En dat dus. Zou een beetje jammer zijn als 'dit' allemaal maar een soort van test isquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb liever een tof leven dan je hele leven verneuken om als je dood bent 't chill te hebben.
quote:
klopt hij hangt net de was opquote:
Ja, maar het leven na de dood duurt toch veel langer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb liever een tof leven dan je hele leven verneuken om als je dood bent 't chill te hebben.
In een ander topic noemde iemand Rotterdam als paradijs, mijn voorbeelden zijn gewoon uit het leven van de gewone fok!ker gegrepen dus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef PeZu het volgende:
wel 2 uiterste in de OP zeg, typisch zo'n gelovige die alleen maar zwart/wit kan denken
Dan maakt het toch ook niet uit wanneer je helemaal van de kaart verdrinkt in een waterplas?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar het leven na de dood duurt toch veel langer.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Sowieso wil ik niet dat een of andere vent mij probeert te betasten als ik dood ben
Van de kaart verdrinkt in een waterplas?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan maakt het toch ook niet uit wanneer je helemaal van de kaart verdrinkt in een waterplas?
Gelovigen hebben ook een tof leven hoor, daar is een erg aandoenlijke film over gemaaktquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
kortzichtige ongelovige, die haat ik welquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
In een ander topic noemde iemand Rotterdam als paradijs, mijn voorbeelden zijn gewoon uit het leven van de gewone fok!ker gegrepen dus.
Omdat je daar de hele dag in de fik staat, en al die lekkere wijven ook, dus zo lekker zijn ze dan niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:10 schreef genakt het volgende:
alle hoertjes, lekkere wijven, drank en goede muziek enz, zitten in de hell dus waarom zou je naar de hemel willen vraag ik me dan af!! als je het bekijkt hoe jij de wereld ziet
( en dit meen ik serieus )
ik ga voor optie 1
Iemand die Rotterdam als paradijs beschouwt kun je onmogelijk 'normaal' noemen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
In een ander topic noemde iemand Rotterdam als paradijs, mijn voorbeelden zijn gewoon uit het leven van de gewone fok!ker gegrepen dus.
er is geen vuur in de hel. er staat in de bijbel er iig niks over.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Omdat je daar de hele dag in de fik staat, en al die lekkere wijven ook, dus zo lekker zijn ze dan niet meer.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:14 schreef Magereheinus het volgende:
Geloof is kut.
Het is toch geloven? En niet wetenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:59 schreef Bonzai. het volgende:
Wetende dat je hier tot in de eeuwigheid zal verblijven![]()
Waar blijven de pics?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:19 schreef solyaris het volgende:
HEIL DE MIERENETER! HIJ IS ALMACHTIG!
wie zegt dat? dat staat nergens beschreven hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Omdat je daar de hele dag in de fik staat, en al die lekkere wijven ook, dus zo lekker zijn ze dan niet meer.
Als de overtuiging groot genoeg ik vind ik het gewoon "weten" en niet "geloven". Waarom het geloof heet snap ik ook niet echt, het bewijs is er gewoonquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:19 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Het is toch geloven? En niet weten
je hebt het verstand van een bonzai boompjequote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Als de overtuiging groot genoeg ik vind ik het gewoon "weten" en niet "geloven". Waarom het geloof heet snap ik ook niet echt, het bewijs is er gewoon
God bestaat want het staat in de bijbel en de bijbel is het woord van god.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Als de overtuiging groot genoeg ik vind ik het gewoon "weten" en niet "geloven". Waarom het geloof heet snap ik ook niet echt, het bewijs is er gewoon
Ik was al bang dat je serieus was.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:08 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Gelovigen hebben ook een tof leven hoor, daar is een erg aandoenlijke film over gemaakt
mijn mening is dat de bijbel een verzinsel is en dat de eddade juiste is! de christenen hebben veel dingen van de germanen gejat!quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:59 schreef Bonzai. het volgende:
Voor alle duidelijkheid: dit is geen lemming. Ik hoop met dat dit topic een moment van bezinning te brengen voor al die geloofbashers.
Want wees nou eens eerlijk, wat geeft er het meeste waarde aan je leven:
dit:
[ afbeelding ]
Je godganse leven wegkankeren tussen dit soort van figuren in Rotterdam, om dan uiteindelijk door en stel wormen opgevreten te worden (hoe vernederend).
OF
dit:
[ afbeelding ]
Wetende dat je hier tot in de eeuwigheid zal verblijven![]()
En? Toch nog eens goed nadenken alvorens het eerste gebod te verbreken? Ik dacht het wel
Als je gelooft dat alles wat in de bijbel staat waar is wel ja.... Maar daar hebben de meeste niet-gelovigen juist zo'n moeite mee....quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Je hebt moeite met het verschil tussen geloven en weten.....quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |