quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Inderdaad. Klinkt liefquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het overigens wel heel schattig dat WD het stofmuis noemt.
Dat wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het overigens wel heel schattig dat WD het stofmuis noemt.
Hihi je faalde bij alle slotjes. Faalmod.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:02 schreef ondeugend het volgende:
Bio is aan de speed, ik houd hem (vandaag niet bij)
Ik heb nooit gezegd dat ik het een raar woord vond.quote:
Ach, ieder huishouden kent wel wat rare woordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat wel.Maar... maar... hoe kom je erop?
Wie heeft dat ooit zo verzonnen?
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
De FEBO is echt mennus lekker.
Oh, ik dacht "opa"quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, ieder huishouden kent wel wat rare woorden..
Stofmuis vind ik niet eens zo vreemdhet is grijs, het is pluizig en klein en gemaakt van stof.
STOFMUIS!
Mama zei het mequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, ieder huishouden kent wel wat rare woorden..
Stofmuis vind ik niet eens zo vreemdhet is grijs, het is pluizig en klein en gemaakt van stof.
STOFMUIS!
Maar we hebben dus een date?quote:
Ik wil naar de film. Pathe de Kuip.quote:
Ja is prima! Hou je van chocola? Koop ik meteen een doos bonbons voor je.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil naar de film. Pathe de Kuip.
En ik wil eten bij Las Palmas.
niet eens een doos loempia's?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is prima! Hou je van chocola? Koop ik meteen een doos bonbons voor je.
Ik ben allergisch voor chocolade.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is prima! Hou je van chocola? Koop ik meteen een doos bonbons voor je.
En een bloemetje.ff aan gers een goed adres voor bloemen vragen.
Ik eet geen loempia's. Wel broodjes bapao!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
niet eens een doos loempia's?
CHOP SUEY!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil ook een date met wd, snoeiharde seks op chop suey
Wat jij wilt..quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Gezien dat plaatje in de OP moet de TT worden aangepast weer ja?
Ik ben Devvie de droeftoeter, 12 en gay?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Oh.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor chocolade.
Wat ik wil heb jij niet. Tenzij het donker is en ik je gebit uit je bakkes mag slaan alvorens we gaan beginnen.quote:
Ik vind het niet zo lekker hoor, om seks op eten te hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil ook een date met wd, snoeiharde seks op chop suey
Doe je dat vaak ja?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef Devvie het volgende:
Ik zou bij remlof gaan janken dat ie me moet bannen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Doe ff normaal, anders ga je een week op zwart, ja?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat ik wil heb jij niet. Tenzij het donker is en ik je gebit uit je bakkes mag slaan alvorens we gaan beginnen.
Vanwaar die haat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat ik wil heb jij niet. Tenzij het donker is en ik je gebit uit je bakkes mag slaan alvorens we gaan beginnen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker hoor, om seks op eten te hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe ff normaal, anders ga je een week op zwart, ja?
Ok, is goed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Knuffelen kan ik wel tegen.
Zelfs mijn moeder vindt dat nummer tof.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe ff normaal, anders ga je een week op zwart, ja?
Ga jij?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef Smart_ass het volgende:
Morgen is de meet al he?! LOLLERS.
Ik durf niet meer, bio gaat mn kaak brekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef Smart_ass het volgende:
Doe dat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Ik jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer, bio gaat mn kaak breken
Het is dan ook een fucking awesome nummer!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder vindt dat nummer tof.
Smart_ass. Laat je vriendin dit eens lezen. Zonder licht de snelweg opquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef Smart_ass het volgende:
quote:
Bwehe. Ja goed topic. Ik snap ook niet hoe ze dat kon vergeten, maargoed, ik heb haar er ook niet op gewezen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Smart_ass. Laat je vriendin dit eens lezen. Zonder licht de snelweg op
Licht vergeten op snelwegquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bwehe. Ja goed topic. Ik snap ook niet hoe ze dat kon vergeten, maargoed, ik heb haar er ook niet op gewezen.
quote:
Daar staan niet eens lichten langs de weg dus moet je het door hebben tochquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het was nog niet op de snelweg.Een soort rijksweg ofzo.
Wel staan er wel. Ja ik weet niet hoe je het noemt, je kunt daar de snelweg op en af. We kwamen van de mac drive vandaan in ieder geval.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daar staan niet eens lichten langs de weg dus moet je het door hebben toch
Nou er zijn geen doden gevallen dus het valt nog meequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wel staan er wel. Ja ik weet niet hoe je het noemt, je kunt daar de snelweg op en af. We kwamen van de mac drive vandaan in ieder geval.
Dank jequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
gupje had gisteren een tof shirt aan
Misbruik je modkrachten eens niet zo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
gupje had gisteren een tof shirt aan
Of het niks isquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:36 schreef IQM het volgende:
Begrotingstekort Obama 1750 miljard dollar
Tering.
quote:Als het vliegtuig bijna neerstort, heeft een van de Turkse vrouwen het helemaal gehad.
Ze springt op en roept: "Als ik dan toch dood ga, wil ik doodgaan als een échte vrouw!'
Hierop trekt ze tot schrik van haar man haar boerka uit en poedelnaakt vraagt ze: "Is er iemand in dit vliegtuig mannelijk genoeg om me wel vrouw te laten voelen?" Een man staat op, trekt zijn overhemd uit en zegt: "Hier, strijk dit!"
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:40 schreef IQM het volgende:
Ooggetuigenverslag van de vliegtuigcrash:
[..]
Ze heeft niets aan onder haar burka? GEIL.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:40 schreef IQM het volgende:
Ooggetuigenverslag van de vliegtuigcrash:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:36 schreef IQM het volgende:
Begrotingstekort Obama 1750 miljard dollar
Tering.
amerikanen..quote:één van de maatregelen is het schrappen van subsidies aan boeren die meer dan 500 duizend dollar per jaar verdienen, hetgeen 10 miljard oplevert.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:43 schreef dagdag het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)ten_Roelofarendsveen
dagdag staat erin
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze heeft niets aan onder haar burka? GEIL.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef dagdag het volgende:
Beste gebruiker,
Je computer heeft op het internet een adres. Je raadpleegt Wikipedia anoniem, en dus is dit adres het enige wat we van je kennen. Doordat de adressen vaak opnieuw willekeurig worden uitgedeeld, kan het zijn dat je dit leest terwijl het vandalisme eerder door een ander gepleegd is. Ook kan het zijn dat je ongelukkigerwijs het nummer met een vandaal deelt. In dat geval wensen wij je van harte welkom als gebruiker van Wikipedia, voel je vrij en ga je gang!
Maar: als je iemand bent die bewust fouten of beledigende opmerkingen in Wikipedia-artikelen maakte, of bestaande informatie zonder goede reden verwijderde, dan geldt deze waarschuwing: Bij herhaald misbruik wordt dit adres geblokkeerd; je kunt dan niets meer wijzigen. Als er sprake is van ernstig vandalisme kan tegelijk met het plaatsen van deze waarschuwing al een blokkade zijn uitgevoerd. Je kunt oefenen met Wikipedia in de zandbak. Indien je aan het oefenen was in artikelen, kan het zijn dat dit oefenen als vandalisme werd gezien.
Wikipedia hanteert bewust een zeer open filosofie waarbij iedereen, zelfs zonder registratie, informatie kan toevoegen of wijzigen. Wij nodigen je van harte uit hiervan gebruik te maken. Vandalisme wordt echter snel verwijderd
wordtquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef Gupje het volgende:
Dat word wel snel daar geregeld bij wiki
Wanneer mag ik een keer je huis bevuilen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:52 schreef De_Ananas het volgende:
Bp is blijkbaar allergisch voor noten, ik heb gezegd dat ik net 20 notenfrikandellen heb gekocht![]()
Mijn douche is al vies genoegquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wanneer mag ik een keer je huis bevuilen?
Bloodysunday.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
BS?
kanker, ik wil ook komen
Nee met frituur, wiet en bier luchtquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn douche is al vies genoeg
Roken doe je maar buiten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee met frituur, wiet en bier lucht
Omdat jij een wijf bent die niks van voetbal moet hebbenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet uitgenodigd?
Je hebt zelfs in mijn bed gelegenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb een keer op de bank geslapen bij d_a
fap fap fapquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt zelfs in mijn bed gelegen
Wie?quote:
Rijles?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet straks om 18.30u lessen. Wat een tijd.
rijlesquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet straks om 18.30u lessen. Wat een tijd.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze heeft niets aan onder haar burka? GEIL.
quote:
whehe operation black human shield van southpark..quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, jij mag dan vooraan in de linie staan
Net zoals de negers in het leger
Je zet de sterkste vooraan, goed van uquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, jij mag dan vooraan in de linie staan
Net zoals de negers in het leger
Vergeet je licht nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
35 onderhand.Kan wel bijna afrijden denk ik zo.
NG 181129 zegt:quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil ook joinen in de klb knokploeg
Geil mokkel.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
NG 181129 zegt:
Waarom zit jij in zo'n saaie kamer
Mållila Bodil (Stofmuizen ruimen) zegt:
is mn slaapkamer
NG 181129 zegt:
had ik me maar wat later gefapt
Nee, kijk zo'n noobs die je dan ook uitnodigt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:04 schreef De_Ananas het volgende:
JONGEN PK DAT KAN JE ZELF TOCH OOK BEDENKEN
Flikker toch op man, rasmongoolquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:27 schreef Acinonyx het volgende:
wehehe wat ben ikke toch geweldig man
Kamer? Ik heb niet eens op de kamer gelet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
NG 181129 zegt:
Waarom zit jij in zo'n saaie kamer
Mållila Bodil (Stofmuizen ruimen) zegt:
is mn slaapkamer
NG 181129 zegt:
had ik me maar wat later gefapt
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:32 schreef De_Ananas het volgende:
WAJOO IK HAD JAZZ AAN DE TELEFOON!!!!
Don't be a douche.......quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:39 schreef De_Ananas het volgende:
WAJOOO MCF STAAT VOOR M'N DEUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
grappige jasquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Flikker toch op man, rasmongool_!!
eten <33333
ik zou der doenquote:
hey gersquote:
nog gefeliciteerd met TOF die kleine van fortuna is wel goed trouwensquote:
die mayele is beterquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:56 schreef gers het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met TOF die kleine van fortuna is wel goed trouwens
nee ik bedoelde eigenlijk guvencquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
die mayele is beter![]()
keihard doorgaan op de keeper van den bosh
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:12 schreef IQM het volgende:
Oh, God! () De ggggristenmongolen hebben nu ook Nederland bereikt:
[ afbeelding ]
Omg, dan kan ik ze misschien nog eens in het echt zien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Huidskleurig ondergoedquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:16 schreef Skaff-a het volgende:
Morgen de meet jongens! Zijn er al wat users zenuwachtig?
die zijn extreem tofquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag het toch hopenquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:16 schreef Skaff-a het volgende:
Morgen de meet jongens! Zijn er al wat users zenuwachtig?
Shut up.quote:
nee ik vindt ze echt tofquote:
Yeah, en ik hang het neonazisme aan.quote:
soms ben je wel een kleine facistquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah, en ik hang het neonazisme aan.
Kijk, dat bedoel ikquote:
quote:
Nee.quote:
Wat is dat nu weerquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:02 schreef IQM het volgende:
OMG! AL VIER KUDO'S GEKREGEN VOOR MIJN VORIGE POST!
[ link | afbeelding ]
Ik zie anders geen min optiequote:Op donderdag 26 februari 2009 19:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu kunnen mijn posts eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:12 schreef Florian_ het volgende:
't is weer fucking koud in m'n tuinhuis zonder verwarming![]()
quote:
Als die net zo rood is als haar shirtjequote:Op donderdag 26 februari 2009 17:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Als dat een duiveltje is, wil ik niet weten hoe het doosje eruit ziet.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze bekende GILF dan?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat zou ik met haar moeten doen dan?quote:
quote:
Aparte ogen.quote:
goeie tettenquote:
Twister ligt onder je bed dacht ikquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:42 schreef De_Ananas het volgende:
KUSJES VAN D_A BP, SA, MCF EN BS
ja kusje terug.quote:
he bahquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:46 schreef Florian_ het volgende:
Bwheh. Worden er morgen 5 topics in KLB geopend over schrale en bloederige anussen
en zaterdag nog eens 20quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:46 schreef Florian_ het volgende:
Bwheh. Worden er morgen 5 topics in KLB geopend over schrale en bloederige anussen
''Ik ben dondag in mijn kont geneukt en het bloedt. Ben ik nu zwanger?''quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:46 schreef Florian_ het volgende:
Hey, mijn vriendin! Hoe kom je daaraan?quote:
GODVERDOMMEquote:
ze stond op marktplaatsquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, mijn vriendin! Hoe kom je daaraan?
Staat die facking noob nou echt op die sleutel?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed ik was dus nog niet klaar met vertellen wan, nog geen 5 KM verder van de vorige gestrande auto[/url, stond dit langs de weg.
[ [url=http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/Hayden/93398_Hayden-Panettiere_changing-a-.jpg]afbeelding ]
Maar die lilliputter liet ik het gewoon zelf uitzoeken.
[ afbeelding ]
Nu heeft ze 1 schone en 3vieze velgen..quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed ik was dus nog niet klaar met vertellen wan, nog geen 5 KM verder van de vorige gestrande auto, stond dit langs de weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Whack for my daddy-o, There's whiskey in the jar-o !! " ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
Boembedabambambabingbamtishhhhhh !!11
16 maart examen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:09 schreef Florian_ het volgende:
BP heb je je rijbewijs eigenlijk al
Zij kan het hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Staat die facking noob nou echt op die sleutel?![]()
Stel debielen tegenwoordig.
Denk dat ze even op die schone is gaan schijten zodat ze allemaal vies zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nu heeft ze 1 schone en 3vieze velgen..
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
"Whack for my daddy-o, There's whiskey in the jar-o !! " ?
Goed nummer, though, had ik het over dat nummer dan had ik Mush a ring dum a doo dum a da geschreven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
"Whack for my daddy-o, There's whiskey in the jar-o !! " ?
Je bent langs al die dure autos gereden en gestopt nog wel, en je rijd nog steeds rond in dat eigen prullen-bak van je ? Prutser...quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed ik was dus nog niet klaar met vertellen wan, nog geen 5 KM verder van de vorige gestrande auto, stond dit langs de weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zit nog in de states he.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik hoop dat bobby dr morgen naar die meet stuurt..
Disposable Heroes, goed nummerquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goed nummer, though, had ik het over dat nummer dan had ik Mush a ring dum a doo dum a da geschreven.
Nee, ik deed het einde van de drum intro van Disposable Heroes by Metallica.
KUT NOOBquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Disposable Heroes, goed nummer![]()
Heb je The Unforgiven III al gehoord, van dat nieuwe album ?
Oh valt meequote:Op donderdag 26 februari 2009 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
16 maart examen.
Nog 3 weken wachten.
Ik heb de VW Golf van Stephanie gekregen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je bent langs al die dure autos gereden en gestopt nog wel, en je rijd nog steeds rond in dat eigen prullen-bak van je ? Prutser...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:17 schreef De_Ananas het volgende:
Er zat vanmiddag een Stephanie bij mij in college en toen moes tik aan BoWa denken met Stacey
Wil ze nie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |