abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:54:27 #201
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_66494959
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:05 schreef Remote het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen:

[ afbeelding ]
Tafeltje inklappen heeft dus ook niet veel nut
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_66494995
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:14 schreef El_jefe07 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat Turkish Airlines niet meteen een passagierslijst beschikbaar kan stellen. Normaal gesproken is het toch duidelijk wie er incheckt, en wie er ook daadwerkelijk het vliegtuig betreedt. Zelfs als je incheckt en je je uiteindelijk niet bij de gate meldt wordt je op het vliegveld omgeroepen en wordt je bagage van boord gehaald. Vreemde zaak waarom dan niet direct duidelijk is wie er in het toestel zitten. Nog vreemder is zelfs dat er dan een persoon meer dan in eerste instantie verondersteld zich in het vliegtuig bevond. Hoe is die er dan ingekomen?
De lijst was meteen online hoor. Gistermiddag op alle Turkse nieuwssites geweest.
Alleen vond men in Nederland het nog te voorbarig omdat die lijst niet altijd blijken te koppen (ervaring met andere rampen)

Sowieso gaat men in Nederland erg zorgvuldig om met informatie bij dit soort rampen. Eerst de families en dan de pers. In Turkije is het vaak andersom.

Dat verklaart het één en ander.
pi_66495511
tvp
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:42:20 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66497660
Maar bijzonder vreemd dat er een extra persoon in het vliegtuig zat. Nee, ik denk niet aan een complot oid Maar vraag me wel af hoe het mogelijk is dat er een passagier te weinig op je lijst staat.

En 4 amerikanen omgekomen, nou reken maar op bemoeienis vanuit de states.
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:50:29 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66498086
Zijn dat misschien de boing mensen waar voyeur het over had?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_66498402
Onder de doden zit sowieso een Boeing medewerker aangezien er 7 Amerikanen aan boord waren en er 4 van boeing aan boord zijn en 4 Amerikanen zijn overleden... http://seattlepi.nwsource(...)lane_crash_wash.html
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:57:51 #207
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66498420
Grote kans want er zaten in totaal 7 amerikanen in het toestel.
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:02:52 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66498672
Toch toevallig, 4 medewerkers van Boeing aan boord.
Zeker nu blijkt dat het vliegtuig toch wat last had van technische mankementen.
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:03:38 #209
240487 Jaya
what goes around comes around
pi_66498742
mogelijke oorzaak (van aviation forum)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windshear
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:06:17 #210
240487 Jaya
what goes around comes around
pi_66498902
iemand van turkish airlines zegt op het forum dat er 12000 *eenheid* brandstof meewas voor een vlucht van 8000.

http://www.airliners.net/(...)main/4329329/#menu76
pi_66499023
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:06 schreef Jaya het volgende:
iemand van turkish airlines zegt op het forum dat er 12000 *eenheid* brandstof meewas voor een vlucht van 8000.

http://www.airliners.net/(...)main/4329329/#menu76
Dat is de standaard procedure volgens mij.

Ze moeten genoeg hebben om naar een andere vliegveld (in dit geval Frankfurt) te vliegen inclusief half uur extra vliegen.
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:12:38 #212
240487 Jaya
what goes around comes around
pi_66499218
Dan is een brandstof tekort toch niet erg plausibel..tenzij er een lek was natuurlijk. Maar dat zou snel moeten zijn opgemerkt. Bezuinigingen slaan dus nergens op.
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:13:44 #213
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_66499301
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:03 schreef Jaya het volgende:
mogelijke oorzaak (van aviation forum)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windshear
bs, het was bijna windstil, er was geen melding van windshear... de atmosfeer was zelfs heel rustig en stabiel, het was een beetje nevelig zelfs!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:19:02 #214
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66499565
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:02 schreef Marrije het volgende:
Toch toevallig, 4 medewerkers van Boeing aan boord.
Zeker nu blijkt dat het vliegtuig toch wat last had van technische mankementen.
Complot!
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:35:05 #215
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66500549
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:19 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Complot!
pi_66502380
Ik vind hem allemaal maar vreemder en vreemder worden....
pi_66503188
Ben vandaag bij iemand geweest die het overleeft heeft. Hij zat 1 zit plaats achter de scheur. De mensen op de scheur zijn allemaal dood.
pi_66503206
een deskundige zegt bij Pauw/Witteman dat het zeer opmerkelijk is dat er meteen een onderzoek is door het OM.
normaal gesproken doet de onderzoeksraad voor de veiligheid aangifte en pas dan begint het OM een onderzoek.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66503489
Wat die gast vertelde was dat het vliegtuig nog gas wilde geven of zoiets maar gewoon naar beneden viel
pi_66503771
reconstructievideo
pi_66503808
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:22 schreef Chadi het volgende:
Ben vandaag bij iemand geweest die het overleeft heeft. Hij zat 1 zit plaats achter de scheur. De mensen op de scheur zijn allemaal dood.
Raar, in de media wordt overal gezegd dat juist de mensen die helemaal voorin (bemanning) en de mensen die in de staart zaten het niet hebben overleefd.
pi_66504682
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:29 schreef Chadi het volgende:
Wat die gast vertelde was dat het vliegtuig nog gas wilde geven of zoiets maar gewoon naar beneden viel
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:49 schreef Me_Wesley het volgende:
Een speculatie van pprune die plausibel klinkt en strookt met de verklaringen van passagiers:
[..]


Dan moet dit dan de oorzaak zijn.
pi_66505268
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Raar, in de media wordt overal gezegd dat juist de mensen die helemaal voorin (bemanning) en de mensen die in de staart zaten het niet hebben overleefd.
de 3 bemanningsleden werden geplet door de schakelkasten die achter hun stonden (die waren dus denk ik op slag dood..).
En over dat andere durf ik niet te spreken...
Every war is different, every war is the same.
pi_66505611
en de eerste moppen zijn binnen

eerste mop rond crash waard al rond
Oorzaak crash bekend: piloot heeft les nederlands overgeslagen; ik land, jij landt, hij/zij landt, wei land.

hoe krijgen ze het voor elkaar...noem me maar gek maar kan er de humor wel van inzien ook

ik ben gewoon emotioneel incontinent
pi_66505712
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:26 schreef klus het volgende:
en de eerste moppen zijn binnen

eerste mop rond crash waard al rond
Oorzaak crash bekend: piloot heeft les nederlands overgeslagen; ik land, jij landt, hij/zij landt, wei land.

hoe krijgen ze het voor elkaar...noem me maar gek maar kan er de humor wel van inzien ook


vindt deze nog wel kunnen.
Every war is different, every war is the same.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')