En dat dus. Zou een beetje jammer zijn als 'dit' allemaal maar een soort van test isquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb liever een tof leven dan je hele leven verneuken om als je dood bent 't chill te hebben.
quote:
klopt hij hangt net de was opquote:
Ja, maar het leven na de dood duurt toch veel langer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb liever een tof leven dan je hele leven verneuken om als je dood bent 't chill te hebben.
In een ander topic noemde iemand Rotterdam als paradijs, mijn voorbeelden zijn gewoon uit het leven van de gewone fok!ker gegrepen dus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef PeZu het volgende:
wel 2 uiterste in de OP zeg, typisch zo'n gelovige die alleen maar zwart/wit kan denken
Dan maakt het toch ook niet uit wanneer je helemaal van de kaart verdrinkt in een waterplas?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar het leven na de dood duurt toch veel langer.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Sowieso wil ik niet dat een of andere vent mij probeert te betasten als ik dood ben
Van de kaart verdrinkt in een waterplas?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan maakt het toch ook niet uit wanneer je helemaal van de kaart verdrinkt in een waterplas?
Gelovigen hebben ook een tof leven hoor, daar is een erg aandoenlijke film over gemaaktquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
kortzichtige ongelovige, die haat ik welquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
In een ander topic noemde iemand Rotterdam als paradijs, mijn voorbeelden zijn gewoon uit het leven van de gewone fok!ker gegrepen dus.
Omdat je daar de hele dag in de fik staat, en al die lekkere wijven ook, dus zo lekker zijn ze dan niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:10 schreef genakt het volgende:
alle hoertjes, lekkere wijven, drank en goede muziek enz, zitten in de hell dus waarom zou je naar de hemel willen vraag ik me dan af!! als je het bekijkt hoe jij de wereld ziet
( en dit meen ik serieus )
ik ga voor optie 1
Iemand die Rotterdam als paradijs beschouwt kun je onmogelijk 'normaal' noemen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
In een ander topic noemde iemand Rotterdam als paradijs, mijn voorbeelden zijn gewoon uit het leven van de gewone fok!ker gegrepen dus.
er is geen vuur in de hel. er staat in de bijbel er iig niks over.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Omdat je daar de hele dag in de fik staat, en al die lekkere wijven ook, dus zo lekker zijn ze dan niet meer.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:14 schreef Magereheinus het volgende:
Geloof is kut.
Het is toch geloven? En niet wetenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:59 schreef Bonzai. het volgende:
Wetende dat je hier tot in de eeuwigheid zal verblijven![]()
Waar blijven de pics?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:19 schreef solyaris het volgende:
HEIL DE MIERENETER! HIJ IS ALMACHTIG!
wie zegt dat? dat staat nergens beschreven hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Omdat je daar de hele dag in de fik staat, en al die lekkere wijven ook, dus zo lekker zijn ze dan niet meer.
Als de overtuiging groot genoeg ik vind ik het gewoon "weten" en niet "geloven". Waarom het geloof heet snap ik ook niet echt, het bewijs is er gewoonquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:19 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Het is toch geloven? En niet weten
je hebt het verstand van een bonzai boompjequote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Als de overtuiging groot genoeg ik vind ik het gewoon "weten" en niet "geloven". Waarom het geloof heet snap ik ook niet echt, het bewijs is er gewoon
God bestaat want het staat in de bijbel en de bijbel is het woord van god.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Als de overtuiging groot genoeg ik vind ik het gewoon "weten" en niet "geloven". Waarom het geloof heet snap ik ook niet echt, het bewijs is er gewoon
Ik was al bang dat je serieus was.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:08 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Gelovigen hebben ook een tof leven hoor, daar is een erg aandoenlijke film over gemaakt
mijn mening is dat de bijbel een verzinsel is en dat de eddade juiste is! de christenen hebben veel dingen van de germanen gejat!quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:59 schreef Bonzai. het volgende:
Voor alle duidelijkheid: dit is geen lemming. Ik hoop met dat dit topic een moment van bezinning te brengen voor al die geloofbashers.
Want wees nou eens eerlijk, wat geeft er het meeste waarde aan je leven:
dit:
[ afbeelding ]
Je godganse leven wegkankeren tussen dit soort van figuren in Rotterdam, om dan uiteindelijk door en stel wormen opgevreten te worden (hoe vernederend).
OF
dit:
[ afbeelding ]
Wetende dat je hier tot in de eeuwigheid zal verblijven![]()
En? Toch nog eens goed nadenken alvorens het eerste gebod te verbreken? Ik dacht het wel
Als je gelooft dat alles wat in de bijbel staat waar is wel ja.... Maar daar hebben de meeste niet-gelovigen juist zo'n moeite mee....quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Je hebt moeite met het verschil tussen geloven en weten.....quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het is bonsai, met een "s" dus. Zo verstandig ben je dus ook weer niet, lekker hypocrietquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt het verstand van een bonzai boompje_!
Hij doet net zo hip als jou door het met een z te schrijvenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:29 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het is bonsai, met een "s" dus. Zo verstandig ben je dus ook weer niet, lekker hypocriet
ik moest lachen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:29 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het is bonsai, met een "s" dus. Zo verstandig ben je dus ook weer niet, lekker hypocriet
Wel eens gehoord van een heel zinnig woordje: "bewijs"?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar het leven na de dood duurt toch veel langer.
Ja, en alles wat op Youtube staat is ook waarquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het is ook typish voor ongelovige zondaars als gij om iets heiligs als de bijbel te vergelijken met bedorven commerce als Youtube (met dit soort onkuise, mensonterende filmpjes)quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:37 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ja, en alles wat op Youtube staat is ook waar
kloon van de waarheid ben jequote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het is ook typish voor ongelovige zondaars als gij om iets heiligs als de bijbel te vergelijken met bedorven commerce als Youtube (met dit soort onkuise, mensonterende filmpjes)
Yep, in treinen in Madrid, Metro's en bussen in Londen.quote:
je negeert me...quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het is ook typish voor ongelovige zondaars als gij om iets heiligs als de bijbel te vergelijken met bedorven commerce als Youtube (met dit soort onkuise, mensonterende filmpjes)
Ik negeer niemand, mijn kind. Waar wil je het dan graag over hebben?quote:
Dat waren toch echt de Westerse geheime diensten, en geen bepaalde religieaanhangers.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Yep, in treinen in Madrid, Metro's en bussen in Londen.
Wat maakt dat toffe leven dan nog uit? Dat stelt dan toch niets meer voor in vergelijking met wat je dan krijgt?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
omdat je gewoon niet zeker weet wat er na dit leven gebeurd!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:50 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
Wat maakt dat toffe leven dan nog uit? Dat stelt dan toch niets meer voor in vergelijking met wat je dan krijgt?
wel, helemaal niksquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
omdat je gewoon niet zeker weet wat er na dit leven gebeurd!
Als er nix na dit leven gebeurt, dan ben je er dus niet meer en kun je ook niet je fijne leven missen. Nog steeds geen probleem dus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
omdat je gewoon niet zeker weet wat er na dit leven gebeurd!
nee ik schreef het express met een z wat dat bestaat niet net zoals jouw verstand mwuahahhahahahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:29 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
ja en sinterklaas bestaat ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
Dat weet niemand.
Ook jij niet.
Wat een vergelijking.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:57 schreef genakt het volgende:
[..]
ja en sinterklaas bestaat ook
dat weet iedereen
maar jij niet
wet je zegt ben jezelf met je kop door de helft, lekker puhquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:57 schreef genakt het volgende:
[..]
ja en sinterklaas bestaat ook
dat weet iedereen
maar jij niet
En opnieuw zit je ernaast. Bonzai (met een "z", jawel) bestaat wel degelijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik schreef het express met een z wat dat bestaat niet net zoals jouw verstand mwuahahhahahaha
het goede antwoord!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
Als er nix na dit leven gebeurt, dan ben je er dus niet meer en kun je ook niet je fijne leven missen. Nog steeds geen probleem dus.
haha nu lag jequote:
kneus! jij neemt toch ook aan wat je leest in je verhalenboekje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:00 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
En opnieuw zit je ernaast. Bonzai (met een "z", jawel) bestaat wel degelijkTypisch voor zo'n ongelovige betweters natuurlijk om niet effe verder te denken...
ik had het over de boompjes niet over bonzai recordsquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:00 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
En opnieuw zit je ernaast. Bonzai (met een "z", jawel) bestaat wel degelijkTypisch voor zo'n ongelovige betweters natuurlijk om niet effe verder te kijken...
Ja, maar religie wilt je doen geloven dat er wel wat is waar je nu in MOET geloven anders kom je er achter dat je niet naar het Paradijs gaat maar naar de Hel omdat je dus die knakkers in gewaden en die door mensen geschreven Heilige Boeken niet vertrouwde, enkel en alleen maar omdat een substantieel deel van die mensen te corrupt waren/zijn voor woorden. Dus sommige mensen geloven dan maar 'voor het geval dat'. Tja, het lullige daarvan is weer dat wanneer religies per ongeluk het toch echt aan het rechte eind hebben dat die God recht in je hart der harten kan kijken en kan zien wat de reden was voor je geloof, waanra je nog steeds de lul bent en naar de Hel gaat of vernietigd wordt oid. dus geloven uit angst is alsnog Falen met een grote F.quote:
Ja maar dan schrijf je het verkeerd. Faalhaas.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het over de boompjes niet over bonzai records
Een beetje genuanceerder mag ook wel hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:01 schreef blessed19 het volgende:
[..]
kneus! jij neemt toch ook aan wat je leest in je verhalenboekje?
Of in jouw geval: Vaalhaas.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar dan schrijf je het verkeerd. Faalhaas.
Het is ook alleen maar "heilig" omdat gelovigen dat vinden. Dat is dus slechts een mening....quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de Edda dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een beetje genuanceerder mag ook wel hoorGod heeft me dit alles zelf verteld, en dat was niet toevallig ook datgene wat nu nog steeds in de bijbel staat (duhh, het is dan ook God's woord)
het is gewoon te moeilijk om maar 1 geloof uit te kiezen, als je gaat geloven!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, maar religie wilt je doen geloven dat er wel wat is waar je nu in MOET geloven anders kom je er achter dat je niet naar het Paradijs gaat maar naar de Hel omdat je dus die knakkers in gewaden en die door mensen geschreven Heilige Boeken niet vertrouwde, enkel en alleen maar omdat een substantieel deel van die mensen te corrupt waren/zijn voor woorden. Dus sommige mensen geloven dan maar 'voor het geval dat'. Tja, het lullige daarvan is weer dat wanneer religies per ongeluk het toch echt aan het rechte eind hebben dat die God recht in je hart der harten kan kijken en kan zien wat de reden was voor je geloof, waanra je nog steeds de lul bent en naar de Hel gaat of vernietigd wordt oid. dus geloven uit angst is alsnog Falen met een grote F.
Dan maar lol hebben terwijl je leeft lijkt me.
nee juist niet droevtoeterquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een beetje genuanceerder mag ook wel hoorGod heeft me dit alles zelf verteld, en dat was - niet toevallig - ook datgene wat nu nog steeds in de bijbel staat (duhh, het is dan ook God's woord)
Maar dan nog, straks is één of andere sekte met maar 30 leden het ware geloof. Screwed.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
het is gewoon te moeilijk om maar 1 geloof uit te kiezen, als je gaat geloven!
ze zouden eens een soort open dag moeten organiseren met alle geloven bij elkaar! Misschien is het dan makkelijker om te kiezen.
Och, het feit dat hij 'Jesus Camp' aanbeveeld alszijnde goed voorbeeld van een leuk Christelijk leven was al een inkoppertje hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:18 schreef blessed19 het volgende:
Jongens, hou maar op. TS is duidelijk een gabbertje en heeft waarschijnlijk niks te doen op het werk.
Hypocriete rock-liefhebbers
dat bedoel ik dus!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar dan nog, straks is één of andere sekte met maar 30 leden het ware geloof. Screwed.
Want? Omdat ik voor iets open sta?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:18 schreef blessed19 het volgende:
Jongens, hou maar op. TS is duidelijk een gabbertje en heeft waarschijnlijk niks te doen op het werk.
Hypocriete rock-liefhebbers
omdat jij ook mensen in hokjes stopt, mogen wij dat ook doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:21 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Want? Omdat ik voor iets open sta?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |