quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd
Alsof ie de reclame nodig heeft
Hé, hij gaat ook de Rijdende Rechter doen
Vind je het gek... het is voor bijna iedereen een sentiment van vroegah, of ze willen het ontdekken... en dan maak je goede cijfers door hem in je programma te nemenquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
André is vaste klant in elk programma
Of 'es'. Maar zeker geen 'is'. Spreek 't es uit, denk ik danquote:
dat duurt nog zo laaaaaaaaaaaaaaangquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ach joh, nog 51 weken wachten, dan is't weer carnaval!
biertje?quote:
en dat natuurlijkquote:
waar denk je dat dat krat voor nodig is dat ik net gehaald hebquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
* TIM-846 heeft al een krat bier koud staan om vanavond Ajax te kijken
Bier staat hier ook al koudquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
waar denk je dat dat krat voor nodig is dat ik net gehaald heb
het gaat zeer spannend worden, zelfde geldt trouwens ook voor Twente!
Hoelaat moet Twente eigenlijk spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
waar denk je dat dat krat voor nodig is dat ik net gehaald heb
het gaat zeer spannend worden, zelfde geldt trouwens ook voor Twente!
Over een dik uur: 18:30 uur!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:23 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoelaat moet Twente eigenlijk spelen.
Binnenkort tijd om je eigen 3FM-site te voorzien van een update? MH klopt niet..quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:25 schreef Sirolf het volgende:
Zo, op naar huis. En nee, ik luister maar even geen 3FM in de trein. Heb 't al meer dan 8,5 uur gehoord vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |