verder heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat ken je me toch goed voor iemand die me alleen maar online kent
Ten eerste misschien ben jij precies zo op het forum als in het echte leven geen idee. Maar ik niet. Als ik tegen iemand zeg "neuken" betekent dat echt helemaal niks (sorry mannekes)
Ten tweede was het geen discussie maar liepen we gewoon te ouwehoeren.
Ten derde heb ik wel lichamelijk contact gehad, maar niet met allemaal verschillende personen, maar met 1 persoon sinds ik weer single ben. Dus ik weet niet wat je me die verschillende vormen bedoeld
weer bij de verkoop?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja moet wel ff typenen er lopen steeds mensen om mij heen
deb, je moet niet zo happen joh, geef jij er nou om!quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ten eerste misschien ben jij precies zo op het forum als in het echte leven geen idee. Maar ik niet. Als ik tegen iemand zeg "neuken" betekent dat echt helemaal niks (sorry mannekes)
Ten derde heb ik wel lichamelijk contact gehad, maar niet met allemaal verschillende personen, maar met 1 persoon sinds ik weer single ben. Dus ik weet niet wat je me die verschillende vormen bedoeld
Ja jeweetschquote:
* WhiteLightning mompelt iets van gouden venusbergen belovenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
verder heb ik niet gelezen
dude, stfuquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deb, je moet niet zo happen joh, geef jij er nou om!
WHAHAHAHquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning mompelt iets van gouden venusbergen beloven
MD is volgens mij best serieus. Hij vindt me nu al een sletquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deb, je moet niet zo happen joh, geef jij er nou om!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
verder heb ik niet gelezen
nou geloof me, dit kan ontsporenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude, stfudat is juist het leuke
en wat hebben wij daarmee te maken ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me, dit kan ontsporen
Toch wel bijzonder dat ik een lid van het vrouwelijk geslacht goed blijk te kennen. Of ik irl net zo ben als op het forum... in zekere zin wel, maar wees maar gerust hoor, ik meen het wel echt als ik zeg dat ik niet met je wil neuken. Over je tweede punt kan ik je wel gelijk geven, maar discussie klinkt wat leuker dan ouwehoeren en over het derde punt ga ik me niet uitlaten. Ik denk dat je oud en wijs genoeg bent om te begrijpen waarop ik doelde.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je bent toch nog een puber
WL niet
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
je bent toch nog een puber
WL niet
Ja das lang geleden dat ik zulke grote lappen tekst in GRTDOJW heb gezienquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat ik een lid van het vrouwelijk geslacht goed blijk te kennen. Of ik irl net zo ben als op het forum... in zekere zin wel, maar wees maar gerust hoor, ik meen het wel echt als ik zeg dat ik niet met je wil neuken. Over je tweede punt kan ik je wel gelijk geven, maar discussie klinkt wat leuker dan ouwehoeren en over het derde punt ga ik me niet uitlaten. Ik denk dat je oud en wijs genoeg bent om te begrijpen waarop ik doelde.
Maar we zijn met deze posts wel het gemiddelde tekenaantal binnen een post in GRTDOJW aan het opschroeven.
Ik ontspoor niet..niet echtquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
MD is volgens mij best serieus. Hij vindt me nu al een slet![]()
target bereikt
O ja en ik meen het ook als ik zeg dat ik jou niet moetquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat ik een lid van het vrouwelijk geslacht goed blijk te kennen. Of ik irl net zo ben als op het forum... in zekere zin wel, maar wees maar gerust hoor, ik meen het wel echt als ik zeg dat ik niet met je wil neuken. Over je tweede punt kan ik je wel gelijk geven, maar discussie klinkt wat leuker dan ouwehoeren en over het derde punt ga ik me niet uitlaten. Ik denk dat je oud en wijs genoeg bent om te begrijpen waarop ik doelde.
Maar we zijn met deze posts wel het gemiddelde tekenaantal binnen een post in GRTDOJW aan het opschroeven.
kan je dan op zn minst allineas maken ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
explain... ik zou niet weten hoe...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nog nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik en serieus... ligt er natuurlijk aan wat je daaronder verstaat...
maar rot voor je... ik had je nog niet in de categorie slet gezet...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja en ik meen het ook als ik zeg dat ik jou niet moet
omdat je aan een lap text niet kan zien hoe mensen dingen bedoelen .quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
explain... ik zou niet weten hoe...
Truequote:Op woensdag 25 februari 2009 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat je aan een lap text niet kan zien hoe mensen dingen bedoelen .
zo weer wat geleerd
Ik zal proberen om alinea's te maken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je dan op zn minst allineas maken ?
dank je!quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat je aan een lap text niet kan zien hoe mensen dingen bedoelen .
zo weer wat geleerd
teveel tekst in deze tijdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die heb ik dan gemist... maar alsnog hoiquote:
Ja je zou het ook eens moeten proberenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
teveel tekst in deze tijden
* MaleDuck twijfelt of ze dit wel serieus bedoelt...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
Achter getrouwde mannen aan gaan is zoooooooooooooooo 1995![]()
zo gefixedquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zal proberen om alinea's te maken.
Sorry dat het niet overzichtelijk genoeg was.
Ik hoop dat je dit beter kunt lezen.
Dat dit overzichtelijker is dan die andere post.
Maar als ik hier nog langer mee door ga, dan wordt dit ook onoverzichtelijk.
Tenminste dat denk ik, maar ik weet niet hoe jullie daarin staan natuurlijk
Weet ik ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck twijfelt of ze dit wel serieus bedoelt...
weer wat geleerd!quote:
Verstandig... ik ben niet zo'n voorstander van scheidingen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Weet ik ook nietik waag me er niet aan
Dan moet je ook niet 6x snoozen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie doet ff ontbijten
Had weer geen tijd vanmorgen thuis
ik zou wel willen, maar...quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja je zou het ook eens moeten proberen
Neen ik ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verstandig... ik ben niet zo'n voorstander van scheidingen...
ik heb op, om precies te zijnquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet 6x snoozen...
* MaleDuck heeft zijn derde boterham van de dag alweer achter zn kiezen (plus een heerlijke koekreep)
Dat schept weer een bandquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neen ik ook nieten al helemaal niet om de reden ervan te zijn.
Ben ook blij dat ik nog niet was getrouwd moet ik je eerlijk zeggen
Ja maar..me bedje lag nog zooo lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet 6x snoozen...
* MaleDuck heeft zijn derde boterham van de dag alweer achter zn kiezen (plus een heerlijke koekreep)
chemisch ontbijt... ieuw... voor mij gewoon een paar boterhammen met ham/kaas en een bakkie thee..quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb op, om precies te zijneen proteine shake, een visolie pilletje, een vezel tablet, nog een pilletje
en een ei
en een glaasje coolbest. (we keep it cool, you keep the best)
wat heb je gedroomd dan ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar..me bedje lag nog zooo lekker
En ik heb kei eng gedroomd vanachteerlijk waar. Ik werd wakker en dacht "nee toch? Was dat nou echt???"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |