Ja maar moet je voorstellen dat ik getrouwd was geweest...voogdijzaak om de hond enzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat schept weer een band
Ik ben blij dat ik wel getrouwd ben!
jij hebt em toch nog wel ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar moet je voorstellen dat ik getrouwd was geweest...voogdijzaak om de hond enzo![]()
Eensch ik hoef ook geen chemisch ontbijt. Ik kan alleen 's morgens niet zoveel eten dus 2 plakjes ontbijtkoek met beetje boter en koffiequote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
chemisch ontbijt... ieuw... voor mij gewoon een paar boterhammen met ham/kaas en een bakkie thee..
En dan heb je nog eens niemand om bij weg te kruipen ook zeker... ik heb het met je te doen meid...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar..me bedje lag nog zooo lekker
En ik heb kei eng gedroomd vanachteerlijk waar. Ik werd wakker en dacht "nee toch? Was dat nou echt???"
Tuulk..hij blijft ook bij mijquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij hebt em toch nog wel ?
theequote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
chemisch ontbijt... ieuw... voor mij gewoon een paar boterhammen met ham/kaas en een bakkie thee..
quote:
"MD MD IK BEN ZO BANG"quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan heb je nog eens niemand om bij weg te kruipen ook zeker... ik heb het met je te doen meid...
Volgende keer kan je mij wel bellen hoor... ben 's nachts toch best vaak wakker de laatste tijd... alleen de kans bestaat dat ik een luier sta te verschonen als je belt...
* MaleDuck probeert wijselijk zijn mond te houden over trouw en de clausule tot de dood ons scheidt...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar moet je voorstellen dat ik getrouwd was geweest...voogdijzaak om de hond enzo![]()
ey manquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen.
wat een kutweek
en binnenkort misschien onder behandeling bij de psychiater
morguh MaleDaddyduckquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die heb ik dan gemist... maar alsnog hoi
laat ie de telefoon in de stront vallenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
"MD MD IK BEN ZO BANG"
"JA NU FF NIET" piep piep piep
nee het zal eerder zo zijn dat je ff op de luidspreker moet omdat dochterlief het altijd zo leuk vind om tijdens het verschonen ff flink te poepen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
"MD MD IK BEN ZO BANG"
"JA NU FF NIET" piep piep piep
* -Madskillz28TH heeft aan zijn shake, pilletjes en ei genoeg voor de hele dagquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee het zal eerder zo zijn dat je ff op de luidspreker moet omdat dochterlief het altijd zo leuk vind om tijdens het verschonen ff flink te poepen...
Doe dat maar jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck probeert wijselijk zijn mond te houden over trouw en de clausule tot de dood ons scheidt...
eyquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:00 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen.
wat een kutweek
en binnenkort misschien onder behandeling bij de psychiater
Nee, gelukkig niet... maar denk daar eerst ff over na voordat je die trouw beloofd...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe dat maar ja
Maar goed ik heb dat allemaal nooit hoeven beloven nog he
* MaleDuck geniet van zijn 8 boterhammen op een dagquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH heeft aan zijn shake, pilletjes en ei genoeg voor de hele dag
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet... maar denk daar eerst ff over na voordat je die trouw beloofd...
sorry...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:02 schreef Crazy-p het volgende:
2 minuten later 1 hele pagina vol..
*gaaap*
kan het nu al niet bijhouden..
heb zaterdag last gehad van 1 extreme aanval van woedequote:
en als je wil trouwen en je bent bang voor die tot de dood ons scheidt clausule, laat m dan veranderen in: zolang het leuk blijft...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]maar ik ben in die 8 jaar altijd trouw geweest hoor
![]()
dat wel.
Minder man, hopen dat je snel de oorzaak boven water hebt, zodat je er wat aan kan doen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb zaterdag last gehad van 1 extreme aanval van woede
en gister 2 keer waarvan er 1tje uit het niets ineens kwam opzetten.
m`n vriendin is er denk ik nu mega bang van geworden.
alles gaat klote en voel me klote.
en ben dan ook nog eens bang m`n vriendin te verliezen.
Whahaha dude ik ben niet bang om te trouwen hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en als je wil trouwen en je bent bang voor die tot de dood ons scheidt clausule, laat m dan veranderen in: zolang het leuk blijft...
Ah... ik wel... maar dat zal je niet verbazen denk ik...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahaha dude ik ben niet bang om te trouwen hoorik ben er gewoon nog nooit mee bezig geweest
Neej niet echt neejquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... ik wel... maar dat zal je niet verbazen denk ik...
ontsla em zouk zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mijn linkerbeen wil vandaag niet echt meewerken
mja hoop het ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Minder man, hopen dat je snel de oorzaak boven water hebt, zodat je er wat aan kan doen!
vaak tot 10 tellen... dat wil weleens helpen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja hoop het ook.
ben vandaag maar gaan werken in de hoop dat het goed gaat.
ging maandag ook al eerder naar huis
hmmquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb zaterdag last gehad van 1 extreme aanval van woede
en gister 2 keer waarvan er 1tje uit het niets ineens kwam opzetten.
m`n vriendin is er denk ik nu mega bang van geworden.
alles gaat klote en voel me klote.
en ben dan ook nog eens bang m`n vriendin te verliezen.
wat doe jij op je werk met je benen dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mijn linkerbeen wil vandaag niet echt meewerken
lol, dudequote:
lopen, naar klanten toe..gisteren dus ook bijna de hele dag gelopen..trap op trap af trap op trap af en dat 30x ofzo..en 's avonds wel vrij intensieve training gehad, dus ik heb nu aardig spierpijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat doe jij op je werk met je benen dan?
Mijn huidige...neukertje:')quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vaak tot 10 tellen... dat wil weleens helpen...
maar ik hoop dat het idd lekker gaat vandaag!
hoop het ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hmm
sterkte en succes, hopen dat het gauw beter wordt
je moet je benen ook wel goed africhten...quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, dude
maar ziet er zo stom uit, loop je op de gang, blijft je linkerbeen ineens staan
ja tijd om aan de slag te gaan denk ik... moet nog heel wat doen, maar heb geen zin...quote:
normaal gesproken lukt dat ook wel en zijn ze zelfs gefinetunedquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet je benen ook wel goed africhten...
dat heb je toch wel geleerd toen je anderhalf jaar oud was ofzo
Ja maarquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
niet nu al beginnen hoor pas om 11 uur ofzo
nee daarom het word dan alleen nog maar ergerquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maarhet schiet nu al niet op
Tot 17.00 uur vandaag friday???quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee daarom het word dan alleen nog maar erger
Woat? Wat is dat???quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
normaal gesproken lukt dat ook wel en zijn ze zelfs gefinetunedmaar nu dus niet..
ben ff wat werk verrichten
ja ik weet nietquote:
jahquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tot 17.00 uur vandaag friday???
daarom ben je al weer terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |