quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Falapo!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
Paris Hiltonm'n dag is weer verpest.
Indd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
Paris Hiltonm'n dag is weer verpest.
Ik wou de 300ste post hebben.quote:
Nee, zelfs dan is het niksquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:46 schreef IQM het volgende:
Met boobs is ze best doable:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die film in de badkamer van D_A opgenomen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb een pic van de badkamer van d_a.
[ afbeelding ]
[..]
Indd.
Ja, en in ruil daarvoor kreeg hij 3 jaar lang gratis frituur.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is die film in de badkamer van D_A opgenomen?
Ik heb sowieso meer met brunettes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, zelfs dan is het niksGeef mij maar een mooie brunette
zoals Michelle Monaghan, Kate Beckinsale of Katherine McPhee.
Ik wilde een kookeiland met een ingebouwde frituurquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en in ruil daarvoor kreeg hij 3 jaar lang gratis frituur.
Blond is ook wel mooi, maar ik val meer op donkere haarkleuren.quote:
Ik de 2e 3e of 4equote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben de eerste FOK! user die McF gaat zien
Denk hetquote:
Zelfs dan vind ik ze nog grootquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Het fluctueert nogal bij haar.Waarschijnlijk een erg goede push up-beha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |