goed hoor, ze voldoet nog steeds aan alle vereisten van een baby: huilen - eten - poepen - slapenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Hoe is het eigenlijk met mFD?

Oke dat is mooiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed hoor, ze voldoet nog steeds aan alle vereisten van een baby: huilen - eten - poepen - slapen

topquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed hoor, ze voldoet nog steeds aan alle vereisten van een baby: huilen - eten - poepen - slapen

eerder 3 jaar nogquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
ja wij vinden het ook helemaal geweldig... nu dit nog een half jaar volhouden en dan kijken hoe ze er dan voorstaat...

Hahhahaa geweldigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
ja wij vinden het ook helemaal geweldig... nu dit nog een half jaar volhouden en dan kijken hoe ze er dan voorstaat...

Radio veronicaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:12 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Word ik gewoon weer gerickrolld via de radio

Netjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
king arthur zonder te zoeken
mijn geheugen is aardig goed
ook maar 1 keer gezien

Dat is te droogquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:
goede online kleding winkel?
Allemaal ff de OP quoten

dat neit kunnen googelen is te sadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Allemaal ff de OP quoten

quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Allemaal ff de OP quoten

donequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Allemaal ff de OP quoten

lol alles is verwijderdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Allemaal ff de OP quoten

Speedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:53 schreef Friday12 het volgende:
weet je deze dan ben je sad en ik ben sad
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |