Hoe doe je die tricks?quote:You hide outside of the Kiryuu family home. You overhear a conversation about
you. It's time to put your plan into action.
The first step of your plan is to capture Manaka.
At the train Station, you must molest Manaka until the train appears.
You have a few dirty tricks up your sleeve, such as prayers for wind to lift
her skirt. After the train arrives, you both board it. On the Train, you must
molest Manaka until her orgasm bar fills. Afterwards, she runs away into the
toilets.
Once there, repeatedly rape her. You snap some photographs and threaten to send
them to her mother and sister if she doesn't hide in her room.
hoe krijg je der in de trein?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
yup
Meisje lastig vallen in de trein. is dat nou zo moeilijk
als ik me goed herinner moet je fotos maken zodat ze zich ongemakkelijk gaat voelen. Daarna komt de trein en kan je haar helemaal uitkleden.quote:
het spel bedenken is ziek idd..quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:21 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
lijkt me toch een vrij ziek spel![]()
Rechtermuisknop inderdaad op die character icoon rechts.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:14 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
als ik me goed herinner moet je fotos maken zodat ze zich ongemakkelijk gaat voelen. Daarna komt de trein en kan je haar helemaal uitkleden.
Oja en je kan iets met de wind doen. rokje omhoog enzo
Je bestuurt het overigens door akties te kiezen door op die icoontjes te klikken. Daarna kan je met de cursor op bepaalde plekken van je slachtoffer ze ten uitvoering brengen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:35 schreef Zeitgeist het volgende:
Japanners houden nou eenmaal van over the top extreme dingen. En wat betrefd de content. Gewoon doorsnee Hentai. Die hele rape fetish in Japan komt waarschijnlijk door een gebrek aan zelf vertrouwen van al die kantoor pikkies daar. Niet dat ze het in praktijk brengen(tenzij ze deranged zijn natuurlijk).
Aniway. Tijd voor over the top extreme horror uit Japan. Toodles.
Goed, je weet in iedergeval precies hoe het spel werktquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:14 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
als ik me goed herinner moet je fotos maken zodat ze zich ongemakkelijk gaat voelen. Daarna komt de trein en kan je haar helemaal uitkleden.
Oja en je kan iets met de wind doen. rokje omhoog enzo
Je bestuurt het overigens door akties te kiezen door op die icoontjes te klikken. Daarna kan je met de cursor op bepaalde plekken van je slachtoffer ze ten uitvoering brengen.
Nah gewoon Hollander met voorliefde voor Japanse popcultuur, cult en extreme horror. Vorig jaar was er ook zo'n nieuwsbericht over de game. Heb het toen even uitgeprobeerd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:41 schreef BereNDD het volgende:
[..]
[..]
Goed, je weet in iedergeval precies hoe het spel werkt
Ben je toevallig een japanner?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:49 schreef eleusis het volgende:
Schrijf ff een review voor het review forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |