Ze weet het eigenlijk niet. Het kan komen daardat ik iets gegeten heb ofzo waar mijn lichaam gewoon niet goed op reageert maar het kan ook zijn (en dat is het ergste geval) dat ik te weinig bloedplaatjes aan maak of dat de bloedplaatjes gewoon niet doen wat ze moet doen. Zoiets was het geloof ik!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:32 schreef Nijna het volgende:
MeNicole, waar dacht de vk aan? Met die bloeduitstortingen?
Dat had die van mij met de 20 wk echo. De vlos zei: Kijk hier jullie zoon!! Hij helemaal glunderen. Onze zoon. We krijgen een kindquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:46 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, ook zo lekker stom, ik zei tegen lief, "ik wil weten of we een zoontje of dochtertje krijgen" toen was het stil... zegt ie goh, dat klinkt wel ineens heel echt hè? zoon of dochter... veel echter dan jongen of meisje! Mafkees van mij![]()
he getver. t zit ook niet mee he,quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:45 schreef Troel het volgende:
Ik kreeg net een berichtje van Kersjes:
Ze is gisteren weer opgenomen in het ziekenhuis met een uitdroging en ze heeft er ook nog eens een blaasontsteking bij te pakken.
Het zit haar niet mee
Carmella, gefeliciteerd!
En toch leiden ze altijd smorgens inquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:04 schreef cattie het volgende:
Ik las vandaag in de krant dat het bij inleidingen voor de baby beter is om 's avonds ingeleid te worden dan 's ochtends.
ja logisch... dat komt de gyn anders toch allemaal niet handig uit?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En toch leiden ze altijd smorgens in![]()
Nee dat is waar...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja logisch... dat komt de gyn anders toch allemaal niet handig uit?![]()
waarom is het beter 's avonds dan? K ben nieuwsgierig. Linkje naar het artikel ofzo?
nja, je mag het niet zeggen maar ik heb soms wel een klein beetje het idee dat er her en der beslissingen worden genomen die vooral in het voordeel van het ziekenhuis en dergelijke zijn en niet per se in het voordeel van de patient. Zolang het geen echt nadeel of gevaar oplevert voor de patient zeg maar...quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat is waar...dat het beter is voor de baby maakt dan natuurlijk niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |