hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:54 schreef de_priester het volgende:
ik mocht dat ook een keer toen ik klein was
alleen kreeg ik mijn kleren niet meer uit zelf en moest ik huilen
't Ligt er een beetje aan hoe oud hij is.... Als-ie boven de (zeg) 25 komt moet je je wel zorgen gaan maken ...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:50 schreef shmoopy het volgende:
En toen zei ik ja.
Meneer staat nu dus idd met z'n kleren aan onder de douche.
Zo hebben ze ook een keer in de zomer languit in de regen in de tuin gelegen omdat ze dat leuk vonden om een keer te doen, of van scheerschuim een bikini op zichzelf gespoten.
Ik was ouder dan 25 toen ik een keer met mijn kleren aan ben gaan douchenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:05 schreef RemcoDelft het volgende:
't Ligt er een beetje aan hoe oud hij is.... Als-ie boven de (zeg) 25 komt moet je je wel zorgen gaan maken ...
Jij bent een leuke moederquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:50 schreef shmoopy het volgende:
En toen zei ik ja.
Zo hebben ze ook een keer in de zomer languit in de regen in de tuin gelegen omdat ze dat leuk vonden om een keer te doen, of van scheerschuim een bikini op zichzelf gespoten.
Ik denk dan: Fuck it, je bengt maar 1 x kind en het is zo weer opgeruimd, en ik kan me zo goed voorstellen dat het gewoon leuk is als je dat mag.
Hebben jullie kinderen dat ook wel eens, en om wat voor dingen gaat het dan?
Gelijk heb je. Af en toe lekker helemaal gek doen, tot in het redelijke dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:50 schreef shmoopy het volgende:
Ik denk dan: Fuck it, je bengt maar 1 x kind en het is zo weer opgeruimd, en ik kan me zo goed voorstellen dat het gewoon leuk is als je dat mag.
Stond je in brand?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was ouder dan 25 toen ik een keer met mijn kleren aan ben gaan douchenmoet ik me nu zorgen maken?
Dat!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:12 schreef qwerty_x het volgende:
als je trouwens ècht z'n dag wil maken, moet je er gewoon bij gaan staan
ook met kleren aan uiteraard
Of gewoon de kleren uit en dan je tet...oh, OUD.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:12 schreef qwerty_x het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:12 schreef qwerty_x het volgende:
Oh. Bij opa en oma op de boerderij hielden we 's zomers koeienpoepgevechtenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:10 schreef shmoopy het volgende:
Wauw, zelfs foto's.
Leuke verhalen, keep them coming.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh. Bij opa en oma op de boerderij hielden we 's zomers koeienpoepgevechtenMen neme een koeienstal met poep, een emmer, nog een emmer, een warme zomerdag en smijten maar! En van mama heb ik leren frisbieën met de opgedroogde bovenkant van een koeienvlaai uit het weiland. Ze legde zelfs uit welke je het beste kon gooien, namelijk die met de 'smeuïge' onderkant
Ik eh, had een nieuwe jurk en die mocht niet in de wasmachine en die heb ik dus maar onder de douche aangetrokken en zo gewassenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Stond je in brand?
[ afbeelding ]
Zorgen maken hoeft niet, maar ik ben wel nieuwsgierig wat de reden was...![]()
En dat was minder schadelijk?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eh, had een nieuwe jurk en die mocht niet in de wasmachine en die heb ik dus maar onder de douche aangetrokken en zo gewassen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh. Bij opa en oma op de boerderij hielden we 's zomers koeienpoepgevechtenMen neme een koeienstal met poep, een emmer, nog een emmer, een warme zomerdag en smijten maar! En van mama heb ik leren frisbieën met de opgedroogde bovenkant van een koeienvlaai uit het weiland. Ze legde zelfs uit welke je het beste kon gooien, namelijk die met de 'smeuïge' onderkant
I just did!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:12 schreef qwerty_x het volgende:
you're welcomequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
I just did!
Ik las je post en ben erbij gaan staan.
OMG...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef owlet het volgende:
Leuk toch! Ik heb ook zo'n moeder en ik hoop heel erg dat ik zelf ook zo ben en blijf![]()
owlet, moeder en broertje hebben een paar maanden geleden bewust in hun broek geplast. "zou jij het kunnen?" "ik wed van wel" "okee"... we hebben nog nooit zo gelachenDaarna snel onder de douche en kleren in de was
![]()
die ga ik ook eens proberenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef owlet het volgende:
(..)
owlet, moeder en broertje hebben een paar maanden geleden bewust in hun broek geplast. "zou jij het kunnen?" "ik wed van wel" "okee"... we hebben nog nooit zo gelachenDaarna snel onder de douche en kleren in de was
![]()
dat gaat me iets te ver weer danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef owlet het volgende:
Leuk toch! Ik heb ook zo'n moeder en ik hoop heel erg dat ik zelf ook zo ben en blijf![]()
![]()
met zo'n username moet dat nou juist het summum voor je zijn ....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:35 schreef de_priester het volgende:
[..]
dat gaat me iets te ver weer dan
Of met poepquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef owlet het volgende:
![]()
Je bent een fokker of je bent het nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
. En als we op visite waren bij oom en tante gingen we altijd baggeren
hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef shmoopy het volgende:
Oh, reactie van zoontje toen ik erbij kwam staan: "Mam, doe normaal!"
Was je nakend?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef shmoopy het volgende:
Nakend onder de douche? Ben jij niet lekker?quote:
Uiteraard. Hij moet wel stoer blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef shmoopy het volgende:
Filmpje?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Thuis gingen we vaak met ons varken Lola in de modder rollen. Dat was écht tof.Lola was echt het meest toffe huisdier óóit. groot en roze.
Dat was nog vóór de jaartelling, daar zijn alleen schriftelijke verslagen van.quote:
Omgquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me, te cute.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:30 schreef Saffier het volgende:
En van de zomer toen het hele plein onder water stond van de regen is hij met laarsjes aan en paraplu'tje heerlijk buiten gaan spelen in de stromende regen![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef sjak het volgende:
Oeh, wat een leuke mama's ouders zijn jullie. (..)
Joh, je héle vinger vies?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef bakayarou het volgende:
Doet me een beetje denken aan mijn eerste keer vingerverven, of in ieder geval dat ik het bewust deed.
Dat gevoel van je vinger in de verf gaan stoppen. Het doen van iets dat niet hoort. Normaal schilder je met een kwast en nu mag je je vinger vies maken.
Knap Sjak, dat je je ervan bewust bent en het anders wil doen dan je eigenlijk zou willen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef sjak het volgende:
Ik vind het moeilijk om dat soort dingen toe te staan. Ben helemaal anders opgevoed. Ik dwing mezelf er wel toe om dat soort dingen toe te staan of juist te doen of zelfs te stimuleren.
Ik had vroeger twee buurmeisjes die ook niks mochten van hun moeder omdat ze dan vies werden. Geen bomen klimmen, niet naar buiten als het regende, niet in de zandbak etc. Vond ik altijd zo zielig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef dutchie het volgende:
Ik neem mijzelf hierbij plechtig voor om niet net zo als mijn moeder te worden, vroeger moesten wij altijd schoon blijven.
Maar ze leert wel bij hoor. Ze gruwelde eerst enorm als Cas met zijn hele hoofd spaghetti aan het eten was, nu kan er een nerveus plichtmatig lachje af.
aaaaaaah wat schattigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Joh, je héle vinger vies?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:10 schreef Mibos2 het volgende:
Ardenlyn dat kan nu ook al hoor:
Men neme een kind (wat al kan zitten) en doet over de grote tafel een oud tafellaken of zeil en twee of drie potjes vingerverf en een doek of wit papier. Kind in de pamper bovenop de tafel en laten knoeien maar. Hier al een paar keer een succes geweest en allebei de oma's en opa hebben al een kunstwerk van Kaith. En een lol dat ze heeft...
Oi! Wat een vent is Thies al!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:34 schreef Moonah het volgende:
[ afbeelding ]
Micha vindt het dus vreselijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:36 schreef Noli. het volgende:
Hanne heeft ook knetter-knal-fuchsia-roze nagellak. Vindt ze helemaal geweldig.
Wilyan vond het vorige week ook wel interessant dus die heeft aan beide handen een knalroze middelvingernagel en een zwarte pinknagel (permanente stift, ik had geen zwarte lak).
We gooien heus niet altijd met spaghetti, maar het is wel es voorgekomenquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:48 schreef Guuzewuus het volgende:
Haha, leuk en herkenbaar.
Alleen met spaghetti gooien mochten wij niet. Enne, dat mag m'n dochter ook niet
. Met eten wordt niet gespeeld gegooid was vroeger thuis het motto
en ik was van plan om die erin te houden.
Ik heb mezelf even genuanceerd, want Stella eet momenteel alles zelf met haar handjes, en ik kan niet zeggen dat dat niet de helft van de tijd gewoon spelen is.
Ik moet zeggen dat M. er wel makkelijker in geworden is de laatste tijd. Maar het scheelt ook dat het één roze nagel per hand is en dat het ook nog een beetje gecompenseerd word met die zwarte erbij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:48 schreef texelonia het volgende:
[..]
Micha vindt het dus vreselijkIk was een tijdje ook wel terughoudend erin, niet echt verbieden, maar wel steeds zeggen dat het eigenlijk voor meisjes is. Op een gegeven moment zei Noah steeds bijna huilend dat ie eigenlijk een meisje wilde zijn
Sindsdien maak ik er zeker geen probleem meer van. En hoe moeilijker je erover doet hoe interessanter het wordt. Hij groeit er vast wel een keer overheen. En zo niet, dan niet
Micha kan daar ook slecht tegen ja. Als ik zoiets doe doe ik het ook als Micha er niet bij isquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:00 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat M. er wel makkelijker in geworden is de laatste tijd. Maar het scheelt ook dat het één roze nagel per hand is en dat het ook nog een beetje gecompenseerd word met die zwarte erbij.
Hij heeft meer moeite met vies worden. Nou ben ik ook opgevoed met als je de deur uitgaat moet je er wel netjes/schoon uitzien. Maar laatst ging ik oppassen bij onze oppas () daar hebben ze een leuk pleintje achter het huis en een stel van Wilyan's klasgenootjes wonen ook aan dat pleintje. Kind expres al oude kleren aan getrokken en doe je best maar! Ze hebben heerlijk met water en modder zitten klaaien.
(Normaal zijn we daar alleen maar tussen en vlak na schooltijd dan heb je niet altijd oude kleren aan/mee)
M. vond het -toen hij ons op kwam halen- zowaar helemaal leuk dat ze zo hadden zitten smeren! Want ja dat deed hij voeger zelf ook.
En met oude kleren aan moet dat natuurlijk ook best kunnen van top tot teen baggersmerig worden!
Dat is toch wel de overtreffende trap van 'van je eigen kind is het niet vies'.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:29 schreef Bass-Miss het volgende:
Dat mocht hij van mijn lief...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn broer moest eens piesen maar had geen zin om op te staan, jaar of 23 was hij toen, nou zei ik, pies dan maar in je broek, en daar kwam een bluf achteraan, hier in de kamer zei hij nog, als je dát doet zei mn moeder, krijg je van mij een kratje bier... en zo stond hij bij mijn moeder thuis midden in de kamer te pissen. Hij moest het wel zelf opruimenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is toch wel de overtreffende trap van 'van je eigen kind is het niet vies'.![]()
Ook lekker met je schone vaat binnen spetterafstand.![]()
Ik adopteer iedereen en dan gaan we lekker kliederen!quote:
Ik ook hoor. Met het wedstrijdje "vies doen" wat hier aan het ontstaan is heb ik ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef sjak het volgende:
Oeh, wat een leuke papa'sen mama's zijn jullie. Ik vind het moeilijk om dat soort dingen toe te staan. Ben helemaal anders opgevoed. Ik dwing mezelf er wel toe om dat soort dingen toe te staan of juist te doen of zelfs te stimuleren. Lekker gecontroleerd stout zijn is leuk. Maar wat vind ik dat moeilijk. De zeil glijbaan met badschuim vind ik echt een topper, die ga ik onthouden!
Volgens mij mis jij daarvoor instrumentarium.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Troel het volgende:
Ik doopte vroeger als we op het strand waren altijd mijn boterhammen in het water en dan deed ik er zand op voor ik ze opat.
Maar zo in de wasbak piesen heb ik nog nooit gedaan
Bij mij zou inderdaad het schone serviesgoed er helemaal onder zittenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij daarvoor instrumentarium.
Dat dus. Hindernisbaan in huis vindt mijn dochter van 4 jaar erg leuk, net als eten met echt eten in haar restaurant enzo. En gewoon midden in de winter een keer trakteren bij de opvang waar ze heen gaat in de sportschool. 'Want als je in de zomer jarig bent dan kun je toch niet in je klas of clubje trakteren op de verjaardag zelf, dus waarom niet in februari?'quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:18 schreef bixister het volgende:
maar dat hoeft niet altijd alleen maar in de 'vieze' richting te zijn natuurlijk. hutten bouwen in de kamer, verkleden, springen op de bank. binnen picknicken, lunchen met 't poppenserviesje (en zelf inschenken en smeren natuurlijk), een slaapkamer verbouwen tot spookhuis, een speurtocht maken voor elkaar (binnen of buiten), met badkrijtjes de badkamermuren voltekenen. dat soort dingen komen hier regelmatig voor.
Kamperen bij oma in de achtertuinquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:18 schreef bixister het volgende:
ik vind vaak veel goed, als we bijvoorbeeld aan 't knutselen of schmincken zijn maakt 't mij niet zoveel uit dat er kleren vies worden of de tafel. maar het echt opzoeken doe ik niet en ik vind 't vooral ook weer erg fijn als iedereen na een regen of sneeuw of modderfestijn weer lekker warm en schoon en droog binnen is.
af en toe eens ruimte geven voor gekke ideeën vind ik wel erg leuk. maar dat hoeft niet altijd alleen maar in de 'vieze' richting te zijn natuurlijk. hutten bouwen in de kamer, verkleden, springen op de bank. binnen picknicken, lunchen met 't poppenserviesje (en zelf inschenken en smeren natuurlijk), een slaapkamer verbouwen tot spookhuis, een speurtocht maken voor elkaar (binnen of buiten), met badkrijtjes de badkamermuren voltekenen. dat soort dingen komen hier regelmatig voor.
(guuzewuus, wat leuk dat jij ook op aruba gewoond hebt! welke leeftijdsperiode was dat?)
Zo heeft mijn moeder eens een hele nacht wakker voor haar raam gestaan omdat ze dacht dat ik toch wel ging willen binnenkomen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef bixister het volgende:
dat deed ik vroeger ook vaak ja, kamperen in de eigen tuin, (samen met een vriendinnetje dan wel).super vond ik dat!
Dat hebben wij vroeger thuis ook vaak gedaan, in de tuin , gewoon op een luchtbed ( en midden in de stad woonden we he!).quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik slaap trouwens nog wel eens in de tuin, in open lucht slapen is zalig.
Ik ook niet hoor. Maar Jolie had zo'n zin om te bakken dat ze een goede reden verzon.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef bixister het volgende:
dat deed ik vroeger ook vaak ja, kamperen in de eigen tuin, (samen met een vriendinnetje dan wel).super vond ik dat!
op dat 'zomaar trakteren' zou ik niet opgekomen zijn maar eigenlijk is dat wel een heel leuk idee!
Mijn zoon heeft eens in de tuin tegen het raam staan piesen omdat hij de deur niet snel genoeg open kreeg, ik moest wel lachen, maar kon het niet echt waarderen, piesen in de woonkamer zoals mn broer dat gedaan heeft zou bij mij ook echt niet gebeurenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:31 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik was er ook niet zo van gecharmeerd maar het werkte wel. Hij wou niet gaan plassen en zo dus wel...
Haha, wat leuk!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:07 schreef Stout het volgende:
Een ander is het enorme vingerhaak spinneweb dat we in onze kamer maakten als we logeerden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Er zat maar een klein laagje water in. Vooral het pompje gebruiken is het leukst.. hoe harder hoe beterquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag die foto al toen je die postte en vond het zo dapper! Gezien de zooi die mijn heren er mee maken!![]()
Maar toch is het wel een tof idee idd!
ja dromquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Da's eig. best een slim idee!En kan prima in jullie woonkamer ook!
Zolang het maar duidelijk is dat het voor de gein was want zoals je misschien gelezen hebt douchen jongens op bepaalde scholen (middelbaar etc) met onderbroek/kleren aan omdat bepaalde Marokkaanse jongens vanwege hun "Geloof"er dispensatie voor kregen zo te douchen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:50 schreef shmoopy het volgende:
En toen zei ik ja.
Hebben jullie kinderen dat ook wel eens, en om wat voor dingen gaat het dan?
Ik zou het toejuichen als er gewoon aparte douches zouden komen, zodat dat niet nodig is. Ik zie echt niet in waarom je uberhaupt met een grote groep samen zou moeten douchenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zolang het maar duidelijk is dat het voor de gein was want zoals je misschien gelezen hebt douchen jongens op bepaalde scholen (middelbaar etc) met onderbroek/kleren aan omdat bepaalde Marokkaanse jongens vanwege hun "Geloof"er dispensatie voor kregen zo te douchen.
Voor je het weet sluipt dat ook hier verder naar binnen deze cultuurverschillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |