quote:Die reclame net van A. Vogel, hè? Is dat een Steek onder water naar Maarten?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:39 schreef Frankz0rz het volgende:
Irriteer me mateloos aan Vermaelen die steeds die bal op een Fiorentina-spelers schiet, overigens zie ik Enoh er wel vanaf gaan met rood als hij niet is wat afkoelt..
Het was vooral tegenhouden. Heldenrol voor Vermeer, en Suarez had nog een kansje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:41 schreef Messenga het volgende:
Eerste helft gemist vanwege werk, hoe was het en zijn er nog spannende dingen gebeurd?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Krijgt Van Basten de opstelling tegenwoordig ingefluisterd door Huub Stevens, 9 verdedigers?
Nee dit keer was het Sef Vergoosenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Krijgt Van Basten de opstelling tegenwoordig ingefluisterd door Huub Stevens, 9 verdedigers?
Jah Stekelenburg stond op goal en is toen aangevallen door een hond. Vandaar dat vermeer op de goal staat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:41 schreef Messenga het volgende:
Eerste helft gemist vanwege werk, hoe was het en zijn er nog spannende dingen gebeurd?
quote:
Hup Sparta.quote:
What's new?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:43 schreef venomsnake het volgende:
Sulejmani vind ik weer niet best om eerlijk te ziijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |