quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Falapo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:18 schreef Fascination het volgende:
I try to say goodbye and I choke.
Zij zijn naar Ajax en ik moet op de tv kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:21 schreef Florian_ het volgende:
Succesvolle meetJe zit achter de computer, malloot
Geloof me, geen zak aan.quote:
Toch geen note hé?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:22 schreef Biogarde het volgende:
Even wat uit de OP slopen.
Dat Ajax filmpje he? Dat vond ik inderdaad ook niet kunnen.quote:
quote:
Ik moet m'n reputatie als faler even hooghouden he.quote:
Hmm, ze zijn wel snel de laatste tijd.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:26 schreef remlof het volgende:
De_Ananas, zou beter moeten weten, week weg.
Fakequote:Op donderdag 26 februari 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, ze zijn wel snel de laatste tijd.
[..]
Maar je schrok wel.quote:
quote:
Goed zo anders moes tik een kloon pakkenquote:
Gezien het mail en PM verkeer iedere keer zou ik zeggen dat je er best mee zat/zit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je denkt dat ik terugschrik van een ban?!
Geef nou maar toe. Je kan hier gewoon je gevoelens uiten hoor. Zelfs een stoere vent als jij mag bang zijn voor een ban.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je denkt dat ik terugschrik van een ban?!
Verkapt modjes-lezen-pm's-mails post?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gezien het mail en PM verkeer iedere keer zou ik zeggen dat je er best mee zat/zit.
bwehehe.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gezien het mail en PM verkeer iedere keer zou ik zeggen dat je er best mee zat/zit.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:31 schreef de_bosplakker het volgende:
[..]
Goed zo anders moes tik een kloon pakken
Ik ook inderdaad.quote:
Ik ookquote:
Hou die kloontjes nou lekker achterwege voordat je ze zo kwijt bent.quote:
quote:
Zolang je niet tijdens een ban post mag het toch gewoon?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hou die kloontjes nou lekker achterwege voordat je ze zo kwijt bent.
Lijkende namen om te baggeren niet hark.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:36 schreef De_bosAnanas het volgende:
[..]
Zolang je niet tijdens een ban post mag het toch gewoon?
Ik heb 3 posts per kloon en volgens mij zo goed als allemaal in de SC dus dat baggeren zal best meevallenquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lijkende namen om te baggeren niet hark.
Nog wel idd. Maar we kennen jequote:Op donderdag 26 februari 2009 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb 3 posts per kloon en volgens mij zo goed als allemaal in de SC dus dat baggeren zal best meevallen
Ik post sowieso bijna nooit onder een kloon, ook niet als ik gebanned ben. Ik heb 1x met een kloon gepost tijdens een ban (ik poste tubgirl in 1000ste Ajax topic) maar verder nooit gepost tijdens een ban alhoewel jullie anders zeggen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nog wel idd. Maar we kennen je
Ja, de beroemde McF uitspraak.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:36 schreef De_Joswachter het volgende:
Maar hebben jullie de rebus wel opgelost in de OP?
Hoe doe je dat eigenlijk, dat zo snel in-en-uitloggen en van account wisselen,, dat met die lastige wachtwoorden en dan telkens naar je andere mail-adres gaan voor de wachtwoord enso, zit er een geheim achter ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nog wel idd. Maar we kennen je
Doe 's niet zo grappig.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow sorry, alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Dat gebeurt in de rust nog gekkiequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij kreeg geld in plaats van een kaart? [ afbeelding ]
Komt een bakker bij de diefquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:25 schreef Acinonyx het volgende:
Komt een dief bij de bakker, bakker weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu begint het Krentenbolliaans te worden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...en z'n meisjes met parel
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:30 schreef remlof het volgende:
Komt devvie bij de bakker...Boh, kreeg ik krentenbol. maar gratisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Melkmeisje is beter, die heb ik op m'n kamer hangenquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...en z'n meisjes met parel
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
Komt remlof bij de groenteboer:: "witlof !!!"
zegt de groenteboer:: "neej debiel jij bent remlof !(remlof
! )"
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:37 schreef De_Ananas het volgende:
Komt Ananas bij de slager: ''Heeft u nog frikandellen?''
Daar heb je een "End" toets voor he, alles wat er staat is toch niet leeswaardigquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:08 schreef IHVK het volgende:
vind je het gek dat ie niet goed loopt als je 8 km moet scrollen
Wut?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:40 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisje heeft genoeg keus.
Komt Acinonyx bij de bakker, zegt de bakker: "Ik kan je naam niet eens uitspreken, en nu opflikkeren".quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:41 schreef Acinonyx het volgende:
Komt IQM bij de bakker, gaat ie brood kopen!!!
Hey die kende ik nog niet, thnx, dat bespaard een hoop ellendig gescrollquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb je een "End" toets voor he, alles wat er staat is toch niet leeswaardig
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:43 schreef De_Ananas het volgende:
Komt acinonyx bij de kapper: ''Mag ik 1 scherp scheermesje aub, ik ben een tyfus homo kut emo die zelfmoord wil plegen.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |