komop !!quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hmm moeilijk moeilijk ik weet niet
deegroller in je reet jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
sdf
ja, maar ik vind liverpool ook wel lijpquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
fipo
[..]
komop !!
nou ik ben voor real iig, wat een team zeg, volg ze al een tijdje.
hopelijk wordt de finale real - man utd![]()
mogguh MD
wat een domme vraag zegquote:
het wordt ieder geval een super wedstrijd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar ik vind liverpool ook wel lijp
ik sta er niet tussenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
Top 100 van dinsdag 24 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
005. 196 Moozzie
012. 155 Friday12
019. 128 LovelyLady
019. 128 WhiteLightning
022. 124 -Madskillz28TH
034. 111 Runx
044. 103 debbie_19
063. 080 MaleDuck
8 stuks, niet slecht... en voor het eerst in 3 weken ook weer eens in de top 100
dat moet gevierd worden!quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
005. 196 Moozzie
012. 155 Friday12
019. 128 LovelyLady
019. 128 WhiteLightning
022. 124 -Madskillz28TH
034. 111 Runx
044. 103 debbie_19
063. 080 MaleDuck
8 stuks, niet slecht... en voor het eerst in 3 weken ook weer eens in de top 100
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het wordt ieder geval een super wedstrijd.
hopelijk spelen de nederlanders allemaal.
(behalve die drente dan)
Jeetje zelfs ik sta er weer eens tussen. Was bij mij de laatste tijd ook niet wild hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
005. 196 Moozzie
012. 155 Friday12
019. 128 LovelyLady
019. 128 WhiteLightning
022. 124 -Madskillz28TH
034. 111 Runx
044. 103 debbie_19
063. 080 MaleDuck
hoi , ben je nieuw hier ? stel jezelf even voorquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:24 schreef tripack het volgende:
[..]
ik sta er niet tussenhoe kan dat nou
jippie debbie vind me vandaag weer liefquote:
ik ben trots op je... je staat zelfs hoger dan ik...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jeetje zelfs ik sta er weer eens tussen. Was bij mij de laatste tijd ook niet wild hoor
alles wat in GRTDOJW blijft in GRTDOJW capiche?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi , ben je nieuw hier ? stel jezelf even voor
ja wie ben jij eigenlijk ???quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jippie debbie vind me vandaag weer lief
oh jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alles wat in GRTDOJW blijft in GRTDOJW capiche?![]()
hey die is anders dan in de OP...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat moet gevierd worden!
[ afbeelding ]
ik moest eigenlijk capise typenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja, moet altijd wel lachen als runx dat zegt
had ik maar niks gezegd en dat gevoel gewoon gekoesterd...quote:
bij die in de OP kun je haar tieten wat beter zienquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey die is anders dan in de OP...
Dude jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
had ik maar niks gezegd en dat gevoel gewoon gekoesterd...
maar debs nog steeds single?
mijn naam is tripack en die auto is vieesssss!quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ow ja idd.. maar het viel me op doordat die gozer erachter niet meer te zien is...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bij die in de OP kun je haar tieten wat beter zien
gewoon ff checken... je weet het nooit met zo'n moderne vrouw als jij...quote:
Uuuh tjaquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon ff checken... je weet het nooit met zo'n moderne vrouw als jij...![]()
hmmm dat kan duiden op dat je je schaamt voor je gedrag...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuh tjadus...geen idee wat ik daar nou weer op moet zeggen
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
haha, fucking grappig.. er werkt een italiaan hier, beetje italiaans met die gast lullen, allemaal lui op de gang kijken van wtf
dan zou ze wel als een wilde tekeer gaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm dat kan duiden op dat je je schaamt voor je gedrag...![]()
geen probleemquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
bedankt dat u deze info met ons wilde delen
En over welk gedrag heb jij het dan eendje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hmmm dat kan duiden op dat je je schaamt voor je gedrag...![]()
* -Madskillz28TH wacht in spanning af op MD's antwoordquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En over welk gedrag heb jij het dan eendje?
* debbie ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH wacht in spanning af op MD's antwoord
hij is wel verdacht stil nuquote:
ik asocieer het een beetje met de jochie discussie van gister... want aangezien de oorsprong van deze uitspraak ligt in het singleschap van jouw persoon, waar je niet geheel van overtuigd bent, ben ik geneigd om te denken aan verschillende vormen van lichamelijk contact...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En over welk gedrag heb jij het dan eendje?
Misschien is ie aan het w...we...weeeee....je weet wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij is wel verdacht stil nu
ja pipi machen... moet ook gebeuren...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij is wel verdacht stil nu
nee vertel...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Misschien is ie aan het w...we...weeeee....je weet wel wat ik bedoel
Sjoelen ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Misschien is ie aan het w...we...weeeee....je weet wel wat ik bedoel
verschillende vormen van lichamelijk contactquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik asocieer het een beetje met de jochie discussie van gister... want aangezien de oorsprong van deze uitspraak ligt in het singleschap van jouw persoon, waar je niet geheel van overtuigd bent, ben ik geneigd om te denken aan verschillende vormen van lichamelijk contact...
(zo goed mads?)
dank je dat hoor ik ook niet elke dagquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
verschillende vormen van lichamelijk contact
geniaal
meestal zeggen ze hier: neuken? of neucken ? oidquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dank je dat hoor ik ook niet elke dag
Wat ken je me toch goed voor iemand die me alleen maar online kentquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik asocieer het een beetje met de jochie discussie van gister... want aangezien de oorsprong van deze uitspraak ligt in het singleschap van jouw persoon, waar je niet geheel van overtuigd bent, ben ik geneigd om te denken aan verschillende vormen van lichamelijk contact...
(zo goed mads?)
Ja moet wel ff typenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
hmm nu zijn jullie ook wel lang stil moet ik zeggen...
verder heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat ken je me toch goed voor iemand die me alleen maar online kent
Ten eerste misschien ben jij precies zo op het forum als in het echte leven geen idee. Maar ik niet. Als ik tegen iemand zeg "neuken" betekent dat echt helemaal niks (sorry mannekes)
Ten tweede was het geen discussie maar liepen we gewoon te ouwehoeren.
Ten derde heb ik wel lichamelijk contact gehad, maar niet met allemaal verschillende personen, maar met 1 persoon sinds ik weer single ben. Dus ik weet niet wat je me die verschillende vormen bedoeld
weer bij de verkoop?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja moet wel ff typenen er lopen steeds mensen om mij heen
deb, je moet niet zo happen joh, geef jij er nou om!quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ten eerste misschien ben jij precies zo op het forum als in het echte leven geen idee. Maar ik niet. Als ik tegen iemand zeg "neuken" betekent dat echt helemaal niks (sorry mannekes)
Ten derde heb ik wel lichamelijk contact gehad, maar niet met allemaal verschillende personen, maar met 1 persoon sinds ik weer single ben. Dus ik weet niet wat je me die verschillende vormen bedoeld
Ja jeweetschquote:
* WhiteLightning mompelt iets van gouden venusbergen belovenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
verder heb ik niet gelezen
dude, stfuquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deb, je moet niet zo happen joh, geef jij er nou om!
WHAHAHAHquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning mompelt iets van gouden venusbergen beloven
MD is volgens mij best serieus. Hij vindt me nu al een sletquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deb, je moet niet zo happen joh, geef jij er nou om!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
verder heb ik niet gelezen
nou geloof me, dit kan ontsporenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude, stfudat is juist het leuke
en wat hebben wij daarmee te maken ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me, dit kan ontsporen
Toch wel bijzonder dat ik een lid van het vrouwelijk geslacht goed blijk te kennen. Of ik irl net zo ben als op het forum... in zekere zin wel, maar wees maar gerust hoor, ik meen het wel echt als ik zeg dat ik niet met je wil neuken. Over je tweede punt kan ik je wel gelijk geven, maar discussie klinkt wat leuker dan ouwehoeren en over het derde punt ga ik me niet uitlaten. Ik denk dat je oud en wijs genoeg bent om te begrijpen waarop ik doelde.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je bent toch nog een puber
WL niet
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je bent toch nog een puber
WL niet
Ja das lang geleden dat ik zulke grote lappen tekst in GRTDOJW heb gezienquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat ik een lid van het vrouwelijk geslacht goed blijk te kennen. Of ik irl net zo ben als op het forum... in zekere zin wel, maar wees maar gerust hoor, ik meen het wel echt als ik zeg dat ik niet met je wil neuken. Over je tweede punt kan ik je wel gelijk geven, maar discussie klinkt wat leuker dan ouwehoeren en over het derde punt ga ik me niet uitlaten. Ik denk dat je oud en wijs genoeg bent om te begrijpen waarop ik doelde.
Maar we zijn met deze posts wel het gemiddelde tekenaantal binnen een post in GRTDOJW aan het opschroeven.
Ik ontspoor niet..niet echtquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
MD is volgens mij best serieus. Hij vindt me nu al een slet![]()
target bereikt
O ja en ik meen het ook als ik zeg dat ik jou niet moetquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat ik een lid van het vrouwelijk geslacht goed blijk te kennen. Of ik irl net zo ben als op het forum... in zekere zin wel, maar wees maar gerust hoor, ik meen het wel echt als ik zeg dat ik niet met je wil neuken. Over je tweede punt kan ik je wel gelijk geven, maar discussie klinkt wat leuker dan ouwehoeren en over het derde punt ga ik me niet uitlaten. Ik denk dat je oud en wijs genoeg bent om te begrijpen waarop ik doelde.
Maar we zijn met deze posts wel het gemiddelde tekenaantal binnen een post in GRTDOJW aan het opschroeven.
kan je dan op zn minst allineas maken ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
explain... ik zou niet weten hoe...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nog nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik en serieus... ligt er natuurlijk aan wat je daaronder verstaat...
maar rot voor je... ik had je nog niet in de categorie slet gezet...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja en ik meen het ook als ik zeg dat ik jou niet moet
omdat je aan een lap text niet kan zien hoe mensen dingen bedoelen .quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
explain... ik zou niet weten hoe...
Truequote:Op woensdag 25 februari 2009 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat je aan een lap text niet kan zien hoe mensen dingen bedoelen .
zo weer wat geleerd
Ik zal proberen om alinea's te maken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je dan op zn minst allineas maken ?
dank je!quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat je aan een lap text niet kan zien hoe mensen dingen bedoelen .
zo weer wat geleerd
teveel tekst in deze tijdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die heb ik dan gemist... maar alsnog hoiquote:
Ja je zou het ook eens moeten proberenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
teveel tekst in deze tijden
* MaleDuck twijfelt of ze dit wel serieus bedoelt...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
Achter getrouwde mannen aan gaan is zoooooooooooooooo 1995![]()
zo gefixedquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zal proberen om alinea's te maken.
Sorry dat het niet overzichtelijk genoeg was.
Ik hoop dat je dit beter kunt lezen.
Dat dit overzichtelijker is dan die andere post.
Maar als ik hier nog langer mee door ga, dan wordt dit ook onoverzichtelijk.
Tenminste dat denk ik, maar ik weet niet hoe jullie daarin staan natuurlijk
Weet ik ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck twijfelt of ze dit wel serieus bedoelt...
weer wat geleerd!quote:
Verstandig... ik ben niet zo'n voorstander van scheidingen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik ook nietik waag me er niet aan
Dan moet je ook niet 6x snoozen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie doet ff ontbijten
Had weer geen tijd vanmorgen thuis
ik zou wel willen, maar...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja je zou het ook eens moeten proberen
Neen ik ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verstandig... ik ben niet zo'n voorstander van scheidingen...
ik heb op, om precies te zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet 6x snoozen...
* MaleDuck heeft zijn derde boterham van de dag alweer achter zn kiezen (plus een heerlijke koekreep)
Dat schept weer een bandquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neen ik ook nieten al helemaal niet om de reden ervan te zijn.
Ben ook blij dat ik nog niet was getrouwd moet ik je eerlijk zeggen
Ja maar..me bedje lag nog zooo lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet 6x snoozen...
* MaleDuck heeft zijn derde boterham van de dag alweer achter zn kiezen (plus een heerlijke koekreep)
chemisch ontbijt... ieuw... voor mij gewoon een paar boterhammen met ham/kaas en een bakkie thee..quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb op, om precies te zijneen proteine shake, een visolie pilletje, een vezel tablet, nog een pilletje
en een ei
en een glaasje coolbest. (we keep it cool, you keep the best)
wat heb je gedroomd dan ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar..me bedje lag nog zooo lekker
En ik heb kei eng gedroomd vanachteerlijk waar. Ik werd wakker en dacht "nee toch? Was dat nou echt???"
Ja maar moet je voorstellen dat ik getrouwd was geweest...voogdijzaak om de hond enzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat schept weer een band
Ik ben blij dat ik wel getrouwd ben!
jij hebt em toch nog wel ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar moet je voorstellen dat ik getrouwd was geweest...voogdijzaak om de hond enzo![]()
Eensch ik hoef ook geen chemisch ontbijt. Ik kan alleen 's morgens niet zoveel eten dus 2 plakjes ontbijtkoek met beetje boter en koffiequote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
chemisch ontbijt... ieuw... voor mij gewoon een paar boterhammen met ham/kaas en een bakkie thee..
En dan heb je nog eens niemand om bij weg te kruipen ook zeker... ik heb het met je te doen meid...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar..me bedje lag nog zooo lekker
En ik heb kei eng gedroomd vanachteerlijk waar. Ik werd wakker en dacht "nee toch? Was dat nou echt???"
Tuulk..hij blijft ook bij mijquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij hebt em toch nog wel ?
theequote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
chemisch ontbijt... ieuw... voor mij gewoon een paar boterhammen met ham/kaas en een bakkie thee..
quote:
"MD MD IK BEN ZO BANG"quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan heb je nog eens niemand om bij weg te kruipen ook zeker... ik heb het met je te doen meid...
Volgende keer kan je mij wel bellen hoor... ben 's nachts toch best vaak wakker de laatste tijd... alleen de kans bestaat dat ik een luier sta te verschonen als je belt...
* MaleDuck probeert wijselijk zijn mond te houden over trouw en de clausule tot de dood ons scheidt...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar moet je voorstellen dat ik getrouwd was geweest...voogdijzaak om de hond enzo![]()
ey manquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen.
wat een kutweek
en binnenkort misschien onder behandeling bij de psychiater
morguh MaleDaddyduckquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die heb ik dan gemist... maar alsnog hoi
laat ie de telefoon in de stront vallenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
"MD MD IK BEN ZO BANG"
"JA NU FF NIET" piep piep piep
nee het zal eerder zo zijn dat je ff op de luidspreker moet omdat dochterlief het altijd zo leuk vind om tijdens het verschonen ff flink te poepen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
"MD MD IK BEN ZO BANG"
"JA NU FF NIET" piep piep piep
* -Madskillz28TH heeft aan zijn shake, pilletjes en ei genoeg voor de hele dagquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee het zal eerder zo zijn dat je ff op de luidspreker moet omdat dochterlief het altijd zo leuk vind om tijdens het verschonen ff flink te poepen...
Doe dat maar jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck probeert wijselijk zijn mond te houden over trouw en de clausule tot de dood ons scheidt...
eyquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen.
wat een kutweek
Nee, gelukkig niet... maar denk daar eerst ff over na voordat je die trouw beloofd...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe dat maar ja
Maar goed ik heb dat allemaal nooit hoeven beloven nog he
* MaleDuck geniet van zijn 8 boterhammen op een dagquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH heeft aan zijn shake, pilletjes en ei genoeg voor de hele dag
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet... maar denk daar eerst ff over na voordat je die trouw beloofd...
sorry...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:02 schreef Crazy-p het volgende:
2 minuten later 1 hele pagina vol..
*gaaap*
kan het nu al niet bijhouden..
heb zaterdag last gehad van 1 extreme aanval van woedequote:
en als je wil trouwen en je bent bang voor die tot de dood ons scheidt clausule, laat m dan veranderen in: zolang het leuk blijft...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]maar ik ben in die 8 jaar altijd trouw geweest hoor
![]()
dat wel.
Minder man, hopen dat je snel de oorzaak boven water hebt, zodat je er wat aan kan doen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb zaterdag last gehad van 1 extreme aanval van woede
en gister 2 keer waarvan er 1tje uit het niets ineens kwam opzetten.
m`n vriendin is er denk ik nu mega bang van geworden.
alles gaat klote en voel me klote.
en ben dan ook nog eens bang m`n vriendin te verliezen.
Whahaha dude ik ben niet bang om te trouwen hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en als je wil trouwen en je bent bang voor die tot de dood ons scheidt clausule, laat m dan veranderen in: zolang het leuk blijft...
Ah... ik wel... maar dat zal je niet verbazen denk ik...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahaha dude ik ben niet bang om te trouwen hoorik ben er gewoon nog nooit mee bezig geweest
Neej niet echt neejquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... ik wel... maar dat zal je niet verbazen denk ik...
ontsla em zouk zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mijn linkerbeen wil vandaag niet echt meewerken
mja hoop het ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Minder man, hopen dat je snel de oorzaak boven water hebt, zodat je er wat aan kan doen!
vaak tot 10 tellen... dat wil weleens helpen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja hoop het ook.
ben vandaag maar gaan werken in de hoop dat het goed gaat.
ging maandag ook al eerder naar huis
hmmquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb zaterdag last gehad van 1 extreme aanval van woede
en gister 2 keer waarvan er 1tje uit het niets ineens kwam opzetten.
m`n vriendin is er denk ik nu mega bang van geworden.
alles gaat klote en voel me klote.
en ben dan ook nog eens bang m`n vriendin te verliezen.
wat doe jij op je werk met je benen dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mijn linkerbeen wil vandaag niet echt meewerken
lol, dudequote:
lopen, naar klanten toe..gisteren dus ook bijna de hele dag gelopen..trap op trap af trap op trap af en dat 30x ofzo..en 's avonds wel vrij intensieve training gehad, dus ik heb nu aardig spierpijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat doe jij op je werk met je benen dan?
Mijn huidige...neukertje:')quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vaak tot 10 tellen... dat wil weleens helpen...
maar ik hoop dat het idd lekker gaat vandaag!
hoop het ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hmm
sterkte en succes, hopen dat het gauw beter wordt
je moet je benen ook wel goed africhten...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, dude
maar ziet er zo stom uit, loop je op de gang, blijft je linkerbeen ineens staan
ja tijd om aan de slag te gaan denk ik... moet nog heel wat doen, maar heb geen zin...quote:
normaal gesproken lukt dat ook wel en zijn ze zelfs gefinetunedquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet je benen ook wel goed africhten...
dat heb je toch wel geleerd toen je anderhalf jaar oud was ofzo
Ja maarquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
niet nu al beginnen hoor pas om 11 uur ofzo
nee daarom het word dan alleen nog maar ergerquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maarhet schiet nu al niet op
Tot 17.00 uur vandaag friday???quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee daarom het word dan alleen nog maar erger
Woat? Wat is dat???quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
normaal gesproken lukt dat ook wel en zijn ze zelfs gefinetunedmaar nu dus niet..
ben ff wat werk verrichten
ja ik weet nietquote:
jahquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tot 17.00 uur vandaag friday???
daarom ben je al weer terugquote:
koffie lekker... die 2 daar onder mogen thuis blijvenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Koffietijd!!!!!!!!!!!Goeiemorgen allemaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeeeee lekkere koffiequote:Op woensdag 25 februari 2009 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Koffietijd!!!!!!!!!!!Goeiemorgen allemaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja iedereen is aan het "werk"quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
Verder is het hier een beetje dood?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:45 schreef crazy987 het volgende:
gelukkig, een smsje van m`n vriendin
vrolijkt me een beetje op
ga je mond spoelenquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:45 schreef crazy987 het volgende:
gelukkig, een smsje van m`n vriendin
vrolijkt me een beetje op
nee niet echt, was ff paar andere fora aan het bekijken...quote:
ik hoop het ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
Crazy, ik hoop dat je je toch wat beter gaat voelen man.
verders heb ik het ineens fucking druk hier
Volgens mij welquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee niet echt, was ff paar andere fora aan het bekijken...
maar moet echt wel wat gaan doen... maar deb zijn ze een beetje tevreden over je bij je nieuwe job?
Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik hoop het ook.
kon vandaag thuisblijven, m`n baas is op de hoogte wat er is gebeurt zaterdag.
alleen van gisteravond weer hij nog niet.
maar ik ga zo snel mogelijk onder behandeling.
zie helaas m`n vriendin vrijdag pas weer, en ik wil zo graag met haar praten
lees maar een stukje terug.quote:
been there.. done that..quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen.
wat een kutweek
lolquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
been there.. done that..
oh wait.. still am..
* tripack heeft ff terug gelezen wat er aan de hand isquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik hoop het ook.
kon vandaag thuisblijven, m`n baas is op de hoogte wat er is gebeurt zaterdag.
alleen van gisteravond weer hij nog niet.
maar ik ga zo snel mogelijk onder behandeling.
zie helaas m`n vriendin vrijdag pas weer, en ik wil zo graag met haar praten
mja zit nu met m`n vriendin te smsen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:52 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack heeft ff terug gelezen wat er aan de hand is
succes crazy, je hebt iig al een stap de goede richting in gezet.
ik zal haar denk ik wel snel bellendenk dat dat beide wel goed doet.
ik ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:53 schreef debbie_19 het volgende:
OMFG ben ik dan de enige hier die niet onder psychiatrische behandeling hoeft?
Of heb ik het gewoon zelf nog niet door?
beltegoed is zoooooo 2004quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja zit nu met m`n vriendin te smsen.
alleen m`n btg is alweer bijna op
hoop dat m`n salaris beetje vroeg wordt gestort.
me three... maarja wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:53 schreef debbie_19 het volgende:
OMFG ben ik dan de enige hier die niet onder psychiatrische behandeling hoeft?
Of heb ik het gewoon zelf nog niet door?
No, I'm not !quote:
Ja maar het valt me wel op dat...veul mensen op fok!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
me three... maarja wat niet is kan nog komen
nou zo leuk is het niet..quote:
Zo klopt ie beter...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar het valt me wel op dat...veul mensen op fok in de wereld!nou ja....ach laat ook maar
ik ben er zelf ook een beetje bang voor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:55 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou zo leuk is het niet..
ben inmiddels al 6 jaar in behandeling..
en er is nog geen eind in zicht..
Ja je maakt er zelf een sarcastisch geintje vanquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:55 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
das wel fijn.. heb je iig wat steun aan elkaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ben er zelf ook een beetje bang voor.
daarom ben ik ook blij dat m`n vriendin met me meewilt
dankje, jij ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:56 schreef Crazy-p het volgende:
Maar..
ik weet hoe het is..
hoewel het bij mij iets anders zit..
Veel sterkte Crazy
Ja maar die zitten allemaal op fokquote:
ja.. denk je nou echt..quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja je maakt er zelf een sarcastisch geintje van
probeer iig iets kleins te eten..quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dankje, jij ook
ik hoop dat ik vandaag een beetje de dag door kom.
heb nog helemaal niks gegeten en ook niet echt zin in
Fok betekent dan ook Forum voor Ongelukkigen en Kierewiettte mensenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar die zitten allemaal op fok
hmmm btg op... dat is altijd vervelend!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja zit nu met m`n vriendin te smsen.
alleen m`n btg is alweer bijna op
hoop dat m`n salaris beetje vroeg wordt gestort.
Ik ben weer vrijgezelquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
Hmm.. zit op mn laptop thuis (teruglezen is ff kut, moet ik muis uit de tas nemen enzo), gaar na 3 dagen caranaval.. heeft iemand een korte samenvatting van de dingen die ik gemist heb
mja daarom ben ik ook gaan werken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
probeer iig iets kleins te eten..
en zoek voldoende afleiding..
mocht je willen praten.. mn pm staat open
You get itquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fok betekent dan ook Forum voor Ongelukkigen en Kierewiettte mensen
maar jouw reactie was wel droogquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:55 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
he wat ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:59 schreef Ladylike het volgende:
nog vervelender is genegeerd worden en niet weten waar iedereen het over heeft
ok..quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja daarom ben ik ook gaan werken.
heb hele fijne collega's
maar praten is nu niet zo handig.
houd het nu net een beetje droog
ja ik heb me na het douchen wel afgedroogd vandaagquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar jouw reactie was wel droog
dankje.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:02 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ok..
nou.. mocht het ooit nodig zijn.. niet perse vandaag..
kun je altijd mn pm zoeken.
succes iig!
samenvatting:quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
Hmm.. zit op mn laptop thuis (teruglezen is ff kut, moet ik muis uit de tas nemen enzo), gaar na 3 dagen caranaval.. heeft iemand een korte samenvatting van de dingen die ik gemist heb
Het is niet ergquote:
neeeuh !quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het is niet erggoed overleg blabla. Voel er weinig bij dus denk dat het echt over is ook
Ik zie me neukertje ook pas weer zaterdagquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dankje.
ik hoopd at ik 2 dagen zonder m`n vriendin volhoud.
zie dr pas vrijdag weer.
Thanxquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
samenvatting:
ramtin en moos hebben gezoend
debbie is vrijgezel
Crazy987 gaat naar psychiater
Crazy-p zit al bij psychiater
MD is weer terug na veel poep opruimen
Ik ben nog even normaal als altijd
Friday krijgt steeds een grotere bek voor zo'n klein ukkie
dat was het zo'n beetje
EN het allerbelangrijkste..de OP is mooier gemaakt
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zie me neukertje ook pas weer zaterdag![]()
![]()
Omfg ik moet echt eens mijn bek gaan houden
Soms kan het je achterna komenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zie me neukertje ook pas weer zaterdag![]()
![]()
Omfg ik moet echt eens mijn bek gaan houden
Weet ik eigenlijk nietquote:
LLquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fok betekent dan ook Forum voor Ongelukkigen en Kierewiettte mensen
leugensquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk nietik hoor het hier niet goed.
Ze zijn het van me gewend zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Soms kan het je achterna komen
Vooral dit soort opmerkingen
Lees je (inmiddels) ex niet mee dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ze zijn het van me gewend zullen we maar zeggen
ja, debs is een sl....quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ze zijn het van me gewend zullen we maar zeggen
Nee die leest niet meequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Lees je (inmiddels) ex niet mee dan?
wederom leugensquote:
Matig hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee die leest niet meeen zo wel dan wel. Hij doet nu ook waar hij zin in heeft.
Anyway er komt helemaal geen neukertje zaterdag
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:07 schreef crazy987 het volgende:
krijg net een geweldig smsje van m`n vriendin.
staat voor het eerst vandaag een lach op m`n gezicht
Haaiquote:
dus ik haal zaterdag maar uit de agenda danquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee die leest niet meeen zo wel dan wel. Hij doet nu ook waar hij zin in heeft.
Anyway er komt helemaal geen neukertje zaterdag
Ja neej die zie ik donderdag al weerquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Matig hoorDat van het neukertje dan he
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
HaaiNa 3 dagen carnaval miste ik jullie
vooral als ze nog liggen te pitten als je hebt afgesprokenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]crazy lacht
![]()
soms kunnen vriendinnetjes zo lief zij he?
ben je op vakantie ?quote:
ik ook, ik heb vanaf de zomer geen vakantie gehadquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook, ik heb vanaf de zomer geen vakantie gehad
lach niet krengquote:
Je moet het natuurlijk wel een beetje bij houdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja neej die zie ik donderdag al weer![]()
Ik heb lang weekend aankomend weekendquote:
ja wie mist ons nou niequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
HaaiNa 3 dagen carnaval miste ik jullie
ik nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb lang weekend aankomend weekend
God wat een kut leven heb jijquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik nietmoet zaterdag ook nog werken... zondag om kwart over 8 aanwezig zijn bij voetbal... en om 10.00 uur al voetballen.. bijna 2 uur van tevoren aanwezig zijn, terwijl het gvd 10 min. rijden is
ga es doodquote:
Ja wist je dat nietquote:
fok je naked?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
Even aankleden, dan nog een kopje koffie en een peuk en daarna naar het CWI..
Uitkering aanvragen
Neej want dan heb ik ook niets aan lang weekendquote:
Ja hoor, heb me gedragen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ja wie mist ons nou nie![]()
alweer een beetje nuchter?
Gail hequote:
zij is gewoon zo fantastisch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]crazy lacht
![]()
soms kunnen vriendinnetjes zo lief zij he?
Heb teruggelezen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zij is gewoon zo fantastisch.
elke meid met wie ik ooit heb gehad was allang bij me weg.
en zelfs nu krijg ik nog smsjes met "for ever yours"
geeft me gewoon zo een geweldig gevoel.
precies de steun die ik nu nodig heb.
dat is mij een keer overkomen, alleen dan andersom.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vooral als ze nog liggen te pitten als je hebt afgesproken![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zij is gewoon zo fantastisch.
elke meid met wie ik ooit heb gehad was allang bij me weg.
en zelfs nu krijg ik nog smsjes met "for ever yours"
geeft me gewoon zo een geweldig gevoel.
precies de steun die ik nu nodig heb.
mja ik heb vroeger ook aan de pillen gezeten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb teruggelezen...
Sterkte ermee.
Ik ben de vriendin geweest in een vergelijkbare situatie..
Mijn ventje was geholpen met medicijnen en dus zo van zijn aanvallen af.
Hoop dat het voor jou ook zo werkt
pics of het is niet gebeurtquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor, heb me gedragen..
(lees: niet in maastricht uitgeweest dus de BOB geweeest)
[..]
Gail he
Ow DAT herrinnert me eraan dat ik nu wel een cam heb
zondag gekregen van mn schoonpa
alvast voor mn verjaardag (over 3 maanden)
5 megapixels
ik hoop hetquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
een blijvertje dus
owja... volgende maand 5 jaar met mijn meisje
Mn vent en ik zijn dit jaar 15 jaar samenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
een blijvertje dus
owja... volgende maand 5 jaar met mijn meisje
mn vriend zei dat ook..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja ik heb vroeger ook aan de pillen gezeten.
en heb ik nu helemaal geen zin meer in
maarja, komt allemaal wel goed
Ben nu al aangekleedquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
pics of het is niet gebeurt
aangezien je ook een nieuwe cam hebt![]()
Ik heb ook leuke smsjesquote:
Mogguh tallyquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke smsjes
Ennuh... Deze week ook lang weekend.. En dan volgende week ook.. en de week er op ook..
Ja echt die sms'jesquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke smsjes
Ennuh... Deze week ook lang weekend.. En dan volgende week ook.. en de week er op ook..
Wel gezelligquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ook goeie morgen LL
Hoe was carnaval
schop um!quote:
mogen ook foto's van gemaakt wordenquote:
met wie allemaal?quote:
Goedemorgen Moosquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mogguh tally
Eindelijk je psp al binnen?
Nee ik niet altijd.. Maar om de week.. Normaal werk ik 5 dagen.. Om de week 4 dagen sinds december..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja echt die sms'jes
Ik heb ook altijd lang weekend, maar nu toevallig extra lang
mja het is bij mij al jaren niet meer misgegaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vriend zei dat ook..
zegt nu: beter 1 pil per dag dan dat ik ooit het risico loop jou aan te vallen...
whehehe komen wel hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
mogen ook foto's van gemaakt worden![]()
[..]
met wie allemaal?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:30 schreef Tally het volgende:
Nee ik niet altijd.. Maar om de week.. Normaal werk ik 5 dagen.. Om de week 4 dagen sinds december..
Maar ik kon vorige week geen vrij nemen dus daarom deze week. En volgend weekend gaan we naar Parijs dus vrijdag en maandag vrij
Halve dag vrij, ga naar een vriend die stage loopt ergens maar heb geen zin om in de file te staan op de A1quote:
Verzonnen vriend natuurlijk hequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Halve dag vrij, ga naar een vriend die stage loopt ergens maar heb geen zin om in de file te staan op de A1
kijken bij een stage... wat voor bijzondere stage is dat dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Halve dag vrij, ga naar een vriend die stage loopt ergens maar heb geen zin om in de file te staan op de A1
tijd voor pics dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
Ik word een beetje depri hiervan al die depri mensen
![]()
Wist niet dat het besmettelijk was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |