Wat waren de voorraad cijfers in de VS van gisteren?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:06 schreef pberends het volgende:
Olie tikt ook weer 6 procent hoger, wat een apenrit maakt olie elke keer.
De prijs van olie gaat dus weer omhoogquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:31 schreef slap het volgende:
Olievoorraden VS nemen minder dan verwacht toe
25 februari 2009, 16:34 uur | FD.nl/DJ
AMSTERDAM (FD.nl/DJ)--De voorraden ruwe olie in de Verenigde Staten zijn de afgelopen week toegenomen, maar minder sterk dan verwacht. De benzinevoorraden daalden harder dan voorzien. Dat blijkt donderdag uit cijfers van het Amerikaanse ministerie van Energie.
De voorraden ruwe olie namen in de week die eindigde op 20 februari toe met 0,7 mln vaten tot 351,3 mln vaten. Analisten gepolst door Dow Jones Newswires gingen uit van een toename met 1,2 mln vaten.
De benzinevoorraden daalden met 3,4 mln vaten tot 215,3 mln vaten. Analisten rekenden hier op een lichtere daling van 1,2 mln vaten.
De voorraden stookolie en diesel namen afgelopen week toe met 0,8 mln vaten tot 141,6 mln vaten.
Ging, denk ik.quote:
Gelukkig... benzine onder de 1 euro zou toch wel weer mooi zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:44 schreef slap het volgende:
[..]
Ging, denk ik.
"De olieprijs is hoger gesloten op tekenen dat de vraag naar olie aantrekt. De aprilfuture voor een vat ruwe olie sloot woensdag op de New York Mercantile Exchange $2,54 of 6,4% hoger op $42,50."
Maar vandaag AIG die alle prille herstel pogingen weer volledig de nek omdraait. Geen nood, dus.
Dat is wel een leuk idee die Fok! Index, alleen is dat niet compleet en niet met alle opties (sprinters, etc.). Een proefrekening bij een "echte" broker lijkt me toch slimmer. Kon helaas bij Binck niets vinden over zoiets. En een effectenrekening bij ING... Op de één of andere manier lijkt me dat sowieso geen lang leven beschorenquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:55 schreef slap het volgende:
@ rvlaak_werk2
FOK!beurs - webbased game op basis van échte koersdata
Vgs mij is dit ervoor bedoeld?
Weet niet bij welke bank jij zit, maar bijv. bij de postbank kun je een schaduwportefeuille aanmaken.
Moet je wel eerst net doen alsof je een effectenrekening gaat openen, dus papieren ondertekenen enzo. Duurt ff.
De telegraaf niet... Loopt lekker doorquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:05 schreef TeringHenkie het volgende:
Eeeeen Binck is weer stronttraag
Zit je nog long dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:15 schreef pberends het volgende:
Randstad -12%, gaat lekker.
De winst van de AEX lijkt weer als sneeuw voor de zon te verdwijnen.
Had gister weer 80 longs AEX gekocht op 219 punten.quote:
80 stuks? dat schiet toch niet echt op.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Had gister weer 80 longs AEX gekocht op 219 punten.
En heb Nyrstar uiteraard nog, die doet het weer lekker.
het kost toch geen transactie geld? Al koopt hij er slechts 10. Winst is winst. Je hoeft niet veel geld te hebben om veel geld te maken ehquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:04 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
80 stuks? dat schiet toch niet echt op.
Pberends komt in zijn posts niet op mij over als iemand die met 80 sprintertjes handelt maar eerder iemand die er 1000 in eens koopt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
het kost toch geen transactie geld? Al koopt hij er slechts 10. Winst is winst. Je hoeft niet veel geld te hebben om veel geld te maken eh
Ik denk dat ze vandaag kroketten hebben in het bedrijfsrestaurantquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:32 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Damn, ING explodeert helemaal... Is er nieuws geweest of zo?
nee? Ook niet het feit dat ze keihard zijn afgestraft laatste dagen? Daar heb je wel goede redenen voor? Dit is er puur 1 uit het boekje, aandeel wordt knetterhard afgestraft, koopjesjages vallen er op en het is weer een spuit 11 +10%. What comes down must go up.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vandaag kroketten hebben in het bedrijfsrestaurant.
Oftewel: enige logica is weer ver te zoeken. Kan geen nieuws/persbericht vinden dat zo'n stijging ineens zou rechtvaardigen...
Nee, daarvoor ook nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
nee? Ook niet het feit dat ze keihard zijn afgestraft laatste dagen? Daar heb je wel goede redenen voor?
Hmja. Vooral ook het achterelkaar aan lopen ('om de boot niet te missen').quote:Dit is er puur 1 uit het boekje, aandeel wordt knetterhard afgestraft, koopjesjages vallen er op en het is weer een spuit 11 +10%.
Mooi instap bedrag.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:49 schreef slap het volgende:
Rest Crucell verkocht (tijdelijk!), ingestapt in Randstad @ 11,11
Mooi getimed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:49 schreef slap het volgende:
Rest Crucell verkocht (tijdelijk!), ingestapt in Randstad @ 11,11
wellicht is dit berichtje doorgedrongen na de euforie over de garantie van Engelse bankschulden: http://www.fd.nl/artikel/(...)kelderen-recordtempoquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:50 schreef Lemans24 het volgende:
Om 11:48 zomaar een 0,7 punt naar beneden, in één streep. Por que?
Je kunt ze ook aanhouden voor de rebound. Ik zou het in ieder geval 50/50 doen. Op het punt dat jij gekocht had zou ik zelfs long gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:58 schreef slap het volgende:
Als t ff kan wil ik ze vandaag nog wel de deur uit doen (met winst;))
Iemand een idee van een realistische verkooporder? (ik dacht zelf aan 11,65)
Je moet het zelf weten ofc. Als je op 10% winst eindigt voor het einde van de dag zou ik ook alles wegdoen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:03 schreef slap het volgende:
kk, thnx
Zitten die funds niet shortquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:16 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
boeiend artikel: http://www.inveztor.nl/pagina/blog/view/9702
dat er weer carry trades plaatsvinden, betekent dat hedge funds weer actief worden, betekent dat er weer speculatief geld is.
eigenlijk wordt een verband verondersteld tussen activiteit van hedge funds en opgaande beurzen. Next bubble please. Of zitten we nu in een vacuum?
Ze waren al door de stoploss geknald, maar toch een tientje winst.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:04 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
80 stuks? dat schiet toch niet echt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |