abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68253212
Ja, het duurde maar een paar seconden, maar het was wel raar.

Ik hoop dan wel de Muppets versie van A Christmas Carol, want die is cool Helaas was de melkman geen kikker
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:35:52 #152
133321 Burner82
Speedo fan
pi_68348281
Omdat ik geen zin heb om hier een topic van te maken, hier even wat raars
een tijdje geleden werd ik wakker, en was mijn ketting weg. Na even rondkijken in bed, lag hij ergens onder mijn kussen. Kan gebeuren natuurlijk, sluitinkjes zijn vrij klote...Maar, toen ik de ketting terug vond, was hij dicht :S Van me nek afvallen, en dan dicht terug vinden, vond ik raar. Kan gebeuren.
Vandaag kreeg ik een smsje van mij vriend, dat hij zijn hangertje van de ketting kwijt was. Jammer, klote kettinkjes etc.
Ik vroeg hem toestraks waar zijn ketting dan was (f kijken naar de sluiting) toen vertelde hij, dat hij op een gegeven moment iets kouds langs zijn zij voelde glijden. Hij greep het, en het was het kettinkje. Het rare was, je raadt het al, het kettinkje was weer dicht, maar het hangertje was weg :S
Toen hij thuis kwam, en naar de wc ging, deed hij zijn riem los, en ja hoor, daar viel het hangertje :S
Zat blijkbaar klem in de riem, zomaar los van het kettinkje, en het kettinkje viel zomaar van zijn nek. Het blijft vaag :S
Jullie nog ideeen?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:23:36 #153
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_68350266
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:35 schreef Burner82 het volgende:
Omdat ik geen zin heb om hier een topic van te maken, hier even wat raars
een tijdje geleden werd ik wakker, en was mijn ketting weg. Na even rondkijken in bed, lag hij ergens onder mijn kussen. Kan gebeuren natuurlijk, sluitinkjes zijn vrij klote...Maar, toen ik de ketting terug vond, was hij dicht :S Van me nek afvallen, en dan dicht terug vinden, vond ik raar. Kan gebeuren.
Vandaag kreeg ik een smsje van mij vriend, dat hij zijn hangertje van de ketting kwijt was. Jammer, klote kettinkjes etc.
Ik vroeg hem toestraks waar zijn ketting dan was (f kijken naar de sluiting) toen vertelde hij, dat hij op een gegeven moment iets kouds langs zijn zij voelde glijden. Hij greep het, en het was het kettinkje. Het rare was, je raadt het al, het kettinkje was weer dicht, maar het hangertje was weg :S
Toen hij thuis kwam, en naar de wc ging, deed hij zijn riem los, en ja hoor, daar viel het hangertje :S
Zat blijkbaar klem in de riem, zomaar los van het kettinkje, en het kettinkje viel zomaar van zijn nek. Het blijft vaag :S
Jullie nog ideeen?
Klinkt heel vaag!
  Redactie Frontpage vrijdag 24 april 2009 @ 21:25:56 #154
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_68350345
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:23 schreef maffemaniak het volgende:

[..]

Klinkt heel vaag!
Misschien dat Uri Geller het weet?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_68462112
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:23 schreef maffemaniak het volgende:

[..]

Klinkt heel vaag!

Heb ik ook ooit gehad..
Mijn ketting die onder mijn kussen lag, en nog wel dicht ook.

Terwijl ik dat ding met geen mogelijkheid over mijn hoofd krijg
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_68895682
Zelf meegemaakt:
Zit ik op de zitzak in me kamer met mijn kat op schoot (dieren schijnen geesten beter te kunnen waarnemen, right?). Dus opeens begint de muis van me computer hevig te flikkeren, is niet normaal, voel een koude windvlaag en ineens niet meer zo op m'n gemak. M'n kat spring ineens van me schoot af, en gaat achter m'n schoolboeken zitten blazen en trillen, en de hele tijd blijven kijken naar een punt in de kamer (links naast me). na 20 seconden naast me zitten te staren of er wat was, pakte ik m'n kat en hield haar dus daar, nou die flipte .
En toen ben ik maar in de huiskamer gaan zitten want ik vond het niet fijn meer daar.

Ik ben ervan overtuigd dat het een geest was, hoewel ik ze niet meer kan zien, omdat ik die avond ervoor nog zoiets soortgelijks had meegemaakt, en stemmen+ hand op me schouder.
Yes, they're real.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:40:03 #157
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68895800
waar wonen jullie allemaal?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_68896414
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar wonen jullie allemaal?
is dat van belang?
Yes, they're real.
pi_68903306
je nek is gedematerialiseerd!!

grapje.
Dit zijn echt van die dingen die iedereen wel eens overkomt, waar je zo geen verklaring voor hebt, maar waarna je je schouders ophaalt en verder gaat.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  zondag 17 mei 2009 @ 00:15:34 #160
133369 Jivis
Critikut
pi_69104931
Effe TVP, spannende verhalen hier altijd .

Heb het al eens gepost maar ik werd een keer midden in de nacht plotseling wakker. Toen ik vervolgens naar mijn bureau keek zag ik daar iemand zitten, een langharige gestalte. Ik weet 100% zeker dat ik niet droomde, omdat ik echt wel een minuut lang rechtop heb zitten staren. Toen wist ik mijn hand naar het lichtknopje te brengen, waarop het ineens weg was. Ben toen in paniek naar beneden gerend (was nog klein).
Amen.
pi_69108911
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:05 schreef Summers het volgende:

[..]

uit het spookverhalentopic deel 2 maar moet ff reageren ,
Ik heb dat dus ook een keer gehad vroeger dat mijn matras op de grond waar ik op lag hevig heen en weer schudde alleen lag ik er dus op en werd ik mee gehusseld in een rap tempo ! Ik schrok me wezenloos en ben meteen opgestaan , heb mijn schoenen aan gedaan en ben ergens anders gaan slapen
Wauw, was al lang weer vergeten dat ik dat heb gepost. Mijn broer heeft soortgelijke ervaringen gehad als jij, op het bed waar ik het over had - die sliep daar toen die weer terugkwam in huis. Die kwamen we op gegeven moment ook in de hal op een matras tegen.

Hij voelde en zag het matras en kussen naast zich opeens indeuken, en begon het toen erg benauwd te krijgen. Volgens de dokter had hij ook last van slaapverlammingen - toch wel wat raar, sinds hij in het leger zit en vooral bij zijn vriendin slaapt heeft hij daar geen last meer van gehad.

Of mijn zusje die bang vroeg of ze bij mij op de kamer mocht slapen omdat er een man door haar kamer liep. Ik weet er niet meer alle details van dus meer dan dit kan ik niet zeggen, maar we hebben hier - na het overlijden van mijn vader - best wat rare dingen meegemaakt. Daarvoor nooit eigenlijk.

Overigens (voor de geïnteresseerden) heeft mijn zusje nooit last van slaapverlammingen gehad, ook niet die betreffende nacht.
Mrrrr.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:16:41 #162
92486 FatalException
Take a breath
pi_69321450
ff offtopic: Waarom is het sp00kverhalen met een '0', en niet gewoon "spookverhalen" met een o?
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:35:43 #163
133369 Jivis
Critikut
pi_69327002
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:16 schreef FatalException het volgende:
ff offtopic: Waarom is het sp00kverhalen met een '0', en niet gewoon "spookverhalen" met een o?
Dat is l33t.
Amen.
pi_69400568
Ik geloof hier allemaal weinig van maar toch maar iets posten dan.

Eind 2007 werd ik wakker, het was schemerdonker en kon net m'n hele kamer zien. Nu leek er in een vakje van mijn bureau een soort schim te zitten nog het meest lijkend op Gollum van Lord of the Rings. Het had een lichtje in zijn hand en bewoog het in het rond, even later strekte het zijn armen en benen uit en vloog richting de muur. Op dat moment en nu nog steeds houd ik het op een een of andere hallucinatie omdat ik net wakker was etc. maar ik heb nofg maanden lang elk half uur naar dat vakje zitten kijken als ik in bed lag. Gelukkig is dat nu over.

Oh ja, nog 1 ding. Een half jaar terug ging ik overdag uit mijn kamer naar beneden om te eten en opeens wordt er drie keer hard geklopt op de deur van mijn lege slaapkamer. Dit maakte me niet bang maar merkwaardig was het wel. Dat is al het eigenaardige wat ik ooit heb meegemaakt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_69405685
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik geloof hier allemaal weinig van maar toch maar iets posten dan.

Oh ja, nog 1 ding. Een half jaar terug ging ik overdag uit mijn kamer naar beneden om te eten en opeens wordt er drie keer hard geklopt op de deur van mijn lege slaapkamer. Dit maakte me niet bang maar merkwaardig was het wel. Dat is al het eigenaardige wat ik ooit heb meegemaakt.
Hoe nuchter je je ook opstelt tegenover paranormale dingen, dit is toch een soort persoonlijk bewijs dat er meer aanwezig is dan je denkt?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 07:48:03 #166
133369 Jivis
Critikut
pi_69407517
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 01:43 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:

[..]

Hoe nuchter je je ook opstelt tegenover paranormale dingen, dit is toch een soort persoonlijk bewijs dat er meer aanwezig is dan je denkt?
Ik heb het idee dat "horen kloppen" en dat soort dingen vooral deel zijn van wat je zelf maakt. Ik weet nog wel dat toen ik klein was en helemaal alleen thuis was ik een keer iemand keihard de trap af dacht hoorde komen maar dat dat niks bleek te zijn. Dat ik dat hoorde kwam naar mijn idee vooral omdat ik gewoon bang was dat er iemand in huis was.

Dingen zien is een ander verhaal. Hallucinaties heb je niet zomaar, als het al hallucinaties zijn.
Amen.
pi_69422108
Ik was net wakker, kan gebeuren. Er is een kans dat het echt was, ja maar ik betwijfel het in elk geval tot ik een soortgelijk verhaal hoor. Ik geloof hier niet in, en zal het wss nooit doen ook.

[ Bericht 16% gewijzigd door BeyondTheGreen op 26-05-2009 22:03:20 ]
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_74530862
quote:
Zomer 1983

Thomas was door de lange gang naar het logeerkamertje geslopen met zijn dekbed onder de arm. Het was een klein kamertje en het meest vriendelijke in huis. Door de glas-in-loodraampjes zag je geelgekleurde vage contouren van de oude linde naast de oprit en het leek er altijd alsof de zon scheen. Overdag. Nu was het midden in de nacht en de lichte gordijnen waren dicht. Maar toch leek het alsof het bijna dag was. Tussen de gordijnen door zag Thomas de oranje schemergloed. Hij had het raam open gegooid. De kiezels op het platdak glinsterden.

Het statige twee-onder-een-kap herenhuis in het Brabantse dorp had een historie. Dat kon je overal voelen. Op sommige plekken leek het soms alsof het nog 1919 was. Onder de halfversleten lineoleumvloer zag je her en der brede planken liggen die je zelfs kon horen kraken als je heel voorzichtig was. Thomas deed de deur langzaam dicht opdat niemand hem zou horen. Hij kende elk piepje van de scharnieren. Hij mocht niet in de logeerkamer slapen want hij had zijn eigen, grote kamer in een nieuwere vleugel van het huis. Een kamer waar veel kinderen jaloers op zouden zijn. En hij was intussen oud genoeg om in zijn eigen bed te blijven. Maar dat kon hij niet.

Thomas had de laatste tijd een nachtmerrie die elke keer terugkwam. Hij moest telkens door het grote huis rennen van de ene naar de andere kant. Dan probeerde hij te schreeuwen om iedereen te wekken en te waarschuwen. Het rennen leek in slow-motion te gaan en als hij schreeuwde kwam er geen geluid. Soms ging er bij het voorbijgaan een deur open en dan zag hij zijn moeder met een afgrijselijke blik in haar ogen naar hem wenken. Alsof zij hem wilde waarschuwen of vastpakken, maar hij kon haar niet horen. Hij kon ook niet stoppen. Als hij het kamertje dan uiteindelijk had bereikt klom hij door het raam het platdak op en sprong. En dan stond hij weer aan het begin van de lange gang. Bij zijn eigen kamer. En opnieuw probeerde hij dan de lange weg af te leggen naar het veilige kamertje waar de zon altijd schijnt.

Het was begonnen vlak na zijn dertiende verjaardag. Thomas had koorts gehad. Op een nacht was hij wakker geschrokken van een bons vlakbij zijn hoofd. Doodstil was hij blijven liggen terwijl hij zijn hart in zijn keel voelde kloppen. Er gebeurde niks en hij hoorde niks. Voorzichtig tastte hij in het duister om de lamp aan te doen, zijn ogen stijfdicht geknepen. De lucht voelde extra fris aan door het klamme zweet en elk zuchtje wind kon hij nu voelen. Hij was zo enorm bang op die momenten. Als een hand hem zou gaan vastpakken en meesleuren dan zou ie eerst de luchtverplaatsing van die hand voelen. En dan zou het te laat zijn om de hand nog terug te trekken onder de veilige dekens. Met zijn duim drukte hij tegen de schakelaar en de kamer was met een knip fel verlicht. Zo fel dat Thomas in eerste instantie moest knipperen met zijn ogen. Het zag er ook mistig uit en Thomas wreef in zijn ogen. Maar het bleef mistig. Pas toen hij de penetrante geur van een brandende open haard opsnoof besefte hij wat er aan de hand was. Thomas gooide de deur open en rende de gang op die bezaaid lagen met kiezels. De grond verdween onder zijn voeten en hij viel in een diepe slaap.

Toen hij wakker was geworden was het alweer licht. Versuft keek hij de zwartgeblakerde gang in waar hij lag, onder een deken van verschroeid lineoleum. Zijn kamerdeur was verdwenen. Dichtgetimmerd en overwoekerd. Thomas begreep er niks van, al wist hij dat hij dit al eerder had meegemaakt. Al vele malen. Hij stond op en begon te rennen, maar hij kwam amper vooruit. Hij probeerde zijn moeder te roepen, maar er kwam geen geluid. Traag verplaatste hij zich door de lange gang terwijl het daglicht buiten leek te knipperen. Sporen van de brand zag hij voor zijn ogen verdwijnen. Hij herkende de gang op den duur niet eens meer. Een eeuwigheid had hij afgelegd toen hij aan het einde van de gang zijn moeder zag. Ze was in het kamertje waar de zon altijd schijnt en stak haar armen uit. Ze huilde.

Thomas moest ook huilen. Angstig en verward. Pijn had hij. Hij wilde naar binnen, naar zijn moeder, maar hij kon niet door de deuropening. Des te dichter hij bij de drempel kwam des te trager kwam hij vooruit. Centimeters werden onmetelijke afstanden. Hij riep haar, schreeuwde, maar ze hoorde het niet. Thomas voelde zich verloren, zijn stille gehuil kwam nu uit het diepst van zijn ziel. Thomas liet het los terwijl het huis trilde op zijn grondvesten.

Zijn moeder had een klein kindje op de arm en wiegde het. Het vale gezichtje vertoonde geen tekenen van leven, maar moeder wiegde door en zong een kinderliedje dat Thomas kende van vroeger. Hij kwam nu tot rust en voelde zich wegzweven. Het knipperende blauwe licht wenkte Thomas. 'Kom jongen, kom'.

Er klonken bouwvakkers bij de buren. Thomas zat rechtop in bed en snikte wat na. De koorts was gezakt en hij voelde zich opgelucht. Hij was helder nu. Voor het eerst sinds het gebeurde. Die droom zou niet meer komen. Nooit meer. Hij wreef voorzichtig over het gaasverband om zijn armen. Op de gang hoorde hij zijn moeder aan komen lopen met ontbijt. Moeder bleef in de deuropening staan en keek hem vertederd aan. 'Mijn grote held van het platdak. Het komt helemaal goed met die kleine Evie.'
  maandag 9 november 2009 @ 18:05:57 #169
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74547617
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:59 schreef Pronzo65 het volgende:

[..]

ik begrijp er geen reet van!
stay frosty
pi_74547684
Ik ook niet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 9 november 2009 @ 18:10:44 #171
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74547742
Wie de fuck is Evie.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74549387
Inderdaad, wtf?
Amen.
pi_74556570
Soms heb ik als ik bijna lig te slapen dat ik het idee heb dat m'n kat over m'n dekbed loopt terwijl ik ze allebei bewust buiten de kamer houd omdat ze al ns over m'n bed hebben staan zeiken. Het voelt precies zo alsof die kat stappen zet op mn bekbed maar ze zitten alle 2 buiten de kamer.

Volgens mij is dat ook een "bijna-slaap-hallucinatie". Erbij moet ik vermelden dat het vaker gebeurt als ik stoned ben, maar niet alleen dan... ook als ik nuchter ben.
Lambo of Rekt
pi_74556929
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:11 schreef EggsTC het volgende:
Soms heb ik als ik bijna lig te slapen dat ik het idee heb dat m'n kat over m'n dekbed loopt terwijl ik ze allebei bewust buiten de kamer houd omdat ze al ns over m'n bed hebben staan zeiken. Het voelt precies zo alsof die kat stappen zet op mn bekbed maar ze zitten alle 2 buiten de kamer.

Volgens mij is dat ook een "bijna-slaap-hallucinatie". Erbij moet ik vermelden dat het vaker gebeurt als ik stoned ben, maar niet alleen dan... ook als ik nuchter ben.
Dat schijnt inderdaad een vorm van slaapverlamming te zijn. Heb zelf ook wel eens het gevoel gehad dat er iets zwaars op me lag terwijl ik in bed lag en zeker wist dat de kat buiten was. Creepy is het wel .
Amen.
  maandag 9 november 2009 @ 22:36:12 #175
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74557433
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:23 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat schijnt inderdaad een vorm van slaapverlamming te zijn. Heb zelf ook wel eens het gevoel gehad dat er iets zwaars op me lag terwijl ik in bed lag en zeker wist dat de kat buiten was. Creepy is het wel .
dat had ik eens toen ik bij een vriend sliep... toen voelde ik het ook nog bewegen ook... toen ik met mn handen voelde was alles nat... dus nadat ik heb geroepen dat het licht NU aanmoest (en aanging omdat die vriend van me zich de tering schrok van mn geroep) zag ik een doodbloedend konijn op mn borstliggen... kadootje van de kat die was wezen jagen...
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')