quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ja zelfde failquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:39 schreef Silentalarm het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
* Doet dat dus nu welquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:39 schreef Silentalarm het volgende:
Holy molie. Ik zou vooral niet googlen op nasty vagina
Joh, meen je dat nou?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is de playboy pussy. Vind ik niet zo mooi eigenlijk
jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:41 schreef Silentalarm het volgende:
dieee eerste bij afbeeldingen. Ik moest echt bijna kotsen.
Ben ik nu coolquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
je moet ook even je last.fm in je ding zetten. dan ben je cool
quote:Quando sono solo
sogno all'orizzonte
e mancan le parole...
Sì, lo so che non c'è luce
in una stanza quando manca il sole...
se non ci sei tu con me, con me...
Su, le finestre,
mostra a tutti il mio cuore
che hai acceso,
chiudi dentro
la luce che
hai incontrato per strada...
Con te partirò,
paesi che non ho mai
veduto e vissuto con te,
adesso sì li vivrò...
con te partirò,
su navi per mari
che io lo so,
no no non esistono più...
con te io li vivrò...
Quando sei lontana
sogno all'orizzonte
e mancan le parole...
e io sì lo so
che sei con me con me...
tu mia luna tu sei qui con me,
mio sole tu sei qui con me,
con me, con me, con me...
Con te partirò,
paesi che non ho mai
veduto e vissuto con te,
adesso sì li vivrò...
con te partirò,
su navi per mari
che io lo so,
con te io li vivrò...
con te partirò,
su navi per mari
che io lo so,
con te io li vivrò...
con te partirò,
io con te...!
quote:Por ti volaré
Cuando vivo solo
sueño un horizonte
falto de palabras.
En la sombra y entre luces
todo es negro para mi mirada.
Si tú no estas' junto a mí . . . aquí.
Tú
en tu mundo
separado del mio por un abismo.
Oye
llamame
yo volaré
a tu mundo lejano.
Por ti volaré
espera que llegaré
mi fin de trayecto eres tú
para vivirlo los dos.
Por ti volaré
por cielos y mares
hasta tu amor.
Abriendo los ojos por fin
contigo viviré.
Cuando estas' lejana
sueño un horizonte
falto de palabras.
Y yo sé que siempre estas' ahí, ahí,
una luna hecha para mí,
siempre iluminada para mí,
por mí, por mí, por mí . . .
Por ti volaré
espera que llegaré
mi fin de trayecto eres tú
contigo yo viviré.
Por ti volaré
por cielos y mares
hasta tu amor.
contigo yo viviré.
Por ti volaré
por cielos y mares
hasta tu amor.
contigo viviré.
Por ti volaré . . .
okdoeiquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
msn heeft aids. maar ben voetbal kijken doei.
wtf?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:55 schreef Devvie het volgende:
EN DAN GODVERDOMME OOK NOG EEN NOTE KRIJGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Zo extreem was ie toch niet?quote:
Ikquote:
Ja, dit staat er in:quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:55 schreef Devvie het volgende:
EN DAN GODVERDOMME OOK NOG EEN NOTE KRIJGEN![]()
![]()
![]()
![]()
quote:usericon verwijderd:
http://91.121.132.199/gifs/1004.gif - 952.47 KB
Ik vind dat kontje een beetje vies, net alsof er onderaan een drolletje bungelt.quote:
Geen éénquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:01 schreef Jorwol het volgende:
Welke film die momenteel in de bioscoop draait is daadwerkelijk de moeite waard?
- ja ik fiets keihard tussen jullie UI / flubberkutten geouwehoer door -
Nou, blijkbaar wordt het mooi gevonden he, als het in een veel gelezen blad als de playboy staat.quote:
Hoge kwaliteit? waaR?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:03 schreef Zotheid het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=7537901785624234406Verplichte kost voor iedereen.
Eigenlijk op hoge kwaliteit!
We hoopten dat jij in de tussentijd zou ontdekken dat zulke grote usericons niet waren toegestaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
oh hoi
kon dat niet 4maanden eerdeR?
Hoe groot mag hij dan zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
We hoopten dat jij in de tussentijd zou ontdekken dat zulke grote usericons niet waren toegestaan
Zit wat in. Maar in ieder geval niet door mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar wordt het mooi gevonden he, als het in een veel gelezen blad als de playboy staat.
In de winkel natuurlijk!quote:
Beetje vreemde foto vind ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar in ieder geval niet door mij.Net als dit.
show yours?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beetje vreemde foto vind ik.
Webicons mogen maximaal 100 kB groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoe groot mag hij dan zijn?
En hoe kan ik iets ontdekken zonder dat het gemeld wordt?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:10 schreef behangplakker het volgende:
Whehe morgen ga ik naar Ajax met mensen die ik nog nooit heb gezien
Zeg Remmie, heb jij met andere FA's ook nog afgesproken dat iedereen bepaalde delen van het hele forum doen ofzo? Want ik zie jou als enige FA hier enzo, en anderen alleen in FB ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Webicons mogen maximaal 100 kB groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.
Zie http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile
Remlof houdt gewoon van ons.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg Remmie, heb jij met andere FA's ook nog afgesproken dat iedereen bepaalde delen van het hele forum doen ofzo? Want ik zie jou als enige FA hier enzo, en anderen alleen in FB ofzo
Hoezo ondankbaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:15 schreef bloodysunday het volgende:
Ik had vandaag een tentamen gemaakt en hij heeft nou al weer de cijfersdie gast heeft geen leven
Ja, in FB. Maar niet in R&P, SES, VBL, MEN, F&F om maar wat op te noemen. Daar lopen volgens mij dan andere FA's soms een beetje te dollen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat
Maar ik kom ook wel in FB hoor
EM en MO pwnen keihard ! Frans dan wat minderquote:
NGquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:26 schreef bloodysunday het volgende:
Misschien had ik beter EM kunnen kiezen dan NG
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
NGWil je fysio of natuurkundeleraar worden ofzo?
uur of 4/5?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoe laat gaan we morgen nou weg? Dat moet ik ff weten
Dude. Zulke mensen moeten ze geen rijbewijs geven.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
Vriendin van me kwam me halen met de dikke bmw van haar vader (in haar moeders renault mag ze niet rijden) gingen we dus touren (ze heeft net haar rijbewijs). Dus wij door de Mac drive, gingen we weer weg, zat er iemand in de auto voor ons de hele tijd te kijken etc. Was ze vergeten haar lichten aan te zetten. OMG.
HET IS ALLEMAAL 1 GROTE GRAP.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als jullie me bedonderen jonge
Bweheh.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude. Zulke mensen moeten ze geen rijbewijs geven.![]()
Ik pwn alle schooljongens eruit met hun papie's auto.
Even mijn pa vragen de Impreza mee te nemen en ik ben de baas.
snel een bloemetje sturenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL 1 GROTE GRAP.
EIGENLIJK BEN IK NB EN KAN IK MORGEN HELEMAAL NIET KOMEN WANT IK MOET NAAR MIRRE IN HET ZIEKENHUIS!!!![]()
![]()
Ja, maar ik ga eerst eten met een paar FOK!kers, we zijn om een uur of acht wel in de Stairway denk ik.quote:
spannendquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga eerst eten met een paar FOK!kers, we zijn om een uur of acht wel in de Stairway denk ik.
Jij bent de baas maar je laat je vader rijden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude. Zulke mensen moeten ze geen rijbewijs geven.![]()
Ik pwn alle schooljongens eruit met hun papie's auto.
Even mijn pa vragen de Impreza mee te nemen en ik ben de baas.
Wat is leuk dan? een driehoekje en een rondje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vond je UI toch al kut. Doe gewoon een leuke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat is leuk dan? een driehoekje en een rondje?
Dat is wel een verdomd goede optie, als een personal driver.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij bent de baas maar je laat je vader rijden?
die ander was ook te groot..quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]ga maar pink floyd luisteren.
Uhm. Je vorige was in iedergeval al beter. Maar ik word zo moe van de UI. Dat wijf doet nooit is wat anders dan met haar reet schudden. Zo eentonig, en ik word er helemaal parra van.
Kut.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef Silentalarm het volgende:
nu had zotheid er moeten zijn met zijn bloemetjes plaatje.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:43 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben weer voetbal kijken. TOEDELOE!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil alleen al voor jou naar de meet toe om je te zien, het is dat ik geen geld hebquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga eerst eten met een paar FOK!kers, we zijn om een uur of acht wel in de Stairway denk ik.Misschien verzin ik nog iets
We are living in a material world, and I am a material girl
GA DOOR MEISJE!quote:
Als je maar geen oude vrouwtjes berooftquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik wil alleen al voor jou naar de meet toe om je te zien, het is dat ik geen geld hebMisschien verzin ik nog iets
Wat is er?quote:
Mijn inkomen, wat doe jequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je maar geen oude vrouwtjes berooft
Als je komt krijg je wel een biertje van mequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn inkomen, wat doe je? Ik ben en blijf wel een allochtoon he
Ik kijk de smaakpolitie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gebeurt echt zelden tot nooit, maar ik verveel me de graf takken tyfus.
Hehe.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga m'n woorden promoten on the streets.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, maar dat studentenhok.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alsof dat fornuis om kan vallen!
Pics.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:09 schreef Smart_ass het volgende:
Vriendin van mij was op een cruise afgelopen week, heeft ze Lucky Charms voor me meegenomen, zo'n minipakje.
Ik ga het zo opeten denk ik.
Voor wat hoor wat.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ga m'n woorden promoten on the streets.
Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, maar dat studentenhok.![]()
![]()
![]()
Ik kijk Little Children, die is wel leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke.
[..]
Daar word ik niet vrolijk van..
De inhoud op je lijfje geplaktquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan een miniversie. Of pics als ik het zo in een schaaltje heb?
Ik ben volgens mij ook verliefd op haar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor wat hoor wat.
@ Fas: KATE. Volgens mij ben ik verliefd op haar
.
Gekje.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De inhoud op je lijfje geplakt!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook verliefd op haar.![]()
Ze is ook zo stijlvol en volwassen, niet zo'n achterlijk goedkoop jailbaitsletje.
Ik wil carnavallen gvd.quote:
Zoek een echt probleem.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wil carnavallen gvd.![]()
Ik weet echt niet wat te doen nu
quote:
Nou, IQMquote:
Ja, I knowquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij ook verliefd op haar.![]()
Ze is ook zo stijlvol en volwassen, niet zo'n achterlijk goedkoop jailbaitsletje.
quote:
Doe dat. Ik ben benieuwd. En tot veel in staat.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, IQM. Daar ga ik eens over in beraad met mezelf.
Waar is die op?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
But I'm a Cheerleader is zo'n grappige film.![]()
Die is prachtig inderdaad.quote:
So true.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
Ja, I know.
Zij staat echt symbool voor de pure mooie vrouwen.
[ afbeelding ]
Hihi.
Het is slecht om van tevoren al zo over iemand te oordelen IQM.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat Pk zo'n antwoord zou geven, had je toch wel kunnen voorspellen.
Op youtube.quote:
Ik weet niet wat voor jou gelijk staat aan 'veel'. Maar bij is dat echt heul veelquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe dat. Ik ben benieuwd. En tot veel in staat.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh.![]()
Oeh, smaakpolitie in het studentenhuis.![]()
Serieus, zo zit je thuis toch niet op de bank?quote:
Katten in de koelkast, wtf?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh.![]()
Oeh, smaakpolitie in het studentenhuis.![]()
half vasten dadelijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wil carnavallen gvd.![]()
Ik weet echt niet wat te doen nu
Ook puurquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die bush!
Echt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Katten in de koelkast, wtf?
Kwaliteitsvolle pics.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn lucky charms!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Nee, is Kate Winslet, niet Kate Bush.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die bush!
O fuck ik heb ook een camera.quote:
Jeusus!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die bush!
Haha, damn, die is ook alweer oud.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHA.
Duurt ook maar een half uur. Weer even wat entertainment voor Alluur
.
STFU. Het is Paaskonijn for fucks sake.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is slecht om van tevoren al zo over iemand te oordelen IQM.
Ik mag 'm welquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:33 schreef IQM het volgende:
[..]
STFU. Het is Paaskonijn for fucks sake.
Ja, ik heb er nu alweer genoeg van ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, damn, die is ook alweer oud.
He bah. heb je dat aangelengd met water ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:29 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn lucky charms!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
En gister had je nog wat met 4ebe.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
Pleun en ik hebben lekker internetverkering!
Dat is helemaal niet toegestaan hierquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
Pleun en ik hebben lekker internetverkering!
We doen "het" ook op MSN.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet toegestaan hier.
Gister had ik ook nog wat met jou, remember...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En gister had je nog wat met 4ebe.
Hoezo "had"?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gister had ik ook nog wat met jou, remember...
Ow sorrie, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, oke.
Want in de SC geldt namelijk een democratie. Wij moeten daar dus over stemmen.
quote:
Het is alweer duidelijk hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Eh... ja... nou... ehhh....
Wat bah? Super lekker!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
He bah. heb je dat aangelengd met water ofzo?
Zit daar seks bij? Zo ja, waar kan ik me aanmelden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil graag internetverkering met iedereen.Dan worden we zo'n sekte.
Owww!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:38 schreef behangplakker het volgende:
PK is 1 van mijn favoriete users
Naam, adres, telefoonnummer?quote:
Alleen als onze kinderen ook met elkaar kinderen verwekken, incest ftw !quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Geil.
Mogen we dan ook debiel veel kinderen verwekken?
Ik heb aan telnummer genoegquote:
Voorbehoedsmiddelen ftw.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Geil.
Uiteraard, en dan kinderen bij onze kinderen verwekken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Alleen als onze kinderen ook met elkaar kinderen verwekken, incest ftw !
Ik dacht dat het aan mijn firefox lag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:56 schreef behangplakker het volgende:
Quickquote en alle smileys doen het niet bij me, alleen als ik ze zelf typ![]()
[..]
Ik heb aan telnummer genoeg
[bug] spoiler tag werkt niet meerquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:56 schreef behangplakker het volgende:
Quickquote en alle smileys doen het niet bij me, alleen als ik ze zelf typ![]()
Bij een sekte hoort toch altijd seks?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit daar seks bij? Zo ja, waar kan ik me aanmelden?
Zo nee, dan laat maar.
En dan is iedereen ouder van van iedereen enzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Geil.
Boh.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En dan is iedereen ouder van van iedereen enzo.
Dus jou mag ik dan ook neuken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij een sekte hoort toch altijd seks?
Oud, maar o zo leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:02 schreef Florian_ het volgende:
Mensen die dingen inspreken voor Wikipedia
Dit topic![]()
![]()
Maagden mogen eerst.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik eerst.
Jij kent het gevoel al.
Ik klik op dat luidsprekertje, loopt mijn hele firefox vast.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:02 schreef Florian_ het volgende:
Mensen die dingen inspreken voor Wikipedia
Dit topic![]()
![]()
Ja maar Pleun is vast nog lekker nauw.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik eerst.
Jij kent het gevoel al.
Geen commentaar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar Pleun is vast nog lekker nauw.
Dan nog ken ik het gevoel niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar Pleun is vast nog lekker nauw.
kanker! was ik nu maar maagd geblevenquote:
Ik heb alleen maar foksilver gebruikt, van die andere layout krijg ik hoofdpijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik gebruik foksilver weer.![]()
Daar werken de smilies nog.
Nostalgie.
Ik heb familie in Zaandam (geloof ik)quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
Wie is er zaterdag over een week in Zaandam?
Ik ga met een baar vrienden poolen in een kroeg.
Nee, maar dan mag je na mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan nog ken ik het gevoel niet.
Als we nou allemaal een euro inleggen, ga jij dan naar de hoeren?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan nog ken ik het gevoel niet.
quote:
Anders doen wij 2 het.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
Heheh BP.![]()
Dat sektegedoe heb je van mij, Pleun. [ afbeelding ]
Oh, dus ik moet wel in die maagdelijke troep van jou pompen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude, in iemand anders zijn bende gaan stampen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
abcdefghijklmnopqrsturkishairlines
Na al dat rukken komt er enkel stof uitquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet wel in die maagdelijke troep van jou pompen? [ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
Heheh BP.![]()
Dat sektegedoe heb je van mij, Pleun. [ afbeelding ]
Maak je geen zorgen joh! Hij komt al klaar voordat zij dr broek ook maar uit heeft.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet wel in die maagdelijke troep van jou pompen? [ afbeelding ]
Wat? Turkis Hairlines? Is dat een nieuwe kapper in rotjeknor?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
abcdefghijklmnopqrsturkishairlines
Ik zou me vereerd voelen.quote:
Kom jij ook bij de sekte, mijn liefste?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen joh! Hij komt al klaar voordat zij dr broek ook maar uit heeft.
Het leest wat ongemakkelijk zie ik nu net ook ja toevallig wel maar nee het is geen nieuwe kapper nee dat niet dus trouwens.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat? Turkis Hairlines? Is dat een nieuwe kapper in rotjeknor?
Denk dat je dan wat anders voelt, maar okee.quote:
Ik zet 10 euro in op 'piemel'.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk dat je dan wat anders voelt, maar okee.
Ik 50 op speldenprikjequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro in op 'piemel'.
Sektes zijn voor wanhopige mensen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom jij ook bij de sekte, mijn liefste?
Jij hebt ook niks voor mij over!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sektes zijn voor wanhopige mensen.
Ja, dat zei NB ook over z'n kindje.quote:En godverdomme ik wil mn quickquote terug!
Devvie! Je oude UI! Blij dat iedereen weer z'n oude UI terugheeft, inclusief BT!quote:
Ga je door voor de koelkast?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro in op 'piemel'.
Je zat anders wel bij mijn sekte.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En godverdomme ik wil mn quickquote terug!
Ah kijk, now comes the monkey out of the sleeve!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zat anders wel bij mijn sekte.
Ik ook, en ik wil weer plaatjes kunnen laten zien hierzo zonder de code te hoeven typen, en hetzelfde geldt voor dikgedrukt enz, en ik wil ook weer smileys kunnen aanklikkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En godverdomme ik wil mn quickquote terug!
DUS?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zat anders wel bij mijn sekte.
het is ook nooit goed..quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die gast in je UI drives me insane.
Je bent wanhopig.quote:
moet alleen nog even in de OP worden aangepast..quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Devvie! Je oude UI! Blij dat iedereen weer z'n oude UI terugheeft, inclusief BT!
WAT IS DE VRAAG?!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga je door voor de koelkast?
Jawel, afterparty.quote:
Doe er wat aanquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
Aciounyx de faler verneukte de telling.
Jij wil de lapo vast welquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens is het volgende deel pas het echte deel 947.
Onthoud dat oh lapomaker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |