door Huub Stevens, 9 verdedigers?
Nee dit keer was het Sef Vergoosenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Krijgt Van Basten de opstelling tegenwoordig ingefluisterd door Huub Stevens, 9 verdedigers?
Jah Stekelenburg stond op goal en is toen aangevallen door een hond. Vandaar dat vermeer op de goal staat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:41 schreef Messenga het volgende:
Eerste helft gemist vanwege werk, hoe was het en zijn er nog spannende dingen gebeurd?
quote:
Hup Sparta.quote:
What's new?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:43 schreef venomsnake het volgende:
Sulejmani vind ik weer niet best om eerlijk te ziijn.
Altijd zo geweest, zal altijd zo blijvenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:43 schreef Fetai het volgende:
Jammer dat uitgerekend Ajax de laatste hoop is van Nederland.
Snel proberen te slijten nu het nog kan. Al vraag ik me af of er interesse is.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:43 schreef venomsnake het volgende:
Sulejmani vind ik weer niet best om eerlijk te ziijn.
Gelijk spel is genoeg hoor. Wie zit daar nu op de tribune zegquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:44 schreef Specularium het volgende:
Ajax moet gewoon winnen natuurlijk, of ze dat doen is een tweede.
Willen jullie hem niet hebben?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Snel proberen te slijten nu het nog kan. Al vraag ik me af of er interesse is.
Nu kijken!quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:46 schreef Fetai het volgende:
Doet Ajax het een beetje aardig eigenlijk? Geen zin om te kijken, die wedstrijden van hun zijn vaak zo saai.
Mjah, je gaat er natuurlijk ook op letten nu.quote:
nee.. ga maar breien..quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:46 schreef Fetai het volgende:
Doet Ajax het een beetje aardig eigenlijk? Geen zin om te kijken, die wedstrijden van hun zijn vaak zo saai.
Ik weet het, maar voor de vorm is het mooier.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gelijk spel is genoeg hoor.
Veredeld kijk mij eens tof zijn ik heb internet in mijn auto hebbenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat is de stand, zit in de auto namelijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Veredeld kijk mij eens tof zijn ik heb internet in mijn auto hebben
Die gasten gaan ook heel Nederland afquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijka gaat Ajax door krijgen we weer Marseille
iedere domme lul kan tegenwoordig online met zijn gsm.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Veredeld kijk mij eens tof zijn ik heb internet in mijn auto hebben
Mafia type.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:50 schreef Fortitudo het volgende:
mooiboy trainer van fiore
Je hebt toch ook radio 1quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
iedere domme lul kan tegenwoordig online met zijn gsm.
Ben jij na de oorlog niet meer buiten geweest?
Tis pas kansloos als ik merk/type etc ga posten...
wat heb je gewoon blackberry ofzo? je werkt toch in de accountancyquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
iedere domme lul kan tegenwoordig online met zijn gsm.
Ben jij na de oorlog niet meer buiten geweest?
Tis pas kansloos als ik merk/type etc ga posten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |