Alleen als er wat mis gaat geven ze niet thuis..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, nou... In 75 hebben ze in het buitenland 3 ongelukken gehad en in het binnenland 18. Tel daarbij op dat Turkish Airlines 3 keer per dag, 5 dagen in de week af en aan vliegt tussen Amsterdam en Istanbul. Dan valt het nog redelijk mee. Hoewel dit natuurlijk ook ernstig is.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:24 schreef Superheld het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9259474.jpg
Jeetje, wat dicht bij de A9.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:24 schreef Superheld het volgende:
Zeg ik dat het een dode is dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dekens tegen onderkoeling sukkel
zou kunnen, een user hier meldde dat hij nog lag te slapen en wakker werd van de sirenes. Als het vliegtuig een doorstart had willen maken en met vol draaiende motoren was gecrashed dan was hij/zij daar wel wakker van geworden denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind het toch erg apart hoor. Als je de ooggetuigen zo hoort dan kun je concluderen dat het toestel gewoon geen vermogen meer heeft gehad. Beide motoren moeten dus uitgevallen zijn tijdens de vlucht, want op 1 motor kan zo'n vliegtuig nog makkelijk vliegen.
Ik hou het op een brandstof probleem (out of fuel denk ik zelfs). Vooral omdat er geen brand uit is gebroken.
Gelukkig maar!!!!quote:Henk Westbroek bijna gecrasht
Zanger Henk Westbroek heeft de rampvlucht van Turkish Airlines gemist die woensdagochtend bij Schiphol neerstortte. Dat meldde hij vanaf het vliegveld in Istanbul.
Westbroek houdt niet van vroeg opstaan en betaalde 70 euro extra om 's middags te kunnen vliegen. Hierdoor zat hij niet in de vlucht die vandaag naast de Polderbaan terechtkwam. "Vooralsnog heb ik geen vertraging en ga ik om half twee gewoon richting Amsterdam'', aldus Westbroek. Hij meldt dat het rustig is op de luchthaven in Istanbul. "Er lijkt hier niets aan de hand en er wordt niets gecommuniceerd.''
Spitsnieuws.
Geen Stijlquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:24 schreef Superheld het volgende:
Bah, een ongeluk bij een ongeluk.quote:
Hij zegt toch nergens dat hij dood is? Hij post gewoon een fotoquote:
En het is GS die het plaatst.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah.... 't Is het ANP die de foto vrijgeeft...
Ze horen het toch te zegen als ze gaan neerstorten, zodat je je kan voorbereiden enzo?quote:
Was het geen aanslag op hem?quote:
Nee, ze geven weer dat Nederlandse zenders 4-5 doden melden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef Sena het volgende:
CNN Turk geeft nu eindelijk weer dat er 4-5 doden zijn.
En geenstijl bedekt het gezicht nog, heb al een foto gezien met gezicht...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah.... 't Is het ANP die de foto vrijgeeft...
Ja, so?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
En het is GS die het plaatst.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:26 schreef IkWilbert het volgende:
mp3 van toren net na de crash: http://archive-server.liveatc.net/EHAM-Airport-Post-Crash.mp3
ja en nu ook iemand op fok, nou en?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hoofdwond zo te zien, vermoedelijk niet heel best.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wow, foto van dichtbij zeg. Gelukkig niet dood zo te zien..
Nu.nl heeft hem ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ze horen het toch te zegen als ze gaan neerstorten, zodat je je kan voorbereiden enzo?
Nederlandse media: 4-5/7 doden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:28 schreef tralalala het volgende:
Wat zeggen ze?
Kan niet luisteren hier...
Mjah, iets te snel met die reactie, maar was vanuit het feit dat veel mensen riepen dat er doden uitgehaald werden enzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij zegt toch nergens dat hij dood is? Hij post gewoon een foto
Jep, my bad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, ze geven weer dat Nederlandse zenders 4-5 doden melden.
berichtgeving is kut op dit moment... alleen maar speculatiequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
Het nieuws op de radio meldt nu net:" GEEN DODEN "
Wat een saaie lul hé!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:32 schreef -skippybal- het volgende:
Die NOS dude is echt een retard. Zet even lekker Sascha de Boer daar neer, die kan tenminste wél live nieuws op een normale manier brengen.
Telegraaf en zeker weten??quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:32 schreef Sena het volgende:
Weet telegraaf zeker dat er 7 doden zijn?
Telegraaf weet helemaal niets zekerquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:32 schreef Sena het volgende:
Er zijn tot nu toe geen bevestigde doden...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:32 schreef Sena het volgende:
Mjah, ook niet zeker..quote:Volgens onbevestigde bronnen zijn er zeven doden gevallen en zijn er 25 zwaargewonden en 60 lichtgewonden.
Niemand weet zeker hoeveel doden er zijn. Het is wachten op die persconferentie van 13.30u lijkt me.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:32 schreef Sena het volgende:
Nee, jij bent lekker betrouwbaar natuurlijkquote:
"We gaan afsluiten, o nee ik hoor net dat we door gaan. nou euh.... ja euh... we gaan door hoor ik. Aan de lijn hebben we Bob Oonk, 1 of andere ramptoerist die 20 minuten na de crash aanwezig was. Euh Bob wat voor een reputatie heeft Turkish Airlines?"quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:32 schreef -skippybal- het volgende:
Die NOS dude is echt een retard. Zet even lekker Sascha de Boer daar neer, die kan tenminste wél live nieuws op een normale manier brengen.
Er staat bij dat ze het van een onbevestigde bron hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:32 schreef Sena het volgende:
Heb jij al officiele berichtgeving gehoord die uit gaat van een dodental?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
Dat viel mij ook al op ja!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:33 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Die stoelen zijn best snel weggehaald.
jep, daar lijkt het op.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niemand weet zeker hoeveel doden er zijn. Het is wachten op die persconferentie van 13.30u lijkt me.
ja, die liegen idd altijd...... doe toch eens normaal...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:33 schreef YazooW het volgende:
Op zoek naar betrouwbare bronnen en dan gaan mensen hier op telegraaf.nl kijken...
CNN had verhalen van ooggetuigen die spraken dat ze het meer leek op tubulentie en niet op een horror situatie met veel paniek en doden. Ze konden rustig het vliegtuig uit lopen. Al neem ik de Nederlandse berichtgeving sneller voor waar aan. Alsof die Turken kunnen zien wat er hier gebeurt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:32 schreef Sena het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
"We gaan afsluiten, o nee ik hoor net dat we door gaan. nou euh.... ja euh... we gaan door hoor ik. Aan de lijn hebben we Bob Oonk, 1 of andere ramptoerist die 20 minuten na de crash aanwezig was. Euh Bob wat voor een reputatie heeft Turkish Airlines?"
iedereen lult ook maar langs elkaar heenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
Nou, als ik die hoofdwond zo zie is het niet goed. Iemand die nog gered kan worden, wordt in de regel ook niet door brandweermannen afgevoerd, maar door ambulanciers. Ook die warmtedeken ligt er maar opgefrommeld bij, in plaats van dat de persoon erin gewikkeld is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wow, foto van dichtbij zeg. Gelukkig niet dood zo te zien..
Iets met veel haast hebben enzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:35 schreef Mikkie het volgende:
Nou, als ik die hoofdwond zo zie is het niet goed. Iemand die nog gered kan worden, wordt in de regel ook niet door brandweermannen afgevoerd, maar door ambulanciers. Ook die warmtedeken ligt er maar opgefrommeld bij, in plaats van dat de persoon erin gewikkeld is.
Het is echt wachten op die persconferentie...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Hou maar op met de berichtgeving.
LAchen joh! Allemaal mensen die zich nu zorgen om je gaan maken whaha!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:35 schreef HiZ het volgende:
Hmmm... er hebben nu al 7 mensen gebeld om te checken of ik nog in leven was. En toen was de batterij van mijn telefoon leeg
Behoorde je dan op die vlucht te zitten?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:35 schreef HiZ het volgende:
Hmmm... er hebben nu al 7 mensen gebeld om te checken of ik nog in leven was. En toen was de batterij van mijn telefoon leeg
Die krijgt een leuk functioneringsgesprek denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
"We gaan afsluiten, o nee ik hoor net dat we door gaan. nou euh.... ja euh... we gaan door hoor ik. Aan de lijn hebben we Bob Oonk, 1 of andere ramptoerist die 20 minuten na de crash aanwezig was. Euh Bob wat voor een reputatie heeft Turkish Airlines?"
Moet je zo'n voicemail nemen met dat mens die zegt dat dat nummer niet in gebruik is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:35 schreef HiZ het volgende:
Dat is al de 2e keer dat je dit komt meldenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind het toch erg apart hoor. Als je de ooggetuigen zo hoort dan kun je concluderen dat het toestel gewoon geen vermogen meer heeft gehad. Beide motoren moeten dus uitgevallen zijn tijdens de vlucht, want op 1 motor kan zo'n vliegtuig nog makkelijk vliegen.
Ik hou het op een brandstof probleem (out of fuel denk ik zelfs). Vooral omdat er geen brand uit is gebroken..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:36 schreef Sena het volgende:
[..]
Het is echt wachten op die persconferentie...
Vlak over de A9 ten westen van de crash is een terrein met tientallen autosloop-bedrijven. Dat is zo gepiept.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahaha die boer staat al klaar om met zijn tractor en de bakwagen naar het destructiebedrijf te rijden!
Nooohhhhquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Meiden van Halal zaten ook in het vliegtuig (geen geintje).
Zoquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:35 schreef HiZ het volgende:
Denk niet dat er een protocol is bij dit soort grote ongelukken... als iemand weggebracht MOET worden en ambulance broeders zijn er niet zullen mensen van de brandweer dat vast wel doen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, als ik die hoofdwond zo zie is het niet goed. Iemand die nog gered kan worden, wordt in de regel ook niet door brandweermannen afgevoerd, maar door ambulanciers. Ook die warmtedeken ligt er maar opgefrommeld bij, in plaats van dat de persoon erin gewikkeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |