Klinkt niet echt al te best....quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:46 schreef Chanty het volgende:
Bounty heeft niet meer uit zichzelf gegeten. Begin van de avond hebben we hem weer dwangvoeding toegediend. Dit kwam 1,5 uur later weer retour. De medicatie heeft ie daarbij dus ook weer uitgekotst. Het lijkt allemaal niet te helpen. Morgenochtend terug naar de dierenarts.
Vraag je DA even of hij denkt dat een prednison injectie uitkomst biedt. Dit vergroot de eetlust en vernield ontstekingen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:46 schreef Chanty het volgende:
Bounty heeft niet meer uit zichzelf gegeten. Begin van de avond hebben we hem weer dwangvoeding toegediend. Dit kwam 1,5 uur later weer retour. De medicatie heeft ie daarbij dus ook weer uitgekotst. Het lijkt allemaal niet te helpen. Morgenochtend terug naar de dierenarts.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:19 schreef Chanty het volgende:
Bounty komt niet buiten. Vanochtend terug geweest naar de DA. Hij had nu dikke ondertemperatuur, en ik voelde gisteren al een soort bal in zijn buik, het blijkt dat zijn nieren zijn opgezwollen. Bounty is bij de Da gebleven voor observatie. Hij heeft een infuus gekregen met medicijnen en vocht en ligt onder een warmtelampDe DA denkt steeds meer aan een auto-immuunziekte. In dat geval is het afwachten hoe ernstig het is en of hij een beetje levenskwaliteit heeft als we dit met medicijnen te lijf gaan. Maar goed, er is nog niets zeker. Hij gaat in ieder geval prednison krijgen. Wachten nu tot we hem weer op mogen halen
Edit: 7 uur mogen we m ophalen en krijgen we te horen en wat verder.
Godver, klote zeg. Hopelijk komt ze er weer snel bovenop!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:19 schreef Chanty het volgende:
Bounty komt niet buiten. Vanochtend terug geweest naar de DA. Hij had nu dikke ondertemperatuur, en ik voelde gisteren al een soort bal in zijn buik, het blijkt dat zijn nieren zijn opgezwollen. Bounty is bij de Da gebleven voor observatie. Hij heeft een infuus gekregen met medicijnen en vocht en ligt onder een warmtelampDe DA denkt steeds meer aan een auto-immuunziekte. In dat geval is het afwachten hoe ernstig het is en of hij een beetje levenskwaliteit heeft als we dit met medicijnen te lijf gaan. Maar goed, er is nog niets zeker. Hij gaat in ieder geval prednison krijgen. Wachten nu tot we hem weer op mogen halen
Edit: 7 uur mogen we m ophalen en krijgen we te horen en wat verder.
Och jezusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:08 schreef Chanty het volgende:
Bounty weer opgehaald, zijn toestand is alleen nog meer verslechterd. Hij kan niet eens meer op zijn benen staan. Het is vrijwel zeker een auto-immuunziekte. Deze lijkt nu zijn neurologische systeem aan te tasten waardoor hij niet meer kan lopen, normaal kan gaan liggen, etc. Zelfs zijn oogreflexen reageren niet meer![]()
Hij heeft een flinke dosis medicijnen gekregen. Als dat niet voor verbetering zorgt het komende weekend, dan moeten we hem maandag laten inslapen. Als zijn functies bijtrekken is er goede hoop dat hij erbovenop komt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:08 schreef Chanty het volgende:
Bounty weer opgehaald, zijn toestand is alleen nog meer verslechterd. Hij kan niet eens meer op zijn benen staan. Het is vrijwel zeker een auto-immuunziekte. Deze lijkt nu zijn neurologische systeem aan te tasten waardoor hij niet meer kan lopen, normaal kan gaan liggen, etc. Zelfs zijn oogreflexen reageren niet meer![]()
Hij heeft een flinke dosis medicijnen gekregen. Als dat niet voor verbetering zorgt het komende weekend, dan moeten we hem maandag laten inslapen. Als zijn functies bijtrekken is er goede hoop dat hij erbovenop komt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:03 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend half zeven kwam je aangerend. Wankel op je pootjes, maar je staart fier de lucht in en met een klagelijke mauw. Je kwam bij me liggen in de badkamer en keek me aan met je kraaloogjes, nog altijd die ondeugende blik.
Twaalf uur later. Alles wat over is: een slap katje. Vechtend tegen zichzelf. Angstig, verward. We hebben voor je gevochten vanavond. Tegen beter weten in. Een zinloze strijd die jij al had opgegeven. Om kwart voor een heb je je ogen gesloten, terwijl je hart nog een laatste verzet gaf.
Een sterke kat. Een stoere kat. Nergens bang voor, het leven was een groot spel. Maar je verloor. Jouw negen levens zijn veel te snel voorbij gegaan. Ik ga je missen lieve Bounty. Slaap zacht
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:03 schreef Chanty het volgende:
Ik ga je missen lieve Bounty. Slaap zacht
Arm schaap. Dat ie nu maar mag spelen in de poezen hemel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:03 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend half zeven kwam je aangerend. Wankel op je pootjes, maar je staart fier de lucht in en met een klagelijke mauw. Je kwam bij me liggen in de badkamer en keek me aan met je kraaloogjes, nog altijd die ondeugende blik.
Twaalf uur later. Alles wat over is: een slap katje. Vechtend tegen zichzelf. Angstig, verward. We hebben voor je gevochten vanavond. Tegen beter weten in. Een zinloze strijd die jij al had opgegeven. Om kwart voor een heb je je ogen gesloten, terwijl je hart nog een laatste verzet gaf.
Een sterke kat. Een stoere kat. Nergens bang voor, het leven was een groot spel. Maar je verloor. Jouw negen levens zijn veel te snel voorbij gegaan. Ik ga je missen lieve Bounty. Slaap zacht
[ afbeelding ]
Aaaaaaahw meissie....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:03 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:01 schreef Chanty het volgende:
Volgende zorg. Poes heeft vandaag al een keer of 5/ 6 overgegeven. Puur speeksel, beetje schuimig. Nog niks gegeten en wat diaree. Wilde morgen toch nog even de DA bellen dus zal hem dit meteen even voorleggen. Kan natuurlijk ook van de stress komen en de vele wisseling in voer de afgelopen week.Mijn grootste angst is dat we Poes ook verliezen.
? Ik zie op de site nog de oude prijzen staan hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 17:09 schreef Ynske het volgende:
pff profotonet is duurder geworden in de verzendkosten
ik heb vorig jaar nog bestellingen binnengekregen van hen zonder verzendkosten, en nu moet ik ze ineens betalen das gewoon minderquote:Op zondag 1 maart 2009 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
? Ik zie op de site nog de oude prijzen staan hoor
http://www.profotonet.nl/content.asp?path=ovhj6aq7
Verzend en startkosten
startkosten 0,99
verzendkosten t/m formaat 20x30 1,99
verzendkosten 30x40 - 76x400 5,50
verzendkosten t/m formaat 20x30 buiten NL 2,99
verzendkosten 30x30 - 76x400 buiten NL 8,50
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef Chanty het volgende:
Weer thuis. Nog even en we hebben alle dierenartsen in Den Haag en omstreken gehad. Poes zag er gezond uit volgens de DA, waarschijnlijk irriteert er iets in haar darmen/ maag of komt het door stress. Ze heeft een pijnstiller gekregen en een injectie tegen misselijkheid zodat ze niet verder in de vicieuze cirkel komt met dat niet eten. We moeten haar nu kleine beetjes van dat krachtvoer geven, gelukkig vindt ze dat erg lekker. Morgen moet het allemaal weer beter zijn, anders moeten we terug en een echo laten maken en/ of haar helemaal doorlichten, gezien Bounty's situatie.
Iemand daarboven moet ons heel erg hatenKunnen niet eens Bounty's dood in rust verwerken. We hebben wel pechkorting gehad
Ik hoop het wel en ik heb er een goed gevoel bij. Maar bij Bounty hoopten we dat ook en het einde weten we nu. Overigens had ik daar al twee weken een naar gevoel over. Dus ik vertrouw op mijn intuitie.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Volgens mij gaat Poes er weer helemaal bovenop komen
![]()
* PdeHoog knuffelt chanty nog een keertje
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik hoop het wel en ik heb er een goed gevoel bij. Maar bij Bounty hoopten we dat ook en het einde weten we nu. Overigens had ik daar al twee weken een naar gevoel over. Dus ik vertrouw op mijn intuitie.
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik hoop het wel en ik heb er een goed gevoel bij. Maar bij Bounty hoopten we dat ook en het einde weten we nu. Overigens had ik daar al twee weken een naar gevoel over. Dus ik vertrouw op mijn intuitie.
Hey, sterkte! Kan Poes nu niet last van het wegvallen van Bounty? Emotie die zich lichamelijk laat zien? Bij mensen gebeurt dat ook....quote:Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef Chanty het volgende:
Weer thuis. Nog even en we hebben alle dierenartsen in Den Haag en omstreken gehad. Poes zag er gezond uit volgens de DA, waarschijnlijk irriteert er iets in haar darmen/ maag of komt het door stress. Ze heeft een pijnstiller gekregen en een injectie tegen misselijkheid zodat ze niet verder in de vicieuze cirkel komt met dat niet eten. We moeten haar nu kleine beetjes van dat krachtvoer geven, gelukkig vindt ze dat erg lekker. Morgen moet het allemaal weer beter zijn, anders moeten we terug en een echo laten maken en/ of haar helemaal doorlichten, gezien Bounty's situatie.
Iemand daarboven moet ons heel erg hatenKunnen niet eens Bounty's dood in rust verwerken. We hebben wel pechkorting gehad
hmm buurten is gezellig, en geen foto.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Kom je dinsdagavond nog ff buurten?
of is dit ook alweer teveel incrowd voor de heren modjes?
Ja, maar we zijn geen kliekjequote:Op zondag 1 maart 2009 19:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmm buurten is gezellig, en geen foto.
dit moet je dus aanvragen bij xil of dat mag
Zo stom klinkt dat niet hor.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:39 schreef Chanty het volgende:
Het klinkt misschien heel stom voor sommigen, want ja het zijn toch maar katten, maar voor ons betekenen ze gewoon super veel. Ik ga dus liever een keer te veel dan een keer te weinig naar de DA.
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:39 schreef Chanty het volgende:
@P. nee sorry, ik heb de afgelopen dagen dus niks kunnen doen aan huiswerk en momenteel sta ik emotioneel gewoon op instorten dus ik wil vooral rust. Ga ook colleges skippen deze week, zien dat ik wat werk inhaal. Alle ellende komt ook altijd tegelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |