* Isdatzo terugzwaait.quote:
15 graden, dan gaat bij mij het winterslabbetje alweer van de grillequote:
Of kunnen wachten op mooi weer?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
15 graden, dan gaat bij mij het winterslabbetje alweer van de grille
Je zou natuurlijk wat warms aan kunnen trekken
Als je stilstaat wel, als je rijdt geeft de rijwind genoeg verkoeling. Tot 't 28 graden is ofzo, dan moet je niet onder de 70 komenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:28 schreef ..bennie het volgende:
Alles boven de 15 graden lijkt mij juist veel te warm in zo'n veilig motorpak.
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef ..bennie het volgende:
[..]Wat goed joh en wat een heeeeeerlijk opluchting voor je!!
Pfff, nou eindelijk inderdaad. Ik slaap er al een half jaar niet van...quote:Op maandag 2 maart 2009 15:54 schreef Chanty het volgende:
Er is nog goed nieuws in deze donkere tijden, vol dood, verderf en crisisgefeliciteerd, lijkt me heerlijk om in deze tijd je huis te weten verkopen.
Mooi zoquote:
Crap, het zit je echt niet mee he...quote:Op maandag 2 maart 2009 19:00 schreef Chanty het volgende:
En weer terug van de DA. Hebben al gevraagd of we geen abo kunnen afsluiten.
Poes krijgt antibioticum, waarschijnlijk heeft ze een longinfectie, haar ademhaling is wat rochelend. We moeten wel gaan dwangvoeren omdat ze niks eet en drinkt. Dat wordt dikke pret want ze is al heel erg angstig en wantrouwendMaar goed, de DA wilde dit nog even los bekijken van Bounty omdat hetgeen hij waarschijnlijk had niet besmettelijk is.
Bijnaquote:Op maandag 2 maart 2009 18:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi zoEindelijk
Weer een zorg minder
Ben je nou al klaar met verbouwen?
Iemand daarboven haat ons geloof ikquote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Bijna
Lounge hoek:
[ afbeelding ]
Haard moet nog aangesloten
Keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de korte L kant kunnen we zitten...
quote:
Idd t was een reactie op marjo's het zit niet mee reactie, maar had geen zin om beide posts te quoten.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:48 schreef tonja het volgende:
Chanty reageerde op de post van marjo, boven haar fotopost.
(waar bemoei ik me mee)
Sterkte met de poes Chanty
Heeft poes nu al wel wat zin om te eten of nog steeds niet??quote:Op maandag 2 maart 2009 21:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Idd t was een reactie op marjo's het zit niet mee reactie, maar had geen zin om beide posts te quoten.
Nee hebben haar nog een paar keer wat aangeboden maar ze wil nog steeds niet. Ook geen kippenbouillon dus we hebben haar net een spuitje water gegeven. Dat was even dikke oorlog. Voer beginnen we morgen mee, kijken of ze vannacht uit zichzelf iets tot zich neemt.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:36 schreef prupke het volgende:
[..]
Heeft poes nu al wel wat zin om te eten of nog steeds niet??
ik hoop het van harte meisquote:Op maandag 2 maart 2009 22:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee hebben haar nog een paar keer wat aangeboden maar ze wil nog steeds niet. Ook geen kippenbouillon dus we hebben haar net een spuitje water gegeven. Dat was even dikke oorlog. Voer beginnen we morgen mee, kijken of ze vannacht uit zichzelf iets tot zich neemt.
Dat hebben we al, hadden we ook voor Bounty maar die moest er niets van hebben. Poes was er wel dol op maar moet er nu ook niks van heben. Zo onweerstaanbaar is het dus niet voor een zieke kat. Morgen gaat het er dus met dwang in als ze dan nog niet eet en dat is niet tof maarja...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:40 schreef tonja het volgende:
Er zijn speciale blikjes voer voor katten die niet willen eten. Hills a/d heet het. Ik gebruik het om mijn katten in de reisbox te krijgen. Ook heb ik het weleens gebruikt toen Harry problemen had. Het is absoluut onweerstaanbaar voor ze. Maar ja, heb je nu niet zoveel aan.
Sterkte.
Shit.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat hebben we al, hadden we ook voor Bounty maar die moest er niets van hebben. Poes was er wel dol op maar moet er nu ook niks van heben. Zo onweerstaanbaar is het dus niet voor een zieke kat. Morgen gaat het er dus met dwang in als ze dan nog niet eet en dat is niet tof maarja...
en pootje er in dopen dat ze zich schoon gaat likken? krijgt dan iig iets binnenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat hebben we al, hadden we ook voor Bounty maar die moest er niets van hebben. Poes was er wel dol op maar moet er nu ook niks van heben. Zo onweerstaanbaar is het dus niet voor een zieke kat. Morgen gaat het er dus met dwang in als ze dan nog niet eet en dat is niet tof maarja...
Dat is nog wel een idee jaquote:Op maandag 2 maart 2009 22:45 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en pootje er in dopen dat ze zich schoon gaat likken? krijgt dan iig iets binnen
ook wel onder dwang maar dan idd iets minder moeilijk voor poes zelfquote:
Dat is wel een slim ideequote:Op maandag 2 maart 2009 22:45 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
en pootje er in dopen dat ze zich schoon gaat likken? krijgt dan iig iets binnen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:39 schreef Chanty het volgende:
Poes eet en drinkt nog steeds niet. Dwangvoeren vanochtend ging op zich goed met zn tweetjes. Alleen is het veel lastiger. Kon met moeite wat water in dr bekkie spuiten. Net wat voer op dr pootje gedaan maar ze gaat er gewoon op liggen! of wandelt wegHeb t toen op dr neus gesmeerd en toen likte ze t er wel vanaf. Natuurlijk blijft ze nu ver uit mijn buurt. Probeer straks toch maar met een spuitje tegeven.
Oquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:39 schreef Chanty het volgende:
Poes eet en drinkt nog steeds niet. Dwangvoeren vanochtend ging op zich goed met zn tweetjes. Alleen is het veel lastiger. Kon met moeite wat water in dr bekkie spuiten. Net wat voer op dr pootje gedaan maar ze gaat er gewoon op liggen! of wandelt wegHeb t toen op dr neus gesmeerd en toen likte ze t er wel vanaf. Natuurlijk blijft ze nu ver uit mijn buurt. Probeer straks toch maar met een spuitje tegeven.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:39 schreef Chanty het volgende:
Mja, moeten vooral zorgen dat ze niet uitdroogt dus blijf haar toch elke paar uur pesten met een spuitje water. In je eentje is dat alleen een stuk lastiger allemaalquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nog even en de DA doet dwangvoeding via infuus
Mooiquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:20 schreef Chanty het volgende:
Hebben deze urn voor Bounty besteld, het katje wordt in zijn kleuren en patronen geschilderd. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:29 schreef Chanty het volgende:
Net weer een spuitje water naar binnen weten te krijgen en meteen het bakje met hills AD meegenomen. Madam lag lekker op schoot en ineens lag er wat voer op haar pootIeuwwww. Het duurde even maar toen ging ze er toch maar aan likken. En elke keer als ze weg keek zat er ineens weer voer op dr poot
Hoe ken dat nou??
![]()
Zo heeft ze toch iets gegeten, straks weer een rondje doen
Mooi zoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:34 schreef Chanty het volgende:
Net Poes in mijn eentje dwangvoeding gegeven en ik leef nogGing nog verbazingwekkend goed. Het wegen vorige week leverde meer problemen op. Toen flipte ze bij het zien van de weegschaal al de pan uit en zat ik onder de krassen
quote:
Nee ze eet nog altijd niets uit zichzelf, drinken ook niet. Ze krijgt elke paar uurtjes wat water en of voer in dr bek gespoten en vanmiddag heb ik een tijdje iets op d'r pootje liggen smeren. Maar moet zeggen dat ze zich goed houdt met dwangvoeren dus dan is een spuitje net wat handiger omdat ze wat meer binnen krijgt. Gelukkig geeft ze nog altijd niet over en ze lijkt ook niet meer misselijk te zijn, het kwijlen en smakken/ slikken is namelijk weg. Gisteren deed ze dat nog wel de hele dag.quote:
Het klinkt in iedergeval al iets beter dan eerst gelukkigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee ze eet nog altijd niets uit zichzelf, drinken ook niet. Ze krijgt elke paar uurtjes wat water en of voer in dr bek gespoten en vanmiddag heb ik een tijdje iets op d'r pootje liggen smeren. Maar moet zeggen dat ze zich goed houdt met dwangvoeren dus dan is een spuitje net wat handiger omdat ze wat meer binnen krijgt. Gelukkig geeft ze nog altijd niet over en ze lijkt ook niet meer misselijk te zijn, het kwijlen en smakken/ slikken is namelijk weg. Gisteren deed ze dat nog wel de hele dag.
Morgen blijf ik wederom thuis en gaan we door zoals vandaag. Als ze donderdag nog niet uit zichzelf gaat eten, neem ik weer contact op met de DA. Dan heeft ze drie dagen de kuur dus dan moet er wel iets van verbetering zijn.
We gaan langzaam vooruit jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Het klinkt in iedergeval al iets beter dan eerst gelukkig
Wat je ook nog kan proberen om te voeren is beschuitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
We gaan langzaam vooruit jaMaar ben pas echt gerust als ze me weer de haren van mijn kop vreet. Ze wilde zelfs geen likje ijs, daar doet ze normaal een moord voor
Straks het laaste spuitje voor vandaag geven en dan maar kijken of ze vannacht misschien zelf iets gaat eten/ drinken. De camera's staan al klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |