Ja ik snap het ze;f ook niet hoor. Kun je wel mij gaan bashen maar ik ben slechts een meeloper.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef Bravebart het volgende:
Post 25 een fipo noemen[ afbeelding ]
Toen mocht ik nog niet naar een festival.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2006 waren ze volgens mij ook op lowlands.
Gelukkig is Depeche mode ook op de donderdag bij RW
Ja, leuk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja hee, iedereen zegt dat altijd en en ik wilde erbij horen.
Geen idee, PM hem.
50posts per pagina is elitair aan alles.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Toffe mensen hebben 25 posts per pagina
Meelopers dienen juist gebashed te wordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik snap het ze;f ook niet hoor. Kun je wel mij gaan bashen maar ik ben slechts een meeloper.![]()
Weer een fipoquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik snap het ze;f ook niet hoor. Kun je wel mij gaan bashen maar ik ben slechts een meeloper.![]()
Sssh.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meelopers dienen juist gebashed te worden
Ga buiten spelen manquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Toffe mensen hebben 25 posts per pagina
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meelopers dienen juist gebashed te worden
Sorryquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat is toch niet lief wat je nou doet of wel dan
Nee, echte fipo's mogen soms nogquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat zou zeggen zou Bravebart gaan bashen.
Daar heb je het misquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, echte fipo's mogen soms nogHoewel dit topic wel meer uit fipo's en tvp's lijkt te bestaan, dan gewone posts tegenwoordig
Je hebt groot gelijk bart xD enkel onzin xDquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, echte fipo's mogen soms nogHoewel dit topic wel meer uit fipo's en tvp's lijkt te bestaan, dan gewone posts tegenwoordig
Drogredenatie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee want ik heb geen lippiercing
Vroegah ging ik nog naar Masters of Hardcorequote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef Noortje. het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat ze 'on such a winner's day' zongen.
Ik own dit topic.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef Desunoto het volgende:
Hoewel Noortje nu toch wel lekker bezig is met die fipo's
Die goeie ouwe tijd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vroegah ging ik nog naar Masters of Hardcore![]()
Want?quote:
Kom, dan gaan wij naar de backstreetboys tourquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ook geen lippiercing
Ik heb wel lang haar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ook geen lippiercing
Welke?quote:
dan blijf je toch lekker thuis als het je niet aanstaat ja toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb wel lang haar.Een beetje.
Oké niet zo.
Shit.
Nu mag ik niet.
Dat debat? Was gisterochtend, hij zei dat ik een bepaalde blik/uitstraling had als ik aan het woord was waardoor ik heel overtuigend overkwam.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Goed gezien.
Wanneer had je die discussie nou? Komt wel goed daarmee
Heb je een lippiercing?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb wel lang haar.Een beetje.
Oké niet zo.
Shit.
Nu mag ik niet.
Niet dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
dan blijf je toch lekker thuis als het je niet aanstaat ja toch?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat debat? Was gisterochtend, hij zei dat ik een bepaalde blik/uitstraling had als ik aan het woord was waardoor ik heel overtuigend overkwam.
Overigens hebben we een 8 of 8,5, en dat met vrijwel alle argumenten van FOK!![]()
Ik zei ook nergens dat het waar was volgens mij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |