Dank je ik zal eens kijken. Haar bekkie is zeker niet droog nee, heb dr nog nooit zo zien kwijlen. En idd de kip en rijst waren wel al afgekoeldquote:Op maandag 2 maart 2009 14:55 schreef ..bennie het volgende:
Ik neem aan dat je het voldoende hebt laten afkoelen. Probeer eens afgekoelde kippenboullion. Mocht dat nog niet lukken, dan wil het helpen met een spuitje een beetje in de bek te spuiten, maar aangezien ze kwijlt neem ik aan dat die niet droog is.
Op barfplaats heb je ook een stuk medisch voor katten, wellicht dat je daar nog goede tips en adviezen vandaan kunt halen: http://www.barfplaats.nl/ .
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:51 schreef Isdatzo het volgende:
[FOT SC] #119 Fotografie is de kunst van Mirakels
Daar verder zwaaien graag.
* Isdatzo terugzwaait.quote:
15 graden, dan gaat bij mij het winterslabbetje alweer van de grillequote:
Of kunnen wachten op mooi weer?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
15 graden, dan gaat bij mij het winterslabbetje alweer van de grille
Je zou natuurlijk wat warms aan kunnen trekken
Als je stilstaat wel, als je rijdt geeft de rijwind genoeg verkoeling. Tot 't 28 graden is ofzo, dan moet je niet onder de 70 komenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:28 schreef ..bennie het volgende:
Alles boven de 15 graden lijkt mij juist veel te warm in zo'n veilig motorpak.
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef ..bennie het volgende:
[..]Wat goed joh en wat een heeeeeerlijk opluchting voor je!!
Pfff, nou eindelijk inderdaad. Ik slaap er al een half jaar niet van...quote:Op maandag 2 maart 2009 15:54 schreef Chanty het volgende:
Er is nog goed nieuws in deze donkere tijden, vol dood, verderf en crisisgefeliciteerd, lijkt me heerlijk om in deze tijd je huis te weten verkopen.
Mooi zoquote:
Crap, het zit je echt niet mee he...quote:Op maandag 2 maart 2009 19:00 schreef Chanty het volgende:
En weer terug van de DA. Hebben al gevraagd of we geen abo kunnen afsluiten.
Poes krijgt antibioticum, waarschijnlijk heeft ze een longinfectie, haar ademhaling is wat rochelend. We moeten wel gaan dwangvoeren omdat ze niks eet en drinkt. Dat wordt dikke pret want ze is al heel erg angstig en wantrouwendMaar goed, de DA wilde dit nog even los bekijken van Bounty omdat hetgeen hij waarschijnlijk had niet besmettelijk is.
Bijnaquote:Op maandag 2 maart 2009 18:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi zoEindelijk
Weer een zorg minder
Ben je nou al klaar met verbouwen?
Iemand daarboven haat ons geloof ikquote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Bijna
Lounge hoek:
[ afbeelding ]
Haard moet nog aangesloten
Keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de korte L kant kunnen we zitten...
quote:
Idd t was een reactie op marjo's het zit niet mee reactie, maar had geen zin om beide posts te quoten.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:48 schreef tonja het volgende:
Chanty reageerde op de post van marjo, boven haar fotopost.
(waar bemoei ik me mee)
Sterkte met de poes Chanty
Heeft poes nu al wel wat zin om te eten of nog steeds niet??quote:Op maandag 2 maart 2009 21:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Idd t was een reactie op marjo's het zit niet mee reactie, maar had geen zin om beide posts te quoten.
Nee hebben haar nog een paar keer wat aangeboden maar ze wil nog steeds niet. Ook geen kippenbouillon dus we hebben haar net een spuitje water gegeven. Dat was even dikke oorlog. Voer beginnen we morgen mee, kijken of ze vannacht uit zichzelf iets tot zich neemt.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:36 schreef prupke het volgende:
[..]
Heeft poes nu al wel wat zin om te eten of nog steeds niet??
ik hoop het van harte meisquote:Op maandag 2 maart 2009 22:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee hebben haar nog een paar keer wat aangeboden maar ze wil nog steeds niet. Ook geen kippenbouillon dus we hebben haar net een spuitje water gegeven. Dat was even dikke oorlog. Voer beginnen we morgen mee, kijken of ze vannacht uit zichzelf iets tot zich neemt.
Dat hebben we al, hadden we ook voor Bounty maar die moest er niets van hebben. Poes was er wel dol op maar moet er nu ook niks van heben. Zo onweerstaanbaar is het dus niet voor een zieke kat. Morgen gaat het er dus met dwang in als ze dan nog niet eet en dat is niet tof maarja...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:40 schreef tonja het volgende:
Er zijn speciale blikjes voer voor katten die niet willen eten. Hills a/d heet het. Ik gebruik het om mijn katten in de reisbox te krijgen. Ook heb ik het weleens gebruikt toen Harry problemen had. Het is absoluut onweerstaanbaar voor ze. Maar ja, heb je nu niet zoveel aan.
Sterkte.
Shit.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat hebben we al, hadden we ook voor Bounty maar die moest er niets van hebben. Poes was er wel dol op maar moet er nu ook niks van heben. Zo onweerstaanbaar is het dus niet voor een zieke kat. Morgen gaat het er dus met dwang in als ze dan nog niet eet en dat is niet tof maarja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |