Klinkt helemaal niet stom. Ik heb vroeger een hond gehad, ben ik bijna 17 jaar mee opgegroeid, van pup tot het einde. En ook ik schoot vol toen ik in een onbewaakt moment op flickr een foto zag van een hond die er als 2 druppels water op leek.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:39 schreef Chanty het volgende:
@Echna: ik denk dat dat heel goed kan meespelen, niet dat ze het echt merkt. Maar ze voelt natuurlijk wel dat wij erg emotioneel zijn en al die stress van de afgelopen week... Dat zal best zijn weerslag op haar hebben. Maar we hebben nu echt het zekere voor het onzekere genomen. Ik wil niet nog een kat verliezen omdat ik een dag te lang heb gewacht. Het klinkt misschien heel stom voor sommigen, want ja het zijn toch maar katten, maar voor ons betekenen ze gewoon super veel. Ik ga dus liever een keer te veel dan een keer te weinig naar de DA.
Kan ik helemaal beamen. Mijn ouders hebben twee honden gehad waarmee ik ben opgegroeid en die heb ik gezien van pup tot aan het einde en bij beiden heb ik het wel even moeilijk gehadquote:Op zondag 1 maart 2009 19:43 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet stom. Ik heb vroeger een hond gehad, ben ik bijna 17 jaar mee opgegroeid, van pup tot het einde. En ook ik schoot vol toen ik in een onbewaakt moment op flickr een foto zag van een hond die er als 2 druppels water op leek.
Misschien doen we hier allemaal een beetje raar, maar we zijn nog steeds mensen. En een van die mensen (ik) wenst je bij deze veel sterkte, hoopt je een hart onder de riem te steken en zou het zeker niet gek vinden als je nu even rustig aan gaat doen.
Mensen die zoiets zeggen hebben zelf geen dier(en) gehad, of in iedergeval niet waar ze van hielden. Dan praten ze wel anders.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:39 schreef Chanty het volgende:
@P. nee sorry, ik heb de afgelopen dagen dus niks kunnen doen aan huiswerk en momenteel sta ik emotioneel gewoon op instorten dus ik wil vooral rust. Ga ook colleges skippen deze week, zien dat ik wat werk inhaal. Alle ellende komt ook altijd tegelijk
@Echna: ik denk dat dat heel goed kan meespelen, niet dat ze het echt merkt. Maar ze voelt natuurlijk wel dat wij erg emotioneel zijn en al die stress van de afgelopen week... Dat zal best zijn weerslag op haar hebben. Maar we hebben nu echt het zekere voor het onzekere genomen. Ik wil niet nog een kat verliezen omdat ik een dag te lang heb gewacht. Het klinkt misschien heel stom voor sommigen, want ja het zijn toch maar katten, maar voor ons betekenen ze gewoon super veel. Ik ga dus liever een keer te veel dan een keer te weinig naar de DA.
Ik dwing mezelf altijd om maar een X-aantal foto's over te houden. Is lastig, i knowquote:Op zondag 1 maart 2009 21:44 schreef PKfotografie het volgende:
zware eerste selectie gedaan van shoot van vanmiddag,
2 van de 80 foto's weg gegooit.
moet er nog maar eens naar gaan kijken
ach, ik heb ook nog stapels liggen van luchtmacht dagen. 2005-2006-2007 ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb er afgelopen week 198 gemaakt, en ik heb ze vanmiddag op de computer gezet en in lightroom geimporteerd. Verder niks.Ben nog niet eens klaar met die van de kerstvakantie
.
Schiet is op dan met bewerkenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb er afgelopen week 198 gemaakt, en ik heb ze vanmiddag op de computer gezet en in lightroom geimporteerd. Verder niks.Ben nog niet eens klaar met die van de kerstvakantie
.
bij mij was allang klaar, maar ook in showcasequote:Op zondag 1 maart 2009 22:53 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo, is klaar, staat online en in een showcase.
moet je xil vragenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:12 schreef fraubitch het volgende:
hey, waar kan ik me inschrijven voor in de kliekjes te komen?
denk dat er een aantal mensen wel met het zelfde persoon op komen draven die ze echt niet mogenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:26 schreef fraubitch het volgende:
weet je.. ik merk dat wel vaker, dan wordt er op het forum keihard geschreeuwd dat er kliekjes zijn.. en als puntje bij paaltje komt (meet) is iedereen kei aardig tegen elkaar en blijkt iedereen mee te vallen. Ik kan me echt niet een persoon hier op FOT indenken die ik ECHT niet mag, en dat zullen er heus wel meer hebben.
Dit lijkt een beetje op een basisschool. En daar zijn we allemaal al jaaaren vanaf.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:46 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
denk dat er een aantal mensen wel met het zelfde persoon op komen draven die ze echt niet mogen
Ik zit bij geen een kliekje. Ik kan me prima vermaken met iedereen, en ik kan me ook prima vermaken zonder iedereen. Ik heb geen problemen met prupke en PK, ik heb geen problemen met P. of RonaldV, en ik heb ook geen problemen met Xil of wie dan ook op FOT. Ik herken sowieso dat hele kliekjesgezeik niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:36 schreef ..bennie het volgende:
Jij bent naar een ander kliekje verhuist.
Waarom verwoord jij nu even in één post, waar bijna een hele FB voor nodig isquote:Op maandag 2 maart 2009 09:17 schreef Chanty het volgende:
Ja en het grappige is dat ik van ieder 'kliekje' hoor dat ze geen kliekje zijn en dat het idd logisch is. Dus waarom stoppen we niet gewoon met het kliekjes gezeik? Laten we accepteren dat het normaal is dat niet iedereen even gek op elkaar is. Dat betekent dat niet iedereen met elkaar wil optrekken en sommige mensen meer met elkaar optrekken dan anderen.
Wanneer er sprake is van het bewust uitsluiten van mensen moet daar zeker wel tegen worden opgetreden, kliekje of niet trouwens. Ook denk ik dat het niet nodig is om via de SC een of een te vragen of iemand koffie komt drinken (en ja dat is een verwijzing naar mij en P.). Waarom niet? Omdat het niets met fot te maken heeft, het geen meet is, en uitsluitend voor mij is bedoeld.
Het karakter van de vorige gezelligheidsmeet leek mij open genoeg, dus dat moet kunnen maar die discussie ga ik hier verder niet eens voeren. Ik kan me alleen wel herinneren dat er in het verleden hier gesproken werd over Bami-meets. Dat is hetzelfde concept en was toen geen probleem. Maar vecht het lekker uit verder met z'n allen, alleen doe dat in FB en niet in elk topic hier op FOT.
Tot slot: ik heb alles gelezen en ik kan er alleen om janken. Jullie lijken allemaal een stelletje kleuters met te lange tenen (ja allemaal!). Kijk eens wat meer naar de echte problemen in deze wereld, er wordt hier al 24 uur gejankt om het "hij wil niet mij met spelen boehoehoe". Kan me niet voorstellen dat jullie echt niets anders aan jullie hoofd hebben. Ik ga me nu weer fijn zorgen maken om Poes, om mijn studie, om mijn gezondheid.
Omdat jullie een drama maken van iets dat helemaal niet zo groot uitgetekend hoeft te worden. Het is gewoon niet meer dan een post waard en volgens mij wordt er puur doorgegaan om koppigheid, nijd en persoonlijke aversies.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Waarom verwoord jij nu even in één post, waar bijna een hele FB voor nodig is![]()
Alleen "Het dicht bij elkaar wonen van groepjes" geldt voor mij dan even niet.
(
was maar 600 kilometer erbij op de teller)
Koffie Tuich????
k hoop voor je dat ze zich snel beter gaat voelen en weer gaat eten.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:49 schreef Chanty het volgende:
Niet zo, ze kotst niet meer, maar ze heeft sinds gisteravond ook niet meer gegeten. Ze wil echt niksZe ligt nu wel heel tevreden spinnend op mijn schoot. Dat heeft ze echt al maanden niet meer gedaan, tenminste niet als ik achter de pc zit. Dus misschien is het toch van de stress en eenzaamheid dat bounty weg is.
Dank je ik zal eens kijken. Haar bekkie is zeker niet droog nee, heb dr nog nooit zo zien kwijlen. En idd de kip en rijst waren wel al afgekoeldquote:Op maandag 2 maart 2009 14:55 schreef ..bennie het volgende:
Ik neem aan dat je het voldoende hebt laten afkoelen. Probeer eens afgekoelde kippenboullion. Mocht dat nog niet lukken, dan wil het helpen met een spuitje een beetje in de bek te spuiten, maar aangezien ze kwijlt neem ik aan dat die niet droog is.
Op barfplaats heb je ook een stuk medisch voor katten, wellicht dat je daar nog goede tips en adviezen vandaan kunt halen: http://www.barfplaats.nl/ .
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:51 schreef Isdatzo het volgende:
[FOT SC] #119 Fotografie is de kunst van Mirakels
Daar verder zwaaien graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |