quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:17 schreef Onorgineel het volgende:
Death note heeft me uit m'n slaap gehouden vannacht
Ergens in de laatste 21 tot 23 augustus volgens mij.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
OasisEén van de redenen waarom ik besloten heb niet naar Pinkpop te gaan maar naar RW
Maar tof!Wanneer is Lowlands eigenlijk dit jaar?
Ja dat kan best maar hij wil de liedjes die ik luister nooit dingessen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar maar maar het is heel erg simpel
Ah nice!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ergens in de laatste 21 tot 23 augustus volgens mij.
Dan zet je "enable scrobbling" aan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat kan best maar hij wil de liedjes die ik luister nooit dingessen.![]()
En ik snap niet waarom en en en ja dat.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat kan best maar hij wil de liedjes die ik luister nooit scrobblen.![]()
En ik snap niet waarom en en en ja dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen
Ga douchenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:19 schreef mstr het volgende:
Ik heb een bad-hair-day die niet normaal meer is
Niemand dus.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:21 schreef Noortje. het volgende:
Tevens fipo voor de geinteresseerden.
Op hardquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja kut gh hero. Kut raining blood.
Ik hoopte dat niemand dit zou posten, maar helaasquote:
Sorry dat ik je teleurgesteld heb.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoopte dat niemand dit zou posten, maar helaas
Ik dacht ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoopte dat niemand dit zou posten, maar helaas
Ja en die wil ik al drie jaar live zien en dan komen ze op LOWLANDS ipv Werchter.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Arctic monkeys komen wel op lowlands
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Niemand dus.
Hoe is het met Jimbo?
Ja hee, iedereen zegt dat altijd en en ik wilde erbij horen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Niemand dus.
Hoe is het met Jimbo?
Ja ik kom er dus ook niet voorbij...quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Op hard?
Ik kom niet voorbij de mosh, het is het enige nummer wat ik nog moet.
2006 waren ze volgens mij ook op lowlandsquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja en die wil ik al drie jaar live zien en dan komen ze op LOWLANDS ipv Werchter.
Ja, ik was uit gegaan van een te positief standpuntquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik dacht ook
Zal ik een AH logo posten hihi?
...nee, te voor de hand liggend
Toffe mensen hebben 25 posts per paginaquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef Bravebart het volgende:
Post 25 een fipo noemen[ afbeelding ]
Ja ik snap het ze;f ook niet hoor. Kun je wel mij gaan bashen maar ik ben slechts een meeloper.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef Bravebart het volgende:
Post 25 een fipo noemen[ afbeelding ]
Toen mocht ik nog niet naar een festival.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2006 waren ze volgens mij ook op lowlands.
Gelukkig is Depeche mode ook op de donderdag bij RW
Ja, leuk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja hee, iedereen zegt dat altijd en en ik wilde erbij horen.
Geen idee, PM hem.
50posts per pagina is elitair aan alles.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Toffe mensen hebben 25 posts per pagina
Meelopers dienen juist gebashed te wordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik snap het ze;f ook niet hoor. Kun je wel mij gaan bashen maar ik ben slechts een meeloper.![]()
Weer een fipoquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik snap het ze;f ook niet hoor. Kun je wel mij gaan bashen maar ik ben slechts een meeloper.![]()
Sssh.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meelopers dienen juist gebashed te worden
Ga buiten spelen manquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Toffe mensen hebben 25 posts per pagina
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meelopers dienen juist gebashed te worden
Sorryquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat is toch niet lief wat je nou doet of wel dan
Nee, echte fipo's mogen soms nogquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat zou zeggen zou Bravebart gaan bashen.
Daar heb je het misquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, echte fipo's mogen soms nogHoewel dit topic wel meer uit fipo's en tvp's lijkt te bestaan, dan gewone posts tegenwoordig
Je hebt groot gelijk bart xD enkel onzin xDquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, echte fipo's mogen soms nogHoewel dit topic wel meer uit fipo's en tvp's lijkt te bestaan, dan gewone posts tegenwoordig
Drogredenatie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee want ik heb geen lippiercing
Vroegah ging ik nog naar Masters of Hardcorequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef Noortje. het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat ze 'on such a winner's day' zongen.
Ik own dit topic.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef Desunoto het volgende:
Hoewel Noortje nu toch wel lekker bezig is met die fipo's
Die goeie ouwe tijd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vroegah ging ik nog naar Masters of Hardcore![]()
Want?quote:
Kom, dan gaan wij naar de backstreetboys tourquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ook geen lippiercing
Ik heb wel lang haar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ook geen lippiercing
Welke?quote:
dan blijf je toch lekker thuis als het je niet aanstaat ja toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb wel lang haar.Een beetje.
Oké niet zo.
Shit.
Nu mag ik niet.
Dat debat? Was gisterochtend, hij zei dat ik een bepaalde blik/uitstraling had als ik aan het woord was waardoor ik heel overtuigend overkwam.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Goed gezien.
Wanneer had je die discussie nou? Komt wel goed daarmee
Heb je een lippiercing?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb wel lang haar.Een beetje.
Oké niet zo.
Shit.
Nu mag ik niet.
Niet dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dan blijf je toch lekker thuis als het je niet aanstaat ja toch?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat debat? Was gisterochtend, hij zei dat ik een bepaalde blik/uitstraling had als ik aan het woord was waardoor ik heel overtuigend overkwam.
Overigens hebben we een 8 of 8,5, en dat met vrijwel alle argumenten van FOK!![]()
Ik zei ook nergens dat het waar was volgens mij?quote:
hij wou gewoon niet zeggen dat je zaadvragede ogen heb anders had hij dat wel gezegd hoor,quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat debat? Was gisterochtend, hij zei dat ik een bepaalde blik/uitstraling had als ik aan het woord was waardoor ik heel overtuigend overkwam.
Overigens hebben we een 8 of 8,5, en dat met vrijwel alle argumenten van FOK!![]()
Hoi sletquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb je een lippiercing?
*Hoi btw, ik ben Heroinjunk.
Bla bla bla is goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zei ook nergens dat het waar was volgens mij?Ik zei 'lijkt'. Voor sommige mensen lijkt een meter ook 1,5 meter, terwijl dat toch echt niet zo is.
ja hoiquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb je een lippiercing?
*Hoi btw, ik ben Heroinjunk.
Je komt natuurlijk ook heel overtuigend over als je zaadvragende ogen hebt tijdens een debat over Wilders.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
hij wou gewoon niet zeggen dat je zaadvragede ogen heb anders had hij dat wel gezegd hoor,
Hij houdt ook zoveel van me hèquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi slet
Moest ik posten van Mark
Kost geld.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Snel, laat er een zetten! Of leen de mijne.
Mooi!quote:
ja nou, meestal weten ze mij wel te overtuigen dan hoor.lquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je komt natuurlijk ook heel overtuigend over als je zaadvragende ogen hebt tijdens een debat over Wilders.
Boefje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi slet
Moest ik posten van Mark
Hihihihihihihihihi.quote:
Dat zegt meer over jou dan over die mensen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja nou, meestal weten ze mij wel te overtuigen dan hoor.l
Doe het nou niet want enkel bij de naam loopt het me dun uit de broek zo moet ik er van schijten.quote:
Mja, en van Irma en Silvia en Maria en Sanne en Mariëlle en en enquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij houdt ook zoveel van me hè.
dat kloptquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over die mensen.
Allemaal chickies! Wat een pimp.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, en van Irma en Silvia en Maria en Sanne en Mariëlle en en en
Jij blijft van mijn lippen af.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil er wel een naald doorheen jagen.
En Twilight!![]()
![]()
Neen, jij?quote:
Geile bende hequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Allemaal chickies! Wat een pimp.
Ik ben heel professioneel, ik ben niet flauw gevallen toen ze de mijne zettequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij blijft van mijn lippen af.
TwilightMeest overrate film van de afgelopen twee jaar. Het is dat die jongen zo mooi is.
![]()
Op skireis was er een jongen mee en die leek op hem.
hij hosselt de boelquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Allemaal chickies! Wat een pimp.
ja, ik okm heir ook neit heel vakaquote:
ik vond de actrices niet bijster knap andersquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben heel professioneel, ik ben niet flauw gevallen toen ze de mijne zette.
Maar ik heb het over de boeken ja, niet over de film! Alleen de acteurs waren zo leuk.
psot jij wel ns in anderen topics ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja, ik okm heir ook neit heel vaka
Bart je mote nite liegne want dat is niet leif.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja, ik okm heir ook neit heel vaka
Da's niet mijn probleem verder, daar ik hetero ben. (:quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik vond de actrices niet bijster knap anders
ja nou laten we van mijn probleem dat niet jouw probleem makne ehquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Da's niet mijn probleem verder, daar ik hetero ben. (:
ja sosm, maar dara wordt ik altijd uitgekosttquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
psot jij wel ns in anderen topics ?
Sorr yquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bart je mote nite liegne want dat is niet leif.
Dat bedoel ik nou maar even duidelijk te maken ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja nou laten we van mijn probleem dat niet jouw probleem makne eh
noua bart dan moet je nite bagn zijn watn ik doe wel leif voro juoquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja sosm, maar dara wordt ik altijd uitgekostt
[..]
Sorr y
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:40 schreef Hyman het volgende:
Bestelnummer 19898 (VERZONDEN)
Besteldatum: woensdag 25 februari 2009 Besteltotaal: €55.00
Verzendmethode
International Shipping (TPG Post) (tariff)
Artikel
1 x CONVERSE ALL STARS HI BLACK
- SIZE: 45
Ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Die heb ik ook.
Helemaal afgetrapt natuurlijk
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:40 schreef Hyman het volgende:
Bestelnummer 19898 (VERZONDEN)
Besteldatum: woensdag 25 februari 2009 Besteltotaal: €55.00
Verzendmethode
International Shipping (TPG Post) (tariff)
Artikel
1 x CONVERSE ALL STARS HI BLACK
- SIZE: 45
jonge maak neit zon probleme van me spellingquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja sosm, maar dara wordt ik altijd uitgekostt
[..]
Sorr y
Jeejejeejequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
noua bart dan moet je nite bagn zijn watn ik doe wel leif voro juo
Gut, und dich?quote:
IK HEB OPGERUIMD!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Plus de rest van die 2389982394893492384012 paar
ja neuj, gewoon die nootjes, alleen die glimmende vierkanten zijn niet lekker wel dan niet toch?quote:
ik luester een CSI liedje en werkenzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:44 schreef MarkM het volgende:
Ik ga fappen en daarna les volgen denk ik.
Goed, school tot 3 uurquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gut, und dich?
[..]
IK HEB OPGERUIMD!!!
Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:46 schreef Hyman het volgende:
Zeg Mark, je vriendin zegt dat we high zijn.
Maar ik heb heel geen wiet.
That says allquote:
Ik heb ook niet hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:47 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vraag NoelGallagher.
Ik heb vrijquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed, school tot 3 uuren dan weekend
![]()
Opgeruimd?vervangen door 23849 ander paar schoenen zeker
Klompenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
That says all
Alhoewel, ik vind dat ik ook aardig veel schoenen heb
7 paar, en met klompen erbij 8
Ik heb 2 paar, 1 paar kankervete nikes, 1 paar rooie allstars, maar ik ga binnekort toch maar zwarte allstars halen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
That says all
Alhoewel, ik vind dat ik ook aardig veel schoenen heb
7 paar, en met klompen erbij 8
Morgen wel naar school dan? Op vrijdag vrij is veel toffer, want langer weekendquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb vrij.
En neehee! Ik heb echt opgeruimd. Op mijn slippers na.
schelden met kanker is heul niet liefquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:50 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar, 1 paar kankervete nikes, 1 paar rooie allstars, maar ik ga binnekort toch maar zwarte allstars halen.
Dat is kanker als krachtterm gebruiken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
schelden met kanker is heul niet lief
atm.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:50 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar, 1 paar kankervete nikes, 1 paar rooie allstars, maar ik ga binnekort toch maar zwarte allstars halen.
Spannend.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb geen buurman, wel een invalide buurvrouw.
Ik heb vakantie, duh.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Morgen wel naar school dan? Op vrijdag vrij is veel toffer, want langer weekend![]()
Alles weggegooid? Of gewoon naar de rommelkamer
ja nou, dat mag ook niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat is kanker als krachtterm gebruiken.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
wil je geen ''rooie'' zeggen, want mijn opa is doodgereden door een rode auto.
Oh ja, het zuiden heeft deze week vakantie, da's waar ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, duh.
En ik heb komende maandag maar 2 uur en dan vrij t/m dinsdag. En ik heb standaard op vrijdag vrij voortaan.
En nee, ik heb ze weggegooid, want ze lagen al op die kamer.
Ik ben voor!quote:
Joah. En het waren er 2quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja, het zuiden heeft deze week vakantie, da's waar ook.
Dat zal een flinke vuilniszak vol zijn geweest![]()
Nog carnaval gevierd?
*Boks*quote:
DH duhquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hmm, zal ik dan de intercity naar Den Haag, of die naar Rotterdam nemen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Joah. En het waren er 2.
En nee, geen carnaval.
Jaja, op het werk waren ze weer de hele tijd leuk aan het zingen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Groot gelijk, carnaval.
Wat kan die likken?quote:
*kras krasquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:59 schreef VlaDje het volgende:
Mensen die zingen op het werk![]()
![]()
Vrolijkheid![]()
![]()
ikzelf ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ze zingen altijd bij mij op het werk.
Ik zing voor jou.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij zingt foute muziek op je werk.
Ja ik ookquote:
laat maar..quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh check tevens mijn Death Magnetic cd rechts... En mijn pakje Ernie Balls
Niet gekocht, gehad van mijn moeder vorige weekquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:38 schreef Desunoto het volgende:
Verkapte kijk-mij-Death-Magnetic-van-Metallica-hebben-gekocht-foto
Het gifgroene bovenin? is dat iets van Mooneyes? of iets met Pinstriping?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:37 schreef Sjoegerd het volgende:
En wat zat er vandaag bij de post?![]()
[ afbeelding ]
Mijn gitaaronderdeeltjes
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet gekocht, gehad van mijn moeder vorige week
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:38 schreef Desunoto het volgende:
Verkapte kijk-mij-Death-Magnetic-van-Metallica-hebben-gekregen-foto
Pakje snaren van Ernie Ballquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het gifgroene bovenin? is dat iets van Mooneyes? of iets met Pinstriping?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:40 schreef mstr het volgende:
Krijg ik een smsje:
Turkse gramatieka les : ik land, jij land, zij land, weiland.?
ja, dat ze zelfs na die vliegtuigcrash in 1978 nog dikke platen spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Prachtig he dat ze dit meesterwerk nog zo goed weten te spelen na zoveel jaar![]()
78?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja, dat ze zelfs na die vliegtuigcrash in 1978 nog dikke platen spelen.
Bijlmerramp? Tenerife?? Weet ik veel welkequote:
kwam me bekend voor van een pinstriping manual van Mooneyesquote:
k zou de fouten herstellen, uitlachen en keihard terugsturen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:40 schreef mstr het volgende:
Krijg ik een smsje:
Turkse gramatiekica les : ik land, jij landt, zij land, weiland?
Bijlmerramp is uit '90quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bijlmerramp? Tenerife?? Weet ik veel welke
Tenerife is ook niet van 78...quote:
Het zal wel..quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
78 slachtoffers inderdaad, waaronder de ex gitarist- Yoeiushi Matrushkie
Tenerife is zelfs van 77quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tenerife is ook niet van 78...
Dat heb ik ook nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Een Japan fetisj hebben, dát is pas fout.
Ik kreegquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:40 schreef mstr het volgende:
Krijg ik een smsje:
Turkse gramatieka les : ik land, jij land, zij land, weiland.?
Hij staat sowieso vol foutenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik kreeg
Een turkse piloot skipt een les nederlandse gramatieca (), ik land, hij land, wei land
om te janken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik kreeg
Een turkse piloot skipt een les nederlandse gramatieca (), ik land, hij land, wei land
je weet zellufquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:47 schreef Onorgineel het volgende:
Nog een beetje gezellig hier, ik lees iets over japanners en een fetisj hebben?
Ik weet niet waar dat opeens vandaan kwam hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:47 schreef Onorgineel het volgende:
Nog een beetje gezellig hier, ik lees iets over japanners en een fetisj hebben?
Sportse luilakquote:
Ik lekker sportief in trainingsbroekquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Alleen ff inschrijven
Loop in spijkerbroek
Mensch ga daar ergens anders over huilie doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:51 schreef Onorgineel het volgende:
Het is wel ongelovelijk druk weer
Thuis mag hetquote:
hadouken is echt grappige muziekquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef prodygee het volgende:
[..]
Mensch ga daar ergens anders over huilie doen.
Oke, daar ben ik het wel weer mee eensquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Thuis mag het... Zodra ik naar buiten moet doe ik iets anders aan..
Ik heb nog niet eens een PSPquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef prodygee het volgende:
Gamecube 2 jwz.
Trouwens, psp2 in de maak
Nieuwe kansen voor Square Enix
Ik had een keer op een PSP van een vriend locoroco uitgespeeldquote:
Die heb ik ook een keer gespeeld. Perfect vermaak voor in de treinquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik had een keer op een PSP van een vriend locoroco uitgespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |