abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:42:13 #51
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66483194
Over auto's gesproken, die van mij doet het weer
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:46:07 #52
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_66497861
Bounty heeft niet meer uit zichzelf gegeten. Begin van de avond hebben we hem weer dwangvoeding toegediend. Dit kwam 1,5 uur later weer retour. De medicatie heeft ie daarbij dus ook weer uitgekotst. Het lijkt allemaal niet te helpen. Morgenochtend terug naar de dierenarts.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_66502716
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:46 schreef Chanty het volgende:
Bounty heeft niet meer uit zichzelf gegeten. Begin van de avond hebben we hem weer dwangvoeding toegediend. Dit kwam 1,5 uur later weer retour. De medicatie heeft ie daarbij dus ook weer uitgekotst. Het lijkt allemaal niet te helpen. Morgenochtend terug naar de dierenarts.
Klinkt niet echt al te best....
Sterkte
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_66508753
moguh

laatste dagje en dan weer weekend eindelijk
* dekkered kan dan weer lekker uitslapen
Every war is different, every war is the same.
pi_66509652
Mogguh

* PdeHoog werkt vandaag thuis
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_66511349
Auto is klaar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:22:21 #57
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66511460
Ik hoop dat die van mij vanochtend ook klaar is, staat al langer dan een week bij de garage ,.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:23:20 #58
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66511479
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:46 schreef Chanty het volgende:
Vraag je DA even of hij denkt dat een prednison injectie uitkomst biedt. Dit vergroot de eetlust en vernield ontstekingen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 februari 2009 @ 11:04:16 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66512559
Jeetje t gaat niet goed met Bounty, heeft hij misschien iets raars opgegeten buiten ofzo?
hoop dat hij het snel weer beter gaat doen.
weet nog toen Saar zo ziek was dat ze niets meer at rond de kerst, heb ook zeker 2 weken dwangvoeding moeten doen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 27 februari 2009 @ 16:19:38 #60
52229 Chanty
pi_66524570
Bounty komt niet buiten. Vanochtend terug geweest naar de DA. Hij had nu dikke ondertemperatuur, en ik voelde gisteren al een soort bal in zijn buik, het blijkt dat zijn nieren zijn opgezwollen. Bounty is bij de Da gebleven voor observatie. Hij heeft een infuus gekregen met medicijnen en vocht en ligt onder een warmtelamp De DA denkt steeds meer aan een auto-immuunziekte. In dat geval is het afwachten hoe ernstig het is en of hij een beetje levenskwaliteit heeft als we dit met medicijnen te lijf gaan. Maar goed, er is nog niets zeker. Hij gaat in ieder geval prednison krijgen. Wachten nu tot we hem weer op mogen halen

Edit: 7 uur mogen we m ophalen en krijgen we te horen en wat verder.

[ Bericht 4% gewijzigd door Chanty op 27-02-2009 16:41:11 ]
pi_66526866
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:19 schreef Chanty het volgende:
Bounty komt niet buiten. Vanochtend terug geweest naar de DA. Hij had nu dikke ondertemperatuur, en ik voelde gisteren al een soort bal in zijn buik, het blijkt dat zijn nieren zijn opgezwollen. Bounty is bij de Da gebleven voor observatie. Hij heeft een infuus gekregen met medicijnen en vocht en ligt onder een warmtelamp De DA denkt steeds meer aan een auto-immuunziekte. In dat geval is het afwachten hoe ernstig het is en of hij een beetje levenskwaliteit heeft als we dit met medicijnen te lijf gaan. Maar goed, er is nog niets zeker. Hij gaat in ieder geval prednison krijgen. Wachten nu tot we hem weer op mogen halen

FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 februari 2009 @ 17:17:19 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66526989
getver
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66527320
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:19 schreef Chanty het volgende:

Godver, klote zeg. Hopelijk komt ze er weer snel bovenop!
pi_66527341
Volgens een collega van me is er vandaag een 'fictieve server' omgevallen

(de goeie jongen bedoelde natuurlijk een virtuele server)
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:44:09 #65
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_66533400

Heerlijk, internetten terwijl je in de trein zit
  vrijdag 27 februari 2009 @ 21:08:07 #66
52229 Chanty
pi_66534442
Bounty weer opgehaald, zijn toestand is alleen nog meer verslechterd. Hij kan niet eens meer op zijn benen staan. Het is vrijwel zeker een auto-immuunziekte. Deze lijkt nu zijn neurologische systeem aan te tasten waardoor hij niet meer kan lopen, normaal kan gaan liggen, etc. Zelfs zijn oogreflexen reageren niet meer
Hij heeft een flinke dosis medicijnen gekregen. Als dat niet voor verbetering zorgt het komende weekend, dan moeten we hem maandag laten inslapen. Als zijn functies bijtrekken is er goede hoop dat hij erbovenop komt.
pi_66534586
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:08 schreef Chanty het volgende:
Bounty weer opgehaald, zijn toestand is alleen nog meer verslechterd. Hij kan niet eens meer op zijn benen staan. Het is vrijwel zeker een auto-immuunziekte. Deze lijkt nu zijn neurologische systeem aan te tasten waardoor hij niet meer kan lopen, normaal kan gaan liggen, etc. Zelfs zijn oogreflexen reageren niet meer
Hij heeft een flinke dosis medicijnen gekregen. Als dat niet voor verbetering zorgt het komende weekend, dan moeten we hem maandag laten inslapen. Als zijn functies bijtrekken is er goede hoop dat hij erbovenop komt.
Och jezus Sterkte meis Laten we voorlopig nog even hopen dat-ie bijtrekt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 februari 2009 @ 21:21:46 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66535043
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:08 schreef Chanty het volgende:

geef m een dikke knuf
k hoop dat hij bijtrekt
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 28 februari 2009 @ 02:03:01 #69
52229 Chanty
pi_66543564
Vanochtend half zeven kwam je aangerend. Wankel op je pootjes, maar je staart fier de lucht in en met een klagelijke mauw. Je kwam bij me liggen in de badkamer en keek me aan met je kraaloogjes, nog altijd die ondeugende blik.

Twaalf uur later. Alles wat over is: een slap katje. Vechtend tegen zichzelf. Angstig, verward. We hebben voor je gevochten vanavond. Tegen beter weten in. Een zinloze strijd die jij al had opgegeven. Om kwart voor een heb je je ogen gesloten, terwijl je hart nog een laatste verzet gaf.

Een sterke kat. Een stoere kat. Nergens bang voor, het leven was een groot spel. Maar je verloor. Jouw negen levens zijn veel te snel voorbij gegaan. Ik ga je missen lieve Bounty. Slaap zacht

pi_66543709
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 02:03 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend half zeven kwam je aangerend. Wankel op je pootjes, maar je staart fier de lucht in en met een klagelijke mauw. Je kwam bij me liggen in de badkamer en keek me aan met je kraaloogjes, nog altijd die ondeugende blik.

Twaalf uur later. Alles wat over is: een slap katje. Vechtend tegen zichzelf. Angstig, verward. We hebben voor je gevochten vanavond. Tegen beter weten in. Een zinloze strijd die jij al had opgegeven. Om kwart voor een heb je je ogen gesloten, terwijl je hart nog een laatste verzet gaf.

Een sterke kat. Een stoere kat. Nergens bang voor, het leven was een groot spel. Maar je verloor. Jouw negen levens zijn veel te snel voorbij gegaan. Ik ga je missen lieve Bounty. Slaap zacht

[ afbeelding ]

voor Bounty...

en sterkte voor de rest Chanty

[ Bericht 6% gewijzigd door dekkered op 28-02-2009 02:19:26 ]
  FOK!fotograaf zaterdag 28 februari 2009 @ 04:13:19 #71
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_66545074

Jeetje.... Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.

Sterkte voor de komende tijd.

Geef Pien een knuffel, want die zal ook wel haar maatje missen.
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_66545700
quote:
Ik ga je missen lieve Bounty. Slaap zacht

*sprakeloos is*

Da's echt snel gegaan. Ongelofelijk.
*geeft Chanty een dikke knuffel*
pi_66546024
quote:

[ afbeelding ]
Arm schaap. Dat ie nu maar mag spelen in de poezen hemel.
pi_66546657
Sterkte Chanty...

When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_66546944
Godver. Over hoe oneerlijk leven is...
Chanty, ik wens je veel sterkte.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:07:46 #76
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66548276
quote:

[ afbeelding ]
Aaaaaaahw meissie....
  zaterdag 28 februari 2009 @ 12:14:51 #77
52229 Chanty
pi_66548395
Dank jullie wel We brengen hem zo naar het dierencrematorium. Het ging gisteravond alleen slechter. Soms was hij helemaal van de wereld en het leek alsof hij ook niet meer goed kon zien en in paniek raakte. Voordat we gingen slapen wilden we hem nog wat voer en water geven. Maar hij slikte niet meer, alles liep zijn bekje uit. Toen de spoedlijn gebeld voor advies en omdat vocht toch echt noodzakelijk is, zei ze dat we langs moesten komen voor infuus.

Maar toen ze hem zag... ze snapte niet echt dat we hem uberhaupt nog mee naar huis hadden gekregen. Een infuus was waarschijnlijk uitstel van executie geweest. We hadden ook met spoed naar Utrecht kunnen gaan en hem daar kunnen laten opnemen. Dan hadden ze nog allerlei onderzoeken kunnen doen, maar dat kost heel veel geld en de kans dat hij zou overleven was vrijwel nul.

We wilden hem niet nog langer later lijden. Hij had het al lang opgegeven en het zou egoistisch zijn geweest nog door te gaan. Volgens deze DA kon het heel goed FIP zijn, daar is niks tegen te beginnen. Maar zeker weten zullen we het nooit. Het leven is heel oneerlijk, ik probeer maar te relativeren en ik zal hem nooit vergeten
  FOK!fotograaf zaterdag 28 februari 2009 @ 19:30:14 #78
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66560592
Owh bah... dat is klote zeg!
Sterkte Chanty...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 1 maart 2009 @ 11:22:07 #79
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_66575231
Wat een naar bericht.
Sterkte met het verlies van een dierbaar huisdier Chanty.

de grote scheiding.......

[ Bericht 70% gewijzigd door -Robbedoes- op 01-03-2009 11:39:26 ]
pi_66575481
Sterkte chanty...

Kom net nog meer narigheid tegen:
"If you have 10 minutes check out this fantastic short film - Transform - by photographer Zack Arias talking about some of his struggle with his photography.
Don’t let the light hearted first couple of minutes put you off - it gets quite…. powerful."
http://digital-photograph(...)lm-for-photographers

Erg mooi filmpje, op een gegeven moment vertelt hij ook over zijn vader, nu lees ik net op zijn blog dat die dus 2 dagen geleden is overleden...
http://www.zarias.com/
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  zondag 1 maart 2009 @ 16:01:27 #81
52229 Chanty
pi_66584122
Volgende zorg. Poes heeft vandaag al een keer of 5/ 6 overgegeven. Puur speeksel, beetje schuimig. Nog niks gegeten en wat diaree. Wilde morgen toch nog even de DA bellen dus zal hem dit meteen even voorleggen. Kan natuurlijk ook van de stress komen en de vele wisseling in voer de afgelopen week. Mijn grootste angst is dat we Poes ook verliezen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 16:52:17 #82
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66585815
sterkte Chanty
Bounty, dag manneke
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 1 maart 2009 @ 16:58:12 #83
52229 Chanty
pi_66585979
Zo met de volgende naar de DA
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 17:04:06 #84
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66586155
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:58 schreef Chanty het volgende:
Zo met de volgende naar de DA
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66586343
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:01 schreef Chanty het volgende:
Volgende zorg. Poes heeft vandaag al een keer of 5/ 6 overgegeven. Puur speeksel, beetje schuimig. Nog niks gegeten en wat diaree. Wilde morgen toch nog even de DA bellen dus zal hem dit meteen even voorleggen. Kan natuurlijk ook van de stress komen en de vele wisseling in voer de afgelopen week. Mijn grootste angst is dat we Poes ook verliezen.

*insert dikke knuffel voor Chanty en voor poes*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 17:09:48 #86
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66586352
pff profotonet is duurder geworden in de verzendkosten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66586617
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:09 schreef Ynske het volgende:
pff profotonet is duurder geworden in de verzendkosten
? Ik zie op de site nog de oude prijzen staan hoor

http://www.profotonet.nl/content.asp?path=ovhj6aq7
Verzend en startkosten
startkosten 0,99
verzendkosten t/m formaat 20x30 1,99
verzendkosten 30x40 - 76x400 5,50
verzendkosten t/m formaat 20x30 buiten NL 2,99
verzendkosten 30x30 - 76x400 buiten NL 8,50
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 17:17:33 #88
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66586681
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

? Ik zie op de site nog de oude prijzen staan hoor

http://www.profotonet.nl/content.asp?path=ovhj6aq7
Verzend en startkosten
startkosten 0,99
verzendkosten t/m formaat 20x30 1,99
verzendkosten 30x40 - 76x400 5,50
verzendkosten t/m formaat 20x30 buiten NL 2,99
verzendkosten 30x30 - 76x400 buiten NL 8,50
ik heb vorig jaar nog bestellingen binnengekregen van hen zonder verzendkosten, en nu moet ik ze ineens betalen das gewoon minder
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 1 maart 2009 @ 19:03:35 #89
52229 Chanty
pi_66590431
Weer thuis. Nog even en we hebben alle dierenartsen in Den Haag en omstreken gehad. Poes zag er gezond uit volgens de DA, waarschijnlijk irriteert er iets in haar darmen/ maag of komt het door stress. Ze heeft een pijnstiller gekregen en een injectie tegen misselijkheid zodat ze niet verder in de vicieuze cirkel komt met dat niet eten. We moeten haar nu kleine beetjes van dat krachtvoer geven, gelukkig vindt ze dat erg lekker. Morgen moet het allemaal weer beter zijn, anders moeten we terug en een echo laten maken en/ of haar helemaal doorlichten, gezien Bounty's situatie.

Iemand daarboven moet ons heel erg haten Kunnen niet eens Bounty's dood in rust verwerken. We hebben wel pechkorting gehad
  zondag 1 maart 2009 @ 19:06:24 #90
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66590532
hmmm het is zo gezellig druk nu op fot, waarom loopt de SC dan zo traag?
pi_66590596
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef Chanty het volgende:
Weer thuis. Nog even en we hebben alle dierenartsen in Den Haag en omstreken gehad. Poes zag er gezond uit volgens de DA, waarschijnlijk irriteert er iets in haar darmen/ maag of komt het door stress. Ze heeft een pijnstiller gekregen en een injectie tegen misselijkheid zodat ze niet verder in de vicieuze cirkel komt met dat niet eten. We moeten haar nu kleine beetjes van dat krachtvoer geven, gelukkig vindt ze dat erg lekker. Morgen moet het allemaal weer beter zijn, anders moeten we terug en een echo laten maken en/ of haar helemaal doorlichten, gezien Bounty's situatie.

Iemand daarboven moet ons heel erg haten Kunnen niet eens Bounty's dood in rust verwerken. We hebben wel pechkorting gehad
Volgens mij gaat Poes er weer helemaal bovenop komen
* PdeHoog knuffelt chanty nog een keertje
  zondag 1 maart 2009 @ 19:20:33 #92
52229 Chanty
pi_66590966
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Volgens mij gaat Poes er weer helemaal bovenop komen
* PdeHoog knuffelt chanty nog een keertje
Ik hoop het wel en ik heb er een goed gevoel bij. Maar bij Bounty hoopten we dat ook en het einde weten we nu. Overigens had ik daar al twee weken een naar gevoel over. Dus ik vertrouw op mijn intuitie.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 maart 2009 @ 19:21:20 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66590990
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik hoop het wel en ik heb er een goed gevoel bij. Maar bij Bounty hoopten we dat ook en het einde weten we nu. Overigens had ik daar al twee weken een naar gevoel over. Dus ik vertrouw op mijn intuitie.
dikke knuf

overigens wel lief van die DA dat hij pechkorting gaf
Today is life -

Dale Carnegie
pi_66591118
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:20 schreef Chanty het volgende:

[..]

Kom je dinsdagavond nog ff buurten?

of is dit ook alweer teveel incrowd voor de heren modjes?
pi_66591214
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef Chanty het volgende:

Hey, sterkte! Kan Poes nu niet last van het wegvallen van Bounty? Emotie die zich lichamelijk laat zien? Bij mensen gebeurt dat ook....
  zondag 1 maart 2009 @ 19:28:56 #96
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_66591284
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kom je dinsdagavond nog ff buurten?

of is dit ook alweer teveel incrowd voor de heren modjes?
hmm buurten is gezellig, en geen foto.

dit moet je dus aanvragen bij xil of dat mag
pi_66591325
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:28 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

hmm buurten is gezellig, en geen foto.

dit moet je dus aanvragen bij xil of dat mag
Ja, maar we zijn geen kliekje Dus dan vind ik het weer niet opgaan Desalniettemin was het een serieuze vraag aan Chanty
  zondag 1 maart 2009 @ 19:39:22 #98
52229 Chanty
pi_66591692
@P. nee sorry, ik heb de afgelopen dagen dus niks kunnen doen aan huiswerk en momenteel sta ik emotioneel gewoon op instorten dus ik wil vooral rust. Ga ook colleges skippen deze week, zien dat ik wat werk inhaal. Alle ellende komt ook altijd tegelijk

@Echna: ik denk dat dat heel goed kan meespelen, niet dat ze het echt merkt. Maar ze voelt natuurlijk wel dat wij erg emotioneel zijn en al die stress van de afgelopen week... Dat zal best zijn weerslag op haar hebben. Maar we hebben nu echt het zekere voor het onzekere genomen. Ik wil niet nog een kat verliezen omdat ik een dag te lang heb gewacht. Het klinkt misschien heel stom voor sommigen, want ja het zijn toch maar katten, maar voor ons betekenen ze gewoon super veel. Ik ga dus liever een keer te veel dan een keer te weinig naar de DA.
pi_66591762
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:39 schreef Chanty het volgende:
Het klinkt misschien heel stom voor sommigen, want ja het zijn toch maar katten, maar voor ons betekenen ze gewoon super veel. Ik ga dus liever een keer te veel dan een keer te weinig naar de DA.
Zo stom klinkt dat niet hor.
Is heel gewoon dat je van je huisdieren gaat houden.
pi_66591779
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:39 schreef Chanty het volgende:
@P. nee sorry, ik heb de afgelopen dagen dus niks kunnen doen aan huiswerk en momenteel sta ik emotioneel gewoon op instorten dus ik wil vooral rust. Ga ook colleges skippen deze week, zien dat ik wat werk inhaal. Alle ellende komt ook altijd tegelijk
Komt goed Je gaat het allemaal halen Doe rustig aan en gun het allemaal even tijd. Studie is belangrijk, maar jij bent belangrijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')