hmm jammer idd, ik denk dat er veel minder kopers zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:43 schreef pberends het volgende:
De enalaatste dag dat de handel in sprinters gratis is.
De een zijn winst moet loch ergens lijden tot een ander zijn verlies.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:45 schreef Lemans24 het volgende:
kutsprinters hebben me toch alleen maar geld gekost
-75% in vier maanden...
Neem op tijd je winst en vooral je verlies.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:48 schreef slap het volgende:
Wow, kom net weer thuis, heb ik al 85 cent winst/aandeel op Randstad.
En dan komt het eh... wanneer verkoop je. LOL
Houd je dit in de gaten:quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:28 schreef pberends het volgende:
[..]
En heb Nyrstar uiteraard nog, die doet het weer lekker.
Das toch een mooi dividendrendement!quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:48 schreef slap het volgende:
Wow, kom net weer thuis, heb ik al 85 cent winst/aandeel op Randstad.
\
Verkocht op 12,11. `1 euro/aandeel winst.
Zeker, maar meestal verkopen/kopen fondsmanagers al van te voren aandelen in als de in of uit de index gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:52 schreef redguy2222 het volgende:
[..]
Houd je dit in de gaten:
Bel 20
De aandelen Befimmo-Sicafi en Telenet Group worden aan de Bel 20 index toegevoegd.
De aandelen Agfa-Gevaert en Nyrstar verdwijnen uit de Bel 20 index.
Kan van invloed zijn.
Sprinters zullen een langzame dood sterven, ik stap weer over op turbo's. Die hebben sowieso een beter bied/laat.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:54 schreef redguy2222 het volgende:
Die al niet al te geweldige handel kan erg dun worden zo, dus kijk uit voor gekke bokken sprongen als je een stoploss ofzo erin hebt staan.
mja baal er wel van dat sprinters weer wegvallen. Heb er vet veel in gehandeld afgelopen maandquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Sprinters zullen een langzame dood sterven, ik stap weer over op turbo's. Die hebben sowieso een beter bied/laat.
Fugro weer verkocht, 2,25 euro winstquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
mja baal er wel van dat sprinters weer wegvallen. Heb er vet veel in gehandeld afgelopen maanden het worden inderdaad weer turbo's voor grotere bedragen.
Iedereen zit nog tegen die 2003 bodem aan te hikken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:01 schreef pberends het volgende:
Toch raar dat de AEX er geen zin in heeft, S&P futures staan hoger, gister was Wall Straat hoger gesloten dan toen Amsterdam dichtging, en Shell moet toch profiteren van de hogere olieprijs...
interessante grafiek, maar het verteld niet waar het huidige sentiment ons gaat brengen.quote:
daar gaat ie wel door volgend jaarquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Iedereen zit nog tegen die 2003 bodem aan te hikken.
http://www.rtl.nl/(/finan(...)rs_amerika_drama.xmlquote:Obama: Begrotingstekort Amerika in 2009: 1.750 miljard dollar!
President Obama heeft vandaag aangekondigd dat het tekort van de Amerikaanse overheid dit jaar 1,75 biljard dollar zal bedragen, ruim meer dan 10% van het BNP. Een extra 250 miljard dollar wordt in de economie gepompt.
Oorlog en boeren
Obama denk dat de kosten voor de oorlogen die Amerika voert dit jaar 140 miljard dollar zullen kosten, dat is 75 miljard dollar meer dan eerder gedacht.
Amerikaanse voeren die meer dan 500.000 dollar verdienen krijgen geen subsidie meer. De komende 10 jaar levert dat Amerika 10 miljard dollar op.
volgend jaar pas?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:22 schreef henkway het volgende:
[..]
daar gaat ie wel door volgend jaar
Wat laag is kan nog lager, dat is de "grap".quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:20 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
interessante grafiek, maar het verteld niet waar het huidige sentiment ons gaat brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |