quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ja zelfde failquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:39 schreef Silentalarm het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
* Doet dat dus nu welquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:39 schreef Silentalarm het volgende:
Holy molie. Ik zou vooral niet googlen op nasty vagina
Joh, meen je dat nou?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is de playboy pussy. Vind ik niet zo mooi eigenlijk
jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:41 schreef Silentalarm het volgende:
dieee eerste bij afbeeldingen. Ik moest echt bijna kotsen.
Ben ik nu coolquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
je moet ook even je last.fm in je ding zetten. dan ben je cool
quote:Quando sono solo
sogno all'orizzonte
e mancan le parole...
Sì, lo so che non c'è luce
in una stanza quando manca il sole...
se non ci sei tu con me, con me...
Su, le finestre,
mostra a tutti il mio cuore
che hai acceso,
chiudi dentro
la luce che
hai incontrato per strada...
Con te partirò,
paesi che non ho mai
veduto e vissuto con te,
adesso sì li vivrò...
con te partirò,
su navi per mari
che io lo so,
no no non esistono più...
con te io li vivrò...
Quando sei lontana
sogno all'orizzonte
e mancan le parole...
e io sì lo so
che sei con me con me...
tu mia luna tu sei qui con me,
mio sole tu sei qui con me,
con me, con me, con me...
Con te partirò,
paesi che non ho mai
veduto e vissuto con te,
adesso sì li vivrò...
con te partirò,
su navi per mari
che io lo so,
con te io li vivrò...
con te partirò,
su navi per mari
che io lo so,
con te io li vivrò...
con te partirò,
io con te...!
quote:Por ti volaré
Cuando vivo solo
sueño un horizonte
falto de palabras.
En la sombra y entre luces
todo es negro para mi mirada.
Si tú no estas' junto a mí . . . aquí.
Tú
en tu mundo
separado del mio por un abismo.
Oye
llamame
yo volaré
a tu mundo lejano.
Por ti volaré
espera que llegaré
mi fin de trayecto eres tú
para vivirlo los dos.
Por ti volaré
por cielos y mares
hasta tu amor.
Abriendo los ojos por fin
contigo viviré.
Cuando estas' lejana
sueño un horizonte
falto de palabras.
Y yo sé que siempre estas' ahí, ahí,
una luna hecha para mí,
siempre iluminada para mí,
por mí, por mí, por mí . . .
Por ti volaré
espera que llegaré
mi fin de trayecto eres tú
contigo yo viviré.
Por ti volaré
por cielos y mares
hasta tu amor.
contigo yo viviré.
Por ti volaré
por cielos y mares
hasta tu amor.
contigo viviré.
Por ti volaré . . .
okdoeiquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
msn heeft aids. maar ben voetbal kijken doei.
wtf?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:55 schreef Devvie het volgende:
EN DAN GODVERDOMME OOK NOG EEN NOTE KRIJGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Zo extreem was ie toch niet?quote:
Ikquote:
Ja, dit staat er in:quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:55 schreef Devvie het volgende:
EN DAN GODVERDOMME OOK NOG EEN NOTE KRIJGEN![]()
![]()
![]()
![]()
quote:usericon verwijderd:
http://91.121.132.199/gifs/1004.gif - 952.47 KB
Ik vind dat kontje een beetje vies, net alsof er onderaan een drolletje bungelt.quote:
Geen éénquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:01 schreef Jorwol het volgende:
Welke film die momenteel in de bioscoop draait is daadwerkelijk de moeite waard?
- ja ik fiets keihard tussen jullie UI / flubberkutten geouwehoer door -
Nou, blijkbaar wordt het mooi gevonden he, als het in een veel gelezen blad als de playboy staat.quote:
Hoge kwaliteit? waaR?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:03 schreef Zotheid het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=7537901785624234406Verplichte kost voor iedereen.
Eigenlijk op hoge kwaliteit!
We hoopten dat jij in de tussentijd zou ontdekken dat zulke grote usericons niet waren toegestaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
oh hoi
kon dat niet 4maanden eerdeR?
Hoe groot mag hij dan zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
We hoopten dat jij in de tussentijd zou ontdekken dat zulke grote usericons niet waren toegestaan
Zit wat in. Maar in ieder geval niet door mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar wordt het mooi gevonden he, als het in een veel gelezen blad als de playboy staat.
In de winkel natuurlijk!quote:
Beetje vreemde foto vind ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar in ieder geval niet door mij.Net als dit.
show yours?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beetje vreemde foto vind ik.
Webicons mogen maximaal 100 kB groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoe groot mag hij dan zijn?
En hoe kan ik iets ontdekken zonder dat het gemeld wordt?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:10 schreef behangplakker het volgende:
Whehe morgen ga ik naar Ajax met mensen die ik nog nooit heb gezien
Zeg Remmie, heb jij met andere FA's ook nog afgesproken dat iedereen bepaalde delen van het hele forum doen ofzo? Want ik zie jou als enige FA hier enzo, en anderen alleen in FB ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Webicons mogen maximaal 100 kB groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.
Zie http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile
Remlof houdt gewoon van ons.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg Remmie, heb jij met andere FA's ook nog afgesproken dat iedereen bepaalde delen van het hele forum doen ofzo? Want ik zie jou als enige FA hier enzo, en anderen alleen in FB ofzo
Hoezo ondankbaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:15 schreef bloodysunday het volgende:
Ik had vandaag een tentamen gemaakt en hij heeft nou al weer de cijfersdie gast heeft geen leven
Ja, in FB. Maar niet in R&P, SES, VBL, MEN, F&F om maar wat op te noemen. Daar lopen volgens mij dan andere FA's soms een beetje te dollen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat
Maar ik kom ook wel in FB hoor
EM en MO pwnen keihard ! Frans dan wat minderquote:
NGquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:26 schreef bloodysunday het volgende:
Misschien had ik beter EM kunnen kiezen dan NG
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
NGWil je fysio of natuurkundeleraar worden ofzo?
uur of 4/5?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoe laat gaan we morgen nou weg? Dat moet ik ff weten
Dude. Zulke mensen moeten ze geen rijbewijs geven.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
Vriendin van me kwam me halen met de dikke bmw van haar vader (in haar moeders renault mag ze niet rijden) gingen we dus touren (ze heeft net haar rijbewijs). Dus wij door de Mac drive, gingen we weer weg, zat er iemand in de auto voor ons de hele tijd te kijken etc. Was ze vergeten haar lichten aan te zetten. OMG.
HET IS ALLEMAAL 1 GROTE GRAP.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als jullie me bedonderen jonge
Bweheh.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude. Zulke mensen moeten ze geen rijbewijs geven.![]()
Ik pwn alle schooljongens eruit met hun papie's auto.
Even mijn pa vragen de Impreza mee te nemen en ik ben de baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |