hij wou gewoon niet zeggen dat je zaadvragede ogen heb anders had hij dat wel gezegd hoor,quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat debat? Was gisterochtend, hij zei dat ik een bepaalde blik/uitstraling had als ik aan het woord was waardoor ik heel overtuigend overkwam.
Overigens hebben we een 8 of 8,5, en dat met vrijwel alle argumenten van FOK!![]()
Hoi sletquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb je een lippiercing?
*Hoi btw, ik ben Heroinjunk.
Bla bla bla is goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zei ook nergens dat het waar was volgens mij?Ik zei 'lijkt'. Voor sommige mensen lijkt een meter ook 1,5 meter, terwijl dat toch echt niet zo is.
ja hoiquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb je een lippiercing?
*Hoi btw, ik ben Heroinjunk.
Je komt natuurlijk ook heel overtuigend over als je zaadvragende ogen hebt tijdens een debat over Wilders.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
hij wou gewoon niet zeggen dat je zaadvragede ogen heb anders had hij dat wel gezegd hoor,
Hij houdt ook zoveel van me hèquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi slet
Moest ik posten van Mark
Kost geld.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Snel, laat er een zetten! Of leen de mijne.
Mooi!quote:
ja nou, meestal weten ze mij wel te overtuigen dan hoor.lquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je komt natuurlijk ook heel overtuigend over als je zaadvragende ogen hebt tijdens een debat over Wilders.
Boefje.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi slet
Moest ik posten van Mark
Hihihihihihihihihi.quote:
Dat zegt meer over jou dan over die mensen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja nou, meestal weten ze mij wel te overtuigen dan hoor.l
Doe het nou niet want enkel bij de naam loopt het me dun uit de broek zo moet ik er van schijten.quote:
Mja, en van Irma en Silvia en Maria en Sanne en Mariëlle en en enquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij houdt ook zoveel van me hè.
dat kloptquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over die mensen.
Allemaal chickies! Wat een pimp.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, en van Irma en Silvia en Maria en Sanne en Mariëlle en en en
Jij blijft van mijn lippen af.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil er wel een naald doorheen jagen.
En Twilight!![]()
![]()
Neen, jij?quote:
Geile bende hequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Allemaal chickies! Wat een pimp.
Ik ben heel professioneel, ik ben niet flauw gevallen toen ze de mijne zettequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij blijft van mijn lippen af.
TwilightMeest overrate film van de afgelopen twee jaar. Het is dat die jongen zo mooi is.
![]()
Op skireis was er een jongen mee en die leek op hem.
hij hosselt de boelquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Allemaal chickies! Wat een pimp.
ja, ik okm heir ook neit heel vakaquote:
ik vond de actrices niet bijster knap andersquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben heel professioneel, ik ben niet flauw gevallen toen ze de mijne zette.
Maar ik heb het over de boeken ja, niet over de film! Alleen de acteurs waren zo leuk.
psot jij wel ns in anderen topics ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja, ik okm heir ook neit heel vaka
Bart je mote nite liegne want dat is niet leif.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja, ik okm heir ook neit heel vaka
Da's niet mijn probleem verder, daar ik hetero ben. (:quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik vond de actrices niet bijster knap anders
ja nou laten we van mijn probleem dat niet jouw probleem makne ehquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Da's niet mijn probleem verder, daar ik hetero ben. (:
ja sosm, maar dara wordt ik altijd uitgekosttquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
psot jij wel ns in anderen topics ?
Sorr yquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bart je mote nite liegne want dat is niet leif.
Dat bedoel ik nou maar even duidelijk te maken ja.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja nou laten we van mijn probleem dat niet jouw probleem makne eh
noua bart dan moet je nite bagn zijn watn ik doe wel leif voro juoquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ja sosm, maar dara wordt ik altijd uitgekostt
[..]
Sorr y
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:40 schreef Hyman het volgende:
Bestelnummer 19898 (VERZONDEN)
Besteldatum: woensdag 25 februari 2009 Besteltotaal: €55.00
Verzendmethode
International Shipping (TPG Post) (tariff)
Artikel
1 x CONVERSE ALL STARS HI BLACK
- SIZE: 45
Ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Die heb ik ook.
Helemaal afgetrapt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |