Er zullen ook wel handige dingen voorbij komen, maar de gemiddelde twitteraar gebruikt het vooral als een soort van chatbox. Teveel gebagger naar m'n zinquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klik es wat meer rond. Dan zie je vanzelf het alles behalve dat is. Alles en iedereen blaat elkaar maar na als 't om twitter gaat, zonder zich zelf daarin te verdiepen.
Hmm even gelezen. Maar wat is dan het grote verschil met bijvoorbeeld een hyves?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je hyves, heb je een blog of ben je erg gesteld op alle functies van web 2.0 dan zou je wel aan twitter kunnen doenMaar ik heb een tip
lees dit is
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Bij deze ga ik dat nu doen.
Edit: Resultaat:
Banana cookies ready. They're pretty good.
4:03 AM Feb 21st from TweetDeck I'm going to bake some bananacookies. Second time different recipe. Let's see how this comes out.
Oke, en dan? Hij heeft Bananenkoekjes gebakken?
Vergelijk de layout es. En de manieren waarop je content kunt bekijken/toevoegen. Voor Twitter zijn tig applicaties beschikbaar waarmee je berichten kunt plaatsen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hmm even gelezen. Maar wat is dan het grote verschil met bijvoorbeeld een hyves?
Veel suc6quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vanuit mijn ogen:
Twitter = onnodige dingen op het web slingeren. Who gives a fuck dat Jan Pietje naar de groenteboer is om een appel te halen voor zijn Appelkruimelcake?Dat onnozele geblaat vind ik wel irritant aan hyves. Daar heb je dat wie, wat, waar gebeuren. Daar staat dan de grootste onzin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Selectief lezen. Echt top.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Bij deze ga ik dat nu doen.
Edit: Resultaat:
Banana cookies ready. They're pretty good.
4:03 AM Feb 21st from TweetDeck I'm going to bake some bananacookies. Second time different recipe. Let's see how this comes out.
Oke, en dan? Hij heeft Bananenkoekjes gebakken?
Ah ok. Vooralsnog te ingewikkelde materie voor mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergelijk de layout es. En de manieren waarop je content kunt bekijken/toevoegen. Voor Twitter zijn tig applicaties beschikbaar waarmee je berichten kunt plaatsen.
Hyves is echt met vriendenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hmm even gelezen. Maar wat is dan het grote verschil met bijvoorbeeld een hyves?
Ah, de nieuwe Veronicagidsquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Breuls post net dit via Twitter
http://www.mobypicture.com/user/Breuls/view/105844
Je moet ook niet zoeken naar dat soort dingenXD En je kan gewoon zeggen wie je volgt en wie jou volgtquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat onnozele geblaat vind ik wel irritant aan hyves. Daar heb je dat wie, wat, waar gebeuren. Daar staat dan de grootste onzin..
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Dat krijg je wel jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:56 schreef Dichterbijer het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:05 schreef Dichterbijer het volgende:
@ opmerking over uitzendbureau en VanVelzen
Helemaal met je eensquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo heeeeel bijzonder
Volgens mij zat er net een man links van haar, die met een vulpen te klooien. Allemaal inktvlekjes bij d'r oog.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo heeeeel bijzonder
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:56 schreef Dichterbijer het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Hans is ook onder een pallet stenen vandaan gekropen![]()
* TIM-846 heeft al een krat bier koud staan om vanavond Ajax te kijkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:18 schreef Againzender het volgende:
* Againzender gaat even een krat bier halen
Oef, wordt spannend vanavond. Hoop dat ze winnen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
* TIM-846 heeft al een krat bier koud staan om vanavond Ajax te kijken
Zeker spannend. Zin inquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Oef, wordt spannend vanavond. Hoop dat ze winnen.
WidM missenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet ik het eerste kwartier van WIDM missen... Neh en zowieso moet ik hw maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |