Sinterklaasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:55 schreef Friday12 het volgende:
serieus waarom weet ik dit![]()
[ afbeelding ]
naiis nu klopt hetquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
naiis nu klopt het
maar je hoeft hem niet 2x keer te posten hoarik ben Sgele niet
ik ga vandaag schnitzel makennee geen schapen schnitzel [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
naiis nu klopt het
maar je hoeft hem niet 2x keer te posten hoarik ben Sgele niet
ik ga vandaag schnitzel makennee geen schapen schnitzel [ afbeelding ]
quote:
leeft LL nog trouwens?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben nu lekker vrij
tot morgen lieve mensen![]()
![]()
Cyaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben nu lekker vrij
tot morgen lieve mensen![]()
![]()
owja natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik denk het niet want het is carnaval daar
Best wel gayquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:21 schreef Runx het volgende:
en nu heb ik 4 op een rij
[ afbeelding ]
er zijn wel meer dingen in het leven gay dusquote:
yup moest ff zoekenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Krijgen we nou weer een gay plaatje?
Had wel verwacht dat jij het in je bladwijzers had staanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:29 schreef Runx het volgende:
[..]
yup moest ff zoekenmaar daar is die dan
zie edit
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:30 schreef Runx het volgende:
[..]
[ afbeelding ] nee geen schapenvlees
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat jij het in je bladwijzers had staan
neeuh is nie lek zit verstoptquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:31 schreef Moozzie het volgende:
Is je schaap al lek trouwens?
Heb je die aan je mamie laten zien?
moet wachten tot me aardappeltjes een beetje gaar zijn dan ga ik de schnitzel in de pan gooienquote:
Mag ik die koffie straks?quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh LL.
helaas moet ik aan dat probleem ook mijn meerdere erkennen.
koffie ?
[ afbeelding ]
ja is goed hoor. ik heb de koffie altijd klaar staanquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik die koffie straks?
Ik moet zo eerst naar school (dan boodschappen en dan weekbreek op school en dan naar huis)
Dan laten ze op school zien waar ze mee bezig zijn enzo (wordt dan een soort voorstelling-achtig iets. De school werkt met thema's en het gaat in dit thema over postquote:Op woensdag 25 februari 2009 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed hoor. ik heb de koffie altijd klaar staan
maar wat is weekbreek precies ?
ah okequote:Op woensdag 25 februari 2009 07:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan laten ze op school zien waar ze mee bezig zijn enzo (wordt dan een soort voorstelling-achtig iets. De school werkt met thema's en het gaat in dit thema over post
Ik hoop tegen 9.30 terug te zijn(dan pas koffie
)
mogguh WLquote:
whehequote:Op woensdag 25 februari 2009 08:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mogguh WL
"begin de dag met een meisje, begin de dag met wat bier
want neukt en drinkt in de morgen, is niet zo dood als een pier
iiiiiisss niet zo dood als een pier."
een remixquote:
nou kan niet wachten tot vanavond. kijk erg uit naar de voetbal vanavondquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hebben we er een beetje zin in ?
ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou kan niet wachten tot vanavond. kijk erg uit naar de voetbal vanavond
Real - Liverpool en Chelsea - Juve worden vette wedstrijdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga real kijkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ookquote:
kutquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik kon geen geschikt plaatje vinden met 10 dingen op een rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:
elevenpackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
en voor wie ben je ?quote:
heyquote:
mogge debsquote:
mogguh !quote:
hmm moeilijk moeilijk ik weet nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en voor wie ben je ?
mogguh Debbie![]()
en heb je zin in morgen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mogge debs
ik had gisteren al geen zin in vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |