Misschien dacht diegene dat omdat er een douane auto'tje stond op de beeldenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gaby407
[..]
Ik moest lachen.
zo heet een crash bij schiphol dusquote:TK 1951 Istanbul 10:40 Indefinite Delay
Bart Wellens lijkt welquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef Hankster het volgende:
Die stem vann die Dijkshoorn
Is-ie 12 of zo?
Zou jij niet he-le-maal op zijn na zo'n ervaring? Even lekker een tukkie doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:18 schreef Mathijz het volgende:
Die lakens met niemand erbij wist toch echt wel op doden. Dat turkse media zeggen van niet.. tsja
Vast wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
Is dat vliegtuig trouwens nog geflitst? Wellicht kunnen we de staatskas nog spekken.
quote:
Laten we niet zo snel conclusies trekken. Er zijn de laatste tijd wel meer crashes geweest met 'betrouwbare' vliegmaatschappijen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Turkish Airways. Zelfs de meest gerenommeerde Turkse luchtvaartmaatschappij, blijkt niet erg betrouwbaar te zijn.
quote:
Toch wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:21 schreef Mathijz het volgende:
RTLZ, lijkt erop dat er gewonden zijn
Dus jij vliegt niet meer met maatschappijen die een ongeval hebben meegemaakt? Weleens met KLM gevlogen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij THY ontkennen ze wel meer
Afgelopen jaar 6x gevlogen met THY![]()
Voor mij geen THY meer dus,,,
Neuh.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me trouwens af of deze serie topics qua snelheid van volposten voor een record gezorgd heeft
Mwah, 9-11 ging denk ik sneller.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me trouwens af of deze serie topics qua snelheid van volposten voor een record gezorgd heeft
nee, ik ken topics die nóg sneller gingenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
![]()
Sowieso, in principe landen op Schiphol alleen vliegtuigen van veilige maatschappijen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Laten we niet zo snel conclusies trekken. Er zijn de laatste tijd wel meer crashes geweest met 'betrouwbare' vliegmaatschappijen.
Afwachten dus.
Nou, nou... In 75 hebben ze in het buitenland 3 ongelukken gehad en in het binnenland 18. Tel daarbij op dat Turkish Airlines 3 keer per dag, 5 dagen in de week af en aan vliegt tussen Amsterdam en Istanbul. Dan valt het nog redelijk mee. Hoewel dit natuurlijk ook ernstig is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Turkish Airways. Zelfs de meest gerenommeerde Turkse luchtvaartmaatschappij, blijkt niet erg betrouwbaar te zijn.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mwah, 9-11 ging denk ik sneller.
Voordat heel FOK down ging
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef One_conundrum het volgende:
Rtlz was kut, nu even nos kijken ...
Idd het gaat om een toestel uit 2003 , het meest recente toestel dus. Keurig in 12- 2008 nagekeken. Denk dat er wel gaardere toestellen op Schiphol landen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Laten we niet zo snel conclusies trekken. Er zijn de laatste tijd wel meer crashes geweest met 'betrouwbare' vliegmaatschappijen.
Afwachten dus.
Die onbekende vertraging komt omdat het toestel in feite nooit geland is op SPL. Maar dit heeft te maken met een intern systeem op de luchthaven voor bedrijven die daar werkzaam zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:21 schreef Adolecens het volgende:
schiphol.nl
[..]
zo heet een crash bij schiphol dus
Hakkuhnacht bij serious requestquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, ik ken topics die nóg sneller gingen
Omfg..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:24 schreef Superheld het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9259474.jpg
Wow, foto van dichtbij zeg. Gelukkig niet dood zo te zien..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:24 schreef Superheld het volgende:
Lekker comfortabel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef pekel het volgende:
Stadsbussen worden ingezet om de overlevenden te vervoeren.
Alleen als er wat mis gaat geven ze niet thuis..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, nou... In 75 hebben ze in het buitenland 3 ongelukken gehad en in het binnenland 18. Tel daarbij op dat Turkish Airlines 3 keer per dag, 5 dagen in de week af en aan vliegt tussen Amsterdam en Istanbul. Dan valt het nog redelijk mee. Hoewel dit natuurlijk ook ernstig is.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:24 schreef Superheld het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |