quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:17 schreef Onorgineel het volgende:
Death note heeft me uit m'n slaap gehouden vannacht
Ergens in de laatste 21 tot 23 augustus volgens mij.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
OasisEén van de redenen waarom ik besloten heb niet naar Pinkpop te gaan maar naar RW
Maar tof!Wanneer is Lowlands eigenlijk dit jaar?
Ja dat kan best maar hij wil de liedjes die ik luister nooit dingessen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar maar maar het is heel erg simpel
Ah nice!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ergens in de laatste 21 tot 23 augustus volgens mij.
Dan zet je "enable scrobbling" aan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat kan best maar hij wil de liedjes die ik luister nooit dingessen.![]()
En ik snap niet waarom en en en ja dat.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat kan best maar hij wil de liedjes die ik luister nooit scrobblen.![]()
En ik snap niet waarom en en en ja dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen
Ga douchenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:19 schreef mstr het volgende:
Ik heb een bad-hair-day die niet normaal meer is
Niemand dus.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:21 schreef Noortje. het volgende:
Tevens fipo voor de geinteresseerden.
Op hardquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja kut gh hero. Kut raining blood.
Ik hoopte dat niemand dit zou posten, maar helaasquote:
Sorry dat ik je teleurgesteld heb.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoopte dat niemand dit zou posten, maar helaas
Ik dacht ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoopte dat niemand dit zou posten, maar helaas
Ja en die wil ik al drie jaar live zien en dan komen ze op LOWLANDS ipv Werchter.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Arctic monkeys komen wel op lowlands
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Niemand dus.
Hoe is het met Jimbo?
Ja hee, iedereen zegt dat altijd en en ik wilde erbij horen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Niemand dus.
Hoe is het met Jimbo?
Ja ik kom er dus ook niet voorbij...quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Op hard?
Ik kom niet voorbij de mosh, het is het enige nummer wat ik nog moet.
2006 waren ze volgens mij ook op lowlandsquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja en die wil ik al drie jaar live zien en dan komen ze op LOWLANDS ipv Werchter.
Ja, ik was uit gegaan van een te positief standpuntquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik dacht ook
Zal ik een AH logo posten hihi?
...nee, te voor de hand liggend
Toffe mensen hebben 25 posts per paginaquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:24 schreef Bravebart het volgende:
Post 25 een fipo noemen[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |