abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:52:28 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66436932
Zwangerschap en geboorte deel 453

De aanstaande papa's en mama's :

***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
21 april 2009: Berto (papa)
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel (jongen)
31 mei 2009: Vicky (meisje)
06 juni 2009: Mammania (jongen)
13 juni 2009: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie (jongen)
03 juli 2009: mikoxx ( )
03 juli 2009: MeNicole
07 juli 2009: wiseguy79
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
24 juli 2009: panda1980
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap ***
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
12 augustus 2009: Sjotime en Quinny
16 augustus 2009: Chan
18 augustus 2009: huuphuup
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie ***
21 augustus 2009: Kersjes
24 augustus 2009: Poppedein
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© ***
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
17 september 2009: Linda2205
19 september 2009: mefke79
20 september 2009: Stiemie
20 september 2009: Ssserpente
22 september 2009: XXXKarinXXX
28 september 2009: Takkembah
03 oktober 2009: RockabeIIa
03 oktober 2009: Sorbootje
12 oktober 2009: Martine1984
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Twinkly
07 november 2009: Fiemeeltje


***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 26-02-2009 20:27:41 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:54:06 #2
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66436994
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef Carmella het volgende:
Even een korte snelle update hier van mijn kant...

Ik ben gister na een heftige bevalling moeder geworden van een prachtige en gezonde dochter: Ava.
Vanmiddag zijn we thuis gekomen en alles gaat goed met mijn meisje.
Ik zit er aardig doorheen na de slopende maanden en vooral de laatste 3 weken zijn erg zwaar geweest. Maar ik ben er toch wel een beetje trots op dat ik m'n zwangerschap tot (op 1 dag na) 39 weken heb weten te rekken.
En nu ga ik even goed bijkomen en alle emoties ook een beetje verwerken van de laatste tijd, het is een goeie achtbaan rit geweest, maar nu ben ik moeder van een heerlijk meisje. Ze is zo leuk, mooi en bijzonder.
Ik denk dat er nog flink wat kraamtraantjes gaan vallen de komende week wat een ervaring om dit meegemaakt te hebben
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Argh! Ik wil met 18 weken een geslachts-echo doen! Maar ik mag niet van mezelf omdat ik het onzin vind!
We zouden dan nl. echt anderhalve week later de 20w echo doen en dat vind ik dan wel erg overdreven. Die anderhalve week kan ik dan ook nog wel wachten. Toch? Maar ja... 3 weken klinkt wel weer heel anders dan 'bijna 5'.
Waarom ben ik nou zo vreselijk rationeel en zuinig in dit soort gevallen, ik geef mijn geld nl. normaal heel erg makkelijk uit.
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:46 schreef mefke79 het volgende:
Carmella gefeliciteerd met Ava! Geniet van je meisje, je hebt er hard voor moeten werken. Hopelijk knap je zelf snel weer een beetje op.

Iets heel anders. Ik heb al een aantal dagen last van hoofdpijn. Nou heb ik al wel een paar keer een paracetamolletje gepakt, maar echt helpen doet het niet. Verder let ik goed op dat ik genoeg drink, dat is bij mij nogals eens de oorzaak, maar dit keer dus niet. Iemand enig idee waar het verder aan zou kunnen liggen? BH bandjes zijn de truc ook al niet en ik heb het echt de hele dag en nacht...
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:02:39 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66437327

Ik weet het, het is erg, maar anders staat het zo lelijk in het lijstje in de hysterie.

Mefke, ik heb geen idee.
***
pi_66437400
Hartelijk gefeliciteerd Carmella! Ben je ingeleid, of kwam ze vanzelf?

BE, gewoon doen joh! 1,5 week is een eeuwigheid als je iets graag wilt weten.

Ik las vandaag in de krant dat het bij inleidingen voor de baby beter is om 's avonds ingeleid te worden dan 's ochtends.
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:05:50 #5
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66437461
haha vooral dat 'Argh!'

Ik zou het zelf niet doen, alleen al uit principe niet Maar als je het toch zo graag wilt en je wordt er vrolijk van waarom dan ook niet he?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66437469
Mefke, ik heb ook geen idee, maar ik heb er ook last van....

En BE je bent erg ongeduldig Maar je kan best wachten tot de 20wk echo. Tot zover mjin professionele mening
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66437520
Gefeliciteerd Carmella en inderdaad een mooie naam zeg!

Ik hoorde net dat mijn echo die ik volgende week zou krijgen, pas een week later plaats kan vinden.. Nu moet ik dus nog twee hele weken wachten En geduld...... dat heb ik dus niet.
pi_66437591
Be zou er wel meteen plek zijn dan? Wij hadden dat toen ook maar konden dan vlak voor de 20 weken echo terecht. Dat vond ik dan weer zo zonde!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:11:04 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66437655
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:09 schreef MeNicole het volgende:
Be zou er wel meteen plek zijn dan? Wij hadden dat toen ook maar konden dan vlak voor de 20 weken echo terecht. Dat vond ik dan weer zo zonde!!
Geen idee, dat zou de volgende vraag zijn, maar ze zeggen vanaf 18 weken kan het, dus als ik dan ga kijken, dan komt het uit zoals ik het schreef. Alles wat het langer zou duren zou het alleen nog maar belachelijker maken in mijn ogen.
***
pi_66437830
Carmella Gefeliciteerd met Ava
pi_66437876
Carmella gefeliciteerd met Ava
Wat een mooie naam!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_66437929
BE, wij hebben ook as vrijdag met achttien weken een pretecho om het geslacht te bekijken. Ik weet nog niet wanneer de twintig weken echo is, denk dat we daarvoor vrijdag een afspraak maken bij de gyn, maar ik ben erg blij dat ik het nu al ga weten. Ik heb er echt enorme behoefte aan om het te weten; geen idee waarom, maar ik wil dat echt zsm weten.

Sorbootje, heeft niets met geduld te maken, het duurt altijd te lang. Vervelend dat het een week is uitgesteld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:19:33 #13
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66437981
Carmella, gefeliciteerd met Ava!

BE, het geld dat je bespaart met de 18 weken echo, kun je weer investeren in leuke baby-dingen!

Mefke, geen idee. Misschien een kou onder de leden?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66438009
BE je zou toch op reis zijn rond die tijd? Of heb je de definitieve data daarvan nu en toch nog een gaatje weten te vinden?


Oef ik sta dus echt bovenaan nu Hopelijk nog heel lang! Heb helemaal geen zin meer in die bevalling. Voor zover je er ooit echt zin in hebt... Gisteren had ik het al over de 3 van de 5 onbekende vk's, en nou kwam ik ook nog dit bericht tegen: Tekort aan kraambedden Dat is dus het ziekenhuis waar ik wil bevallen.... Zaterdag hadden we een info dag daar, dat doen ze 2 keer per maand en ik vond het al zo druk, waren tussen de 30 en 40 mensen (grotendeels wel stelletjes natuurlijk). En dit bericht verklaart ook meteen waarom er zo vaag werd gedaan op de vraag of het vaak voorkwam dat de afdeling vol was. Ze konden geen precieze aantallen of percentages geven, alleen dat ze alles moeten verantwoorden en niet zomaar mogen weigeren. Maar goed, 2 keer per jaar, 2 keer per maand of 2 keer week, is toch best een verschil vind ik... Zegt ze ook nog dat als je eenmaal bezig bent je het echt niet meer uitmaakt welk ziekenhuis je bevalt, maar gewoon dat kind eruit wil. Maar op de vraag of er andere ziekenhuizen zijn die op ongeveer dezelfde manier werken kwam dan weer het antwoord dat dat niet het geval was, dat zij toch wel uniek waren Ja daarom kies ik dus ook voor dat ziekenhuis! Ik beval nog liever thuis dan weer naar UMC te moeten geloof ik...

Hopelijk beval ik gewoon op een rustige dag en maak ik me nu druk om niks, maar ik baal er eigenlijk wel van....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66438010
Gefeliciteerd met Ava
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:20:32 #16
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66438014
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:17 schreef miss_sly het volgende:
BE, wij hebben ook as vrijdag met achttien weken een pretecho om het geslacht te bekijken. Ik weet nog niet wanneer de twintig weken echo is,
Ik denk, maar dat is een gok, rond de 20 weken.
/flauwmodus uit
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66438071
Ja Miss Sly, daar kon je wel eens gelijk in hebben, dat het altijd te lang duurt... Ik wil gewoon zo graag zien of er echt een klein mensje in me groeit en op de juiste plek enzo... Ik wil van dat onwerkelijke gevoel af.

Dat gevoel dat ik me alles inbeeld... dat moet jullie toch ook wel bekend voorkomen?
pi_66438337
Wij twijfelen hier ook of we deze keer wel al voor de bevalling het geslacht van de baby willen weten. Aan de ene kant niet, maar het lijkt me toch ook wel heel leuk... En dan kunnen we Linde beter voorbereiden op een broertje of zusje En we weten dan of we er een echte meidenkamer van kunnen maken of niet (ze gaan namelijk een kamertje delen)
pi_66438367
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ja Miss Sly, daar kon je wel eens gelijk in hebben, dat het altijd te lang duurt... Ik wil gewoon zo graag zien of er echt een klein mensje in me groeit en op de juiste plek enzo... Ik wil van dat onwerkelijke gevoel af.

Dat gevoel dat ik me alles inbeeld... dat moet jullie toch ook wel bekend voorkomen?
Ik heb 5 echo's gehad, luister iedere avond even naar het hartje in mijn buik en ben inmiddels bijna achttien weken en ik ben dat onwerkelijjke gevoel nog steeds niet kwijt

Maar inderdaad het is gewoon fijn om even te spieken en te weten dat het allemaal echt waar is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:30:42 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66438455
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:17 schreef miss_sly het volgende:
BE, wij hebben ook as vrijdag met achttien weken een pretecho om het geslacht te bekijken. Ik weet nog niet wanneer de twintig weken echo is, denk dat we daarvoor vrijdag een afspraak maken bij de gyn, maar ik ben erg blij dat ik het nu al ga weten. Ik heb er echt enorme behoefte aan om het te weten; geen idee waarom, maar ik wil dat echt zsm weten.

Sorbootje, heeft niets met geduld te maken, het duurt altijd te lang. Vervelend dat het een week is uitgesteld.
Ik geef je groot gelijk hoor!
Maar omdat ik al een datum heb voor die 20w echo en het idd best eens kan zijn dat het met 18w niet kan omdat ze vol zitten etc. etc. vind ik dat ik gewoon moet wachten. Ben daar altijd een beetje raar streng in, bij mezelf. Vandaar ook eigenlijk geen pret-echo op de planning. Vast heel leuk, maar ook wel onzin, zeker als je je kindje voelt. Maar goed, dat is alleen mijn gedachte he, ik veroordeel niemand hoor! Even voor de duidelijkheid.
Maar het liefst ging ik morgen voor het geslacht hoor!

Iig volgende week vrijdag weer naar de vk. Ik vind het nu even heel langzaam gaan en omdat ik niks merk, niks voel en weinig zie vind ik het maar een beetje een gekke stille periode.

Tex, er is weer een hoop gedoe rond die reizen en het zie er naar uit dat we de deadilnes allemaal niet gaan halen en dat het gewoon lekker mei wordt.
***
pi_66438511
MeNicole, waar dacht de vk aan? Met die bloeduitstortingen?

BE, hihi ik ben ook heel nieuwsgierig, nog een maand tot de 20 weken echo. Maar ik wil eigenlijk de pretecho weer rond de 25 weken net als bij Mirte... en 2 keer geld ervoor uitgeven dat gaat me dan weer net iets te ver. Had ik nou een geldboom in de tuin gehad dan wist ik het wel .

Ik heb vanmorgen roze muisjes gehaald in de supermarkt (ineens heb je dan weer zin in muisjes...). Kreeg al veelbetekenende blikken. Maar ik heb geen idee wat het is... hahaha.
Als ik blauw had gehaald was het vast net zo geweest...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_66438630
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb 5 echo's gehad, luister iedere avond even naar het hartje in mijn buik en ben inmiddels bijna achttien weken en ik ben dat onwerkelijjke gevoel nog steeds niet kwijt

Maar inderdaad het is gewoon fijn om even te spieken en te weten dat het allemaal echt waar is.
Ha fijn, ik ben niet (erg) gek.
pi_66438681
Geen fijne achterliggende gedachte Tex..
Hopelijk beval je inderdaad op een rustig moment..

Ik had ook zoiets, in het weekend werkte de vkpraktijk met wisseldiensten dus de kans was aanwezig dat je dan alsnog naar het ziekenhuis moest ipv thuis kon bevallen...ik wou graag thuis bevallen maar ben dus uiteindelijk in het weekend bevallen..in het ziekenhuis dus
pi_66438859
Feli Carmella!

Ik mag weer in de lijst

7 november als ik goed gerekend heb.
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:43:31 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66439038
Je staat erbij hoor! Gefeliciteerd ook hier!
***
pi_66439181
Jaaaaaaaa Fiemeeltje!!! gefeli en welcome back!

BE!! Zullen we samen gaan voor die echo? Ik ben ook echt niet te houden het is maar goed dat ik op weg naar huis niet langs een bureau loop ofzo anders zou k mezelf zomaar naar binnen zien lopen op een dag. *zucht*
Hahaha, ook zo lekker stom, ik zei tegen lief, "ik wil weten of we een zoontje of dochtertje krijgen" toen was het stil... zegt ie goh, dat klinkt wel ineens heel echt hè? zoon of dochter... veel echter dan jongen of meisje! Mafkees van mij
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66439323
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:32 schreef Nijna het volgende:
MeNicole, waar dacht de vk aan? Met die bloeduitstortingen?
Ze weet het eigenlijk niet. Het kan komen daardat ik iets gegeten heb ofzo waar mijn lichaam gewoon niet goed op reageert maar het kan ook zijn (en dat is het ergste geval) dat ik te weinig bloedplaatjes aan maak of dat de bloedplaatjes gewoon niet doen wat ze moet doen. Zoiets was het geloof ik!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66439382
hier ben ik heel erg aan het twijfelen, of ik het toch niet stiekem wil weten wat het word, mijn vriend wilt het wel graag weten en ik had heel sterk van nee, ik merk het wel na de bevalling...
maar nu we zo bezig zijn met de inrichting en wat we met de kleuren gaan doen enzo,
ben ik dus enorm aan het twijfelen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66439383
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:46 schreef huuphuup het volgende:

Hahaha, ook zo lekker stom, ik zei tegen lief, "ik wil weten of we een zoontje of dochtertje krijgen" toen was het stil... zegt ie goh, dat klinkt wel ineens heel echt hè? zoon of dochter... veel echter dan jongen of meisje! Mafkees van mij
Dat had die van mij met de 20 wk echo. De vlos zei: Kijk hier jullie zoon!! Hij helemaal glunderen. Onze zoon. We krijgen een kind een zoon
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66439394
Gefeliciteerd fiemeeltje
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:52:19 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66439466
Wat lief Huup!
***
pi_66439581
Fiemeeltje gefeliciteerd

Be wil je mijn tellertje ook alsjeblieft in de lijst zetten? http://bd.lilypie.com/dNGep1.png
pi_66439715
Carmella gefeliciteerd!!

Nu alleen nog Tex boven mij Waarom gaat het zo snel? Ik ben mijn zwangerschap nog lang niet zat..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66439871
Carmella, gefeliciteerd met je dochter!!! mooie naam! sterkte met het bijkomen van alles, ik hoop dat je zelf nu ook weer snel zult aansterken.
pi_66440763
Carmella, proficiat met Ava! en welkom friemeltje!
Niet mieten! Door gieten!
pi_66440864
Carmella gefeliciteerd met je dochter , idd een mooie naam

Wij hadden de pretecho voor t geslacht al met 16 weken. Dit was een van de weinige die het al zo vroeg deed, maar ze zei dat ze me een 99.9 % garantie gaf

Mijn schoonzusje heeft ook beide keren een pretecho gedaan vlak voor de 20 weken echo, omdat die toch vaak wat "medischer" is en er niet altijd de tijd word genomen om de leuke kanten te bekijken. (bij ons wel trouwens, wij kregen de 20 weken echo gewoon bij de verloskundige en die deed het heel leuk)
pi_66440969
fiemeeltje, welkom terug, dat doe je lekker snel!
enne sorry, ik zag niet dat ik em sloot, ben meteen weer bed ingedoken en kom er nu net blaffend uit. Goed, ik heb zo'n vermoeden waar mijn hoofdpijn vandaan komt....ik hoest ineens veel meer en tel daar wat werkstress bij op, combineer het met hormonen et voila, hoofdpijn. Heb net toch maar paracetamol gepakt en vraag vanavond aan mijn vriend om een massage van mijn schouder/nek, dan kan ik er hopelijk weer tegenaan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 25 februari 2009 @ 12:45:02 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_66441505
Ik kreeg net een berichtje van Kersjes:

Ze is gisteren weer opgenomen in het ziekenhuis met een uitdroging en ze heeft er ook nog eens een blaasontsteking bij te pakken.

Het zit haar niet mee

Carmella, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 februari 2009 @ 12:46:37 #39
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66441571
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:45 schreef Troel het volgende:
Ik kreeg net een berichtje van Kersjes:

Ze is gisteren weer opgenomen in het ziekenhuis met een uitdroging en ze heeft er ook nog eens een blaasontsteking bij te pakken.

Het zit haar niet mee

Carmella, gefeliciteerd!
he getver. t zit ook niet mee he,
wens haar beterschap
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66441635
Och Kers , sterkte meis!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_66441726
Ahw Gosh Kers toch hopelijk is ze er snel weer bovenop. Het zit haar inderdaad niet mee zeg

@Blablabla WAAR WAAR??!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66441737
Beterschap Kersjes
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66441795
Och Kersjes toch... wat een pech en wat een ellende... Dat ze maar goed voor haar zorgen in 't ziekenhuis, en dat ze gauw weer opknapt.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 25 februari 2009 @ 12:56:12 #44
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66441952
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:04 schreef cattie het volgende:

Ik las vandaag in de krant dat het bij inleidingen voor de baby beter is om 's avonds ingeleid te worden dan 's ochtends.
En toch leiden ze altijd smorgens in

Fiemeeltje, van harte welkom en een fijne zwangerschap gewenst!!

Kersjes jeetje het zit haar ook niet mee. Heel veel sterkte
pi_66442032
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

En toch leiden ze altijd smorgens in

ja logisch... dat komt de gyn anders toch allemaal niet handig uit?

waarom is het beter 's avonds dan? K ben nieuwsgierig. Linkje naar het artikel ofzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:06:45 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66442352
Beterschap voor Kersjes!
***
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:06:46 #47
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66442353
Carmella, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Ava!

Kersjes, dikke voor jou! Hopelijk ben je snel weer thuis

Fiemeeltje, jij ook gefeliciteerd! Hopelijk blijft het lekker de komende 9 maanden plakken.
(was jij nou een kloon? en zo ja, wanneer kom je dan uit te kast?)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:16:26 #48
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66442724
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja logisch... dat komt de gyn anders toch allemaal niet handig uit?

waarom is het beter 's avonds dan? K ben nieuwsgierig. Linkje naar het artikel ofzo?
Nee dat is waar... dat het beter is voor de baby maakt dan natuurlijk niet uit.
pi_66442997
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:16 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Nee dat is waar... dat het beter is voor de baby maakt dan natuurlijk niet uit.
nja, je mag het niet zeggen maar ik heb soms wel een klein beetje het idee dat er her en der beslissingen worden genomen die vooral in het voordeel van het ziekenhuis en dergelijke zijn en niet per se in het voordeel van de patient. Zolang het geen echt nadeel of gevaar oplevert voor de patient zeg maar...

zou je dr om kunnen vragen eigenlijk denk je? Als je bericht krijgt dat je ingeleidt moet worden dat je dan verzoekt of het 's avonds kan gebeuren?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:24:25 #50
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66443063
Ik denk dat je daar wel een punt hebt.

Als je vraagt, denk ik dat ze zeggen dat het niet kan omdat er geen gyn is... maar er is altijd een gyn die dienst heeft volgens mij . Ik kan het helaas niet meer uit proberen.... Het is soms zoiezo al heel lastig om een gyn zover te krijgen dat hij je wil inleiden, maar dat is weer een andere discussie.
pi_66443115
ja, ik was niet van plan om het uit te gaan proberen haha, maar wie weet
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66443365
Carmella van harte gefeliciteerd!

Kersjes
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:33:23 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_66443430
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat je daar wel een punt hebt.

Als je vraagt, denk ik dat ze zeggen dat het niet kan omdat er geen gyn is... maar er is altijd een gyn die dienst heeft volgens mij . Ik kan het helaas niet meer uit proberen.... Het is soms zoiezo al heel lastig om een gyn zover te krijgen dat hij je wil inleiden, maar dat is weer een andere discussie.
Maar die gyn hoeft niet altijd aanwezig te zijn. Hij kan ook op oproepbasis dienst hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66443438
Fiemeeltje gefeliciteerd Geniet ervan!
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:36:53 #55
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66443572
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar die gyn hoeft niet altijd aanwezig te zijn. Hij kan ook op oproepbasis dienst hebben.
Ow okay, ik dacht dat er altijd een ook gyn zat, maar dat kan natuurlijk ook een arts assistent oid zijn.
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:39:28 #56
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66443707
Carmella van harte gefeliciteerd met je dochter Ava! Wat een mooie naam!
Foto'tje??

Flower-t-a Mooie tas! (eerste wat ik dacht : "Oehhhhhh die past mooi bij mijn moederfiehietsssss"

Kersjes! Het zit je ook niet mee he? en hopelijk ben je snel weer thuis.

Er staan er nog maar 5 boven me in het lijstje! *kop in zand steekt*
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:45:00 #57
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66443937
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar die gyn hoeft niet altijd aanwezig te zijn. Hij kan ook op oproepbasis dienst hebben.
Klopt. Net zoals ie van mij, die vijf minuten op de fiets zat onderweg naar huis toen men (het aanwezige dienstdoende personeel) het toch wel te lang vond duren en ze Wilyan toch wel zouden willen halen via een keizersnee.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:56:51 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_66444399
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:36 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow okay, ik dacht dat er altijd een ook gyn zat, maar dat kan natuurlijk ook een arts assistent oid zijn.
Die zijn inderdaad wel vaak aanwezig, maar die mogen dat soort beslissingen enkel in overleg doen volgens mij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66444573
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 11:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb er echt enorme behoefte aan om het te weten; geen idee waarom, maar ik wil dat echt zsm weten.

Ik oooook!!!

Ik heb alleen volgende week woensdag een echo bij de gyn (19w1d) en de woensdag daarna bij het echobureau (20w1d). Dus ik denk dat Harold hier lichtelijk flipt als ik nu nog een extra echo wil
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66445203
Welkom Fiemeeltje!!

Beterschap voor Kersjes.

WIj konden ook niet wachten en hebben 2 weken voor de off. 20w. echo een geslachtsbepaling laten doen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66445285
*grom*
zie je wel!
iedereen doet et! Ik wil oohooook!
Vicky t kost dat nou en waar ben jij geweest? Kan dat ook met 17 weken of echt pas vanaf 18?

*zucht*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66445336
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef huuphuup het volgende:
*grom*
zie je wel!
iedereen doet et! Ik wil oohooook!
Vicky t kost dat nou en waar ben jij geweest? Kan dat ook met 17 weken of echt pas vanaf 18?

*zucht*
Huup, wij zijn bij Babyvision in Delft geweest (bij de McDrive)

je kan er terehct vanaf 17w. geloofik

volgens mij was het 35 euro. oh kost nu 40 euro.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66445430


thnx!

Oeh en langs de McDrive, misschien trekt dat mn lief wel over de streep

aaah toeee schatje? krijg je kipnuggets van me
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 februari 2009 @ 14:23:35 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66445444
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef Vicky het volgende:

[..]

Huup, wij zijn bij Babyvision in Delft geweest (bij de McDrive)

je kan er terehct vanaf 17w. geloofik

volgens mij was het 35 euro. oh kost nu 40 euro.
slimme locatie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_66445494
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:23 schreef Ynske het volgende:

[..]

slimme locatie
ja he

beneden zit Babyvision en boven zit Kidsplayground
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66445556
Fiemeeltje hoera!!!

Kersjes... Beterschap
#geen
pi_66447778
Beterschap kersjes! Wat een narigheid.
pi_66448664
Carmella, gefeliciteerd met je dochtertje! Je hebt het nog lang volgehouden!

Kersjes, veel beterschap en sterkte, tjonge jouw zwangerschap verloopt nog niet echt soepeltjes he....hoezo understatement. Sneu hoor....

Fiemeeltje, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66448769
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:50 schreef huuphuup het volgende:
@Blablabla WAAR WAAR??!!
Whehe in Posterholt (vlakbij Roermond)

Kersjes beterschap!!
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:53:01 #70
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66448935
Carmella gefeliciteerd met Ava!!!!

Kersjes heel veel beterschap en houd je sterk he

Fiemeeltje wederom welkom hoor!!!!! Super!!!!! Geloof je er nu ook meer in???

ikzelf weer een echo gehad (9w3d) en er lag een cashewnootje met hartje en al daar in mijn buik... zo raar....
en... ik hoorde net dat ik als docent (op een hogeschool) zo vaak als ik kan langs kan gaan bij de paramedische opleiding om studenten te laten oefenen met echoooootjes maken wiehoe wiehoe
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_66449013
Wat is er weer veel gebeurd!
Carmella gefeliciteerd met je dochter
Fiemeeltje welkom hier (en bedankt dat je me eindelijk van de onderste plek af haalt )
Kersjes, het zit je ook niet mee, weer een opname in het ziekenhuis...

Oooohhh kunnen ze niet gewoon bij 7 weken zien wat het wordt??!!! Hahaha nee hoor, kan me nu nog even niets schelen als er maar een hartje klopt. Maar ik geloof dat ik jullie ongeduld wel heel goed snap.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_66449056
quote:
[b]Op woensdag 25 februari 2009 15:53

ikzelf weer een echo gehad (9w3d) en er lag een cashewnootje met hartje en al daar in mijn buik... zo raar....
en... ik hoorde net dat ik als docent (op een hogeschool) zo vaak als ik kan langs kan gaan bij de paramedische opleiding om studenten te laten oefenen met echoooootjes maken wiehoe wiehoe
en mag je dan toevallig ook nog andere mensen meenemen?? Maar dat is wel fijn zeg! En gefeliciteerd met de mooie echo
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_66449519
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die niet willen weten welk geslacht het kindje heeft???
(behalve ik dan...)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66449586
Nou ja wij twijfelen nog Karin. Bij Linde wisten we het pas nadat ze geboren was (en toen vergaten we de eerste paar minuten nog te kijken ook)
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:09:35 #75
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66449651
Kersjes, wat k**
hopelijk knap je gauw weer op

Fiemeeltje wb!

Nu wil ik ook zsm een geslachtsbepaling (ondanks dat ik beiden gaaf vind).
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:12:47 #76
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66449773
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die niet willen weten welk geslacht het kindje heeft???
(behalve ik dan...)
Hier niet iig, maar ik ben van nature een obsessieve nieuwsgierigheidsfreak

(bijv series als prison break wacht ik tot het eind van het seizoen en kijk dan alles in een week, of bij cliffhangers van US series gewoon even het internet op om te kijken wat er gebeuren gaat)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_66450171
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die niet willen weten welk geslacht het kindje heeft???
(behalve ik dan...)
Ja, mijn vriend



Takkembah, fijn dat de echo goed was! En wat een voorrecht dat je heel vaak echo's mag krijgen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66450260
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Die zijn inderdaad wel vaak aanwezig, maar die mogen dat soort beslissingen enkel in overleg doen volgens mij
Zal er ook wel aan liggen of de arts-assistent in opleiding is en hoever deze dan is met zn specialisatie.
Lief werkt dan niet als gynaecoloog, maar hoefde vooral tegen het eind van zn opleiding lang niet alles meer te overleggen.
Al kan ik me voorstellen dat dingen als inleiden of een KS wel iets is waar je over overlegt met je supervisor of waar deze zelfs bij is...
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:50:28 #79
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_66451223


deze middag gedaan

straks of morgen naar ha voor bloed te prikken.. wil toch zijn bevestiging ook hebben...

maar kom met muizenstapjes wéér dit lijstje aanvullen...voorlopig 27 oktober
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:52:12 #80
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66451282
Luna wat een verrassing... Gefeliciteerd met je twee streepjes!
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:54:19 #81
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66451364
Gezellig! Van harte lunastar!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:55:08 #82
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_66451397
we zijn even verrast.. na voor Jade 4 jaar te moeten proberen nu in 5de ronde... maar test knalde al meteen positief.. dus we zullen het maar aannemen dat het zo is...

een beetje overdonderd... maar gelukkig
pi_66451461
Lunastar, gefeliciteerd!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 februari 2009 @ 16:59:46 #84
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66451576
gefeliciteerd Lunastar!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:01:22 #85
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66451644
Echt heel erg leuk voor jullie Luna en nogmaals van harte...
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:02:29 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_66451689
kersjes! veel sterkte!!!

Carmella van harte gefeliciteerd met Ava
stormy waters...
sailin'
pi_66451764
Gefeliciteerd Lunastar!!

Lief is overstag Hij vindt het eigenlijk onzin dat ik een echo wil als we er 3 dagen later toch 1 krijgen maar is stiekem zelf toch ook wel nieuwsgierig Es even kijken of ze uberhaupt wel op redelijk korte termijn plek hebben... zul je zien, mag ik eindelijk, hebben ze geen plaats
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:05:10 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_66451794
Luna eerst al die tijd moeten wachten en nu zo snel! wat goed en fijn van harte!!
stormy waters...
sailin'
pi_66451817
Wow
Gefeliciteerd Lunastar
pi_66451840
Lunastar, welkom en gefeliciteerd.

Mijn vriend wil ook niet weten wat het wordt, en ik weet nog niet of ik het wil weten. T voelt allemaal nog onwerkelijk die hele zwangerschap dus heb er nog niet echt over nagedacht. 10 maart voor t eerst naar de verloskundige dan zal t waarschijnlijk wel een keer door dringen.

Zaterdag komt er iemand langs van Moeders voor Moeders, dan mag ik nog een keer testen nog een keer de bevestiging dat er een beeb in mn buik groeit
pi_66452033
luna
Wat een geweldige verrassing, en wat fijn dat het nu zo snel ging. Gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66452277
Lunastar gefeliciteerd!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_66452377
En ik had fiemeeltje nog niet gefeliciteerd. Wat fijn dat je zo snel terug bent. Gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:30:29 #94
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_66452628
Lunastar! Wat fijn!

Carmella! Gefeliciteerd met je dochter!!

Fiemeeltje Gefeliciteerd!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:30:53 #95
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_66452642
Lunastar en Fiemeeltje welkom!!

Wij weten inmiddels wel wat t gaat worden, zo leuk! Het maakt t ook wel weer echter vind ik, en ja, de nieuwsgierigheid wint dan toch (in ons geval...)!

Herkent iemand problemen met een te lage bloeddruk? Volgens de gyn. is het beter een lage bloeddruk te hebben dan een te hoge, maar toch. Het is lastig. Ik ging vandaag op mn werk letterlijk bijna van mn stokkie, zo van t ene op t andere moment hartstikke duizelig, vlekken zien en erna ernorme hoofdpijn (zorgen?)! Heb de gyn gebeld maar t was geen reden om langs te komen (tenzij ik dat zelf graag wilde hoor...). t Is alleen maar lastig voor jou, maar niet voor je kindjes, zei ze. Ik voelde t ook compleet niet aankomen zeg maar. Best eng...
pi_66452747
Vervelend Mikoxx
dropje nemen wordt wel es gezegd toch? Als je je een beetje flauwig voelt. Hier verder geen ervaring mee.
Krijg je er twee van dezelfde? of mag k dat niet vragen haha, sorry in dat geval dan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66452891
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:34 schreef huuphuup het volgende:
Vervelend Mikoxx
dropje nemen wordt wel es gezegd toch? Als je je een beetje flauwig voelt. Hier verder geen ervaring mee.
Krijg je er twee van dezelfde? of mag k dat niet vragen haha, sorry in dat geval dan.
Dat is een strikvraag
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66452969
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is een strikvraag
ssht!
mja maar als ze zegt ja ik krijg er twee van t zelfde dan weten we nog niets hè haha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:46:47 #99
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_66453155
dropje, zout, idd dat zeggen ze. Maar brrr... eng hoor!

En.. ik zeg niks
pi_66453208
grmbl!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:51:54 #101
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66453313
Jammer dat je niets zegt mikoxx! Ik ben ook nieuwsgierig
Bouillonnetje wil mij nog wel es helpen als ik me flauw voel.
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:56:24 #102
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_66453450
Fiemeeltje en Lunastar gefeliciteerd

ow en over het wel of niet willen weten van het geslacht... ik wilde het ook niet weten bij de 20 weken-echo, ook al ben ik wel erg nieuwsgierig, maar ik hoef nog maar 3 maandjes te wachten voor ik weet of het nou een hij of een zij is die zo druk is in mijn buik

ik vind het overigens wel lastig, want je ziet toch veel echt meisjes of echt jongetjes-spul in de winkels.
No more games, no more drama...
pi_66453983
Dank voor het warme welkom allemaal....

Voor degenen die nieuwsgierig zijn, ik kom uit de kast als ik een hartje gehoord heb en zeker weet dat het goed zit Nog een weekje of 6 dus.

Ik zou overigens ook willen weten of het een jongen of meisje is. En ik zou ook zeker voor die extra echo gaan als ik zover ben. Kan ook niet wachten tot het bij mij zo ver is
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:19:50 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66454170
Lunastar, welkom!
***
pi_66454739
Luna, wow!

Van harte!!
pi_66455097
Luna en Fiemeeltje, gefeliciteerd meiden! Eeen mooie zwangerschap gewenst.

Kers, dikke kus! Zo vervelend, het houdt maar niet op voor je. Hopenlijk voel je je snel beter.
pi_66455415
Gefeliciteerd Luna!!
En Fiemeeltje natuurlijk ook !
pi_66455648
Luna wat leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66455751
Carmella gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!

Fiemeeltje en Lunastar gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Wij willen ook heel graag weten wat het wordt. Met een beetje geluk kunnen ze het vrijdag bij de 20-weken echo zien.
Voor de zekerheid laten we denk ik ook nog wel een pretecho maken, maar natuurlijk ook omdat dat gewoon leuk is
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:20:56 #110
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66455844
Ik ben benieuwd naar de foto's van memmel! Heeft ze al wat gemeld?
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:26:32 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66456010
Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!
Kersjes heel veel beterschap joh! Wat vervelend weer.

Wij hebben vanmiddag onze 4D echo gehad. Meneer lag dwars in mijn buik, met zijn benen recht langs zijn lijf. Een beetje dubbelgevouwen dus. Mevrouw dacht dat het lastig zou worden, maar ze kon toch om zijn benen kijken (en we hadden goed zicht op zijn zaakje, dus het is echt een jongen!)

Onze zoon, met links en rechts van zijn gezicht een been!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66456040
luna en Fiemeeltje! gefeliciteerd!!!

Carmella! Gefeliciteerd met Ava, ik hoop dat je nu kunt genieten en dat je lijf wat liever wordt voor je!
pi_66456108
fiemeeltje en luna gefeliciteerd,voorspoedige zwangerschap gewenst!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_66456165
mooi memmel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:33:23 #115
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66456206
Mooi memmel <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66456225
Wauw mooie echo memmel! En lunastar gefeliciteerd en welkom hier. En tot slot een dikke voor Kersjes...pff ik heb echt met je te doen. Tis gewoon niet leuk zo.

Ik duik zo mijn bedje weer in, hoofdpijn is niet weg en ik zit ook mezelf in de weg, ben vandaag boos en verdrietig op alles en iedereen, dus ik ga snel, ben niet gezellig...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66456277
Haha Rocka Als je het over de duvel hebt

Mooie foto Memmel heb je er een van Anna zo? 3D zeg maar? Het lijkt of ze dezelfde bovenlip hebben als k zo snel naar foto's van Anna kijk

Mefke dikke kus. Lekker slapen strakjes morgen weer een dag, morgen beter.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66456481
Kersjes, wat lees ik nou! ik vind het heel erg dat je zwangerschap helemaal niet gaat zoals je fijn zou vinden!
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:46:19 #119
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66456602
Grappig dat je dat zegt Huup, ik heb 'm van Anna niet digitaal, maar ik zei vanmiddag direct tegen J. dat ze allebei precies hetzelfde neusje en lippen hebben!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66456684
Kortom, t wordt een ventje met een lekker bekkie dus!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator woensdag 25 februari 2009 @ 20:00:18 #121
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66457079
Wauw Memmel wat is dat duidelijk! Mooi hoor.

Fiemeeltje en Luna wat leuk, gefeliciteerd!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66457230
Luna, van harte welkom

Memmel, lenig mannetje zeg en wat is dat koppie al goed te zien!

Mefke , morgen weer een dag, hopelijk voel je je dan beter.
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:05:36 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66457283
Duideljik om te zien zeg memmel!
Behalve dan dat ik dat lipje niet zie, maar ik zie nooit zo heel veel in deze echo's meestal.

[ Bericht 44% gewijzigd door BE op 25-02-2009 21:00:26 ]
***
pi_66458860
gefeliciteerd Fiemeeltje en Lunastar!

En wat een mooie echo Memmel
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:03:53 #125
593 sjak
Juffie Bloem
pi_66459335
Memmel, wat een mooie echo.
Kersjes Heel veel sterkte gewenst.
Lekker douchen!
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:04:30 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66459359
Sasha was vandaag echt ubercute, lief en knuffelig enzo en ik zat echt een tijdje naar hem te kijken, zo benieuwd of zijn broertje of zusje op hem lijkt... en ik bedacht me ook meteen dat het me eigenlijk geen pest uit maakt idd, broertje of zusje, het feit alleen al dat het een broertje of zusje van dit prachtige ventje gaat worden, een kindje van mij en F. samen is al genoeg. Ik ben gewoon echt heel erg nieuwsgierig naar wat voor persoontje het wordt. Net zo'n lief, rustig allemansvriendje, of nu een echt wildebrasje.
***
pi_66459441
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha was vandaag echt ubercute, lief en knuffelig enzo en ik zat echt een tijdje naar hem te kijken, zo benieuwd of zijn broertje of zusje op hem lijkt... en ik bedacht me ook meteen dat het me eigenlijk geen pest uit maakt idd, broertje of zusje, het feit alleen al dat het een broertje of zusje van dit prachtige ventje gaat worden, een kindje van mij en F. samen is al genoeg. Ik ben gewoon echt heel erg nieuwsgierig naar wat voor persoontje het wordt. Net zo'n lief, rustig allemansvriendje, of nu een echt wildebrasje.
lief!!

morgen heb je als het goed is post!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66459689
BE Wat schrijf je dat lief

Memmel, echt een supermooie echo!!

Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!

Dames, ik voel me helemaal niet lekker sinds een uurtje ofzo.. hoofdpijn.. duizelig.. misselijk enzo.. Twijfel een beetje of ik hier de vk spoednummer voor moet bellen.. voel me dan zo'n aansteller/zeurpiet op dit tijdstip.. verder heb ik nergens last van.. Misschien ben ik gewoon moe?
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66459812
Ik zou toch gewoon bellen
Liever een keer teveel bellen toch..

En liever nu dan 's nachts denk ik
pi_66459932
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:16 schreef mrien het volgende:
Ik zou toch gewoon bellen
Liever een keer teveel bellen toch..

En liever nu dan 's nachts denk ik
Daar heb je wel weer gelijk in ja...
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:23:13 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66460041
Ik zou even bellen hoor. Mss zijn ze net in de buurt, kan ze even langs komen om je bloeddruk te meten ofzo.
Denk dat zij het ook liever om half 10 dan om half 2 hebben.
***
pi_66460086
idd gewoon even bellen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66460208
Oke, ik ga even bellen.. als ik maar niet naar het ziekenhuis moet voor controles ofzo
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:35:53 #134
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66460534
Misschien wil je vk wel even langskomen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66460586
Vk komt over half uurtje langs om bloeddruk te checken... En ze vond 't heel goed dat ik ff belde.. fjieuw
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:45:13 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66460875

Zo zie je maar... ik denk dat ze wel eens voor minder gebeld zijn hoor. En je wil hier gewoon geen risico's mee nemen!
***
pi_66461078
succes soepie hopelijk is het niets
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 21:51:48 #138
43556 miss_dynastie
pi_66461118
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:50 schreef lunastar het volgende:
[ afbeelding ]

deze middag gedaan

straks of morgen naar ha voor bloed te prikken.. wil toch zijn bevestiging ook hebben...

maar kom met muizenstapjes wéér dit lijstje aanvullen...voorlopig 27 oktober
Wat leuk, gefeliciteerd!
pi_66461132
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:37 schreef S_oepstengel het volgende:
Vk komt over half uurtje langs om bloeddruk te checken... En ze vond 't heel goed dat ik ff belde.. fjieuw
Goed zo!
pi_66461789
Ze was er al in een kwartiertje. Ik heb een hele hoge bloeddruk en moet nu héél rustig aandoen Morgen naar het ziekenhuis voor aantal kleine controles, urine inleveren, echo van de baby, bloedprikken enzo.. Nou ja, dan duik ik zo maar mijn bedje in..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66461898
pfoe, toch maar even goed dat je gebeld hebt dan hoor! Succes morgen!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66461904
Jeetje S_oepstengel dat is schrikken. Nu maar lekker naar bed ontspannen inderdaad
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 22:18:52 #143
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66462068
Lunastar ik ben muisstil aan het genieten van jouw streepjes
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:20:31 #144
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66462131
Trusten soepstengel. Succes dan morgen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66462145
Oh das schrikken Soepstengel. Sterkte!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 22:22:20 #146
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66462197
Jeetje S_oepstengel wals ik helemaal over jouw berichtje heen. Sorry! Heel veel sterkte en hopelijk kun je goed slapen vannacht
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_66462289
Goed dus dat je even gebeld hebt Soepstengel! Zo zie je maar je bent echt geen aansteller en beter een keer te veel bellen als 1x te weinig!

Fiemeltje en LunaStar van harte welkom hier ik wens jullie beiden een super fijne zwangerschap toe

Aargh ik zit de voorlichtingsfilmpjes te bekijken van ons ziekenhuis over de bevalling op aanraden van de gyn ... moet er nog ff niet aan denken eerlijk gezegd *kop in het zand steekt* en dat terwijl ik het de vorige keer wel mee vond vallen allemaal, maar dat zal vast zo zijn omdat het te snel ging om ook maar iets te kunnen voelen of vinden en ik hoop maar zo dat het nu weer zo snel gaat, zou er geld voor geven .
Nog maar een weekje of 12 (max 14) 't gaat allemaal wel snel deze keer komt denk ik omdat ik me nu goed voel dan sta er minder bij stil.

BE het maakt ook niets uit wat het word echt niet, tuurlijk het is leuk om te weten maar die 2 weken langer wachten kop op dat trek je wel Dan zijn er nog zoveel weken waarin je je suf kan kopen aan roze of blauw, dan ben je blut bij de 40 weken
Maar als je het eerder wilt weten dan geef je gewoon +/- 35 euro uit en dan weet je het, gewoon doen wat jullie willen joh.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:24:54 #148
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_66462337
Lunastar .. wat een leuke verrassing!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_66462340
Mijn lief in de bocht net trouwens
Hij had zn moeder aan de lijn en die vertelde hem weer dat ie me maar goed moest verzorgen want zwangerschap en met name bevallen das allemaal niet niks. Wat zegt die drol terug "jah, maar, miljarden vrouwen zijn al bevallen dus het lukt haar ook vast wel hoor, het moet gewoon gebeuren, ik bedoel eh, ehm... ja, ik heb ook niet altijd zin om spruitjes te eten"
Seriously... wat? en we eten nooit spruitjes!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:25:33 #150
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66462362
Ik geloof dat ik ook al om ben. Voor die 40 euro hoef je het ook niet te laten he?
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')