Ik heb vrijquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed, school tot 3 uuren dan weekend
![]()
Opgeruimd?vervangen door 23849 ander paar schoenen zeker
Klompenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
That says all
Alhoewel, ik vind dat ik ook aardig veel schoenen heb
7 paar, en met klompen erbij 8
Ik heb 2 paar, 1 paar kankervete nikes, 1 paar rooie allstars, maar ik ga binnekort toch maar zwarte allstars halen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
That says all
Alhoewel, ik vind dat ik ook aardig veel schoenen heb
7 paar, en met klompen erbij 8
Morgen wel naar school dan? Op vrijdag vrij is veel toffer, want langer weekendquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb vrij.
En neehee! Ik heb echt opgeruimd. Op mijn slippers na.
schelden met kanker is heul niet liefquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:50 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar, 1 paar kankervete nikes, 1 paar rooie allstars, maar ik ga binnekort toch maar zwarte allstars halen.
Dat is kanker als krachtterm gebruiken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
schelden met kanker is heul niet lief
atm.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:50 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar, 1 paar kankervete nikes, 1 paar rooie allstars, maar ik ga binnekort toch maar zwarte allstars halen.
Spannend.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb geen buurman, wel een invalide buurvrouw.
Ik heb vakantie, duh.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Morgen wel naar school dan? Op vrijdag vrij is veel toffer, want langer weekend![]()
Alles weggegooid? Of gewoon naar de rommelkamer
ja nou, dat mag ook niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat is kanker als krachtterm gebruiken.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
wil je geen ''rooie'' zeggen, want mijn opa is doodgereden door een rode auto.
Oh ja, het zuiden heeft deze week vakantie, da's waar ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, duh.
En ik heb komende maandag maar 2 uur en dan vrij t/m dinsdag. En ik heb standaard op vrijdag vrij voortaan.
En nee, ik heb ze weggegooid, want ze lagen al op die kamer.
Ik ben voor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |