Jep, volgens een journalist van NOVA net op de VRT zijn er nu al zeven brandcards met lichamen in het weiland gelegd en daarover zijn doeken gelegd. Dat lijkt me duidelijk.quote:
Misschien dacht diegene dat omdat er een douane auto'tje stond op de beeldenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gaby407
[..]
Ik moest lachen.
zo heet een crash bij schiphol dusquote:TK 1951 Istanbul 10:40 Indefinite Delay
Bart Wellens lijkt welquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef Hankster het volgende:
Die stem vann die Dijkshoorn
Is-ie 12 of zo?
Zou jij niet he-le-maal op zijn na zo'n ervaring? Even lekker een tukkie doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:18 schreef Mathijz het volgende:
Die lakens met niemand erbij wist toch echt wel op doden. Dat turkse media zeggen van niet.. tsja
Vast wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
Is dat vliegtuig trouwens nog geflitst? Wellicht kunnen we de staatskas nog spekken.
quote:
Laten we niet zo snel conclusies trekken. Er zijn de laatste tijd wel meer crashes geweest met 'betrouwbare' vliegmaatschappijen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Turkish Airways. Zelfs de meest gerenommeerde Turkse luchtvaartmaatschappij, blijkt niet erg betrouwbaar te zijn.
quote:
Toch wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:21 schreef Mathijz het volgende:
RTLZ, lijkt erop dat er gewonden zijn
Dus jij vliegt niet meer met maatschappijen die een ongeval hebben meegemaakt? Weleens met KLM gevlogen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij THY ontkennen ze wel meer
Afgelopen jaar 6x gevlogen met THY![]()
Voor mij geen THY meer dus,,,
Neuh.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me trouwens af of deze serie topics qua snelheid van volposten voor een record gezorgd heeft
Mwah, 9-11 ging denk ik sneller.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me trouwens af of deze serie topics qua snelheid van volposten voor een record gezorgd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |