Goed dus dat je even gebeld hebt Soepstengel! Zo zie je maar je bent echt geen aansteller en beter een keer te veel bellen als 1x te weinig!
Fiemeltje en LunaStar van harte welkom hier ik wens jullie beiden een super fijne zwangerschap toe
Aargh ik zit de voorlichtingsfilmpjes te bekijken van ons ziekenhuis over de bevalling op aanraden van de gyn ... moet er nog ff niet aan denken eerlijk gezegd *kop in het zand steekt* en dat terwijl ik het de vorige keer wel mee vond vallen allemaal, maar dat zal vast zo zijn omdat het te snel ging om ook maar iets te kunnen voelen of vinden en ik hoop maar zo dat het nu weer zo snel gaat, zou er geld voor geven

.
Nog maar een weekje of 12 (max 14) 't gaat allemaal wel snel deze keer komt denk ik omdat ik me nu goed voel dan sta er minder bij stil.
BE het maakt ook niets uit wat het word echt niet, tuurlijk het is leuk om te weten maar die 2 weken langer wachten kop op dat trek je wel

Dan zijn er nog zoveel weken waarin je je suf kan kopen aan roze of blauw, dan ben je blut bij de 40 weken
Maar als je het eerder wilt weten dan geef je gewoon +/- 35 euro uit en dan weet je het, gewoon doen wat jullie willen joh.