quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Inderdaad. Klinkt liefquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het overigens wel heel schattig dat WD het stofmuis noemt.
Dat wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het overigens wel heel schattig dat WD het stofmuis noemt.
Hihi je faalde bij alle slotjes. Faalmod.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:02 schreef ondeugend het volgende:
Bio is aan de speed, ik houd hem (vandaag niet bij)
Ik heb nooit gezegd dat ik het een raar woord vond.quote:
Ach, ieder huishouden kent wel wat rare woordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat wel.Maar... maar... hoe kom je erop?
Wie heeft dat ooit zo verzonnen?
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
De FEBO is echt mennus lekker.
Oh, ik dacht "opa"quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, ieder huishouden kent wel wat rare woorden..
Stofmuis vind ik niet eens zo vreemdhet is grijs, het is pluizig en klein en gemaakt van stof.
STOFMUIS!
Mama zei het mequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, ieder huishouden kent wel wat rare woorden..
Stofmuis vind ik niet eens zo vreemdhet is grijs, het is pluizig en klein en gemaakt van stof.
STOFMUIS!
Maar we hebben dus een date?quote:
Ik wil naar de film. Pathe de Kuip.quote:
Ja is prima! Hou je van chocola? Koop ik meteen een doos bonbons voor je.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil naar de film. Pathe de Kuip.
En ik wil eten bij Las Palmas.
niet eens een doos loempia's?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is prima! Hou je van chocola? Koop ik meteen een doos bonbons voor je.
Ik ben allergisch voor chocolade.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is prima! Hou je van chocola? Koop ik meteen een doos bonbons voor je.
En een bloemetje.ff aan gers een goed adres voor bloemen vragen.
Ik eet geen loempia's. Wel broodjes bapao!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
niet eens een doos loempia's?
CHOP SUEY!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil ook een date met wd, snoeiharde seks op chop suey
Wat jij wilt..quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Gezien dat plaatje in de OP moet de TT worden aangepast weer ja?
Ik ben Devvie de droeftoeter, 12 en gay?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Oh.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor chocolade.
Wat ik wil heb jij niet. Tenzij het donker is en ik je gebit uit je bakkes mag slaan alvorens we gaan beginnen.quote:
Ik vind het niet zo lekker hoor, om seks op eten te hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil ook een date met wd, snoeiharde seks op chop suey
Doe je dat vaak ja?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef Devvie het volgende:
Ik zou bij remlof gaan janken dat ie me moet bannen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Doe ff normaal, anders ga je een week op zwart, ja?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat ik wil heb jij niet. Tenzij het donker is en ik je gebit uit je bakkes mag slaan alvorens we gaan beginnen.
Vanwaar die haat?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat ik wil heb jij niet. Tenzij het donker is en ik je gebit uit je bakkes mag slaan alvorens we gaan beginnen.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker hoor, om seks op eten te hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe ff normaal, anders ga je een week op zwart, ja?
Ok, is goed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Knuffelen kan ik wel tegen.
Zelfs mijn moeder vindt dat nummer tof.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe ff normaal, anders ga je een week op zwart, ja?
Ga jij?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef Smart_ass het volgende:
Morgen is de meet al he?! LOLLERS.
Ik durf niet meer, bio gaat mn kaak brekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef Smart_ass het volgende:
Doe dat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
Ik jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer, bio gaat mn kaak breken
Het is dan ook een fucking awesome nummer!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder vindt dat nummer tof.
Smart_ass. Laat je vriendin dit eens lezen. Zonder licht de snelweg opquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef Smart_ass het volgende:
quote:
Bwehe. Ja goed topic. Ik snap ook niet hoe ze dat kon vergeten, maargoed, ik heb haar er ook niet op gewezen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Smart_ass. Laat je vriendin dit eens lezen. Zonder licht de snelweg op
Licht vergeten op snelwegquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bwehe. Ja goed topic. Ik snap ook niet hoe ze dat kon vergeten, maargoed, ik heb haar er ook niet op gewezen.
quote:
Daar staan niet eens lichten langs de weg dus moet je het door hebben tochquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het was nog niet op de snelweg.Een soort rijksweg ofzo.
Wel staan er wel. Ja ik weet niet hoe je het noemt, je kunt daar de snelweg op en af. We kwamen van de mac drive vandaan in ieder geval.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daar staan niet eens lichten langs de weg dus moet je het door hebben toch
Nou er zijn geen doden gevallen dus het valt nog meequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wel staan er wel. Ja ik weet niet hoe je het noemt, je kunt daar de snelweg op en af. We kwamen van de mac drive vandaan in ieder geval.
Dank jequote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
gupje had gisteren een tof shirt aan
Misbruik je modkrachten eens niet zo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:08 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
gupje had gisteren een tof shirt aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |